@misspuma nee ze zijn nog niet door maar ik voel bij een een puntje nog niet scherp maar nog onder de huid zeg maar. @setteke idd ik zou dus stoppen maar heb zelf ook 2 dotjes dus dat scheelt denk ik ook wel. nou rene is toch wakker de laatste dagen wilde gisteren niet slapen op het kdv smorgens en vandaag niet smiddags hij is van 12 tot 20.00 wakker geweest om half 6 zat ie ff in zijn oogjes te wrijven maar dat was zo weer over na het douchen ging ie weer vrolijk spelen. en dat met de wintertijd hihi. de kiezen zijn er nog niet door. dus nog ff afwachten maar. vanmiddag duplo ingeslagen bij de action niet de echt maar wel goedkoop 1,59 voor een zak met 60 steentjes heb er gelijk 5 gehaald dus hij kan ff vooruit. ook heeft ie een pieten muts gekregen en een tamboerijn,gitaartje en een mondharmonica en als ik daar op blaas(heel hard anders doet ie het niet) dan ligt ie toch in een deuk hij valt bijna om van het gieren.
@ Tweety: Misschien toch een beetje last van zijn doorkomende kiesjes, waardoor hij niet wilt/kan gaan slapen...hopelijk zijn ze snel door! Leuk hoor duplo, nu kan hij zeker voorruit met 5 zakken haha! Liefs, misspuma
Goedemiddag meiden! @ Gina, whoops! Nou ben ik wel erg onbeleefd geweest! Sorry meid! We gaan naar Weerselo (achterhoek), bij een schapenboerderij. Leuk voor Tymen! Mijn moeder heeft het uitgezocht en geboekt! @ Misspuma, Mooi dat je oorontsteking bijna over is. Wat kan dat zeer doen he? Ook balen, heb jij lekker het weekend vrij, moet manlief werken! Jammer. Mooie foto's van Keano! En dat shirt...leuk man! Wat een eigenwijs bekkie met aldie tandjes! @ Silly, bij oma? Nou zeg, had hij dat al niet eens eerder met iets gedaan of was dat 1 van de andere kindjes hier? @ Tweety, Tymen heeft ook wel eens van die dagen dat hij ineens weinig slaapt en soms ook zo ineens weer heel veel slaapt. Zal er wel bij horen! Ach, zo lang hij maar vrolijk is! Leuk, die (nep) duplo! Tymen is er ook gek op! JAAAAAA! VAKANTIE! Ben er echt wel aan toe hoor! Nu nog alle voorbereidingen treffen, pff wat een werk altijd! Maar ik heb nog ff de tijd, hihi! Vanmorgen gewerkt, weinig bijzonders te melden verder!
@Setteke, nee volgens mij niet hoor. Kruipen deed hij wel het eerst bij mij. Maar kan best hoor dat ie stiekum toch nog iets anders eerder bij oma heeft laten zien, kweet niet alles precies meer erg hè . @misspuma, wat een leuke foto's weer. Quinn kan ook zo geinteresseerd in boekjes kijken. Hij zit dan echt een voor een de blaadjes om te slaan (wel bij die kinderboekjes met plastic bladzijden, mama's boekjes die moeten kapot natuurlijk ). silly
hallo meiden nou ben net terug van de beur en was gezellig heb me wagen na laten kijken en heb bijna een hele nieuwe wagen nu hihi alleen het onderstel is nog oud zeg maar verder is alles vervangen en vernieuwd hihi en dat voor nop mooie service van quinny. nou reageer vanavond wel ff verder ga nu ff eten en opruimen
