Hallo Allemaal, Nou ik dacht vanmorgen toen ik opstond dat mijn verkoudheid/griepje wel weer bijna weg was nou niet dus jeetje ik hoest de longen uit mijn lijf en pijn dat het doet Vince lijkt een beetje ter zijn opgeknapt en ligt nu heerlijk te slapen eens kijken hoelang hij het vandaag uithoudt! @Silly,Dat ondeugende herken ik maar al te goed ik heb hier ook zo'n boefje vooral nu hij kruipt en zich optrekt aan de tafels daarin zitten lades en dat is toch ook maar al te leuk om in te gluren 11mnd Vince is dat donderdag en dan kan het aftellen beginnen! @Tweety,He wat irritant zeg dat die niet door zetten! @Setteke,He getver wat vervelend voor je mannetje zeg!Beterschap voor hem ik weet wat het is als je verstandskiezen er moeilijk uitgaan Bij mij zijn er nu 3 uit maar vondt het geen pretje! Liefs,Claudia
Goedenavond meiden, Nou is het hier een ziekenboeg aan het worden. Kindjes verkouden. Ik heb al de hele dag barstende hoofdpijn (waarschijnlijk omdat ik steeds zo'n moeite moet doen om mijn oog open te houden). Mijn man kwam thuis van zijn werk en rende meteen naar de WC. Hij heeft dus erge buikkrampen. Ik hoop dat het allemaal snel over is want vrijdag gaan we een weekendje naar Zandvoort..... Fijne avond nog allemaal. Ik ga op tijd naar bed. Gina
@Gina,Bij jouw dus ook ziekenboeg,hier ook nog steeds Yentl is weer opgeknapt maar bij mij wil het niet zo lukken ik zit op een telefoontje van de huisarts te wachten maar die elt ook maar niet terug ik wordt een beetje opstandig van dat binnen zitten! Liefs,claudia
@claudia heeft de ha al gebelt inmiddels? hoe is het met de zieke al minder? @gina en bij jou is de zieke boeg al aan het sluiten? rene is gelukkig van de buikgriep af. gister at ie zijn prakje weer helemaal op en vandaag had ie geen trek haha raar kind. met de nog steeds hetzelfde verhaal. ga toch van de week eens een andere test kopen misschien is deze niet goed geweest. verder alles rustig heb vandaag de was weg gestreken en de koffer half ingepakt wat een zooi neem je mee voor zo'n kind zeg. nou ik ga nog ff verder neuzen. tot morgen meiden.
Goedemorgen meiden, Ben gister vroeg naar bed gegaan had het zo benauwd!De ha heeft nog terug gebeld en ik heb bruistabletten gehad ik moet zeggen heb er nu 2 op en het piepen met ademhalen wordt al minder maar heb zo,n spierpijn.Mert Vince gaat het gelukkig goed die is er bijna helemaal vanaf(dat heeft mama nu waarschijnlijk gekregen )Hij speelt weer vrolijk in de box en kruipt weer!Vanmiddag moeten we met hem naar het cb dan krijgt hij zijn prikken weer.En hij is vandaag 11 mnd het aftellen naar zijn eerste verjaardag is begonnen @Gina,Hoe is het bij jullie? @Tweet,Gelukkig maar dat Rene van de buikgriep af is zou zond zijn als hij op de vakantie ziek was!Idd erg vreemd dat die niet door zetten misschien idd maar een ander merk test proberen! Nou gister moest mijn ma in het ziekenhuis kome voor controle na die operatie en wat denk je! Ze moet vandaag weer opgenomen worden.De long is voor een gedeelte ingezakt en nu krijgt ze dus weer een drain die gaat het als het waare vaccuem zuigen.Ze moet waarschijnlijk 1 week blijven grr baal der zo van volgende week donderdag wordt mijn meisje 5!Kreeg gister ook te horen dat mijn tante(zus van mijn ma) ook opgenomen is in het ziekenhuis waarschijnlijk een longembolie dus gezellie de alve familie in het ziekenhuis.Wanneer houdt het nu eens op zeg,.........Sorry voor mijn verhaal maar moest het ff kwijt Liefs,Claudia
