oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Gina: Goed zo dat je vrij bent op Keano's verjaardag, kom je langs voor een stukkie taart?

@ Denise: Keano krijgt een loopauto voor zijn 1e verjaardag (staat hier al 2 maanden ingepakt en wel :rolleyes: ;)).
    Succes met het vinden van een leuk kado voor Lieve.

Liefs, misspuma

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

hallo meiden!

@ Tweety, ik zou Rene ook gewoon lekker een fles warme melk geven voor het slapen gaan. Ik zou willen dat Tymen dat nog wilde. Heerlijk toch, nog zo'n lekker flesmomentje!

@ Claudia, Mooi dat Yentl zo'n leuk feest heeft gehad! Thanks voor je complimentje voor Tymen, ik vind hem ook zo'n lekker ding...! :oops: En nog geslaagd voor je bank en fauteuils?

@ Gina, WAUW! leuke traktatie, zeg! Echt supermooi! Alvast gefeliciteerd met Nona haar eerste verjaardag!!! Ik moet morgen heel de dag werken dus dan kom ik misschien pas laat online, daarom nu alvast! ;) Een hele fijne dag morgen meid!

@ Misspuma, Leuke banner! Sweetangel is heel handig in die dingen!

@ Denise, Het is vaak zo dat de tandjes per twee komen he? Maar dan ben je er weer even af! Leuk, schoentjes! Tymen heeft ook al een paar! Tymen krijgt van ons een driewielertje op zijn verjaardag.

Vandaag gewerkt tot half vijf. Lange dag hoor! Morgen weer en dan weer een dagje vrij! Met Tymen alles prima, heeft een heel leuk dagje gehad met zijn heit!

3. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Setteke: Zeker een lange dag tot 16.30 werken...werkse morgen ik moet morgen ook nog een dagje en dan ben ik 2 dagen vrij heerlijk!
    Fijn dat Tymen het naar zijn zin had bij heit!

Liefs, misspuma

4. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Lijkt me lekker :) :)

P.S. Leuke banner inderdaad

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @gina leuke taart is het geworden je ben lekker crea bea geweest. nou morgen groot feest.

@setteke ik geef hem idd ook gewoon nog zijn flesje hoor.

@denise idd een loopauto of een driewielerfietsje. vind zelf ook vtech heel leuk om te geven. leuk he de 1e schoentjes kopen hihi rene heeft al 4 paar staan haha mama heeft een schoenen tik hihi. suc 6 met de luiers.

nou meiden rene heeft van 18.45 tot 7.30 geslapen en is dus niet meer gekomen voor de fles. vanmorgen had ie niet echt trek in zijn boterham en na zijn flesje halfvolle melk werdt ie boos dat ie leeg was. meneertje wilde niks was aan het drijnen en huilkerig. ik heb toen besloten om hem een fles voeding te geven en meneertje was daarna weer een stuk vrolijker. dus mama heeft nu besloten de nr.3 voeding te gaan geven smorgens bij de boterham en savonds voor het slapen gaan. het cb kan het dak op hihi. liever niet mijn dak hihi.
    hij krijgt nu weer kuren met het warme eten grr ging zo goed. vandaag wilde die weer niet veel eten maar ja hij is toch ook niet helemaal lekker. kreeg vandaag een zure luier kado van hem dus denk dat er weer een tandje aan komt.

6. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hallo meiden,

Pff wat moeilijk is dat als je iets in je hoofd hebt en je gaat dan op zoek maar het is gelukt!We gaan voor een 2-zits in chocoladebruin leer en 2 fauteuils in taupe kleur,het zijn fauteuils geworden met een hoge rug erg leuk!Nu alleen hopen dat ze voor de kerst klaar zijn.

@Gina,Van harte met Nona haar 1e verjaardag! \:D/ Wat gaaf is die traktatie geworden zeg!die ga ik onthouden is echt heel leuk!Nou meid geniet van deze dag en ik hoop dat Nona het erg naar haar zin heeft en natuurlijk lekker verwend wordt!
    @Tweety,Vervelend zeg dat het eten bij Rene ook zo slecht gaat!Hier ook een erg slechte eter,Hij spuggt nog steeds maar gelillig is het bijn 5 okt danmag hij nasr de kinderarts.Vince wil smorgens geen boterham dus hier nog gewoon een papafles dan smiddags probeer ik een boterham maar die wil hij 9 van de 10x ook niet daarbij krijgt hij dan 100cc halfvolle melk en savonds zijn avond eten is ook een ramp,om 20 uur krijgt hij vervolgens weer een papfles.Tja ik vindt dat hij toch wat moet binnen krijgen.
    @Setteke,Ja ben geslaagd maar viel niet mee :) Leuk dat Tymen het zo gezellig heeft gehad!
    @Misspuma,Mooi Banner!Lekker hoor dat je strakks ff 2 dagen vrij ent en dan hup voorbereiden voor KEANO's grote dag ;)
    @Denise,Lieve ookal weer 5 tandjes en idd zure luiers zijnmeesstal tandjes!Leuk hoor schoentjes Vince heeft er ook al een paar maar die stapt ook alleen nog langs de tafel,stoel,bank enz.Ik vraag gels voor Vince zijn verjaardag wil graag een driewieler kopen.

