goedemorgen meiden nou hier nog steeds geen . vorige cycles was 30 dagen dus dan zou vandaag mijn nod zijn. heb verder nergens last van dus weet het nu ook niet meer. wacht het nog ff een paar daagjes af en als het na het weekeind nog niet is door gebroken ga ik nog maar een keer testen. ik heb rond mijn eisprong wel een dag een bloeding gehad misschien was dat dan al de ongi kan ook nog natuurlijk? nou jullie zijn weer ff op de hoogte
Wat een kletsverhaal zeg haha. Goed zeg de 300 gehaald dames . @tweety, spannend weer. Zal voor je duimen. Wel leuk weer dat sommige alweer voor een tweede gaan klussen. Begint het weer van voor af aan. Als ik m'n oude berichten terug lees dan hoop ik dat het voor je een wat minder gefrustreerde tijd wordt . Nou bij ons gaat alles z'n gangetje. Quinn slaapt soms wat langer maar de laatste tijd is het weer meestal 7 uur. O, en die stapjes los nou die durft ie niet meer denk. Hij staat wel los maar durft dan niet meer te lopen . En de trap is voortaan ook niet meer veilig want meneer zat laatst (niet overdreven binnen 10 sec. want langer was ie niet in de gang) op tree 5 van de trap. Schrok me rot. Nog een vraagje aan jullie. Ik denk ook dat Quinn het 's-nachts soms wat koud heeft terwijl ik toch al een extra dekentje gebruik. Zou ik niet beter een dekbedje kunnen gebruiken, die zijn meestal warmer en dikker dan een dekentje. Ik weet niet of ik die al mag gebruiken maar lijkt mij geen kwaad te kunnen. Kan natuurlijk ook de verwarming aan doen maar ben hier zelf niet zo'n voorstander voor. Silly
@Silly,Ik denk ook dat Vince het soms koud heeft snacht's.Hij slaapt nu in een winterslaapzak en daaroverheen een dekentje.Vannacht maar eens kijken hoe dat gaat!