oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Gina: Wat schattig dat de kinderen niet alleen naar beneden durfden om in hun schoentje te kijken hihi. Bijna een t.v. gewonnen, maar ja dat is niet helemaal hé hihi! Wel een thermoskan, komt altijd wel een keertje van pas hé.

@ Silly: Ben benieuwd hoe het gaat als hij zijn dekbedje op zijn bed heeft. Dat is vervelend zo een pseudokroep aanval, ze zeggen dat je dan onder een stomende douche moet gaan staan met de kleine...

@ Setteke: Nee, Keano is gisterenavond tot 11 wakker wakker geweest hij kon maar niet in slaap komen. Vanochtend was hij wel pas om 9 uur wakker lekker voor manlief want mijn wekker ging om 06.00 af gaaap!
    Erg hé verbouwen ik weet er alles van, wij zijn al 3 jaar aan het verbouwen grrr...! Lekker hoor straks onder je nieuwe douche!

Zo meiden weer een dag overleefd...Keano viel gisteren na eindeloos gekuch om 11 uur in slaap. Hij sliep vanmorgen wel tot 9 uur maar ja mijn wekker liep om 06.00 af...ach ja heeft manlief er van kunnen genieten.
    Mijn man is nu op weg naar Duitsland, dus moet het klusje hier alleen zien te klaren tot nu toe lukt het aardig Keano is in 1x in slaap gevallen dus dat scheelt dus maar hopen dat hij niet wakker wordt.
    Ik heb gelukkig met mijn werk kunnen regelen dat ik morgen een dag-dienst heb i.p.v. een avond-dienst want dan kan ik Keano lekker zelf op zijn bedje leggen.
    Zelf ben ik ook nog flink-verkouden dus het zit allemaal even niet mee.

Liefs, misspuma

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @gina das jammer van die tv.

@silly en dekbedje al geprobeerd? hoef ik niet te doen hier slaapt ie toch niet onder hihi woelt zich al onder zijn dekentje vandaan. kroep we kunnen er over mee praten zielig is dat hoor.

@misspuma ahh arme keano maar wel lekker voor papa zo lang uit slapen. mij wekkertje ging ook al om 6 uur af. pfff die van mij mannetje al om half 5 toen was ik ook ff wakker.

@setteke nog ff door bijten dan heb je een mooie badkamer kan je lekker weer thuis douchen en geen zooi meer.

vanmorgen ff bij het kruidvat geweest vanuit mijn werk. pyamatje gekocht van ioor voor rene maatje 86/92 alleen die valt wel groot hoor. morgen nog ff kijken naar rompertjes want die heb ik nog niet in 86 en die heeft ie nu toch wel al nodig. heb ook 3 setjes broekje/hempje haha leuk joh wordt echt een grote knul.

3. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hallo meiden,

Vandaag voor het eerst weer een hele dag gwerkt moet zeggen dat het werk mee viel maar ben nu toch wel moe.
    Vince is niet in zijn hummetje.Ik had hem ven bij mijn ouders gebracht want ik moest met Yentl naar de tandarts,toen ik terug kwam zag ik het al rode waterige oogjes en een snotneusje.Hij wil nu ook weer niet slapen dus dat beloofd wat voor vannacht!Hij heeft ook een zo ongelooflijk veel dorst jullie kids ook?

@Gina,He das jammer van die tv maar als je maar lol gehad hebt toch!
    @Tweety,Wauw wat goed van Rene dat hij zijn eerst losse stapjes voor jouw verjaardag bewaard heeft ;) Je bent lekker verwend zo te lezen.Ik zat ook net in het boekje van het kruidvat te kijken en was ook van plan om die Pyama te gaan halen goed dat je zegt dat ze groot vallen kan ik er rekening mee houden ;)
    @Misspuma,vervelend dat je mannetje nu een paar dagen weg is maar wel lekker dat je het zo op je werk hebt kunnen regelen.Beterschap met je verkoudheid!
    @Setteke,Hihi Rene is het zoontje van Tweety de mijn heet Vince :) ;) Nou het slapen was van korte duur :cry: Ik hoop het ook voor je dat de verbouwing snel klaar is.
    @Silly,Yentl heeft zo nu en dan ook een pseudokroep aanval,de ha heeft mij verteld dat ik dan in de badkamer moet gaan zitten met alle warme kranen aan en haar dan in de stoom moet laten zitten zo'n min of 15.
    Ik ben het met je eens prettig is zo'n aanval niet!
    hihi die 2 boefjes van ons ;)

