rene is ook vaker wakker dan vergeleken met een week eerder. vooral s morgens wil ie niet in zijn bedje liggen en zit ie in zijn wippertje om zich heen te kijken.
Hallo hier nog een oktober mama. Was uitgerekend op 9 oktober...maar onze wolk van een zoon is geboren op 15 oktober. Andere oktober mama's gefeliciteerd! Groetjes Samantha
Hallo meiden Ik heb Vince sinds een week ook op de nutrilon forte en dit gaat uitstekend,niet meer om de 2 uur honger en de krampjes zijnook een stuk minder! @Sam22 Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Groetjes Claudia
Jippie ! Angelina slaapt in dr eigen bedje in plaats van bij mij op me buik ! Heb dr wel 10 minuten moeten laten huilen, maar zie het resultaat ! Ze slaapt nu al 30 minuten ! Nog nooit eerder gebeurd in dr bedje ! Moest het ff kwijt. @ Sam22 gefeliciteerd met de geboorte van je zoon ! groetjes gabje
Ik ben moe Martina heeft besloten om s'nachts 2 keer te komen voor een fles. @gabje; slaapt ze nog steeds in haar eigen bedje Martina wilde telkens in mijn armen in slaap vallen en legde ik haar dan in bed was het brullen. Nu leg ik haar gewoon wakker in bed ze begint dan wel te huilen maar loop iedere 5/10 min naar haar toe om haar speentje in haar mondje te doen tot nu toe werkt het prima en slaapt ze binnen het kwartier. liefs jacoba
ja hier ook, huilen wordt minder. Ze heeft nu veel last van krampjes. Angelina slaapt de nacht bijna door van 23.00 uur tot bijna 6 uur ! Super he... groetjes
Leg dat ook even aan Martina uit hoe ze dat moet doen Heerlijk zeg dat ze s'nachts zo lang doorslaapt. liefs jacoba
ja dat is heerlijk alleen slaapt madam weinig overdag, af en toe een hazenslaapje. Maar liever wakker op de dag dan in de nacht ! Het is nog niet echt druk he met de mama's..... groetjes
Het is idd erg rustig hier maar wat niet is kan nog komen als alle oktobermama'sweer op de been zijn word het wel drukker. liefs jacoba
Hallo dames Onze vent heeft nu ook besloten om snachts wakker te worden voor de fles brult moord en brand en als ik hem dan een fles geeft heeft meneertje na 40cc geen zin meer :x en is dan vrolijk wakker en gaat lekker geluidjes lopen maken de boef hihi Groetjes Claudia
Keano slaapt lekker door, van 11.00 tot een uur of 7 (soms moet ik hem zelfs wakker maken voor zijn flesje), alleen daarna is ie echt wakker, en doet overdag alleen maar hazeslaapjes. Maar inderdaad zoals gabje20 zegt beter overdag wakker dan in de nacht. liefs, misspuma
Ja zo dacht ik ook ! Hoop dat Angelina de fles van 23.00 uur wel wilt vanavond, en dan ook weer lekker door slaapt ! Laat jij Keano dan tot 7 uur liggen ? Mag dat al ? Ze slaapt nu ook lekker in de box al vanaf 13.00 uur, ga zo de fles geven als ze wakker wordt om 16.00 uur. De tijd gaat wel erg hard nu. Groetjes
zolang er niet meer dan 8 uur tussen de voedingen zit is het niet erg hoor, soms word hij zelf om 6 uur of 7 uur wakker, wordt hij niet wakker maak ik hem zelf om 7 uur wakker. Lekker hé als ze liggen te slapen, Keano ligt nu lekker in zijn wiegje te slapen en maak hem zo rond 16.00 ook wakker voor zijn flesje. liefs, misspuma
Ja flesje, maak ook gelijk venkelthee erbij ! Ze heeft momenteel weer erg last van darmkrampjes ! Zo zielig, maar ja kan ook niet meer doen dan masseren, badje, troosten enz.... Tips ?
vervelend he die darmpkrampjes, had Keano ook zo een last van. Nu gelukkig niet meer. liefs, misspuma
Hehe Angelina heeft van 00.00 uur tot 7.00 uur vanmorgen lekker doorgeslapen ! Heerlijk zo ! Hoop dat ze het zo blijft doen. Ik pakte haar uit dr wieg en kreeg een hele grote lach ! Super he zulke dingen.....
goede middag dames Ben vanmorgen even wezen shoppen moest kanten panty's hebben. Want morgen word Martina gedoopt . ik vind het altijd zo schattig staan kanten panty's met een pofbroek met kant op de kont en sokjes met een kanten randje. En dan de jurk nog . Als ik morgen foto's heb moet me mannetje ze maar even in mn album zetten. Hoe gaat het vandaag bij jullie hier is het lekker rustig liefs jacoba
Heb maar weer eens een paar foto's van keano in mijn album gezet. Ga Keano zo lekker in bad doen, en dan zijn flesje geven. En daarna ga ik denk ik zelf ook eens in een lekker warm bad zitten. Mijn man is helaas tot 11 uur aan het werken, dus die komt pas rond half 12 thuis....pfff is niks hoor op een zaterdagavond. liefs, misspuma
krampjes van angelina worden wel wat minder gelukkig ! (lijkt wel). Heb ook weer sab simplex tegen de krampen. Hier gaat alles ook goed. Lekker op pad geweest vandaag. Ga ook even een fles geven ! groetjes
Hallo allemaal @jacoba veel plezier morgen bij de doop van jullie dochter en ben benieuwd naar de foto's @Misspuma Wat een schatje keano,ik krijg er geen foto's op van Vince al mijn foto's zijn te groot en weet niet hoe ik ze moet verkleinen ben hopeloos op pc gebied @gabje20 gelukkig maar dat de krampjes afnemen. Wij zijn vandaag bij onze pup wezen kijken hij is vanmiddag geboren wat een klein ding zeg echt lief! Groetjes Claudia