Zo het zit er weer op lekker een keertje vroeg klaar @Tweety en was het een geslaagde avond? @Claudia pas maar op dat je niet over me gaat dromen door de choco @Gina dan heb jij geluk gehad met het weer want het was hier tien keer niks.
Wat een weer zeg. Nou schijnt de zon en 10 minuten geleden kwam het met bakken uit hemel . We hebben vanmorgen "uitgeslapen". Quinn werd pas om 8 uur wakker. Nou dat hebben we nog nooit meegemaakt. Hoop dat hij dit vol blijft houden maar dat zal wel niet. @Yentl, wat naar weer zeg voor jouw moeder.Hoop dat alles gauw weer goed gaat. Moet ook echt aan de sinterklaaskadootjes gaan beginnen.Probeer dit jaar niet alles op het laatste moment te doen (dat zeg ik elk jaar haha). Silly
Hoi Meiden, Het heeft bij ons vannacht wel erg veel geregend maar met de storm is het meegevallen. Vince heeft nu een nieuw spelletje uit gevonden.Als hij uit de ox is en op de grond zit dan gaat Diego er meestal naar toe,nu trekt Vince zich op aan de nek van diego en gaat dan staan en doet dag,dag @Jacoba,De choc was heerlijk en heb lekker geslapen Jij was vroeg klaar of niet? @Tweety,Hebben jullie het naar je zin gehad gister?en heeft Rene jullie een beetje laten uit slapen? @Silly,Tja het zit ons niet mee maarja wat kan je er aan doen?Die Quinn zomaar uitslapen Ik hoop dat hij dat morgen weer doet! Even een vraagje wanneer komt bij jullie de sint aan?Hier komt hij volgende week zaterdag om 13 uur aan. Liefs,Claudia
Goede avond meiden, @ Gina: En hoe voel je je nu? Balen zeg dat je ziek bent beterschap meissie. Goed zo dat de oefeningen met Nona goed gaan en dat er verbetering is. @ Claudia: Sterkte met je moeder, vervelend dat ze niet weten waarom het vocht zo snel terug is gekomen...! Ow wat lief dat Vince zich optrekt aan Diego en dan dag dag zegt schattig! En die Yentl een appelflapje gebakken echt heel leuk. Volgens mij komt bij ons ook volgende week zaterdag de sint aan in het dorp hihi! @ Tweety: Geniet van je stap-avondje heerlijk hoor! @ Silly: Ow lekker hoor dat Quinn tot 8 uur sliep! Zo dagje werken zit er weer op, het was gelukkig rustig op de afdeling! Gisteren was het wel rot-weer om in de auto te zitten ik hou daar niet van maar we zijn veilig aangekomen. En het was super gezellig in Belgie, onze 2 achternichtjes genoten enorm van Keano leuk om dat zo te zien. Keano was ook lekker samen met de meiden aan het spelen heerlijk! Verder lekker bijgekletst en zijn we daar blijven eten. We zijn om 20.00 weggegaan Keano kant en klaar in zijn pyama, we kwamen om 22.00 thuis aan en hup Keano schone luier en in bed nou die hebben we niet meer gehoord haha hij was in de auto binnen 5 min vertrokken naar dromenland. Verder alles rustig eigenlijk, morgen nog een dagje werken en dan 3 dagen vrij heerlijk. Liefs, misspuma
@misspuma is al geweest gister en het was gezellig hoor. hou ook niet van dit weer hoor. leuk dat belgie leuk was. leuk als ze zo aan het spelen zijn met elkaar. @ claudia om half 8 werdt ie wakker dus was wel ff 3 keer slikken en 2 keer hoofd heen en weer schudden maar we hebben het overleefd. was erg gezellig. vandaag rustig dagje gehad ff naar de markt geweest tussen de buien door. kadotje voor mijn neefje gekocht morgen ff er heen nog voor zijn verjaardag. morgen ook nog werken van 7 tot 12. dus een druk dagje ga nu ff strijken bleeeeeee.
