oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hier ook alles zijn gangetje rene is gelukkig weer beter aan het worden hij snotterd nog wel maar drinkt weer als vanouds. wil weer meer drinken dan er in de fles zit haha. dus wordt weer de oude. hier ook de kerstboom en alles opgeruimd was het ook echt zat al die troep. het is wel weer wennen aan de kale boel. ik ga rene weer ff zijn laatste flesje geven en mijn bedje opzoeken. tot schrijfs.

2. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Pffff hier duidelijk het "sprongetje" aanwezig ! Ze huilt als ze geen aandacht krijgt en wilt het liefst de hele dag op je schoot zitten. Slapen doet ze gelukkig nog wel, ze is nu zelfs op dr rug in slaap gevallen ! Dat is echt een wonder (haha)

@ Tweety : Gelukkig gaat het beter met rene ! Na de kerst is het inderdaad altijd leeg in huis.

@ MissPuma : Veel plezier met shoppen ! Hoop dat je slaagt voor de dingen die je nodig heb, kan je lekker strijken ;)

De kilo's zijn hier er al af ! Weeg nu minder dan voor me zwangerschap... Ik wil wel gaan baby zwemmen en baby massage. Wie wil zoiets nog meer gaan doen ?

Groetjes

3. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Ik heb een vraagje hebben jullie kindjes dat ook dat ze smorgens veel slapen .
    En dan smiddags van een uur of 4 tot 6 heel wakker zijn.
    Ik merk nu aan Martina dat ze een geheel eigen ritme ontwikkelt

En hoeveel voeding krijgen jullie kids
    Ik zit nu op 5 keer 180.

liefs jacoba :D

4. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Haaai,

Slapen doet ze een uur na de voeding en dan 2 uurtjes ongeveer... Ik geef dr nu 4 flessen van 200cc, de laatste fles krijgt ze om half 9 en dan slaapt ze tot de ochtend 7 uur soms 8 uur !

5. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    @jacoba, Quinn begint ook echt z'n ritme te krijgen. 's- morgens na de 6.30 fles slaapt ie meestal tot 9.30. Dan meestal een uurtje na de flesvoedingen overdags begint hij te huilen en leg ik hem op bed. Meestal slaapt hij dan 1 1/2 a 2 uur. 's- avonds gaat hij om 20.30 naar bed en maken we hem wakker om 22.00 voor de fles. Dan gaat hij weer slapen tot meestal 6.30. Vind het wel fijn dat hij z'n ritme gaat krijgen dan weet je precies wat er aan de hand is als hij begint te huilen.

Ik geef Quinn 5x 200 ml maar meestal drinkt hij niet alle flessen leeg. Ik denk dat hij ook gemiddeld ongeveer 5x 180 drinkt.

Vandaag ook de boom opgeruimd en vanmiddag lekker paardgereden. Heerlijk maar het waaide wel hard. De kids lekker bij oma gedropt.

Silly

6. bobbelientje

bobbelientje Actief lid

2 nov 2006
    320
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo Allemaal,

Ik lees regelmatig mee, alleen schrijf ik niet zo veel, maar heb wel een vraagje.

@ gabje20 Mogen ze met bijna 3 maanden al over op 4 flessen?
    Gisteren ben ik ook op 4 flessen uitgekomen en heeft Chenoa heerlijk geslapen van 21.00 uur tot 6.15. Mijn vriend en ik waren allebei moe en gingen vroeg naar bed en dachten we zien wel... Dit heeft goed uitgepakt, maar mag het eigenlijk wel?

Groetjes, Marloes

7. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hallo meiden

@Tweety gelukkig maar dat rene weer wat beter is.

8. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hallo meiden

@Tweety,wat fijn dat het weer beter gaat met Rene!

@Jacoba,Vince krijgt zijn laatste fles tussen 22 en 23 uur en slaapt vervolgens tot 9 a 9:30 maar dat gaat straks veranderen als ik weer moet gaan werken dan moet ik hem wakker maken helaas :( Hij slaapt na zijn eerste fles en heeft zijn wakkere periode zo tussen 18 en 20 uur.

Vince krijgt hetzelfde als Quinn 5x 200 cc maar drinkt het de ene keer wel helemaal op en de andere keer weer niet.

@Silly,lekker even uitgewaaid?!?Heerlijk toch, lekker even paard rijden en de kids bij oma laten. Heeft oma ook weer een goeie dag ;)

Liefs Claudia

9. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Jeetje ik weet niet wat ik allemaal aan het doen ben zeg! :oops:
    Was opeens mijn berichtje kwijt .........................

