Heej dames, Hier weer even een berichtje van mij. Was afgelopen week niet veel op het forum. Mijn man was ook vrij, dus we hebben deze week nu het nog kon even lekker genoten met z'n drietjes. @ jacoba: hoe was het om weer te werken? Viel het tegen of was het ook wel weer even lekker? @ MissPuma, jij hebt de huildagjes wel weer gehad lees ik. Hopelijk gaat het nu weer wat beter en was het inderdaad een sprongetje. Jayna heeft af en toe ook wel dat ze wat jammerig is, maar een hele dag heb ik nog niet mee gemaakt. Kan me voorstellen dat dat best vermoeiend is. @ Silly, ook voor jou begint morgen het gewone leven dus weer. Hier nog één, voel me samen met jou toch een beetje zielig hoor! Succes morgen! @ Yentl, fijn dat het zo goed gaat met Vince. Leuk he dat gekeuvel tegen de mobiel. Ook Jayna kan daar wat van! Met Jayna gaat het ook prima. Ze slaapt sinds 4 dagen op haar eigen kamer in haar ledikant en niet meer bij ons in de wieg. Dit gaat erg goed. Ze slaapt 's nachts goed door en komt's morgens tussen half 7 en half 8.Ideaal als ik dus weer ga werken. Overdag moet ze niet zo heel veel van haar bedje weten momenteel. Ik leg haar er wel steeds in, maar het zijn korte slaapjes van hooguit een uur. Maar ja, heb liever dat het eerst s'nachts goed gaat. Nou fijne avond nog allemaal en voor iedereen die moet werken, werkse morgen!
Nog even een vraagje....wie geven hier ook alweer nog meer BV? En zijn jullie al ongesteld geworden? Ik weet dat dat langer kan duren als je BV geeft, maar ben wel benieuwd hoe lang dan. Ik ben het namelijk nog niet weer geweest. Zou er nu toch niet aan moeten denken om per ongeluk alweer zwanger te zijn.........
@silly hij heeft goed geslapen werdt even wakker om 4 uur toen kreeg ie zijn speentje en is weer gaan slapen. verder gaat alles nog zijn gangetje hij is wat onrustig en huilerig maar denk dat het een sprongetje is. voor mij duurt het nog even eer ik ga werken heb al mijn vakantie uren opgenomen had en vorig jaar bijna niet genomen dus had er een heleboel staant ben iig deze maand nog vrij en als het goed is ook heel de maand feb. we hebben gereageerd op een huisje er zijn tot nu toe nog maar 4 reacties dus duimen dat de andere mensen het niet willen hebben en dan kunnen wij het nemen maar ja dat zal wel niet. ik ga maar even eten maken mannetje krijgt honger. tot laterzzz
Zoow meiden, vandaag geen huildag maar een slaapdag , mama is weer tot rust gekomen, nou ja rust gelijk het huishouden maar weer op orde gemaakt...! Maar vandaag heeft ie prima geslapen, dus was vast een sprongetje! Morgen naar het CB toe, ben benieuwd hoeveel hij weegt. Nou meiden spreek jullie snel weer, liefs, misspuma
Hier een verkouden Angelina ! De hele nacht om het uur wakker. Ze kon gelukkig wel elke keer snel inslapen, maar het is zo zielig ! Ze drinkt haar flessen al bijna 2 weken niet goed. Morgen de prikken weer ! 3 Maanden is ze vandaag ! HOERA !
