oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
  2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej dames!

Zo, vandaag eindelijk weer een gewone dag na de feestdagen. Mijn nichtje is inmiddels weer naar huis en vandaga weer ekker met z'n drietjes thuis. Mijn man heeft 2 weken vakantie, dus dat is wel even lekker hoor! Jayna is nog steeds niet helemaal weer in haar oude ritme terug. Vooral 'snachts is ze veel wakker. Slaapt dan wel verder met haar speentje, maar wordt gauw weer wakker. Best vermoeiend dus. Hopen dat ze snel weer doorslaapt, want ze deed het zo goed!

@ Misspuma: ik heb op Keano gestemd. Hopen dat ie wint!
    @ Tweety: beterschap meid, hopelijk voel je je snel beter.
    @ Jacoba: gelukkig gaat het weer wat beter met Martina nu de feestdagen voorbij zijn.
    @ Lia: Yuri inderdaad, nu het oudejaar nog en dan weer lekker normaal. kan goed begrijpen dat je na die dagen uitgeput was, hopelijk voel je je weer wta beter.
    Yentl: Hoe is het nu met Vince? De rust alweer wat terug gekeerd? Wat zijn die kleintjes toch gevoelig voor veranderingen he.

Nou ik zal de speen er boven weer even in stoppen bij mijn meisje. want ook na de voeding van half 8 is ze onrustig en wil niet in hara eigen bedje slapen..pfffff, leuk hoor die feestdagen......haha.

liefs Sämira

3. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Thanx voor je stem Semmi!

liefs, misspuma

4. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hey meiden:

Ik hoor dat de link niet altijd zo goed werkt maar het kan ook op deze manier via deze link:

http://www.mensenlinq.nl/geboorte/doSho ... scriber.do

En dan zie je rechts zoek een baby
    Vul dan in:

Voornaam: Keano
    Achternaam: Wiering
    Provinci: Zeeland
    Van: 05-10-2006
    Tot: 30-12-2006

Zo kom je ook bij Keano! Alvast bedankt voor jullie stemmen,

liefs, misspuma

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    voel me weer iets beter maar nog niet dat je zegt jippie. rene heeft nu ook mijn verkoudheid over genomen zielig hij ligt te snotteren en dan komt mama weer met dat rot ding aan huilen geblazen.(ballonetje voor het neusje) hij heeft gelukkig nog geen koorst hopelijk krijgt ie dat ook niet. pff vandaag weer boodschappen gedaan voor oud en nieuw komen vrienden naar ons toe pff heb ik nu ook echt zin in maar ja het is zo afgesproken een paar anigriepiene en paracetamolletjes en we gaan gewoon vrolijk verder hihi. morgen ook nog een verjaardag mijn zwager is jarig dus druk druk druk. eerst maar eens kijken hoe het met rene gaat anders blijven we gewoon lekker binnen. iedereen veel plezier morgen en hopen dat de kleintjes er niet te veel last van hebben al dat geknal. iedereen een GELUKKIG EN GEZOND 2007

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    @ tweety, gelukkig voel je je al iets beter. balen dat René het over heeft genomen. Jij ook een fijne jaarwisseling!

Ik heb nog nieuwe foto's geplaatst, o.a. van ene tattoo die mijn man 3e kerstdag heeft laten plaatsen. En trots dat hij er op is....haha

7. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    De allerlaatste dag van 2006. Er is veel gebeurd en dit jaar en alles draaide natuurlijk om de zwangerschap. Ben benieuwd wat 2007 weer gaat brengen, hopelijk wordt het net zo'n mooi jaar en dat wens ik ook voor alle oktobermama's ;) .

Vanavond gaan we op tijd naar vrienden. We zijn daar met een heel stel; 8 volwassenen en 8 kinderen dus lekker druk maar wel altijd erg gezellig. Dit doen we elk jaar en elke keer bij een ander vieren. Mijn zoontje is al een paar dagen van slag want hij is helemaal wild van vuurwerk. Gelukkig z'n vader ook want ik blijf lekker binnen om 0.00 samen met Quinn en de andere kindjes die het eng vinden.