vanmiddag met Yentl naar de tandarts geweest!Pff wat een grote meid heb ik toch!Ze knarst er veel met haar tandjes snachts dus haar kiesjes waren aan het verslijten.De tandarts zei ik kan het laten zitten omdat het haar melkgebit is maar de kans dat het echte gaatjes worden is dan erg groot.Nou dat moeten we ook niet hebben dus heeft hij ze een beetje uitgeboord en toen opgevuld.En mijn grote meid...Die gaf geen kick bleef netjes liggen!Ze wordt echt groot! ;) Die heeft dus de volgende keer in haar schoentje wel een mooi kadootje verdient.

Liefs,Claudia

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Claudia, oeps :oops: :oops: :oops: Weet ik best, dan ban ik weer te snel! Sorry, zal het (hopelijk) niet meer doen!

5. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    :) @Setteke,ach geeft niks hoor! :)

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedemorgen meiden

pfff rene heb me toch een sago buitje. om 6.10 was ie al wakker nog geprobeerd om hem goed te leggen maar toen was het gillen en ook nog echt gillen erbij niet huilen maar schreeuwen pfff. dus eruit nou niks was goed zeg. nu heb ik de tv maar ff aan gezet en dat helpt even. kan ik me omkleden voor het werk pff hoop dat is als ie vanmiddag weer thuis komt vrolijker is. nou ga snel omkleden en ff werken.
    fijne dag iedereen en voor die gene die moeten werken werkse.

7. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Wat is het rustig zeg.

Heb net Pieter weggejaagd wilde zelf achter de pc ;) :)

Weten jullie trouwens al dat Elisa haar beroep al heeft gekozen namelijk
    Kapster ze heeft haar haren zelf geknipt de schade valt niet zo op.
    Het lijkt nu of ze laagjes in haar haar heeft :(

Vanmiddag bij mn moeder geweest mn ouders zijn 26 jaar getrouwd .
    Alleen jammer dat mn vader op zee zit.
    Maar dat komt wel goed als hij thuis is dan vieren we het lekker.

Is de site bij jullie ook zo traag ik erger me kapot :x

Martina is zo zielig vreselijk verkouden en haar neusje doet zo zeer .
    Mag haar snottebellen niet meer afvegen.
    Want alles is rauw daar en bloed ook een beetje af en toe :(
    Heb echt met haar te doen de arme schat.

@Tweety balen zeg dat hij zo sjaggie is.

@Claudia wat een dappere meid heb jij
    Ik moet voor mij zelf een afspraak maken maar ik durf niet :(
    Martina drinkt ook heel veel die andere twee ook trouwens ;)

@MissPuma hoe is het zo helemaal in je huppie thuis.
    En hoe is het met Keano?

@Setteke en hoe vorderd de verbouwing

@Silly eng zeg zo'n aanval heb het gelukkig nog niet meegemaakt.

@Gina wat lief zeg dat ze niet naar beneden durfden.
    Agnita was s'morgens braaf voor de openhaard gaan zitten.
    En maar naar haar schoentje kijken.
    Maar ze heeft lief op Elisa gewacht om de kadootjes open te maken.

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedemorgen meiden

@jacoba o jee zel haartjes knippen hihi ded ik vroeger ook.
    kan je martina d'r neusje niet een beetje met vaseline insmeren doe ik ook altijd bij me zelf en helpt meestal perfect.

@claudia rene kan ook zo'n nat nek zijn heeft ie echt niet van zijn moeder haha.

het sagotje was smiddags weer vertrokken. vanmorgen was ie weer om 7 uur wakker pfff nog vroeg maar ja het is niet anders hij is nu lekker aan het spelen en zit sesamstat te kijken.
    grrrr net goooit de kat de bloemen om ga maar ff snel op dweilen.

9. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Was ook de eerste aanval die ik meemaakte. Mijn oudste heeft er nooit een gehad. We hebben Quinn toen wel in badje gezet met zwitsal eucalyptus maar dat hielp niet echt. Bij een volgende keer weet ik in ieder geval dat ik hem bij stomend water moet houden.

Onder z'n dekbedje slapen ging vanacht goed. Hij is vanacht niet wakker geweest. Maar even afwachten of het zo goed blijft gaan want dat weet je nooit met Quinn ;) .

@Jacoba,o jee straks begint ze nog bij d'r zusjes,papa, mama enz.

@tweety, 7uur vind ik wel meevallen. Quinn is bijna altijd rond die tijd wakker maar dan slaapt wel weer van 8 uur tot meestal9.30. Net als nu,kan ik lekker even achter de pc.

@claudia, :D :D maar wel lieve boefjes.

Silly

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen meien!

@ tweety, gelukkig is Rene weer vrolijk! Misschien niet genoeg geslapen? Tymen is dan ook niet de vrolijkste! Maar dat is hij toch al niet, hij is en blijft zo vreselijk verkouden en moet zo ontzettend hoesten! Pff 7 uur al! Tymen was vanmorgen om iets voor 8, hij werd wakker van de tegelzetter, anders had hij misschien nog wel langer geslapen. Leuk he, katten!

@ Jacoba, :D hihi, die Elisa toch! Van wie heeft ze die grappen....! Gefeliciteerd met het 26-jarig jubileum van je ouders! Tymen is ook zo vreselijk verkouden. Die mag ik sowieso de snottebellen niet afvegen, dan wordt hij me toch boos! Met de verbouwing gaat het prima. Gisteren is de vloer gestort en vandaag heb ik de tegelzetter. Maar het duurt wel lang hoor! Normaal gaan de weken zo snel, maar nu wil het maar niet opschieten! :rolleyes:

@ Silly, gelukkig dat Quinn niet weer zo'n aanval heeft gehad! Wat zal hij lekker warm geslapen hebben onder zijn nieuwe dekbedje!

Zo, daar ben ik ook weer. Ben niet zo vaak in de gelegenheid hier wat te typen, want zo gauw de computerkast opengaat moet Tymen er ook bij. Hij zit nu even lief in de box te spelen! :D De verbouwing vordert gestaag. Gisteren de vloer gestort en vandaag de tegelzetter erin. Ik hoop dat we ergens halverwege volgende week weer lekker kunnen douchen. Gisteravond maar weer bij ijn ouders gegeten en gedouched en gebadderd. We hebben Tymen daar op bed gelegd en later er weer uit gehaald en in de auto meegenomen. Dit hadden we nog nooit gedaan en ik was wel benieuwd hoe dat zou gaan. Het weekend hebben we 's avonds een verjaardag en ik zat te twijfelen of we Tymen mee zouden nemen. Nou het ging prima. Even wakker uit bedje in de auto, toen viel hij gelijk weer in slaap en even wakker uit de auto naar zijn bedje, en toen ging hij ook gelijk lekker slapen. Dus ik denk dat we het dit weekend maar wagen. Laat wordt het toch niet, want ik heb vroege diensten dit weekend! Bleeh, vanavond late dienst. Zijn lange dagen zo met die verbouwing! En dan is Tymen ook nog niet zo fit. Hij is zo verkouden!

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ setteke hihi rene wil ook altijd aandacht als ik achter de pc ga zitten. nu toevallig ff niet hij is heel druk met zijn boekje en een hamertje :(

@silly nee rene hoef ik niet terug te leggen dan breekt ie het hele huis af haha. hij is u toch zo aan het rommelen met slapen. het ochtend slaapje vind ie niet meer zo nodig.

net ff de stad in geweest. we zijn even op visite geweest bij sinderklaas en zijn pieten. in het sinterklaashuis. rene vond de pietjes eerst wel ff eng. maar eenmaal binnen vond ie het wel leuk. sinterklaas vond ie ook wel interesant. we waren op tijd want na ons kwam er weer een school aan met 60 kids pfff. heb een klein kerst mannen pakje gekocht voor rene hihi leuk voor de kerstfoto op de kaart nu nog ff een goed achtergrond vinden. nou ik ga nog maar ff opruimen heb ik nog niet gedaan vandaag.

12. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi meiden,

Zo ik ben gesloopt zeg!Pff Vince is vannacht om het uur wakker geweest :confused: Hopeloos werdenw e er van zeg,niets maar dan ook niets hielp.eeen dubbele deken niet,een beetje water niet,een fles pap niet bij papa en mama in bed ook niet!Hopeloos gewoon :rolleyes: en wij elkaar maar aan kijken en ons afvragen wordt hij nou nooit moe!Gelukkig had ik vandaag een dagje vrij maar ik denk niet dat ik het laat maak vandaag.Mannetje heeft de avonddienst dus erg gezellig is het hier ook niet!

@Tweety,Leuk he hoe die kleintje op die pieten en de sint reageren.Leuk joh een kerstmannenpakje idd nu nog een geschikte achtergrond.

@Setteke,gelukkig vorderdt de verbouwing gestaagd,nog ffies volhouden en dan kan je genieten in je nieuwe badkamer.Tymen ookal gek op de pc.hier kan de kast ook niet meer open of meneertje staats erbij om de hele boel te saboteren :)

@Silly,Ik hoop dat Quinn het goed blijft doen onder zijn dekbedje misschien is het voor Vince ook beter.

@Jacoba,Hihihi die Elisa der haartjes knippen!Pas idd maar op voor je het weet zijn jullie aan de beurdt ;) Van Harte met de 26 jarige trouwdag van je ouders!Zielig als die kleintjes zo verkouden zijn.Vince wil ook nooit zijn neusje af laten vegen :rolleyes:

Liefs,Claudia

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Silly: Fijn dat het dekentje tot nu toe helpt. Ja als ze een pseudokroep aanval hebben in een goed stomende douche gaan staan (je hoeft er niet onder te staan hoor).

@ Claudia: Wat een knappe meid heb je toch, helemaal niet huilen bij de tandarts knap hoor! Beterschapjes voor Vince, zo zielig hé als die kleintjes ziek zijn. En hopelijk hebben jullie vannacht een beter nacht...!

@ Jacoba: Owjeeh Elisa haar haren zelf genipt...gelukkig dat het niet zo opvalt! Nog gefeliciteerd met de 26e huwelijksdag van je ouders! Beterschap voor Martina, tis zonde ook al zo verkouden.

@ Setteke: Erg hé verbouwen...je zit altijd in de rotzooi hopelijk is het snel klaar en kunnen jullie genieten van jullie nieuwe badkamer!
    Tymen ook al verkouden, tja het is het weer er ook wel voor hé bah!

@ Tweety: Ow leuk een sinterklaashuis! Succes met een leuke foto maken voor de kerstkaarten.

Zo meiden daar ben ik weer, gisteren deed de site het bij mij niet dus kon niet kijken.
    Nou het alleen zijn valt zwaar tegen, zeker met een kleintje die zo verkouden is...! Maandag-avond heeft Keano van 20.00 tot 0.30 liggen huilen ik kon hem op geen enkele manier stil krijgen. En als hij dan al even stil was (en misschien wel sliep) werd hij weer wakker van de hoest zo zielig! En dan te bedenken dat mijn wekker om 06.00 ging grrr!
    Manlief heeft het naar zijn zin in Duitsland haha, ja wat wil je met 6 mannen...
    Vandaag lekker de stad in geweest met Keano heb nog een leuke trui en broek gekocht voor hem. Ook heb ik nog nieuwe senseo mokken gehaald en sloffen voor mezelf. Daarna lekker bij mijn ouders om de koffie geweest, en gelijk blijven eten. En tot nu toe slaapt Keano nog (ik zal het maar niet te hard zeggen...).

Liefs, misspuma

14. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @MissPuma de site deed het bij mij ook niet werd er afgeknikkerd en vanmorgen om een uur of 9 kon ik er pas weer op. :(
    Je hebt er toch een gezellige dag van gemaakt ;)
    Tja shoppen helpt altijd als je je alleen voelt 8)
    Kan me indenken dat je man het gezellig heeft daar :D

@Claudia kruip lekker vroeg onder de wol meid en haal de schade in.
    Want je weet niet wat de nacht nog in petto heeft.
    Hoop voor je dat hij doorslaapt.

