@jacoba rene heeft heerlijk geslapen ook tot 9.15 dus mama heeft ook weer heerlijk geslapen. lijkt of ie nu geen last meer van de kiesjes heeft maar ze ijn nog niet door ik voel ze zitten maar nog geen scherp puntje. ben aan het lessen met psp leuk joh snap er steeds meer van hihi.
Goede avond meiden, @ Tweety: Hihi, ik haal mijn foto's die ik op de site plaats van foto-bucket. Ow heerlijk dat rene zo lekker lang geslapen heeft Keano was om 7.00 klaarwakker grrr...! @ Claudia: Meissie denk ook aan jezelf hé! En volgend jaar wordt voor jullie een jaar vol met geluk en zonder verdriet dat voel ik! Sterkte meissie. Wat leuk dat Vince alles nadoet, Keano doet net als Rene alleen maar klap eens in je handjes en dan op zijn boze bolletje meer niet...goed hoor van Vince! @ Jacoba: Gelukkig kan mijn man wel even voorslapen als hij zijn eerste nacht ingaat, maar ja dan ligt Keano ook te maffen dus dat ik makkelijk ! Gelukkig dat het al wat beter met Agnita gaat, en Martina tot 9:15 geslapen wowie Keano was om 7 uur al wakker . Vandaag een cursus gehad over hoe je met elkaar omgaat op de werkvloer en hoe je van een probleem-stelling een doel-stelling kan maken erg interresant maar na 3 uur op mijn kont gezeten te hebben was ik het wel beu gelukkig waren we toen klaar haha! Verder eigenlijk alles rustig, Keano is nu losse stapjes aan het doen maar zodra hij dit door heeft zakt hij door zijn knieen en dan hup weer gaan kruipen hihi. Manlief heeft vannacht laatste nachtdienst, en morgen gaan we als mijn man uitgeslapen is naar Belgie naar het nichtje van mijn man haar dochtertje was 8 okt jarig. Liefs, misspuma
@misspuma lekker he die cursussen heb er ook laatst een gehad. vanaf januarie ga ik de evv cursus doen dus dan benik weer ff zoet. mijn mannetje heb ook zijn laatste nacht dienst gelukkig vind het helemaal niks. morgen op mijn vrije dag terug komen op mijn werk voor vaardigheidstraining bleee. helemaal geen zin in maar ja het hoort erbij. straks nog maar ff de protocolle ff lezen of ik het nog wel allemaal weet hihi. maar ga eerst ff baby boom kijken. kan morgen ochtend ook nog ff lezen pas om half 2 er wezen.
Hoi,Hoi, Ben net terug uit het ziekenhuis,de drain zit er weer in en ze gaan morgen weer wat tests doen.Ze weten zelf eigenlijk ook niet goed waarom het vocht alweer zo snel is terug gekomen. Waait het bij jullie al?Hier af en toe het regent wel. @Allemaal,Thanx voor jullie steun @Tweety,Ja Bumba das ook Vince zijn grote favoriet Heerlijk hoor dat Rene lekker heeft uit geslapen. @Jacoba,Vervelend is dat als je een spelletje doet en je komt maar neit verder!Ookal lekker uit geslapen!En gelukkig gaat het met Agnita ook weer beter! @Misspuma,Vince doet nu ook zijn handjes omhoog als je hoera roept en dan roept hij AA Idd na 3 uur stil zitten voor een cursus heb ik het meestal ook wel gehad.Goed van Keano die losse stapjes Vince doet dat ook maar kruipen gaat toch veel sneller Veel plezier morgen! Ben vanmiddag op mijn werk geweest om alles door te speken,Ga volgende week 3 ochtenden werken en dan vanaf wk47 weer hele dagen en ben dan iedere woensdag vrij en de vrijdag om de week in ieder geval tot aan 1 jan,dat geeft me weer iets mere rust verlopig. Liefs,Claudia