O ja, Quinn doet de laatste tijd veel belleblazen en op z'n bovenlipje sabbelen, hij kan toch al geen tandjes krijgen? M'n oudste is al 6 dus van hem kan ik me dat niet meer herinneren :oops: . Wel weet ik dat ze bij hem rond de 6 maanden doorkwamen dus het lijkt me nog een beetje te vroeg. Iemand ervaring?

Nou ik wens jullie allemaal een knallende jaarwisseling en hoop dat we nog langer lekker doorkletsen op dit forum.

Silly

8. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Leuke foto van Jayna met haar nichtje. Gave tattoo maarre niks voor mij hoor ;) .

Silly

9. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Gelukkig Nieuwjaar !

Hier ging alles goed, was bij mijn ouders. Angelina sliep door het vuurwerk heen, en toen we thuis kwamen en dr in dr wieg legde sliep ze ook door tot vanmorgen 9 uur ! Haha lange nacht voor dr van gister kwart voor 10 tot vanmorgen 9 uur !

Hier ook veel bellenblazen en heel erg kwijlen !

@ Tweety: Beterschap met rene ( en jezelf )

Groetjes

10. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Happy newyear!

Vince heeft gewoon door alles heen geslapen.Had hem om half 12 de laatste fles gegeven en hij heeft geslapen tot half 10!

Met onze pup is ook alles goed gegaan heeft ook lekker liggen pitten heel eventje gepiept om 12 uur maar verder lekker liggen maffen in zijn bench.

Yentl heeft zich ontpopt tot een klein pyromaantje :confused:
    Stond met papa en oom tonnie buiten naar het vuurwerk te kijken met van die lange sterretjes in haar handen en weet je wat ze zegt:pap die boom vinden we toch niet leuk he zal ik hem even aansteken :confused: :(
    Klein pyromaantje dus :)

@Tweety, ik hooop dat je je weer iets beter voelt.
    @Silly,Vince kwijlt ook veel en sabbelt op alles wat hij maar te pakken kan krijgen.Ik denk dat hij zo probeerdt alles te ontdekken of hij gaat toch tandjes krijgen maar dat lijkt me idd vroeg maar zou kunnen toch?

Iedereen een goed en gezond 2007 gewenst!
    Liefs Claudia

11. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Quinn wilde gisterenavond maar niet gaan slapen, was net of hij op wilde blijven voor het vuurwerk ;) . Dus om twaalf uur met hem voor de raam gestaan om erna te kijken. Hij vond het erg mooi al die kleurtjes en zat er met grote ogen naar te kijken. Vanmorgen om 8.00 uur de fles en om 9.30 was meneetje wakker dus hij heeft het netjes gedaan.

Direct even de familie af om gelukkig nieuwjaar te wensen en dan wordt alles hopelijk weer rustig en normaal. Het is weer even genoeg geweest met al die feestdagen vind ik.

Silly

12. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hey meiden,

Keano heeft gelukkig door alles heengeslapen alleen was ie om 5 uur al wakker, dus flesje gegeven en weer terug in bed gelegd toen heeft ie nog tot half 10 geslapen, kort nachtje maar ja vandaag toch alleen maar langs de familie om nieuwjaar te wensen, en vanavond maar vroeg mijn bedje in!
    Gelukkig dat het merendeel van de kleintjes erdoorheen heeft geslapen!
    Silly jammer dat Quinn niet wilde slapen, maar gelukkig reageerde hij leuk op het vuurwerk!

liefs, misspuma

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Gelukkig nieuw jaar allemaal!
    Wat een super kindjes hebben we toch allemaal! Ook Jayna deed het hardstikke goed. Na wat onrustige daagjes na kerst gaat het nu erg goed. Ze slaapt lekker door en komt rond half 7 's morgens voor een voeding en slaapt daarna ook nog weer even. Hopelijk blijft dat zo.
    Van het vuurwerk heeft ze wenig gemerkt. Ze is 'savonds wel veel beneden geweest bij de visite, maar toen iedereen weg was, sliep ze heerlijk in haar eigen bedje!

We zitten nu bij mijn ouders, gaan zo eten. Tot gauw!