@ Tweety: Mooi zo, dat jullie stap-avondje leuk was gisteren! Nee, dit weer is niks inderdaad. Werkse morgen en voor nu strijkse! Liefs, misspuma
Hier nog een leuke foto van Keano hij moest en zou gisteren in de poppenwagen gaan van mijn achternichtjes zie hier het resultaat:
Goedemorgen allemaal, Zijn jullie nog niet weggewaaid Het heeft hier vannacht en nu nog behoorlijk gestormd. Gister zijn we op visite geweest bij een neef van niek die hebben net een nieuw huisje en dat hebben we dus even bewonderd. Vince heeft sinds gister de smaak van het los staan te pakken! @Misspuma,ach arme Keano in de poppenwagen Heerlijk hoor dat hij de hele terug weg heeft ligggen pitten! @Tweety,Balen is dat dan he als je er weer zo vroeg uitmoet Veel plezier vanmiddag. Liefs,Claudia
@ Claudia: Ow wat goed van Vince dat hij het los staan doorheeft! Ja, arme Keano in de poppenwagen nou meneertje vond het zo erg niet aandacht van 2 meiden haha! Dat was zeker lekker dat hij de hele terugreis heeft liggen pitten. Nee, nog niet weggewaaid maar dat scheelt soms niet veel haha. Vandaag gewerkt en nu 3 dagen vrij! Moet Donderdag-avond pas weer lekker hoor. Met Keano alles goed, heb net met veel moeite zijn nagels geknipt pfff dat is geen doen hoor bij hem hoe doen jullie dit? Het is de laatste tijd zo rustig op het forum, waar zijn we toch allemaal? Liefs, misspuma
@Misspuma,Ik herken het moet Vince ook altijd in de houdgreep nemen om zijn nageltjes te knippen,probeer hem zoveel mogelijk af te leiden met een speelgoedje ofzo soms werkt het. Liefs,Claudia
@misspuma hier ben ik hihi. ik knip rene zijn nageltjes meestal als ie de fles drinkt tot nu toe gaat dat redelijk. zijn voetjes zijn het lastigst hihi. vanmiddag heeft rene heerlijk gespeeld met zijn grote neef(6) en zijn nichtje(1 en 3 maanden) hij heeft stiekun kusjes gegeven aan zijn nichtje haha lachen joh. en ze hebben samen chips gegeten haha. rene proppen en zijn nichtje heel voorzichtig stukjes afbijten. dan kan je zien hoe verschillend kinderen zijn. rene zat ook raar te kijken hoe ze aan het lopen was je zag hem denken hoe doet ze dat.
@ Claudia: Ja, ik probeer Keano ook af te leiden met een speeltje maar dat werkt meestal maar zo kort dat ik nog maar 1 nagel heb kunnen knippen haha! @ Tweety: Gezellig dat je er bent! Ow wat leuk dat Rene zo lekker heeft gespeeld met zijn neefje en nichtje. Leuk hé hoe verschillend kinderen kunnen zijn. Nou dan heeft zijn nichtje het goed voorbeeld gegeven nu rene nog wie weet doet hij het morgen ineens na hihi. Zo de hondjes van mijn schoonouders zijn opgehaald, die waren hier een dagje ze gingen op visite in Ede een hele dag dus kwamen ze gezellig even hierzo.
@Misspuma,Ja dat schiet idd niet erg op dan Nu je het over hondjes hebt,Diego is vandaag 1 jr geworden!Weet je wat Yentl gister zei:welke slingers hangen we op! @Tweety,Leuk hoor dat Rene het zo naar zijn zin heeft gehad.Je het idd erg verschillende kindjes en zo valt dat ineens op. Liefs,Claudia
nou meiden ik ga mijn bedje opzoeken morgen weer vroeg werken blee geen zin maar ja 2 ochtendjes en dan ben ik weer vrij. tot vrijdag dan mag ik voor het eerst in een hele lange tijd weer een hele avonddienst draaien hihi vind het wel leuk hoor.
@ Claudia: Gefeliciteerd met Diego! Wat lief dat Yentl zei welke slingers hangen we op schattig gewoon. @ Tweety: Trusten en werkse morgen! Liefs, misspuma
Tweety,Trusten! @Misspuma,Ja lief he!Ik ga ook mijn bedje opzoeken,ga nog ff lezen en dan slapen morgn ook weer werken Liefs,Claudia
Hey meiden Zal ik wat leuks vertellen? Martina heeft 2 stapjes los gezet en ze heeft de smaak te pakken want ze probeert het telkens weer. verder heb ik weinig te melden
Goede avond meiden, @ Jacoba: Joepie wat goed van Martina dat soort nieuws vinden we altijd leuk om te horen ! Wat een rust allemaal druk aan het werk en met de kindjes bezig. Hoe zou het met Setteke zijn, ze komt toch al weer bijna terug van vakantie? Vandaag lekker vrij gehad, nou ja vrij het huishouden was toe aan een grote beurt dus dat is weer gedaan. Verder heerlijk met Keano gespeeld, we hebben de oude blokken van mijn man gehad van mijn schoonmoeder en daar was hij druk mee aan het spelen hij wilt het nu ook op elkaar stapelen zo lief en als het dan niet lukt dan wordt hij me daar toch kwaad haha. Verder niet veel bijzonders te melden. Liefs, misspuma