oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Hoi meiden

Vanmorgen bij de huisarts geweest en die zegt dat het bij de zesde ziekte hoort.(lijkt me sterk)
    Maar als ik het ga vergelijken kom ik bij roodvonk uit
    zal morgen mn eigen huisarts wel bellen volg mn eigen gevoel wel.
    Heb wel daktarin gekregen voor haar tong.

@Setteke dit lees je pas na je vakantie
    Maar een hele fijne vakantie en geniet er van.

@Misspuma leuke foto's
    Heeft Martina ook vaak dat ze huilt in haar slaap denk idd dat het dromen zijn.

@Claudia eng boek niks voor mij ben meer voor romans ;)
    Leuke foto's
    Wat heb ik zoal voormn kerstdorp Een verlichte kerk
    een straat met huisjes allemaal denneboompjes
    Spelende kinderen
    zingend koor
    paard en wagen
    een brug
    ben vorig jaar begonnen dus nu komt er ieder jaar wat bij ;)
    Moet me nu echt inhouden want heb nu al zin om het neer te zetten.

@Tweety ach wat zielig voor Renee dat hij zo ziek is door zn tandjes (vervelende dingen ook)
    En is het gelukt zonder fles.

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Claudia leuke site is dat he ik heb daar een fotokalender laten maken voor mn schoonmoeder.

3. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Jacoba: Ben benieuwd wat je eigen huisarts morgen zegt...mij lijkt dit geen zesde ziekte hoor met een frambozen tong maar ja ben geen dokter sterkte ermee!
    Ja, ik denk idd ook dat het dromen zijn als ze soms even huilen...

Zo meiden wat een rust op het forum. Heb vandaag gewerkt, manlief is nu aan het werk dus erg gezellig is het ook niet we leven nu even 2 dagen totaal langs elkaar heen...maar ja het is niet anders.
    Verder alles heerlijk rustig hierzo!

Liefs, misspuma

4. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @MissPuma ben zelf ook benieuwd wat de ha zegt.
    Ongezellig dat je elkaar bijna niet ziet .
    Dat word dubbel pret van het weekend :D

5. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Dan moet ik werken en is manlief vrij...ook niet errug gezellig haha!
    We horen het wel wat de dokter zei!

Liefs, misspuma

6. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @MissPuma het zit je ook niet mee van de week. :(

Ik heb er een verslaving bij het huis van Anubis staat een topic over in de lounge.
    Maar is een erg leuk spel.

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Jacoba: Nee, het zit ons zeker niet mee deze week maar het is niet anders.
    Ik ken dat niet het huis van Anubis...

Liefs, misspuma

8. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Ik kende dat spel ook niet .
    Maar zag het in de lounge staan en werd nieuwschierig .
    Dus ben rond 9 uur begonnen met het spel.
    Maar moet morgen verder want het huis is nu gesloten :(

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hoi meiden
    nou pfff 2 nachtjes spoken achter de rug. die k**te kiesjes. rene heeft er koorts van en vandaag ook tanden poep haha. heb vanmorgen me werk gebelt dat ik niet kon komen omdat rene niet naar de crech mocht hij had te hoge koorts. en mannetje heeft nacht dienst dus heb niemand om op rene te letten.

op zich denk ik wel dat rene het redt zonder die fles maar heb hem gister toch gegeven voor de zekerheid nu met die tandjes. maar hij heeft vanacht ook niet goed geslapen heb hem bijme in bed genomen en toen is ie gaan slapen maar wel erg onrustig. een kiesje lijkt een klein beetje door voel een puntje zitten maar weet nog niet of ie nou echt door is of nog net niet.

@misspuma heb je een foto van je kaarten?

@jacoba leuk hoor het kerst dorp ik heb eigenlijk aleen maar huisjes en van die grote van de xenos maar jij heb echt van het tuin centrum zeker? leuk hoor wil ik ook nog eens hebben maar man lief vind het wel genoeg zo hihi.

10. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Tweety ja ik heb ze in het tuincentrum gekocht.
    Maar ik heb het geluk dat ik in december jarig ben ;)
    Ik hoop voor jou dat zijn tandjes en kiesjes snel door zijn
    Vind het echt sneu voor hem .

Ik zie net bij Martina haar 5e tandje zitten nog wel in het tandvlees maar hij is in aantocht.
    Verder vind ze het erg leuk om de kartonnen boekjes te slopen :rolleyes:
    Er lagen er drie in de box maar die zijn allemaal doormidden :confused:

Ik ga even de bedden verschonen en stofzuigen spreek jullie vandaag nog wel.

11. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    @jacoba, en weer uitgepoetst. Ben vandaag ook weer op de bovenverdieping in de weer geweest. Stofzuigen, toiletten schoonmaken, wassen, strijken :evil: . Maar ja, dat hoort er bij (helaas).

@tweety, idd balen die rot tandjes/kiesjes.Quinn heeft er ook altijd veel last van.

Quinn werd 's-nachts vaak wakker omdat hij bloot lag. Hij ging altijd omgekeerd in bed liggen, ik denk omdat hij met z'n hoofdje op de dekens wilde liggen. Nu heb ik voor de oudste n ander kussen gekocht en zijn kussen (breed en plat kinderkussen) bij Quinn in z'n bedje gelegd.Omdat hetniet zo dik is kan ik het deels tussen matras en bed instoppen dus kan hij het kussen niet lostrekken. En tot nu toe blijft hij dus normaal in z'n bedje liggen en draait niet meer om in z'n bed dus ligt ook niet bloot en wordt dus niet wakker :D . Maar heb pas twee nachten geprobeerd dus hoop dat ik niet te vroeg gejuicht heb.

Silly

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo meiden
    nou de koorts is er nog wel. hij zakt door de zetpilletjes en na een paar uurtjes komt ie langzaam weer op zetten. dus ben benieuwd hoe de nacht gaat vandaag. mannetje is werken dus heb het hele bed voor me zelf maar waarschijnlijk zal er een klein mannetje bij komen net als afgelopen nacht.

rene heeft vandaag zelf gegeten nou ja een poging gedaan alles lag op de grond bord en al hoe doen jullie dit?

@silly nu alk een kussen das wel vroeg of niet? maar als het helpt rene doet dit ook vaak vind hem geregeld omgedraaid in bed.

@jacoba dus de boekjes over leven het niet bij jullie hihi. en uit gepoetst?

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Jacoba: En hoe is het in het huis van anubis? En ook al een boeken-sloper Keano kan er ook wat van haha!
    En je huis weer spik en span?

@ Tweety: Ach meissie wat rot zeg van die nachten hopelijk zijn ze snel door dan kun je weer rustig een nacht doorslapen! Sterkte! Nee, ik heb geen foto van mijn kerstkaarten. Heb net geprobeerd er eentje met de camera te maken maar dit lukt niet wordt te veel overbelicht.
    Sterkte voor vannacht meissie!

@ Silly: Een kussen voor Quinn dat is wel vroeg toch? Maar als het Quinn helpt bij lekker slapen dan is het goed.

Zo meiden vandaag gewerkt en nu 1 dag vrij, donderdag moet ik van 9 tot 11 op cursus en dan vrijdag weer vrij moet het weekend werken.
    Verder eigenlijk alles rustig hierzo!

Liefs, misspuma

14. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Goedemorgen Meiden,

Nou het is weer mis,Mijn moeder wordt straks weer opgenomen in het ziekenhuis.Ze was de afgelopen dagen alweer erg benauwd dus maar weer naar de longarts gebeld die was er niet dan maar naar de ha die was er wel en ze kon gelijk komen.Die constateerde dat er weer vocht achter haar linkerlong zat en heeft toen contact opgenomen met het ziekenhuis en daar wordt ze straks om half 9 opgenomen.Pff houdt het dan nooit op!?

Vince gaat lekker probeerdt steeds langer los te staan en doet nu ook pogingen om los van de tafel naar de bank te lopen!

@Misspuma,Lekker een dagje vrij,wel jammer dat jij nu het weekend moet werken!
    @Jacoba,Hoe statt het met je spelletje ben je al verder gekomen?Vince Sloot gewoon de hele kaft van het boekje af :) Mooi hoor je verzameling van het kerstdorp.
    @Tweety,Hoe is het vannacht gegaan met Rene?Vince heeft ook achterin een bobbelt maar wil ook niet doorkomen.Stopt Rene ook steeds zijn hand zo ver in zijn mond tot hij haast moet spugen?
    @Silly,Ik hoop dat je de oplossing gevomnden hebt en dat Quinn nu weer lekker slaapt!?Slaapt Quinn niet in een slaapzak?

Kon het gister niet laten en heb alvast een paar nieuwe kerstballen gekocht.