@Claudia, sterkte meid. Hoop dat je moeder gauw van al die ziekenhuisellende af is. En je kunt je verhaal hier altijd kwijt hè dat weet je. @Tweety, balen hè als je zit te wachten en de komen maar niet. Lekker frusterend! Hoop dat ze gauw doorzetten of ..... misschien toch nog een testje . Nou, hier is er nog een aan het spoken hoor. Al een paar dagen de hele nacht er zeker minimaal 5x uit. Hij heeft wel koorst en is verkouden maar denk ook z'n tandjes want hij huilt veel en gaat steeds in bed zitten. Als ik 'm neerleg begint ie weer te huilen. Dus de wallen onder de ogen beginnen weer te groeien . Hoop dat de rust gauw terugkeerd. A.s, maandag moet hij weer naar het cb. Krijgt hij z'n 11 maanden prik. Vind dit altijd voor zielig. Zul je zien is ie weer een beetje beter wordt ie ziek van die prik. Tja, zo blijven we aan de gang. Silly
@Silly,Thanx dus jij hebt ook zo'n klein spookje Bij ons gaat het net zo hij huilt of geeft een gil en zit dan rechtop in bed zo zielig.Vince is ook erg verkouden maar heeft geen koorts dus ga vanmiddag toch naar het cb maar zeg het wel wie weet stellen ze de prikken wel uit!? Liefs,Claudia
Goedemorgen meiden! @ Claudia, meid toch! Dat je je zo ellendig voelt. Hoop dat je gauw opknapt! Gefeliciteerd met Vince zijn 11 maanden!! Ook Tymen is vandaag precies 11 maanden! Vorig jaar was ik nog zwanger van hem, ik had net te horen gekregen dat hij zo snel mogelijk gehaald zou worden dmv een keizersnee! Sterkte met de prikken vandaag. Tymen was wel even verdrietig maar had er verder geen last van! Wat een gedoe met je moeder weer! Hoe is je moeder er zelf onder? En je tante een longembolie, pff, het houdt ook nooit op he? Gooi je verhaal er hier maar lekker uit, wij kunnen allemaal goed luisteren! @ Gina, bij jou ook al een ziekenboeg! Tis me wat bij de oktobermama's! Hoop dat iedereen bij jullie ook weer gauw opknapt! @ Tweety, pff die toch. Als je ze wil komen ze niet en als je ze niet wil zijn ze er toch Hoop dat je gauw zekerheid krijgt. Ga je nog een keer testen? Ja, wat moet je wat mee voor zo'n kleine he? Gelukkig dat Rene weer beter is! @ Silly, Quinn ook al aan het spoken! Het is wat met de oktoberkindjes! Tymen is tegenwoordig 's nachts ook weer wakker. Vaak gaat hij vanzelf weer slapen, maarsoms gaat er wel een brulsessie aan vooraf ! Hier helpt het wel als we doorpakken en hem even laten brullen. Hoop dat Quinn niet al teveel last krijgt van de prikken! Hier is alles prima. Ik moest vanmorgen naar de psycholoog, had de trein 20 minuten vertraging. Ik kon echt niet meer op tijd komen, dus ik heb het maar afgebeld. Dus zijn Tymen en ik dus alweer thuis. Vanavond eten Tymen en ik samen, manlief heeft een feestje op zijn werk. Dat is weer voor het eerst sinds lange tijd! Tymen is vandaag alweer 11 maand! Nog een maand en dan is het feest! We hebben ook zo'n leuke slinger besteld voor Tymen bij www.feestslinger.nl en we hebben eindelijk een kado voor Tymen. Een driewieler met zo'n duwstang. Verder krijgt hij dan nog wat kleine kadootjes van ons. Ik heb in de loop van de tijd verschillende kleine dingen verzameld, daarzoek ik nog wat uit en de rest bewaar ik alvast voor de sinterklaas. Nu nog even shoppen voor een feestelijke set kleren en dan zijn we er klaar voor! Oh ja, en ik ga nog uitnodigingskaarten kopen. Ik had bedacht de dag een beetje te structureren, des te leuker is het voor Tymen. Dus bezoek is welkom tussen 10 en 12 uur en 15.30 uur en 17.30 uur. Zodat Tymen tussendoor wel gewoon kan slapen! Hoe gaan jullie het allemaal aanpakken?