Liefs Claudia

10. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hey meiden,

Keano krijgt ook 5x 200cc.
    Hij slaapt overdag best wel goed, meestal een uur na zijn flesje breng ik hem naar bed en slaapt dan meestal 2 uurtjes, maar na 4 uur tot een uur of 7 wil hij niet meer naar zijn bedje toe. Na zijn flesje van 7 uur is het altijd stil :D lekker hoor.
    Voor zijn flesje van 22.00 moeten we hem altijd wakker maken, dus dat is meestal broek verschonen, flesje drinken, boeren en hup weer naar bed toe, dan kunnen papa en mama ook hun bed opzoeken hihi.
    S'ochtends komt hij meestal rond een uur of 06.00-07.00 dus ook prima!

Nou meiden heb zeker nog geshopt ;) , bij de prentatal nog 2 truitjes en een pyama gekocht, en een termosfles kunnen we een flesje menemen als we ergens naar toe gaan, ook heb ik nog een drijvend badmatrasje gekocht kan Keano lekker in het grote bad drijven als papa of mama ook in het bad zit :D . En ja ik heb mijn strijkijzer gekocht, dus ook gelijk maar ff gestreken pffff dat was wel nodig hoor!
    En natuurlijk niet te vergeten de pampers bij de Etos gehaald, ik heb gelijk 6 pakken gekocht, 3 van maat 2 en 3 van maat 3, hij past maat 2 nu nog prima, maar dat zal niet lang meer duren, en een voorraad kan nooit geen kwaad ;) !

Nou dit was het dan wel weer!

liefs, misspuma

11. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    @misspuma, Quinn heeft een beetje hetzelfde ritme als Keano :D .
    Quinn groeit ook als kool. Maatje 62 past nu precies dus binnenkort naar een grotere maat. Dan moet ik ook gaan bijkopen. 62 heb ik erg veel gehad. Veel kleertjes zijn 62/68 maar laat dat 68 maar weg want hij past het nu al precies en geloof niet dat ie al zo lang is. Maar ja, kan ik lekker gaan shoppen :) .

@gabje, ja dat vraag ik me ook af. Volgens mij moeten ze nu minimaal 5 voedingen per dag. Ik geloof vanaf de 5 maanden dat dit teruggebracht mag worden naar 4. Maar dat kan natuurlijk per baby verschillen misschien (gewicht bijv.).

@Yentl, oma was idd blij dat de kids een middagje bij haar waren. Vanavond blijven ze zelfs een nachtje slapen. Moet nl. zaterdag om 9.00 naar de manege en ben dan al om 8.00 bij m'n paardje. Mijn vriend moet al vroeg werken dus oma bood meteen aan dat ze wel bij haar mochten blijven ;) . Lijkt me wel raar vanavond. Normaal heb je een heel avondprogramma met die twee en dan kan ik rustig in de bank gaan zitten. Zal wel stil zijn hoor :( .

Silly

12. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    O ja, had nog iets.
    Ken al drie moeders die onlangs bevallen zijn en een huilbaby hebben. Deze drie worden nu alle drie ingebakend om te kijken of dat helpt. Een heeft dit al achter de rug maar helaas blijft de kleine huilen, de hele dag door. Oh wat mag ik me dan gelukkig prijzen dat ik zo'n gemakkelijk kindje heb. Zou denk ik ook helemaal gek worden als Quinn de hele dag zou huilen en 'm niet zou kunnen troosten. En dan nog maar te zwijgen over je relatie. Denk dat die ook wel onder spanning komt te staan door zoiets.

Silly

13. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Ik geef 4 flessen omdat angelina echt niet wakker te krijgen is om 23.00 uur. CB zei probeer maar en kijk hoe ze het doet.... Ze doet het super na de fles van 20.00/20.30 uur slaapt ze door !

Ze vind de melk niks meer lijkt het wel, ze zit bij mij het eten uit me mond te kijken hihi.

14. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    goede morgen dames

Ik moet vanavond weer werken aan de ene kant wel lekker , maar zal ook wel gek zijn.

Ik zal vandaag de laatste hand aan de slaapkamer van mn dochters leggen.
    Hij is bijna klaar.
    Maar hij heeft wel heel zoete kleuren (suikerspin-rose en rood) heeft ze zelf uitgezocht.

Ze slapen nu al een paar dagen bij ons op de kamer maar ik ben blij als alles klaar is.
    Hebben wij de slaapkamer weer helemaal voor ons zelf ;)

liefs jacoba :D

15. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hallo

@Silly, idd mogen wij dan in onze handjes klappen met onze kindjes!Lijkt mij ook erg vermoeiend een huilbaby.Lekker rustig aan vanavond zal zeker tijd over hebben nu de kleintjes bij oma slapen! ;)

@Gabje20,als Angelina het goed doet op 4 flessen dan is het toch ok!Ik denk dat het per kindje verschild. Vince redt het soms ook dagen lang op 4 omdat hij dan niet wakker te krijgen is en soms wil hij er wel weer 5,dan krijgt hij er 5!