Liefs,Claudia

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @claudia he meid wat vervelend van je moeder. hoop dat ze snel weer op knapt. rene stopt niet zijn handjes in zijn mond soms een beetje maar niet heel ver.

@misspuma heb je geen scammer kan je hem in scannen? hoe zet jij trouwens die foto's in je bercihtje waar haal je ze dan vandaan?

nou rene heeft vanacht in zijn eigen bedje geslapen jippie. en mama heeft ook heerlijk geslapen heb hem 3x gehoord maar was niet echt huilen een beetje in zijn slaap en weer verder snurken hij werdt om 7.45 wakker dus das mooi. nu ligt ie er weer in dus ga maar eens even poetsen.

16. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Claudia: Ach jeetje meissie het zit jou ook niet mee hé! Heel veel sterkte met je moeder meissie en we zijn er voor je hé.
    Goed zo Vince langer los staan knap hoor ga zo door. Lekker hé vroeg kerstshoppen ik vind het heerlijk!

@ Tweety: Nee wij hebben geen scanner. De foto's van Keano haal ik van mijn foto-toestel ;) hihi.
    Goed zo dat rene lekker heeft doorgeslapen hopelijk vannacht ook voor je!

Vandaag lekker een dagje in de stad geweest samen met Keano en manlief hebben nog nieuwe slofjes bij de Hema gekocht voor Keano zijn oude waren afgesleten van al dat getijger haha.
    Verder nog een kado gekocht voor het dochtertje van mijn man zijn nichtje (snappen jullie hem nog) die was 8 okt jarig en we waren i.v.m. drukte nog niet langs geweest dus gaan we vrijdag langs ze wonen in België dus nog even een eindje rijden.
    Verder alles rustig hierzo, manlief en Keano liggen op bed. Manlief heeft nachtdienst dus hij is even aan het voorslapen haha!

Liefs, misspuma

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma haha. ik bedoelde eigenlijk waar je ze in zet voor je ze hier plaatst maar ik heb het al gevonden.

18. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi Meiden,

Vanmiddag hebben we (mijn vriendin en ik)Vince geleerd om klap eens in de handjes te doen en hij doet alles na :) Handjes klappen en handjes in de hoogte handjes in de zij!Zo grappig om te zien!
    Doen jullie kindjes ook veel na?

@Misspuma,Nee idd het is niet mijn jaar geloof ik!Maar goed dat het bijna afgelopen is ;) Lekker shoppen,hebben ze leuke sloffen bij de hema(lees sloffen die ze niet uit kunnen trekken?)Heerlijk om al lekker tussen de kerstspullen te snuffelen.Eind deze maand laat ik daar de foto voor de kerstkaarten maken.Zal even kijken of ik de foto van vorig jaar nog kann vinden.
    @Tweety,Lekker hoor dat Rene gewoon in zijn eigen bedje heeft geslapen en dat mama ook een heerlijke nachtrust gehad heeft ;)

De plannen zijn gewijzigd,ze wordt morgen ochtend opgenomen.Er was toch weer veel vocht op de foto te zien,de longarts schrok er toch wel van.Gaan ze weer een drain plaatsen om het vocht af te voeren en daarna gaan ze proberen het longvlies aan de long te plakken,wordt weer een spannende dag morgen!

Liefs,Claudia

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @claudia sterkte voor jou maar ook jemoeder morgen. rene doet klap eens in de handjes en op het boze bolletje en verder niet hihi. hij klapt mee met bumba en zwaait als het afgelopen is.

20. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Goede morgen meiden

@Claudia heel veel sterkte meid
    Denk ook een beetje aan jezelf je moeder heeft er niets aan als jij compleet kapot bent.
    Martina doet ook alles na en probeert nu ook alles na te gaan zeggen .

@MissPuma lekker geshopt zo te lezen.
    In voren slapen probeer ik ook wel eens te doen als ik vrijdagsnachts moet werken .
    Maar dat lukt nooit :(

@Tweety en hoe heeft hij vannacht geslapen?

Ik kom maar niet verder met dat spel ik zit in level7 maar kan de sleutel niet vinden :x

Verder is alles rustig Martina heeft uitgeslapen vanmorgen ze werd om 9:15 wakker.
    Agnita is ook weer aan de beterende hand ze heeft nog wel last van haar tong.
    En het insmeren daarvan is een ramp :(

Deel Deze Pagina