@Setteke, Jij ook van harte met Tymen zin 11 mnd!Ik zat net ook terug te denken dat ik vorig jaar om deze tijd in het ziekenhuis kwam voor de draaipoging.Toch gek dat het allemaal zo snel gegaan is.Dus jij hebt van Tymen ook een ks gekregen?Ik van Vince ook. Leuk hoor een driewieler die willen wij voor Vince ook kopen.Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet zo heel druk ben voor Vince zijn verjaardag Dat komt waarschijnlijk omdat Yentl volgende week donderdag 5 wordt dus daar was ik druk mee.Traktaties verzinnen en kinderfeestje plannen enz.Wij houden Vince zijn verjaardag ook op zaterdag en we zitten te denken aan na 15 uur tot een uurtje of 20 ff kijken nog wat we doen. Leuk zijn die slingers!Welke heb jij voor Tymen?Ik heb voor vince die gekleurde met zijn naam in 1 kleur en dan bumba's ertussen,heb voor Yentl ook een nieuwe laten maken! Liefs,Claudia
@ Claudia, ik heb de slinger in verschillende kleuren, oranje, lime en aqua, en ertussen ballonnetjes en sterren. Hij is echt heel leuk geworden! Als tekst heb ik: "Hoera Tymen is jarig" Ik had van Tymen een spoedkeizersnee bij 36 weken vanwege zwangerschapsvergiftiging. Deze driewieler hebben we besteld: http://www.bartsmit.com/shop/productDet ... ctID=66166 Wel grappig trouwens dat Yentl en Vince zo dichtbij elkaar jarig zijn!
@Setteke,ik heb er 2 jaar geleden eentje voor Yentl besteld maar die is helaas stuk gegeaan lag in de kelder in een zak maar we hebben begin dit jaar de kelder onder water gehad dus je raad het al MAar ze zijn erg leuk en stevig!ik heb ook de tekst is jarig zo kun je hem wat langer gebruiken. Mooie driewieler,ga daar ook maar eens voor kijken.Voor Yentl hebben we een little pony huis gekocht. Idd wel grappig Yentl was 1 week te laat en vince is 1 week eerder gehaald via een ks omdat hij in stuit lag en ik een stuitbevalling niet aandurfde.het was nogal een dikkerdje Liefs,Claudia
Hey meiden @Claudia Gefeliciteerd met Vince zijn 11 maanden Sterkte meid het zit ook niet mee he? Maar je kan hier altijd terecht om je verhaal te doen KOP OP. @Setteke Gefeliciteerd met Tijmen zijn 11maanden Leuk die driewieler hebben wij ook maar dan met felle kleurtjes. wij doen de verjaardag s'middags 4 uur tot een uur of 7 Vind ik lang genoeg voor haar . @Silly beterschap met je ventje hoop voor je dat het snel weer rustig is bij je . @Tweety wat zit jij in onzekerheid meis anders bij de huisarts een test laten doen? @Gina beterschap voor je gezinnetje .
Heb eerst de verjaardag van mij en onze oudste zoon volgende week dus ben nog niet zo met die van Quinn bezig. Denk dat de visite zo vanaf 15.00 uur kan komen. Quinn slaapt meestal nog wel 'n klein uurtje van 16.30 tot 17.30 maar dat kan hij ook goed overslaan. Dan leg ik 'm 's-avonds gewoon wat eerder op bed (18.30) dus dat komt goed. @Setteke, wat een leuke driewieler. Wilde zelf zo'n driewielertje bij Intertoys bestellen. Zag ik in de speelgoedgids staan. Lijkt wel wat meer op een fietsje (gewone bandjes en zo). @Yentl, hoe was het op het cb.
@Silly,Is jouw oudste ook volgende week jarig?welke datum?Yentl wordt 20 sept 5 jaar! Ik moet nog moet om 15:45 bij het cb zijn
hoi meiden ff snel tussen het shoppen en inpakken door. ik kan ff niet op iedereen reageren maar allemaal gefeliciteerd met de 11 maanden en beterschap voor de zieke. zo heb ik iedereen in een keer gehad hihi. er zit een nieuwe winkel voor de kids hier name it heet ie leuk leuk leuk heb al weer 2 setjes voor rene en zag nog een leuke jas hangen maar die heb ik ff leten hangen. verder alles rustig druk aan het pakken morgen gaan we een weekje weg en moet vanavond nog ff biljarten dus heb het nog druk. nou ga er weer vandoor misschien komik vanavond laat nog ff.
