Hoi meiden ff snel klein berichtje van mij, Ik ben vanmorgen bij de Ha geweest met Vince,de Ha denkt dat het komt omdat hij vrij gulzig drinkt en dus lucht naar binnen krijgt en hij soms ook moeite heeft met boeren,het kan ook zijn dat zijn maag klepje niet goed afsluit Ben helaas niet veel wijzer geworden maar omdat ik zelf al aan gaf dat we met Vince de 18e op controle moeten bij de kinderarts leek het hem beter het hele verhaal aan de kinderarts voor te leggen.Hij heeft wel een brief meegegeven.Hopen maar dat die ons meer kan vertellen. Ik moet er nu vandoor moet man lief even naar het werk brengen! @Danielle,Daar zijn het meiden voor De mijne is 4 maar daar zat gelijk ook al een koppie op Liefs Claudia
@Yentl, Quinn heeft dat een tijdje geleden ook gehad. Dat spugen van waterachtige melk wat zuur stonk. Nu is het grotendeels voorbij dus weet niet waar het aan lag. Succes ermee. @misspuma, die bijtring moet je eens aan Keano geven. Wij hadden al een bijtring en die heb ik aan Quinn gegeven. Hij ligt er echt op te sabbelen. Morgen naar het bureau en dan krijgt ie ook weer z'n prikje . En daarna moet ik gaan werken dus oma moet hem goed in de gaten houden. Zal voor de zekerheid maar zetpilletjes in de tas doen. Silly
Nona ligt ook al te bijten op de bijtring @Silly, succes morgen met het prikje voor de kleine man... Gina
@Silly,succes morgen op het cb! Hier ookal aan de bijtring!Vince zeverd de hele dag en ligt maar op zijn knuistje te sabbelen en al het andere wat hij maar te pakken kan krijgen Ik denk toch echt dat het tandjes zijn ondanks dat hij nog zo jong is. Afgelopen vrijdag is de laatste baby uit de vriendenkring geboren,een jongetje.De stand is uiteindelijk 5 meiden en 5 jongens geworden. Liefs Claudia
Hey meiden, Ik zal de bijtring eens aan hem geven, bedankt voor de tip. Verder vandaag weer een huildag gehad Nou vanmiddag bij de kinderarts geweest, eigenlijk niet veel anders, ze zei als het niet uitmaakt of hij zijn medicijn in 5x of 3x krijgt hou het dan op 3x per dag is voor jezelf makkelijker, moet namelijk minstens een kwartier voor voeding ingenomen worden... Verder eigenlijk niet zoveel meer, hij is weer gewogen en hij weegt nu 5980 gram. Alles was goed voor de rest. En ze zei dat we gewoon moeten accepteren dat hij wat meer huilt als hij daarvoor een drukke dag heeft gehad.... Nou meiden dit was het dan wel weer. Nog even wat reacties op jullie: @ danielle26: Gezellig hoor dat je komt mee kletsen met de oktober mama's! Ik heb dan wel geen meisje maar mijn zoontje is er ook eentje hoor ! @ Yentl: Dat van dat maagklepje heeft Keano ook, die heeft een lui maagklepje vandaar dat hij in het begin ook veel terug gaf, maar nu we die medicijnen hebben en dikkere voeding (Friso Comfort) gaat het goed, owjaah wat je ook kunt doen is hem een goed kwartier na zijn voeding goed rechtop laten zitten. En het moeite met boeren wat je ook kunt doen is het op zijn buikje op je schoot leggen en zachtjes op zijn rugje kloppen, dit wil ook wel eens helpen om boertjes los te maken, of in je armen zoals je normaal een boertje zou laten doen en dan zachtjes op en neer bewegen...helpt bij Keano wel eens! Leuk meid, 5 tegen 5 hihi goed gedaan! Gefeliciteerd met het zoontje van je vrienden! Denk je echt dat hij tandjes krijgt...pfff is wel jong toch? @ Silly: Vervelnd hé die prikjes en zeker als je daarna nog moet gaan werken, ik hoop dat hij er geen last van heeft! Zoow dit was het wel weer, spreek jullie snel weer, liefs misspuma
Haaaai, Hoeveel slapen jullie baby's op een dag ? En hoelaat gaan ze na de laatste voeding ? Ik geef de laatste voeding rond 8 uur half 9 en slaapt dan door tot 7 uur.... Hier is de bijtring ook helemaal in... haha ze kwijlt erop los !