Liefs,Claudia

7. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Gina Van harte gefeliciteerd met Nona haar eerste verjaardag :whistle:

8. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Goede morgen

gister lekker gewinkeld we wilden naar Almere maar moesten flink omrijden.
    En daar had ik geen zin in dus lekker in Dronten gewinkeld.
    Ben ook nog geslaagd een paar stoere laarzen en een het lijkt op een school-uniformpje zwart wit geblokt rokje met een rood streepje erin.
    en een zwarte spencer met daaraan vast een wit blousje met stropdas. echt heel gaaf.
    Want Agnita wil niet meer tuttig die wil stoer :rolleyes:

9. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    NONA Van HARTE GEFELICITEERD MET JE 1ste VERJAARDAG !

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    nona hiep hiep hoera je bent nu 1 jaar gefeliciteerd. en ook papa en mama natuurlijk. en een dikke kus van rene

@jacoba leuk he dat ze een eigen wil krijgen kwa kleding hihi.

@claudia klinkt leuk hoop idd voor je dat het optijd af is zou wel zo leuk zijn toch.

nou meiden vanmorgen had rene weer een leuk kadotje voor mama een lekkere zure luier nou ja luier zeg maar romper hihi tot half zijn rug dus hij is lekker vroeg onder de doche gegaan. brood is vandaag een ramp geweest wilde die niet hebben. verder heeft ie wel veel gedronken dus das wel goed. hopen dat het eten vanavond wel goed gaat. net nog ff de stad ingeweest heb nog een leuke jas gekocht voor rene een soort vest met bond aan de binnekant lekker warm dus. was maatje 92 maar hij valt als 86 dus die ken ie mooi aan deze winter.

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo meiden
    wat is het stil hier nou het eten vanavodn was ook weer drama hij wilde niet hij heeft uiteindelijk een halve boterham op en later een banaan. deze heb ik gegeven in de hoop dat ie morgen iets dikkerde ontlasting heeft. het is vandaag alleen maar dun dun en nog eens dun en ze stinken behoorlijk zurig maar kan nog geen tand ontdekken? we zien het wel.

12. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Nona van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag, dat je maar goed verwend bent deze dag! Dikke kus en knuffel van Keano en zijn mama natuurlijk!

Goede avond meiden,

@ Tweety: Dan zal er inderdaad wel een tandje op komst zijn als hij zo veel zure luiers heeft...Gelukkig dat hij niet meer voor die fles gekomen is.

@ Claudia: Klink heel mooi je 2-zits en 2 fauteuils, hopeijk zijn ze er met de kerst.

@ Jacoba: Ow leuke kleding geshopt zo te lezen. Niet meer tuttig maar stoer hihi!

Zo vandaag weer dagje gewerkt, daarna gelijk omgekleed en Keano en manlief opgehaald voor de verjaardag van mijn zus. Zij nu net een half uurtje thuis dus was weer een latertje voor Keano.
    Nu ben ik kapot haha! Dus even lekker achter de computer.

Liefs, misspuma

13. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Dank jullie wel voor alle felicitaties. Ik heb gisteren echt een fantastische dag gehad en ben super verwend met veel kadootjes, een heerlijke taart en papa en mama hadden heel mooi versierd. Zo nu ben ik dus 1! Grote meid ben ik al hè!
    Heel veel kusjes van Nona

Wie is de volgende die 1 mag worden? Keano?

