oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Claudia het was hier ook vreselijk het weer echt niks aan.
    Ben ook verscheidenen keren natgeregent omdat we in de tuin bezig zijn.
    Die moet winterklaar .
    Leuk he als kinderen andere ideeen hebben dan jij :)
    Ik hoopte stiekem dat ze de kerstspullen al hadden kon ik even lekker bij de dorpjes gaan kijken .
    Heb sinds 2 jaar een tic mijn hele dressoir word een groot kerstdorp :p

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jacoba o jij ook al zo'n tik hihi ik ook in ons oude huis zette ik mijn raamkozijn altijd helemaal vol. nu heb ik een klein kozijn en rene kan erbij grr. mijn dressoit moet er dus dit jaar aan geloven alleen nog ff kijken waar het aquarium dan heen moet :(

@claudia ja wat een weer he bah niks an. o jij helemaal nat en zij spelen bij een vriendin balen. heeft ze het wel leuk gehad?

@misspuma wat voor taartje heb je voor keano? leuk kleurtje lijkt me in je haar.

@gina leuk dat de tractatie een suc6 was.

nou hier is alles rustig vanmiddag even naar opoe en opa geweest om een kadotje uit te zoeken voor rene. maar het is me weer gelukt ben onderhand leeg weet niks meer hihi. ga nog ff verder snuffelen tot later misschien

3. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Tweety mijn aquarium staat ook bovenop het dressior ik zou eigenlijk niet weten waar ik hem anders neer kan zetten.
    Ik vind er vast een oplossing voor :)

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jacoba haha en anders ga ik er gewoon omheem blijven de vissies in de sneeuw staan.hihi

5. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Goede morgen

Wat een weer zeg dikke mist heb er zo'n hekel aan om met dit weer te rijden.
    Maar daar ontkom ik niet aan :(
    Volgende week nog school en dan alweer herfstvakantie :confused:
    Wat gaat dat snel zeg.
    Verder gaat alles zn gangetje dus niet zoveel nieuws.

@Tweety hehehe is ook een idee .
    maar dat gaat bij mij niet passen denk ik :(

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Jacoba: Keano vind het altijd leuk in de auto, dus hij heeft er geen last van dat hij dan vervelend is.
    Joepie het derde tandje voor Martina! Leuk hoor de kamer veranderen, ik heb gisteren allemaal herfst-spulletjes gekocht en daar mooie schalen van gemaakt heel leuk geworden.

@ Claudia: Lekker is dat ben je helemaal nat geregend blijft ze bij een vriendinnetje spelen en eten grrr...hihi.
    Pff nog 3x je bed uit voor Vince dat is niet niks. Keano heeft niet tot weinig last van verlatingsangst gelukkig maar.

Wat een weertje zeg, dikke pak mist bah! We hadden gisteren op mijn werk een uilen-show er kwam een man met 6 uilen van een kerkuiltje tot een grote oehoe (spanwijte van 2.40 :confused:) was echt heel leuk de bewoners mochten de uilen ook op hun arm hebben en aaien ik heb ze ook geaaid mooie beesten hoor maar stinken dat ze doen haha.
    Keano werd vannacht ineens om 2 uur wakker...vast zenuwachtig voor zijn verjaardag haha.
    Morgen is het dan zover, we vieren het dan nog niet maar hij is dan wel echt jarig. Mijn schoonouders komen wel ff op de koffie, mijn ouders zie ik 's avonds want dan viert mijn moeder haar verjaardag (keano is op haar verjaardag geboren).
    Vanmiddag weer werken van 15.00-22.00 en daarna slingers ophangen, heb manlief al de opdracht gegeven ballonnen op te blazen haha.

Liefs, misspuma

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Elvis look-a-like:

8. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    In bad:

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Zelf eten (is niet echt gelukt zoals jullie zien ;))

10. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Zelf proberen te eten gevolg----> vieze stoel:

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedenavond meiden!