Goede avond meiden, @ Setteke: Ow heerlijk geniet van je vakantie! Succes met de voorbereidingen, vind ik ook altijd wel heel erg leuk dan geniet ik er al van! Ja, een oorontsteking kan ontzettend pijn doen maar gelukkig is het nu bijna helemaal weg. @ Silly: Ja, Keano kan ook heel erg leuk in boekjes bladeren en ja die van mama gaan altijd kapot tja die scheuren ook zo lekker hihi. @ Tweety: Dat is inderdaad een goede service van Quinny! Vandaag gewerkt, was heel leuk we zijn naar de Vlindertuin (is een kas met allemaal tropische vlinders, waar je dan doorheen kan lopen) geweest. Was vermoeiend maar super gezellig, hebben daar ook nog pannenkoeken gegeten en wat gedronken. Al met al waren we van 11u tot 15u op pad, dus de avonddienst zal een rustige avond hebben denk ik zomaar haha. Heb gisterenavond onze kerstkaarten gemaakt en besteld zijn heel leuk geworden, ik heb ze via fotokaarsten.nl besteld. Keano is de laatste tijd soms niet tevreden te krijgen pff vermoeiend. Hij wil dan niet in de box, wil niet op de grond, wil niet op zijn auto krossen niks wil hij dan alleen maar aan je hangen. Misschien weer een tandje... ? Morgen nog een dagje werken en dan weekend! Manlief heeft jammer genoeg geen weekend die begint dan juist pas. Liefs, misspuma
@Misspuma, fotokaarten.nl is een leuke site. Ik denk dat ik daar ook kaarten ga bestellen. Zo, net weer even wat oefeningen gedaan met Nona en nu mag ze weer lekker ff pitten. Gina
Goede avond meiden, @ Gina: En lukken de oefeningen een beetje? Wat een rust hier op het forum, waar zijn jullie toch allemaal? Hier eindelijk ook alles rustig (voor hoe lang weet ik niet?!), Keano was me daarom net aan het huilen nou ja huilen het was meer schreeuwen en waarom geen idee! Verder wel alles rustig vandaag gewerkt en nu WEEKEND! Liefs, misspuma
Goedenavond meiden! @ Silly, nou ik weet het ook niet meer, er was eerder eens wat dat een van de kindjes voor het eerst bij oma deed. @ Tweety, was het verder leuk op de beurs? Nog leuke dingen gescoord of gezien? @ Misspuma, wat doen jullie altijd leuke dingen met de bewoners, zeg! Ik wilde dit jaar ook fotokerstkaarten bestellen. Wat voor foto heb je gedaan, alleen van Keano of met jullie erbij? Tymen heeft dat ook hoor, dat ongeduldige en driftige gedoe. Het zal er wel bij horen, maar oh wat is het vermoeiend! Keano nu in diepe rust? @ Gina, vindt Nona haar oefeningen wel leuk om te doen? Nou, de eerste dag vakantie zit erop. Heb me vooral heel erg nuttig gemaakt door de was te draaien, de bedden te verschonen en verlanglijstjes maken (we gaan lootjes trekken in de vakantie voor de sinterklaas). Tymen heeft weer een betere dag dan gisteren. Hij was gistermiddag niet te genieten. Alleen maar brullen en aan me hangen en als hij zijn zin niet kreeg of iets niet lukte dan werd hij toch driftig. Gooit hij zich ineens achterover! Volgens mij krijgt Tymen een kiesje, er zit een hele dikke bobbel onderop zijn rechterkaakje. Ben benieuwd. Morgen gaan we even naar mijn opa en oma. De winteraardappels die ze hebben besteld voor de hele familie zijn er en Hilbrand helpt om ze de kelder in te sjouwen. Ik ga dan even bij mijn oma op de koffie met Tymen, ziet ze hem ook weer even! Verder nog een hele lijst af te werken dit weekend... Maar ik geniet er wel van! We moeten ongeveer twee uur rijden maandag, wat denken jullie, rijden tijdens zijn middagslaapje of beter erna?