Ben nog iets vergeten te vertellen. Yentl moest vandaag een appel mee naar school nemen(ze hebben een thema week van groente en fruit)dus ik zeg kies er maar eentje uit,madam nam natuurlijk de grootste Maar ze vertelde niet wat ze er nu eigenlijk mee gingen doen.Ikke toch nieuwsgierig natuurlijk maar er werd niets verteld de mama's moesten wachten tot 3 uur! Om 3 uur komt ze heel trots naar buiten lopen met haar tas en in haar broodtrommel zat de verassing!Een appelflap! en wat voor eentje zie foto we moesten hem met zijn 4tjes delen ,de schat! Liefs,Claudia
@Claudia, hoe gaat het nu met je moeder? Wat lief van Yentl dat ze appelflap heeft gemaakt. Was ie lekker? @Misspuma, fijne verjaardag bij je achternichtje. Ik ben vandaag weer een beetje op de been. Gisteren was ik toch ziek. Jeetje, dat was lang geleden dat ik mij zo beroerd heb gevoeld. Maar even proberen deze dag door te komen. Ik hoop dat Nona dadelijk nog even wil slapen, dan kan ik ook nog even mijn nestje inkruipen. Om 12.00 uur moet ik naar de logopedie met mijn zoontje. Nona maakt trouwens goede vorderingen met de fysio. We oefenen elke dag even en het begint z'n vruchten af te werpen. Groetjes, Gina
Goede morgen meiden @Gina Goed nieuws zeg over Nona En voor jou beterschap. @Claudia Ach wat lief van Yentl en ook een leuk idee van school. Je boft maar met zo'n werkgever die begrip voor je heeft kom je niet vaak tegen. @Tweety succes met de vaardigheidstraining. @MissPuma veel plezier vandaag . maar rij wel voorzichtig lijkt me nu geen pretje om op de weg te zitten met die storm. Kan ik ook niet hoor 3 uur lang zitten Wat goed zeg van Keano dat hij al stapjes doet ,Martina staat nu wel los Maar als ze dat merkt gaat ze snel op haar kont zitten Wat een weer zeg ben blij dat ik thuis zit moet er alleen vanavond door om bij mn werk te komen. Hehehe ik had net Martina een zakje met koekjes gegeven en die heeft ze nu op . Maar ze blijft in het zakje kijken of er nog wat in zit Straks nog wat sinterklaaskadootjes inpakken en kijken hoeveel ik nog moet hebben .
@Jacoba, hier heeft het alleen vanochtend een beetje geregend en geen wind! Het zonnetje schijnt, het is een prachtige dag. Jij bent ook al lekker bezig met de sinterklaaskadootjes. Hier zijn we ook bijna klaar.
@Gina,Ja hij was heerlijk Wat goed dat Nona al vorderd!En kon je nog eventjes je bed inkruipen? @Jacoba,Be ook al met de sint kadootjes bezig maar meot nog wel het een en ander hebben!
Gezellig! Misschien moeten we idd eens iets afspreken?Ik lees soms bij de andere mama's dat die dat weleens doen. Hoe laat moet je gaan werken? Ik ben vanavond alleen met de kids,Niek heeft een teamuitje ze zijn lekker eten bij een indisch restaurant! Liefs,Claudia
@Claudia ik moet ook nog wat pakjes halen . maar ik heb er een hekel aan om alles op het laatste moment te doen. En met name de drukte in de winkels . Zo nu ga ik mn jas aantrekken en naar mn werk toe.
Ik ook hoor haal het leiver op voorhand! Jacoba,Werkse vanavond,zal aan je denken straks als ik met mijn chocolademelk op de bank zit Liefs,Claudia
@jacoba werkse @claudia gezellig hoor kaarsjes aan. ik kom wel hoor als we wat afspreken gezellig. we gaan zo ff op stap haha heel lang geleden zeg. mijn neefje kom oppassen en wij gaan ff naar een cafeetje wat drinken heb er wel zin in hoor. dus ben er niet vanavond tot morgen denk ik.