Hey meiden Ik kom me ook weer melden Beetje druk hier Agnita is ziek volgens de Ha is het de 6e ziekte maar daar twijfel ik nu aan. Want ze heeft sinds vandaag een frambozen tong en die komt alleen bij roodvonk voor. Dus zal zo de arts weer bellen om te vragen wat het is. En wat betreft Pieter zijn werk moeten we even afwachten onze advocaat heeft een voortstel gedaan en nu wachten we op een reactie. @Tweety daar heeft Martina gelukkig niet zoveel last van dat ze zo nat is s'morgens. @Claudia dank je meid het is weer redelijk rustig hier gelukkig . Welk boek ben je aan het lezen? Ben van de week al wezen kijken in het tuincentrum En aanstaande woensdagavond hebben ze 20%korting dus ga ik spulletjes scoren voor mijn kerstdorp @MissPuma gezellig een dvd kijken met familie leuk he om je dikke buik terug te zien @Gina en helpen de oefeningen nog een beetje bij Nona? @Setteke ik zou tijdens zijn middagslaapje gaan rijden . Stoel in de ligstand en hem lekker in de auto laten slapen.
Hoi Meiden, Daar ben ik weer.Vanmiddag lekker gezellig in het tuincentrum geweest.Heb 2 glazenvazen gekocht met daarin verlichte bloesemtakken,staat erg leuk!En weer een paar heerlijke geurkaarsen van Bridgewater(kent iemand die?)Heerlijkke geurtjes heb gekozen voor,Sweet Magnolia en voor Silentnight.Verder heb ik me nog in kunnen houden volgende week hebben ze kortingen op kerstballen dus dan nog maar ff wachten @Tweety,Heerlijk is dat als die kids helemaal op in de auto liggen Idd ff afwachten of ie gaat winnen! @Setteke,Ik ben nu met een boek van Tess Gerritsen bezig het heet De chirurg!Spannend Dus jij leest ook graag,wat voor boeken lees je graag?Ik hou van een beetje spanning,zoals thrillers,(soort csi)Waargebeude verhalen en zo nu en dan een romantisch boek. @Jacoba,Hopelijk accepteren ze het aanbod!Ik lees nu De Chirurg van Tess Gerritsen. Leuk hoor van de week ff lekker spulletjes halen voor je kerstdorp!Scheit het op met verzamelen wat heb je zoal? Liefs,Claudia
Goede avond meiden, @ Claudia: Gelukkig dat Vince zijn slaapritme weer een beetje gevonden heeft. Welk boek ben je aan het lezen? Ik heb dat bij sommige boeken ook, dan blijf ik maar lezen hihi. Mijn schoonouders die zijn ook naar Feyenoord toe die hebben zo een seizoenskaart. En hoe was de kerstshow? @ Tweety: Ja ik vind dat wel zo leuk een kerstkaart met foto erop hebben mensen ook nog iets aan. Zozo tot half 10 rondgekropen, geen wonder dat hij in de auto in een diepe slaap viel hihi. Je hebt toch ook speciale nachtluiers...? (of niet?) misschien dat dat een optie is voor 's nachts. @ Setteke: Nog even en dan gaan jullie op vakantie heerlijk hoor! Groot gelijk dat je vandaag niet veel bijzonders doet. @ Jacoba: Ja een frambozen tong komt niet voor bij de 6e ziekte, ik kan het weten Keano heeft hem immers ook gehad, heb je nog gebeld naar de dokter? Hopelijk komt het goed met Pieter zijn werk, en zijn jullie niet de dupe succes! Heerlijk om mijn dikke buik weer terug te zien . Ow leuk spulletjes scoren voor je kerst-dorp. Zo meiden, vandaag poetsdag gehad heb van de week weinig tijd en dan is het maar weer gedaan. Manlief moest toch werken. Verder heerlijke dag samen met Keano gehad, hij heeft zelf 1 stapje los gedaan en toen was het poef op zijn kont haha. Nu ligt hij weer heerlijk in bed na een lekkere lange badbeurt, hij heeft er een half uur in gezeten en ik iedere keer weer warm water bijvullen hij wilde er maar niet uit haha. Nou de kerstkaarten zijn al binnen, dus lekker op tijd. Verder weinig te melden eigenlijk. Liefs, misspuma
@misspuma leuke foto's weer hoor. vandaag voor het eerst geprobeerd zonder fles naar bed. voorlopig ligt ie nu te slapen dus duimen dat ie door slaapt. er is een puntje van het kiesje door vanmiddag had ie er wel koorts van zielig hoor. ben je van het ene af krijg je het andere weer ach ja het hoort erbij he.
@Misspuma,Leuke foto's weer van jullie ventje! Niek heeft ook een Seizoenskaart en gaat iedere thuiswedstrijd!Ik ben De Chirurg van Tess Gerritsen aan het lezen erg spannend over een seriemoodernaar die alleen vrouwen vermoord van 30,en daarbij te werk gaat als een Chirurg. Liefs,Claudia
@ Tweety: Goed zo dat het puntje door is! Ben benieuwd of hij zonder fles doorslaapt, Keano wel hij krijgt 's avonds geen fles meer en hij slaapt gelukkig lekker door. @ Claudia: Wat een prachtige foto's van Vince echt een lekker ding! Ja mijn schoonvader gaat zowieso iedere keer naar de thuiswedstrijden van Feyenoord, schoonma zo af en toe. Spannend boek lijkt me, wel een enge gedacht hihi. Nou Keano had net een droom (denk ik) hij was aan het huilen, ik gaan kijken lag hij heerlijk te slapen. Liefs, misspuma
@ Claudia, dat boek heb ik ook en nog meer van Tess Gerritsen. Hele goede boeken, je moet die anderen ook nog maar eens lezen. Alarmfase Rood en de Leerling (vervolg op de Chirurg). Ik lees ook dit soort boeken, thrillers dus van Saskia Noort, Simone van der Vlugt enz, maar ook boeken van Kluun. Ook wat meer literatuur kan ik wel waarderen net als romantische boeken. Vanalles dus, maar net waar ik zin in heb. Ik ken die kaarsen niet! Mooie foto's van Vince! @ Misspuma, wat goed van Keano dat hij begonnen is met zijn eerste stapje los! Mooie foto's weer! Leuk geworden, de kerstkaarten? @ Tweety, en slaapt Rene nog? Tymen krijgt al heel lang geen fles meer in de avond omdat hij die niet meer wilde. Hij slaapt er prima op! Hoop dat het kiesje gauw helemaal door is, voelt hij zich ook weer wat beter! Nou, we zijn bijna klaar voor de vakantie. Morgen nog even stofzuigen hier beneden, de katten wegbrengen en dan de auto inpakken! Ron kwart voor een vetrekken we. Hopelijk met een slapend mannetje! Nou meiden, tot over een week, zal morgen wel niet meer online komen!
@ Setteke: Geniet ontzettend van de vakantie! We zullen je missen. Hopelijk slaapt Tymen lekker in de auto. De kerstkaarsten zijn heel gaaf geworden! Liefs, misspuma
@Setteke,Een hele Fijne vakantie en tot over een weekje!Ik ben idd van plan om nog meer boeken van haar te gaan lezen heb de andere namen opgeschreven! @Misspuma,Thanx zo nu en dan lukken de foto's goed Ja is een mooi boek hoor kan hem je aanraden als je er van houdt natuurlijk
Hallo Meiden, Voor degene die geintereseerd zijn in fotokerstkaarten heb ik nog een leuke site gevonden. www.Vistaprint.nl Liefs,Claudia