oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    HaHa ja Vince en Grietje gna gna

2. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Jacoba,Welrusten meid!

3. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Het is echt een klein draakie maar wel een lief draakie :)

4. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ja, Keano gooit ook altijd brood op de grond en dan zegt hij POES alsof die het brood opeet haha. Maar mijn schoonouders hebben honden en ja die eten het dan wel op en een lol dat hij dan heeft... :rolleyes:

5. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Heerlijke draakjes hebben we hé!

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Zo gelijk de pagina's weer gevuld haha!

7. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ik denk ook dat hij het doet voor Diego maar die moet van ons in de bench als Vince gaat eten anders is het hap broodje weg :(

8. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    :) Hij gaat goed we gaan voor woensdag vast en zeker de 300 halen!

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    HaHa ja zouden we het halen, als ik soms zie wat andere mama's kletsen pfff haha!
    Slimme zet om Diego dan in de bench te doen als Vince eten krijgt ;)

10. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ik sta daar ook versteld van sommige hebben 600 pag :confused:
    Ach als het maar gezellig is toch!

Diego is Vince zijn beste vriend ;) vooral als er iets te eten(lees stelen valt)

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Tuurlijk als het maar gezellig is, en dat is het bij ons altijd nooit geen gezeur en gemopper :D.
    Ja, kinderen en honden gaan goed samen als het om eten gaat ;)

12. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hey meissie ik ga je ook verlaten, ik ga douchen en stap dan mijn bedje in!
    Weltrusten en tot morgen!

liefs, misspuma

13. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Misspuma,Sweet dreams ;) Was ff op Hyves aangeland,heb daar mijn oude vriendje van de lagerschool terug gevonden :)

Liefs,Clau

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @claudia gelukkig dat het weer wat beter gaat met je moeder.

leuk he dat rommel maken van de kids hihi rene gooit ook altijd zijn brood op de grond zijn vlees als ie niet meer hoeft en zijn bekers vliegen ook heel de dag door het huis. of uit de kinder wagen en dan hoor je de mensen lachen haha kijk nou lief en ik loop grrrrrrrr *@#$%^&*.

wat een dag vandaag zeg. eerst op mijn werk pfff katheteriseren tot 2x toe mislukt grrrr baal baal collega gehaald en met moeite gelukt. daarna snel naar huis ff wassen en omkleden ivm noro virus op de afdeling en moest rene halen van het kdv dus ivm de kindjes ff snel doen maar he. dus ik trek alles schoon aan andere jas aan en loop naar buiten en jullie raden het vast al kaboem deur dicht zonder sleutel.^%&***$##@%^%^& vlug vriend gebelt die stond nog op het station om naar zijn werk te gaan ik snel daar heen nog net op tijd 1 min voor zijn bus kwam zijn sleutel gepakt. pffff gelukkig is het kdv tegen over het station dus gelijk rene op gepikt en boodschapjes gedaan en naar huis. verder niks meer gedaan ja een wasje op gehangen en eten gekookt haha. rene wilde ook nog eens niet slapen maar uit eindelijk ligt ie nu zoals ik hem voor de 3e keer heb neer gelegd nog steeds. nou dus dat was mijn dagje ga nu maar bedje opzoeken en morgen mag ik weer werken hopen op een beter dagje hihi met sleutels. en zonder katheters.

15. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede middag meiden,

@ Claudia: Leuk hé hyves ik ben er ook ineens verzot op heerlijk!

@ Tweety: Jeetje meissie wat een rotdag had je gisteren. Soms is het zo lastig om te katheteriseren gelukkig dat het uiteindelijk toch met moeite gelukt is. En dan je sleutels vergeten balen zeg!
    Ja, die kleintjes kunnen je huis in een no-time veranderen tot vuilnisbelt haha.

Ben lekker een chocoladetaart aan het bakken, had ik zomaar ineens zin in hihi hopelijk lukt hij.
    Keano ligt te maffen en manlief is aan het werk, dus even lekker rustig computeren.

Liefs, misspuma

16. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Misspuma, :) ik ben er ook verslaafd aan moet steeds weer ff kijken!
    Vince ligt ook ff lekker te slapen,wilde eigenlijk de stad in om een npaar sinterklaas kadootjes te kopen nu wacht ik maar tot hij wakker is.Heerlijk chocoladetaart!
    @Tweety,He wat een pech gister!Hoop dat het vandaag wat beter met je ging enne heb je sleutels dit keer wel in je zak gestoken? ;)

Liefs,Claudia

17. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Hey meiden

@Tweety Wat een baaldag voor je hoop dat het vandaag beter gaat.