@ Gina, wat heeft je zoon voor spraakprobleem dan? Mooi dat je grote meid blij was met haar oorbelletjes. Ze had ze wel verdiend hoor! Wat grappig dat Nona "koud" zei! Tymen begint me na te praten. Als ik zeg dat iets op is dan zegt hij ook "op"! Dat soort dingen. Leuk dat je traktatie een succes was! Onze dagindeling is als volgt:

6.45 u -8.00 u(hangt er vanaf wanneer hij wakker wordt) ontbijt, boterham en beker yoghurtdrank
    Daarna naar bed tot ongeveer 9 uur, half tien
    10.00 u koekje met drinken
    12.00 u boterham met beker yoghurtdrank
    12.30 u-14.45 u middagdutje
    15.00 u fruit en drinken
    18.00 u warm eten en toetje
    19.15 u fruit en drinken
    19.30-19.45 u naar bed

@ Misspuma, klinkt leuk, je haar! Spannend, morgen Keano jarig! Ben je alles al aan het herbeleven van een jaar geleden? Ik wel steeds! Wat grappig dat jullie een uilenshow hadden. Wij hadden een snackavond, met andere woorden, ik moest met snacks gaan leuren waar ik geen tijd voor had... Leuk! :rolleyes: Keano wakker vannacht? Tymen ook steeds. Ik verdenk een doorkomend kiesje ervan! Werkze, al lees je dat vast niet meer! Mooie foto.s van Keano!

@ Jacoba, Tymen kan ook zo driftig zijn de laatste tijd. Ook in de auto heeft hij wat minder geduld, maar vooral als hij zijn zin niet krijgt is het huis te klein! Leuk, je kamer veranderen! Heb ik laatst ook gedaan toen we de nieuwe bank kregen!

@ Claudia, Wat voor medicijnen heb je eigenlijk? Hoop dat ze snel aanslaan! Hi hi, wat een eigen willetje, die meid van jou! Ik ga lekker met een vriendinnetje mee, haha!

@ tweety, wat krijgt Rene van opoe en opa? Als je nog inspiratie nodig hebt voor het lijstje van Rene, heb ik hier een hele verlanglijst liggen voor Tymen!

Nou, weer een pittig avondje gewerkt gisteravond, Tis wel heel druk om het eerste stuk alleen te zijn, maar vanaf zes uur had ik mijn eigen omloop en dat werkt heerlijk! Maar ja, was toen al kapot van het eerste stuk! Ik was blij dat het 23 uur was! Vandaag een dag vrij, ben wezen solliciteren bij een Kruidvat in Leeuwarden. Was een leuk gesprek, ik hoop dat ik het word! Ik hoor het volgende week. Met Tymen alles prima, heel erg druk en wild, een echt jongetje... :rolleyes:

12. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    @ MissPuma: Hele fijne dag toegewenst voor morgen ! 1ste verjaardag is toch geweldig !

Keano ik hoop dat jij ook een leuke dag heb !

13. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    En nog een leuk nieuwtje !

Baby zijn is er helemaal af ! Mevrouw loopt !

Hah zo lief... armen in de lucht en lopen. Als ze het genoeg vind gaat ze zitten en in dr handen klappen !

Wilde het even met jullie delen.

14. barbvanlo

barbvanlo Nieuw lid

30 sep 2007
    2
    0
    0
    Hallo oktobermoeders
    Koste me even tijd om dit forum te vinden maar dankzij de tips van tweety hoop ik nu goed te zitten. Lijkt me leuk om verhalen uit te wisselen omdat onze kinderen allemaal dezelfde leeftijd hebben. Ik moet het forum nog een beetje ontdekken qua foto's en banners maar dat komt wel. Ik heb een dochter (geboren 11 oktober 2006) en ze heet Lente. Onderstaand liedje kreeg ik op een kaart cadeau toen ze net geboren was en is volgens mij voor alle oktober moeders leuk (als je het googeld 'oktoberkind' kan je het liedje ook horen (Liselore Gerritse).
    Nou tot horens. Gr Barb.