Hoi meiden, Ben weer terug van het cb,Vince deed het goed tijdens de prikken hij huilde ff toen ze erin gingen maar was het daarna alweer vergeten!Hij zit nu lekker in de box te spelen.Hij is nu 71cm lang wel gegroeid maar hij is afgevallen hij weegt 9.100gr de arts op het cb vondt dit niet echt gunstig zijn gewicht en lengte zijn in verhouding goed maar hij zit onder het gemiddelde.Het komt waarschijnlijk door de reflux ik moet morgen even de de kinderarts bellen of iik medicijnen kan krijgen omdat ze bang zijn dat anders zijn slokdarm beschadigd raakt Maar verder is het een hele vrolijke kerel en doet hij alles goed! @Tweety,erg is dat he die kleding zaken ik kan dan ook nooit voorbij lopen zonder wat te kopen alvast een hele fijne vakantie gewenst! Liefs,Claudia
Goedemorgen allemaal! @ Claudia, Huh? Vince afgevallen? Hoe kan dat nou? Hoe zwaar was hij de vorige keer dan? Heeft hij reflux? Dat hij dan nog zo vrolijk is! Tymen heeft ook lang onder het gemiddelde gezeten, hier zeiden ze altijd, liever iets te mager dan te dik. @ Jacoba, Ik doe Tymen zijn verjaardag in twee keer omdat ik anders niet zou weten waar ik alle visite moet laten. We hebben best een ruim huis, maar ik verwacht best wel wat mensen! @ Silly, Hoe oud wordt je oudste? Jij hebt de kids ook al zo lekker dichtbij elkaar. Dubbel drukte! Hilbrand is twee weken na Tymen jarig, maar dat vieren we niet. Iedereen mag Hilbrand ook feliciteren de dertiende! Ik heb dat fietsje dus bij Bart Smit besteld. Op internet is hij goedkoper dan in de winkel. @ Tweety, als je dit nog leest, Fijne vakantie meid!!! Geniet er lekker van! We hebben hier in het dorp ook net een nieuwe kinderkledingwinkel, maar die is duur! Heel mooi spul van Vingino enzo, maar ik ga echt geen 65 euro voor een spijkerbroekje voor Tymen betalen. Zou het hem niet eens aan durven trekken met al dat rondkruipen! Ik zit al vanaf 8 uur kant en klaar te wachten op Whirlpool. De elektrische ontsteking van ons gaskooktoestel geeft kortsluiting. Ze konden echter geen tijd noemen, ze kunnen ergens tussen 8 uur en 18 uur komen. Hoop wel dat ze een beetje vroeg zijn, anders zit ik hier de hele dag maar wat. Tymen slaapt nog, wilde vanmorgen na zijn ontbiijt eerst niet slapen, maar is nu toch al een uurtje stil. Hij heeft dit slaapje nog echt wel nodig, tenminste als hij zo vroeg wakker is, anders is de dag veel te lang. Oh jee, hij wordt nu brullend wakker, zo maar gauw gaan kijken!
Hier even een snel berichtje van mij. Ben nu aan het inpakken, we gaan vanmiddag naar Zandvoort. Fijn weekend allemaal! Gina
Hallo Allemaal, Nou Vince heeft heerlijk geslapen maar dat zal vast door de prikken komen hij werd om half 6 voor het eerst wakker!Vanmorgen had hij wel een beetje verhoging 38,4 maar verder lijkt hij er geen last van te hebben. @Setteke,Ja toen hij 12 wk oud was moesten we op controle in het ziekenhuis er werden foto's van zijn heupjes gemaakt (omdat hij zolang in stuit heeft gelegen)en hij werd helemaal nagekeken.Hij spuugde veel en de kinderarst zei toen dat hij een lichte vorm van reflux had.Hij hoefde daarvoor geen medicijnen het zou met 6 mnd over zijn.maar Vince is 11 mnd en hij spuugt nog steeds nu zeggen ze dus bij het cb dat ik de kinderarts moet bellen en hem om medicijnen moet vragen omdat hij nu dus ook achter blijft in de groei en dat is niet goed.Tja ik weet het nu ook niet meer Hij woog 2 mnd geleden 9,300gr dus het valt mee maar toch zit hij kwa lengte en gewicht onder het gemiddelde. @Gina,Fijn weekend in zandvoort en veel plezier! Liefs,Claudia