Nona vindt het niet vervelend om de oefeningen te doen. Ze is daarna wel erg moe. Ja, je zal 13 maanden jong zijn en elke dag moeten sporten . Gina
@ Setteke: Ja, we doen zeker altijd leuke dingen met de bewoners, maar dit was omdat het gebouw nou 1 jaar bestaat. Maar we hebben ook vaak een brunch op de huiskamer (meestel geregeld door mijn collega's en ikzelf). En is er al een tandje/kiesje door bij Tymen? Ik zou tijdens zijn middagslaapje rijden, maar ik weet niet of Tymen makkelijk in de auto slaapt...keano slaapt heerlijk in de auto dus wij plannen meestal zo dat we in de auto zitten als hij normaal op bed ligt. @ Gina: Ja inderdaad je zal 13 maanden zijn en iedere dag moeten sporten ! Maar fijn dat ze de oefeningen niet vervelend vind! Vandaag lekker een dagje bij mijn ouders geweest (manlief was aan het werk). Mijn zusje en schoonbroer waren er ook, en ze hadden de DVD van onze bruiloft mee (is ondertussen alweer 15 maanden geleden) dus hebben die lekker zitten kijken en mijn moeder en ik hebben er weer een traantje om moeten laten (was toen hoogzwanger van Keano) maar leuk om weer eens terug te zien. Verder alles rustig, Keano is nu wel in 1x heerlijk in slaap gevallen. Liefs, misspuma
Hoi Meiden, Tis alweer een paar dagen geleden dat ijm wat geschreven heb Ben een boek aan het lezen en das zo spannend dat ik het niet los kan laten,erg he! Hier gaat alles lekker Vince heeft aardig zijn slaapritme weer op gang wordt nog 2x wakker maar doet verder dan niet moeilijk tut erin en slapen weer. @Gina,Idd 13 nmd en dan al volop totpsport!Als het allemaal maar helpt toch! @Setteke,Nog een prettige vakantie en geniet er lekker van!Als Tymen goed slaapt in de auto dan zou ik tijdens vertrekkena nders idd beter wachten. @Tweety,Lekker hoor dat je wagen weer als nieuw is,Nog leuke spulletjes gekocht? @Jacoba,Nog gecondoleerd met de oom van e man,Hoe gaat het nu bij jullie?Is de rust een beetje weder gekeerd? @Misspuma,Leuke foto's weer van Keano!Leuk hoor dat je de kerstkaarten al af hebt,ik ga daar ook mee aan de slag.Vindt het altijd wel leuk om een foto te krijgen. Vandaag een rustig dagje Niek gaat zo naar feyenoord Ik moet nog even strijken en dan ga ik naar mijn ouders.Het tuincentrum is open vandaag dus we gaan eventjes kijken,de kerstshow is weer open. Liefs,Claudia
hoi meiden @claudia je lekker he zo'n boek dat je je los moet trekken. veel plezier bij de kerst show. @gina merk je al wat van het sporten dat het helpt? of is dat te snel? @setteke prettige vakantie. @misspuma ik wil ook een fotokerstkaart maken van rene dus ga ook aan de knutsel ermee. nou druk weekeindje gehad vrijdag avond gewerkt en gisteren een verjardag gehad rene is mee geweest en heeft tot half 10 rond gekropen. bij iedereen ging ie ff zitten om te snoepen. hihi. in de auto viel ie helemaal stuk hij is niet meer wakker geweest met omkleden sliep ie ook gewoon door. vanacht is ie wel 2 keer wakker geweest ff speentje en weer verder slapen. ook moet ik hem s avonds voor ik naar bed ga extra verschonenen anders zwemt ie zijn bedje uit smorgens.
o ja heb luiers op de beurs gekocht van de huggies en olvarite potjes en papjes van de nestle. verder is ie nog op de foto geweest voor een verkiezing dus nu maar ff afwachten of ie wat gaat winnen hihi.
Hallo allemaal! @ Misspuma, wat leuk om die dvd weer te zien! Wel speciaal dat je toen een dikke buik had! Keano lekker doorgeslapen? Het tandje was er maandag al, maar kan best zijn dat er nog een moet komen. Kiesje zit nog mooi onder zijn bobbel. Maar hij kwijlt zo vreselijk, dus volgens mij broeit er vanalles! Op zich kan Tymen goed in de auto slapen als hij moe is, dus we gaan het erop wagen! @ Claudia, ik vroeg me al af waar je was! Heerlijk zulke boeken, ik lees ook erg graag! Welk boek is het? We gaan inderdaad maar tijdens zijn slaapje rijden. Fijn dat Vince weer zo lekker slaapt! lekker even naar het tuincentrum, even heerlijk sneupen! @ Tweety, wat zal Rene genoten hebben van al die aandacht en al dat lekkers! Wil wel geloven dat hij kapot was na zo'n feest! Wat voor luiers gebruik je voor Rene? Helpt het niet als je voor de nacht een maatje groter neemt? Ik heb pampers 4+ voor overdag en 5 voor de nacht. Deze kunnen het goed aan, ook al zitten ze helemaal vol! Leuk spullen gescoord lees ik! Had mij ook leuk geleken! Zo, even tussen alle vakantiedrukte door, want morgen zal er niet veel van komen. Gisteren met Tymen bij mijn opa en oma geweest, die vonden het zo mooi om hem even te zien! Tymen heeft lekker gespeeld en gesnoept van de schuimpjes die hij kreeg. Vandaag doen we behalve opruimen en poetsen weinig bijzonders. Tis nu even rustig omdat Tymen in bed ligt.
@setteke gebruikhuggies en pampers voor rene ga idd van de week ff een maatje groter halen om uit te proberen dit had ie steeds al maar nu red 4+ het ook niet meer hihi.