P.S. Mijn grote zus is gisteren geslaagd voor diploma C

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @gina leuk dat het zo geslaagd is geweest en natuurlijk een c diploma erbij jippie gefeliciteerd.

nou meiden wat een nacht
    rond 23.00 werdt rene wakker erg hoesten en proesten. heb hem een zetpilletje hiervoor gegeven want hij bleef er bijna in later weer in bed gelegt en d=schreeuwen na 15,im toch weer nar boven gegaan hij zag me gaat staan en hoesten en spuugt zijn bedje onder. dus om 24.00 stonden we rene te wassen en bedje te verschonen. nog een keer getempt en hij had ook nog eens koorts. dus papazetpil gegeven. uiteindelijk was ie rond half 1 aardig stil. inmiddels was mama misselijk geworden gewoon naar bed gegaan maar niet inslaap komen van de krampen en misselijkheid om 3 uur besloten me werk te bellen en me ziek te melden nou maar goed ook ben nu dood ziek. heb de buikgriep denk ik. heb nu net een kopje thee op en een droog beschuitje hoop da het erin blijft.
    het kdv vertelde me dat er veel kindjes ziek waren het heerst dus hebben wij weer. nou ga snel ff op de bank liggen nu rene ook op bed ligt. sorry voor het lange verhaal.

15. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @Tweety, heel veel beterschap voor jou en Rene.
    Doe maar lekker rustig aan vandaag.

16. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    @ Gina en Nona: Fijn dat het feest geslaagd was ! Leuk hé verwend worden, heb je ook lekker in de taart geslagen ?!

@ Tweety: Aaaah arme Rene... Veel beterschap voor jullie beide, en hopelijk knappen jullie weer snel op.

Hier alles ged, vanmorgen de prikjes gehaald bij CB. Ze vond het niet zo erg, ze werd alleen een beetje boos op de mevrouw die haar prikte. Nu ligt ze lekker te slapen.

Vanavond ga ik mezelf laten lezeren om te stoppen met roken ! Ben echt benieuwd.... Wil wel graag stoppen.

Kom vanavond nog even kijken !

17. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @Gabje, nee Nona heeft niet in de taart geslagen maar wel lekker in de slagroom gegraaid en ze heeft een heel stuk taart opgegeten. Ze vond het heerlijk!
    En ook weer goed door de prikjes doorgerold bij jullie en ze kan beter boos worden op de mevrouw die ze geeft dan op jou ;)

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @gabje gelukkig dat ze het niet zo erg vond en idd beter boos op die mevrouw als op jou

nou voel me iets beter dan vanmorgen heb vanmorgen nog ff een klein uurtje op de bank kunnen tukken toen rene op bed lag. hij heeft niet echt meer last geloof ik. alleen wil ie nog niet van harte eten grrr. vanmorgen heeft ie een 180 cc fles gekregen een paar stukjes banaan en tussen de middag heeft ie maar een stukje of 5 van zijn brood op denk zo'n 1/4 van de hele boterham. had er al expres pasta opgedaan maar dit hielp dus ook niet hihi. heb zojuist bumba slingers besteld via het internet geloof dat ik nu heel het huis kan behangen ermee haha. ach we kunnen het volgend jaar ook nog gebruiken en eventueel bij een ander kindje ook.
    nou ga zo nog maar ff een filmpie kijken denk ik mannetje doet boodschapjes uit zijn werk dus mag lekker binnen blijven vandaag. tot later dames

19. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Gina: Fijn dat je gisteren zo een leuke dag hebt gehad Nona! Nu ben je een grote meid geworden 1 jaar alweer!
    Ja, ik denk dat Keano de volgende is a.s. Vrijdag.

@ Tweety: Ach meissie allebei ziekjes! Beterschap voor jullie allebei. Buikgriep ja ik hoor er meer over, hopelijk slaan wij het hier over.

@ Gabje20: Gelukkig dat ze de prikjes niet zo heel erg vond, ik zou ook kwaad zijn op die vrouw die mij prikken gaf haha. Succes met het laseren en het stoppen met roken.

Zo meiden lekker een dagje vrij gehad vandaag, nou ja vrij het hele huis gesopt haha maar ja dat hoort er nou eenmaal ook bij.
    Verder heb ik Keano zijn taart besteld: eentje van ernst, bobby en de rest niet dat ik die zo leuk vind maar de taart zag er zo leuk uit met allemaal diertjes erop.
    Ook heb ik een klein taartje voor Keano zelf besteld en daar zet ze op: Hoera Keano 1 jaar, ook op de grote taart trouwens.
    Dus de voorbereidingen zijn in volle gang ;).
    Verder alles rustig, ongi is gelukkig weer bijna weg dus dan kunnen we er weer tegenaan hihi.

Liefs, misspuma

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma leuk de taarten bestellen.

mijn moeder heeft er een besteld voor hem zelf een 1 die mag ie hebben en mee doen wat ie wil haha. verder krijgen we van opoe een appeltaart en wil er zelf nog een van bumba bestellen. de naam slinger is ook bijna onder weg dus hier ook volop voorbereidingen in volle gang.

Deel Deze Pagina