@Jacoba,zal zeker wel wennen zijn om weer te gaan werken na je verlof.Ik heb nog 1 weekje vakantie en dan moet ik er ook weer aan geloven.Vindt het niet zo heel erg,maar aan de andere kant zal ik het gekeutel met vince Smorgens wel missen(werk 5 ochtenden)Dus jouw meiden hebben ookal een mieren zoete kamer :) Yentl heeft dat ook die heeft frambozerood met perzikoranje,wij hebben haar kamertje onderhanden genomen na dat we Vince zijn kamer af hadden.Het is een princessenkamer geworden compleet met klamboo en kristallenkroontjeslamp 8)

Liefs Claudia

16. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Zoow eindelijk rust hier in huis, Keano had een huildagje vandaag was niet stil te krijgen, niet op je arm, niet in zijn bedje niet als je een eindje met hem ging wandelen, maar nu ligt ie eindelijk rustig te slapen.
    Vandaag is hij 3 maanden oud! Daarom was hij zo verdrietig omdat we dat niet hebben gevierd ;) !
    Nou meiden ga nog ff verder forummen en uitrusten van een vermoeide dag...

liefs, misspuma

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @silly ik ben idd ook blij dat ik geen huil babytje heb een dagje en ik wordt het al moe.pff laat staan 24/7.

@gabje ieder kindje is anders hier bij het cb vinden ze het niet goed dat rene naar 4 flesjes zou gaan had het een keer gevraagt vanaf wanneer dat het mocht. hij red het ook nog niet ermee soms een dag je als het zo uitkomt maar verder ook niet.

hier duidelijk het sprongetje waar te nemen. heel erg moe en vechtend tegen de slaap. maar wel veel slapen zo is ie zijn bedje uit en begingt ie weer te geeuwen. zijn flesje lurkt ie binnen een mum van tijd leeg hij ligt nu gelukkig rudtig op zijn bedje te slapen. was ook erg onrustig en huilerig vandaag.
    morgen gaat ie weer een nachtje bij opa en oma slapen. we hebben een feestje en opa en oma vinden het leuk. hoop voor hun dat ie dan niet meer zo huilerig is. verder gaat alles zijn gangetje.

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hey meiden,

Nou weer een huildagje achter de rug :rolleyes: !
    Zou dit een sprongetje kunnen zijn...? Hopelijk wel want pffff dit is vermoeiend zo!
    Woensdag moeten we weer terug naar het ziekenhuis voor controle!
    Nou meiden spreek jullie snel weer!

Groetjes, misspuma

19. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    @tweety, had hij goed geslapen bij opa en oma. Quinn heeft vrijdag ook bij opa en oma geslapen. Werd ie 's- nachts om 3.00 wakker dus oma een flesje gegeven en om 6.00 werd ie wakker (normaal z'n etenstijd) maar heeft ze hem zonder flesje wel weer in slaap gekregen en heeft ie tot 8.30 geslapen. Dus ik dacht gisteravond, ga maar vroeg slapen want hij zal 's- nachts wel weer wakker worden. Nee hoor :p , gelukkig niet. Eigen bedje slaapt toch het fijnste hè ;) .

Morgen begint echt het gewone leven weer. De oudste naar school en mijn partner en ik moeten weer werken. Pff, heb er echt geen zin in.
    Voel me wel een beetje zielig nu :( maar ja, wat moet dat moet.

Silly

20. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Goedemorgen meiden,

@Silly,gelukkig maar dat hij gewoon doorgeslapen heeft,het is echt balen als ze een paar nachten doorgaan en je denkt Yess hij heeft het ritme te pakken en vervolgens is het de nacht daarop weer pet :(
    @Misspuma,wat vervelend zeg dat Keano weer een huildag heeft gehad.Hoop dat het maar tijdelijk is en het snel weer beter gaat.

Met Vince gaat het allemaal lekker ligt nu te keuvelen in de box tegen zijn mobiel en hij heeft nu toch echt een favo speeltje Zijn tutdoek!
    We gaan vanmiddag(als het een beetje weer is)met onze pup en met die van onze vrienden(die hebben een zusje van de onze) naar het bos kids mee honden mee!Hoop dat het dus niet echt slecht weer wordt vandaag!

Liefs Claudia

Deel Deze Pagina