oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    vandaag ff de stad in geweest ff naar de action en daar potjes van olvarite gekocht 4 groente en 2 fruit in een tasje met 6 lepeltjes erbij voor let op schrik niet
    2,79 duur he haha.

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    op de terug weg door de kinderboerderij gelopen. ff kijken bij het varken dat zoals gewoonlijk ligt te pitten. en daar komen de geitjes aan gewandeld omsingellen ons en een gaat op zijn gemakkie ff aan rene zijn handje lopen sabbelen grrrrr. ik heb het al niet op die beesten. rene bleren natuurlijk. dus huppa duw duw en weer verder komen we clara de koe en beppie tegen clara kom naar ons toe gelopen al loeiend rene trekt weer een gezicht huilen maar als ze dan al loeiend verder loopt gaat ie opeens lachen om het gekke geluid wat ie nou weer hoord. ook als beppie lang loopt moet ie lachen. we vervolgens onze weg en komen weer 2 van die geiten tegen en rene weer een lip trekken als zo'n beest bij hem komt staan want deze begon op zijn gemakkie aan zijn speeltje te knabbelen van zijn wagen. grrrrr ik had het gelijk gehad met die eigen wijze beesten. maar ja volgende week maar weer eens kijken.

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    nog niet op 296

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    nu dan ?
    ?
    ?
    ?
    ?
    ?
    ?

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    jippie nu wel haha. zo nog 3 tegaan haha.

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Setteke: Welkom terug meissie! Fijn dat de vakantie geslaagd was. En lekker geslapen in je eigen bedje zonder Tymen op de kamer?

@ Claudia: Gelukkig dat je toch ondanks het slechte weer nog 4 kado's hebt kunnen scoren! Wat een lekker ding is Vince toch! Heerlijke foto's met die rode appelwangetjes en dan die pilotenmuts leuk hoor.
    Nee, die 300 pagina's gaan we niet halen hihi.

@ Jacoba: Hihi 2 witte-pieten, leuk hé dat zeuren of de sint al komt...ik heb er nog geen ervaring mee maar het lijkt me wel vervelend haha.
    Wat een leuke foto's van Martina leuk meisje om te zien hoor!

@ Tweety: Spannend meissie nog geen ongi jammer dat je wel een neg test had maar wie weet te vroeg getest succes! Mijn NOD is 18 Nov dus Zondag ik moet nog even wachten.

@ Gina: Geniet bij Gerard Joling doe hem de groeten van ons haha! Wat een geweldige foto van je kids!

Nou meiden Keano ligt met 39,8C koorts op bed, geen idee hoe het komt er zijn geen tandjes/kiesjes in zicht. Wel is hij flink aan de diaree vandaag wel 5x een diaree broek opgeruimd tis zonde hij is ook echt uit zijn doen. Heb hem een zetpilletje gegeven en nu ligt hij heerlijk te slapen, hopelijk is het morgen over.
    Verder lekker rustig dagje gehouden, even naar de bakker geweest en Keano heeft een kleurplaat gekregen in de vorm van een schoen en die mag hij dan bij de bakker zetten en wie weet komt de sint dan langs er zal er iets lekkers in doen dus binnenkort maar eens met Keano achter de tekentafel kruipen haha.

Liefs, misspuma

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Dat wordt kletsen vanavond meiden!

Liefs, misspuma (zo schiet het ook wel op haha)

8. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @MissPuma ach wat zielig voor keano Beterschap en een dikke knuffel voor hem.
    Doen wij ook ieder jaar halen we zo'n bouw pakket op uit de supermarkt
    kids kleuren en ik ze in elkaar zetten .
    En dan op 5 dec weer gevuld ophalen :)

@Gina gezellig zeg Geniet van je avond.

@Tweety hahahahaha een geslaagde middag op de kinderboerderij

Nou meiden kom op door kleppen.
    Hier is de rust weergekeerd pieter heeft de dames boven gebracht en is nu aan het voorlezen.
    Dus ben ik snel achter de pc gesprongen :) want hij wil er zo achter om te tekenen.

9. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi meiden,

Daar ben ik weer even!

10. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Jacoba,martina heeft echt muzikaal talent hoor! :) :)
    1 dec is dus de grote dag,we zijn er hier nog niet overuit.Eeen aftel kalender hebben we hier ook al bedacht.We gaan er morgen samen 1tje knutselen.

Liefs,Claudia

11. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Gina,

Veel plezier vanavond! :)

Liefs,Claudia

12. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Claudia ze heeft idd talent als ik dan maar oordoppen in heb :)

13. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Tweety, :confused: denk dat ik morgen ook maar ff naar de action ga!
    Ja ik ken het we hebben hier op de kinderboerderij ook 2 van die idioten!

14. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Wij zijn zaterdag nog eventjes op de kinderboerderij geweest er zijn biggetjes geboren,zoooo schattig!

15. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Misspuma,Ja heerlijk he die rode wangen :) En een lol dat tie heeft als ie zijn muts opheeft!

Hier van morgen Vince zijn 7e tand geconstateerd(gaat nog niet erg hard)

Ach gut die arme Keano koorts en diaree,arm manneke!Geef hem maar een knuffel van ons!Hoop dat tie zich snel weer iets beter voelt!

Liefs,Claudia

16. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Op de kinder boerderij hier in de buurt staat echt een mega groot varken daar durf ik echt niet bij in de buurt te komen :(
    Dan liever biggetjes kijken lijkt me veel leuker :)

17. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Zijn we al op pag 297

18. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    mmmmmmm nog steeds niet

19. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Jacoba,er lopen er bij ons ook 2 grote hoor!Yentl vindt ze prachtig nou geef mij idd die biggetjes maar! ;)

20. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Nee valt tegen zeg!Hoe doen die andere het toch? :-k

Deel Deze Pagina