@MissPuma lekker zeg chocoladetaart stuur even stukje op ;)

Hehehe ik heb wel hyves maar doe er niets mee :)
    Ik zit liever hier ;)

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hoi meiden

nou tot nu toe gaat het aardig hihi.
    rene is vandaag op het kdv in zijn oor gebeten door een kindje grrrrr. gelukkig heeft ie er weinig last van. het is een kindje die er om bekend staat dus nu krijgen de ouders een gesprek. hoop dat het helpt volgende keer ben ik niet zo rustig denk ik.

19. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Claudia: En nog de stad in geweest? De chocoladetaart was inderdaad heerlijk!

@ Jacoba: Er is geen stukje meer over sorry...als ik het nog eens maak zal ik er eentje opsturen haha, weet alleen niet of het dan nog zo lekker smaakt...haha. Als ik moet kiezen tussen hyves en zw. pagina dan toch echt zw. pagina!

@ Tweety: Jeetje wat rot dat rene in zijn oor is gebeten, gelukkig dat die ouders een gesprek krijgen want dat is toch niet normaal hé!

Nou meiden de chocoladetaart was heerlijk! Keano, manlief en ik hebben er heerlijk van gesmuld!
    Verder alles rustig hierzo Keano ligt lekker te slapen.

Liefs, misspuma

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo meiden!

Setteke is back in da house!

@ Claudia, balen zeg dat je moeder weer ziek is geworden, maar gelukkig gaat het nu de goede kant op! Die pilotenmuts die je voor Vince hebt, komt die bij de H en M vandaan? Zo ja, dan heeft hij dezelfde als Tymen. Mooi gezicht he, die muts! Dus je gaat het werken weer opbouwen? Doe het rustig aan en neem jezelf goed in acht. Je gaat zo weer over je grens heen! Wat goed dat Vince los gaat staan! En doet hij ook al stapjes?

@ Jacoba, hoe is het nu met de zieke? Was het nou toch echt de zesde ziekte? Dus al druk in de sintkadootjes? Ik moet nog beginnen, heb nog minder dan drie weken... :rolleyes: Wauw, Martina twee stapjes los! Goed hoor!

@ Tweety, ik lees dat vandaag je nod is! En, en, en? Wat een gedoe die kiesjes he? Tymen heeft er nu ook heel erg last van, maar gelukkig slaapt hij wel gewoon goed! Tymen kan echt nog niet zelf eten, keert gelijk zijn bordje om om te kijken wat eronder zit! :(

@ Silly, Werkt het nog steeds met dat kinderkussen? Tymen kroop ook steeds onder de dekens vandaan, ik heb een slaapzak van 110 cm waarvan ik het uiteinde onder het matras stop. Misschien eventueel ook een ideetje voor jou?

@ Misspuma, die slofjes bij de Hema zijn goed he? Nagels knippen is hier Hilbrand zijn afdeling, die doet het als Tymen in de kinderstoel zit. Gaat meestal wel goed! Hoe is de chocotaart? Als je hem niet lust weet je me te vinden :D

@ Gina, he meid, ziek geweest! Ben je er weer helemaal bij? Hoe gaat het met Nona en haar oefeningen?

Nou, daar was ik dan weer! Gisteren tegen twaalven al thuis, maar we moesten vanalles. Onze badkamer stond in de planning voor verbouwing, en nu hoorden we op de voicemail dat ze vandaag gaan starten. Dus de hele badkamer moest nog leeg enzo. Ook moetsen we de katten ophalen uit het pension, boodschappen doen en ja, de was! We waren gisteravond zo uitgeteld dat we vroeg in bed lagen. We moesten vanmorgen beide weer aan het werk. Maar de vakantie was heerlijk. Ontzettend veel gerelaxed. Het was niet zulk mooi weer dus we hebben niet veel ondernomen. Tymen genoot ontzettend van alle aandacht, allemaal slachtoffers om mee te stappen. En het huis was ook heel groot dus hij had lekker de ruimte! We zijn ook nog uit eten geweest en tymen heeft zich voorbeeldig gedragen! Drie uren in de stoel gezeten en geen enkel probleem! Ben wel blij weer in mijn eigen bedje te kunnen slapen. Slechte bedden en Tymen sliep bij ons op de kamer, dus dan slaap je toch anders! We zijn dus heel moe, maar heel erg voldaan!

Deel Deze Pagina