@Tweety leuk zeg een kerstmanpakje ben benieuwd naar de foto.
    Zal vast heel mooi worden.

@Setteke hahaha martina mag ook graag achter de computer zitten en dan vooral rammen op het toetsenbord :rolleyes:
    Zo te horen gaat het helemaal goed komen met je badkamer .
    Ik hoop voor je dat je van het weekend kunt inweiden. ;)

@Silly fijn dat het goed ging onder z'n nieuwe dekentje.

Nou Martina heeft wat ontdekt wat ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk vind.
    Als ze een nieuwe pamper omkrijgt kruipt ze snel weg op haar blote kont en een plezier wat ze dan heeft. :-k
    En dan vooral als wij achter haar aan gaan weet ze niet hoe snel ze moet komen :)

Verder een rustig dagje achter de rug dus niet zoveel te melden :D

15. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Jacoba: Ja shoppen helpt zeker als je je alleen voelt haha! Die Martina snel in der blote kont wegkruipen, wat wil je als je de hele tijd zo een pamper om je billen hebt dan heeft ze ineens een heel vrij gevoel haha!

Liefs, misspuma

16. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Goede morgen meiden

Ik had vanmorgen toch zo'n blonde actie

Ik ging Agnita naar school brengen en besloot eerst de auto maar even af te spuiten want die zag er niet uit.

Dus ik gooi er geld in maar de spuiten deden het niet.

Dus ik loop naar binnen toe het vertelde dit.

Vraagt die meneer aan mij heb je de knopjes wel goed ingedrukt.

Nou niet dus was helemaal vergeten om een programma te kiezen. :oops:

Nou is dit blond of blond. :)

17. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    @jacoba, sterke actie :confused: :D . Ik ga niks over blond zijn zeggen want dat ben ik zelf :) .

@Claudia, o wat erg zeg zo'n nacht. En dan idd niet weten wat je moet doen als niks helpt. Dat kwam bij Quinn ook wel eens voor. De laatste tijd gelukkig niet. Ook vanacht heeft hij erg goed geslapen onder z'n dekbedje. Hij is er ook niet onderuit gekropen. Misschien helpt het ook bij Vince. Ik zou, als ik jou zo hoor, gewoon alles voor Vince proberen. Baat het niet dan schaadt het niet, toch. Sterkte meid. Hoop dat Vince de komende nacht een keertje lekker doorslaapt.

@Jacoba, heerlijk ja shoppen als je jezelf zielig en alleen voelt ;) .

Nou, Quinn was vanmorgen niet in z'n knolletuin. Hij was pas om 8.00 wakker maar toen ik hem bij oma bracht begon hij te miepen. Zal mama wel missen vandaag.

Wat wel leuk was. Gisteren moest hij in bad en als ik dan z'n rompertje uittrek dan weet ie dat ie in bad gaat. En dan pakt hij me vast om te gaan staan en begint al te gillen omdat hij weet wat er komen gaat. Hij gaat bijna altijd met z''n grote broer in bad en dat vindt hij geweldig.

Silly

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Jacoba: Haha goeie actie meissie! Ach ja heb ook wel eens van die domme dingen.

@ Silly: Ja, dat doet Keano ook als ik het bad vul met water dan staat hij al te trappelen van ongeduld heerlijk hé! En heeft hij je gemist vandaag?

Zo meiden het is rustig op het forum geweest. Weinig bij te lezen.
    Hier is het eigenlijk ook rustig geweest, lekker een dagje samen met Keano gehad samen spelen veel knuffelen het is een echte knuffelkont aan het worden.
    Vanavond bij Opa en Oma gegeten want ja manlief is er nog niet. Vanavond komt hij weer thuis (zal eerder vannacht zijn) pff heb hem echt gemist ben blij dat hij weer thuis komt.

Liefs, misspuma

Wat krijg je als je Keano 2 sec alleen in de badkamer laat...juist ja een pendaalemmerzakjes parade...:

19. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    En een lol dat hij had:

20. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Hahahaha leuk zeg en dan ook dat koppie erbij geweldig dat onschuldige gezichtje.
    kan me indenken dat je je man gemist hebt vannacht lig je lekker naast hem ;)

Deel Deze Pagina