@gabje, beterschap met angelina. @misspuma, lekker hè, zo'n slaapdagje. Quinn heeft gisteren ook erg veel geslapen alleen was hij 's- avonds wel van 18.30 tot 20.30 wakker . maar gelukkig is hij niet zo huilerig en lag lekker in z'n box te brabbelen en rond te kijken. A.s. donderdag moeten we naar het bureau. Ben ook erg benieuwd hoeveel hij is aangekomen. @Yentl, onze Quinn is ook helemaal weg van z'n lapjesbeestje. Als ie moe is en ik geef hem z'n tutje dan drukt ie dat lapje met z'n handje helemaal tegen z'n tut aan en dan valt hij in slaap. Is zo lief om te zien. Ook als hij in de box ligt moet hij iets zachts (z'n truitje. slabbertje) vasthouden. Kon het niet laten even gauw of het forum te spieken, ga nu maar weer gauw werken . Silly
Hoi meiden @Semmi: het viel me reuze mee en het was wel even wennen maar wel lekker om even wat anders te doen. @MissPuma:Lekker he zo"n slaapdagje had Martina gister ook @claudia:Wat fijn dat alles zo goed gaat en idd dat gekeuvel tegen de mobiel doet Martina ook echt leuk ,vooral als ze een beestje te pakken heeft dan giert ze het uit van het lachen. @Gabje:wat naar dat Angelina verkouden is beterschap @Silly:WERKSE Zo ik ben op het CB geweest weer 2 akelige prikken . Deze keer vond ze het echt niet leuk ze heeft echt hard gehuild met dikke tranen zo zielig Ze groeit ook lekker ze weegt nu 5000 gr en is 59 cm liefs jacoba
Hoi meiden, @Gabje,beterschap hoop dat ze snel weer opknapt. @Semmi,Het is zeker ideaal dat Jayna doorslaapt en dan tussen half 7 en half 8 komt,das idd een mooie tijd als je weer moet gaan werken. @Tweety,lekker hoor dat je nog vakantie op hebt kunnen nemen.Ik zal voor je duimen dat je voor het huisje in aanmerking komt! @Silly,Het is zo lief om te zien, hij brabbelt er ook tegen.Vince heeft sinds een paar dagen dat hij van die bellen blaast,heeft Qiunn dat ook? Werkse nog vandaag.Ik moet er volgende week ook weer aan geloven @Jacoba,Het blijft vervelend he die prikken!Ze is idd lekker gegroeid,wordt een flinke meid hoor! Ik heb nog een vraagje misschien dat een van jullie beebs er ook weleens last van hebben?Vince spuugt soms na de fles water terug maar dan niet meteen na de fles maar na een half uurtje ofzo? Ik moet de 18e weer met Vince naar het cb zal het daar ook eens aan kaarten. Nou dat was het weer eventjes,moet mijn dochter zo uit school halen. Liefs Claudia
@Yentl, ja dat Quinn ook al een paar dagen. En van die smakgeluidjes maakt hij ook. Ook sabbelt hij erg veel, op z'n handjes en ook op z'n lappenbeestje. Misschien toch tandjes? Het lijkt me nu nog niet maar het valt wel op dat ie dat ineens zo vaak doet. Kweet het eigenlijk niet. Vind het wel lief om te zien. Vraag het anders wel als we weer naar het cons.bureau moeten. Wat ook zo leuk is. Als ik mijn handen vlak bij z'n buikje houdt en dan in m'n handen klap dan probeertj hij ze met z'n handjes te pakken . Silly
Hey meiden, Vandaag met Keano naar het CB geweest hij weeg nu 5780 gram en is nu 56cm! Dus alles was weer prima in orde. Prikjes gehad, wel een beetje verhoging net, maar hij ligt nu lekker te slapen. Vond er niks aan die prikken, moest huilen als een speenvarken maar toen hij mij weer gevonden had moest ie weer lachen gelukkig maar! Nou meiden ik spreek jullie snel weer! liefs, misspuma
Hey meiden, Ik heb toch de kinderarts vandaag maar gebeld ook al hebben we woensdag een afspraak, het was weer eens niet te houden, we dachten dat zijn medicijnen verhoogd moesten worden omdat zijn voeding ook verhoogd was, maar nu zei die kinderarts dat zijn medicijnen niet verhoogd mochten worden, maar wel meer verdeeld dus i.p.v. 3x 2,5ml nu 5x 1,5 ml, dus kijken of zit werkt, en anders gingen ze iets anders verzinnen als we er woensdag zijn...dus laten we hopen dat het werkt...! liefs, misspuma
Zo eerste werkdag achter de rug. Toen ik thuis kwam, eerst even flink met mijn meisje geknuffeld. Oh, wat is het leuk om weer naar huis te gaan als je weet dat je je kleintje weer in je armen kunt sluiten. Vanmorgen had ik het wel even moeilijk, maar gelukkig viel het op mijn werk mee. Het was druk, ik werk met kids en we hadden meteen vandaag al een schorsing, dus ik kwam er weer lekker in....haha. Eind van de dag ging ik Jayna toch wel erg missen en wat ik blij dat ik weer naar haar toe kon! Het is hardstikke goed gegaan zei mijn moeder. Ze heeft goed gegeten en geslapen. Dat stelt me toch wel weer gerust voor de volgende keer. Gelukkig is dat pas donderdag!