Liefs Sämira

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hehe eindelijk is het weer voor bij die dagen. pff al dat eten en gezellig doen blee was het echt zat. ik voel me gelukkig al weer wat beter hoest en proest nog wel maar das niet zo erg. rene heeft er gelukkig ook niet echt veel hinder van. hij vind het alleen een hel om zijn neusje schoon te maken dan is het echt gillen en bleren geblazen. vandaag ook naar de fam. geweest om nieuwjaar te wensen. rene heeft trouwens ook gewoon door het vuurwerk heen liggen knorren en het was toch een aardig kabaal hier. hij drinkt zijn laatste fles sinds 2 dagen niet goed meer laat steeds zo'n 80 cc staan. vanavond maar eens kijken of ie hem nu leeg drinkt. smorgens komt ie niet eerser zo rond half 7 nog steeds voor zijn flesje. misschien heeft ie geen trek meer in zo'n grote fles. we zien het wel nou ga maar weer snel nog ff zitten en zo mijn mandje in was een kort nachtje.

15. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    goede morgen dames

allemaal een gelukkig nieuwjaar

Ik ben blij dat het normale leventje weer begonnen is

Hebben jullie trouwens nog goede voornemens?

Ik wil er wat kilo's af gaan werken en zorgen dat mn buik wat strakker word.
    En vooral heel veel genieten van mn kids dat zijn mijn voornemens.

liefs jacoba :D

16. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Ook mijn voornemen Jacoba. Wil ook weer wat strakker in het pak. Heb nog 5 kilo teveel dus die moeten eraf.
    Sporten deed ik al veel voor mijn zwangerschap dus dat ben ik alweer aan het oppakken.

@misspuma. Quinn was idd de hele avond wakker maar heeft niet gehuild hoor. Hij was gewoon wakker en wilde alles in de gaten houden en erbij zijn. Vond het wel gezellig, kon ik me lekker met hem bezighouden ;) .

Vandaag weer een gewone dag. Vanmorgen m'n boodschappen gedaan en een wasje gedraaid. Quinn ligt nu nog even te slapen maar zal zo wel wakker zijn en dan ga ik zijn kamertje even schoonmaken. Vanavond eten we andijviestamp met verse worst. Heerlijk weer gewone kost na die feestdagen.

Silly

17. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi meiden

Hier ook eentje die wat aan de overtollige kilootjes wil gaan doen ;)

Heb net de kerstboom eruit gegooid was dat ding helemaal zat maar nu is het toch wel kaal in mijn huisje :( Morgen maar even kijken voor een mooie plant ofzo.
    Heerlijk dat die dagen weer voorbij zijn en het allemaal weer een beetje normaal wordt voor mijn dochter ook beter want die had ik bijna achter het behang geplakt :)

Wij eten vandaag lekker rode kool met appelmoes en gehaktballen!

Liefs Claudia

18. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Ik ga morgen de kerstboom opruimen; ben 'm ook beu.
    Al die rommeltjes weer weg dan is het weer een beetje overzichtelijk in huis.

@Yentl, nog even en dan mogen ze weer nar school. Mijn zoontje is er ook aan toe hoor. Hij wordt met de dag drukker. Pfff ik lijk wel een politie-agente de laatste tijd. Laat hem maar lekker weer wat stoom afblazen op school ;) .

Silly

19. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @ Silly,idd nog maar een paar daagjes en het wordt tijd ook!
    2 weekjes is echt te lang voor mijn dochter ze mist haar vriendinnetjes
    en vriendjes.

Liefs Claudia

20. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hey meiden,

Hoe is het met jullie? Met mij is alles prima hoor!
    Vandaag de kerstboom de deur uitgedaan, was het beu.
    Maar nu is het inderdaad errug kaal in huis, morgen maar eens shoppen, gelijk ff de pampers halen bij de Etos (zijn in de reclame) en owjaah een nieuw strijkijzer die heeft het begeven :cry: , we lekker excuus om niet te hoeven strijken maar ja zonder word het toch echt niet gestreken in de kast gelegd hihi. Maar ik ga lekker ff in mijn eentje shoppen, heerlijk!
    Nou spreek jullie snel weer,

liefs, misspuma

Deel Deze Pagina