oktobermaandoktobermaand geboortemaand

je vruchten zijn geoogst

de zoete wijn is in het vat

het hout gekloofd

dat is waarom een oktoberkind

van kinds af aan voldaan is

omdat voor haar gevoel het werk gedaan is

oktoberzon geboortezon

de zon die ik verdien

want of hij op- of ondergaat

is niet te zien

met als oktoberbomen

de hele dag het liefste zit te dromen

oktoberstorm geboortestorm

je hebt mijn bed gespreid

je joeg de wolken uit elkaar

en net op tijd

heb je de bomen zo geschud

dat zij hun blad verloren

en in dat gouden bed ben ik geboren

oktoberdag geboortedag

als ik geweten had

dat ik nooit meer zo goed slapen zou

als in dat bed van blad

was ik vanaf die eerste dag

m'n hele lange leven

met een glas rooie wijn in bed gebleven

oktoberkind oktoberkind

opdat je niet vergeet

de allerlaatste zoete braam

is de eerste die jij eet

een laatste warme zonnestraal

verwarmd jou eerste dag

en een laatste zwaluw die vertrekt

is de eerste die jij zag

niet geloofd in laatste dingen

't zal een herfstdag als een lentedag bezingen

*

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @barbvanlo het is je gelukt welkom bij de oktober mama's. hoe meer zielen hoe meer vreugd.

@setteke hij krijgt de dieren droomboom van v-tech. had ook een aardig lijstje maar die is nu wel leeg en sommige mensen geven niet door wat ze ervan hebben gekozen dus nog ff afwachten of er niks dubbel komt. heb het gevraagt als je wat weet zeg het ff kan ik het schrappen voor andere mensen maar ja.

weer een avondje wezen biljarten en gewonnen. ga nu lekker mijn bedje in. tot morgen.

16. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    @Misspuma.
    Gefeliciteerd met Keano z'n 1e verjaardag! Alweer 1 jaar, ongelooflijk hè hoe hard het allemaal gaat.
    Heel veel plezier vandaag enne heeft ie al een kadootje gehad. En wat heeft ie gehad (lekker nieuwsgierig :) ).
    Nogmaals have fun, lekker met de taart kliederen en laat gauw weten hoe de grote dag verlopen is.

@barbvanlo, welkom hier. Mooi gedicht over de oktoberkindjes.

Nog 1 week en dan wordt Quinn ook 1 jaar. Kan ik weer even terugdenken aan die bijzondere dag precies 'n jaar geleden.
    Quinn krijgt een driewielertje van Kawasaki zo'n gifgroene. Echt supergaaf vond ik die (hoop dat hij dat ook vind ;) ).

Silly

17. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

18. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Keano, proficiat met je 1e verjaardag!
    :whistle: :whistle: :whistle:
    Kusjes van Nona

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hiep hiep hoera keano is 1 jaar. gefeliciteerd en een toffe dag kusje rene. en mama en papa natuurlijk.

20. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Ow GEFELICITEERD KEANO.
    alweer 1 jaar och wat gaat dat snel.
    eerst zaten we rond deze tidj verhalen uit de delen over voorweeén en nu zijn ze alweer bijna 1 jaar.
    Terence is 10 Oktober jarig we hebben al zoveel cadautjes(kleintjes)
    en een hele grote (loopauto) met stang erachter.
    zal hij wel tof vinden.
    zaterdag 13 Oktober vieren we het met neefjes en vriendjes.
    Ik ga dan een mickey mouse feestje houden voor hem met iemand verkleed als mickey mouse.

Alhoewel Bumba de clown ook zo leuk is. we zien wel ff.

Maar voor de mama's waar de kindjes al jarig geweest zijn.

Deel Deze Pagina