Hey Semmi, kan het geloven dat je Jayna mist als je aan het werken bent! Maar gelukkig viel je werk weer wel mee! Fijn dat je nu weer ff vrij bent! Lekker is dat hé kan je weer ff van je meissie genieten! Ik ga voorlopig nog niet werken, heb wel pas mijn diploma gehaald voor kraamverzorgster maar op een of andere manier wil ik nog niet werken, ik vind het wel prima zo, zal op den duur weer wel zin hebben om te werken, om even iets anders te doen, en zolang het financieel nog kan blijf ik liever nog even thuis voor mijn mannetje zorgen! liefs, misspuma
Oh, ik herken dat! Heb eigenlijk helemaal geen zin meer om te werken, voorlopig dan. Maar over 4 weken moet ik er toch echt weer aan geloven. Ik heb de maand januari volledig ouderschapsverlof. Van februari t/m mei heb ik halftijds ouderschapsverlof; ik werk dan 1 dag i.p.v 2 dagen in de week. Dus ik kan er wel weer langzaam aan wennen. Ben ook benieuwd hoe het gaat met kolven op het werk.......als ik over een maand nog borstvoeding geef natuurlijk. Ik wil het wel proberen. Groetjes, Gina
Hey Gina, Gezellig hoor dat je er weer bent! Alles goed met jou en met Nona? Hier gaat ook alles zijn gangetje! Fijn dat je weer gezellig komt kletsen, had je wel een beetje gemist! liefs, misspuma
Het gaat hartstikke goed met ons! Nona is echt een engeltje. Ze is lief, lacht heel veel, slaapt goed. Kortom ik ben een hele trotse moeder! Het is teveel voor mij om alles terug te lezen dus ik haak gewoon hier in... Liefs, Gina
Geef je groot gelijk dat je hier inhaakt meissie! Je komt er vanzelf wel weer achter hoe of wat! Veel plezier weer met het forummen, maar dat zal wel lukken! liefs, misspuma
@misspuma, hoop voor je dat de verdeling van medicijnen bij Keano werkt. @Gina, leuk dat je er weer bent. Lekker dat je deze maand nog vrij bent. Ik heb gisteren ook weer voor het eerst gewerkt (had vorige week toch nog vrij gevraagd ). Was wel raar m'n kleine mannetje de hele dag te moeten missen. Maar hij is bij z'n oma in goede en vertrouwde handen. Verder gaat het prima. Gisteravond na de 18.30 voeding in bedje gelegd en wakker gemaakt om 22.00. Vanmorgen om 6.30 weer een voeding gegeven. Nu ligt hij nog op bed maar volgens mij is ie nu z'n broek aan het vol doen. Dus ik ga maar eens even kijken. Silly
@ Yentl je heb heel hard geduimd voor me denk ik. @ misspuma hoe is het met keano hoop beter met de medicijnen nu. we gaan morgen kijken voor het huisje we staan op de 1e plaats o het is echt zo toppie. een vrij huisje met die kleine ik had het nooit zo snel verwacht. nu maar hopen dat het huisje er een beetje goed uit ziet van binnen aan de buitenkant viel het een beetje tegen de gordijnen zaten dicht dus konen niet naar binnen spieken. pff nu nog wachten tot morgen avond wou dat het al zover was haha.
@Tweety, Super idd hopen dat het er van binnen ook nog redelijk uit ziet! @Gina,Welkom terug. Ik ga er weer vandoor kon het niet laten om ff te kijken Moet nu mijn dochter ophalen en dan moet ik naar de tandarts.......... Wish me luck! Liefs Claudia