hoi meiden we zijn gisteren naar het huisje wezen kijken het is een perfect huisje voor ons 3tjes. we hebben dus ook vandaag het accoord gegeven. dus nu afwachten hoe het gaat lopen. we krijgen maar 2 slaapkamers 1 minder als dat we nu hebben maar deze zijn beide erg groot. de huiskamer is bijna dezelfde grote met een ope keuken. voor en achter tuin(betegeld). en we hebben een zolder erbij hier is ook nog een kamer van te maken maar voorlopig wordt dit mijn was/strijk plek. verder is de douch veel groter dan dat ik nu heb kan mijn wasmachine en droger er in kwijt. verder gaat alles hier zijn gangetje. maandag moet ik pas weer naar het cb voor de prikjes. spreek jullie later nog wel.
@ Gabje: Dat is heel verschillend hoeveel er op een dag geslapen word door Keano, geen pijl op te trekken soms 8-[ ... Hij krijgt zijn laatste voeding rond 22.00 en slaapt dan door tot 06.00-07.00, na zijn flesje van 19.00 is het altijd stil moeten hem daarom ook voor zijn fles van 22.00 wakker maken. Maar inderdaad zoals bobenmarloes vraagt hoeveel voeding krijgt ze...want Keano krijgt 5x per dag een fles en ik kan dan echt niet uitkomen op 8 uur half 9...er zit altijd ongeveer 4 uur tussen zijn voedingen... @ Tweety: Spannend een nieuw huis, succes meissie! Hé bah die vervelende prikjes ook altijd...Keano heeft ze pas ook gehad, heeft er gelukkig geen last van gehad . Nou verder hier alles rustig tot nu toe...zo maar eens even wat in huis doen heb nog niks gedaan vandaag.... spreek jullie weer wel, liefs, misspuma
het slapen van rene is ook verschillend vaak is het dat ie rond een uur of 11.20 en 12.00 uur een uurtje of soms 2 naar bed gaat. dan is ie weer wakker tot een uurtje of 4 a 5 en dan doet ie nog ff een tukkie van een uurtje. van de fles van 19.00 is ie vertrokken en maak ik hem wakker voor zijn laatste fles rond een uur of 23.00. de laatste dagen wordt ie rond een uur of 4 wakker en moet er steeds uit voor zijn speentje vanacht weer werd er gek van heb hem een flesje gegeven en dat ging er wel in. zullen we nu weer op de nacht voeingen komen eerst sliep ie tot een uur of 6 door en dan kreeg ie een flesje en ging ie weer slapen tot een uurtje of 9. we wachten het maar af misschien was ie ff een dagje van slag. nou ik ga snel ff wat doen in huis want hij ligt nu lekker te knorren. tot laterzzz
Hoi meiden, Wat een weer zeg je waait gewoon weg @Misspuma,Ik houdt Vince ook recht op na zijn voeding.Als hij zijn voeding op heeft spuugt hij ook niet.Het is meestal een half uur tot een uur na de voeding wanneer dit gebeurd. Maar ik wacht wel even af wat de kinderarts woensdag zegt,misschien moet ik ook wel over stappen op een andere voeding.Hij krijgt nu friso normaal.We hebben idd goed gegokt 5 jongens tegen 5 meiden Dat wat die tandjes betrefd,ik weet het niet hoor hij zeverd veel en hij blaast de hele dag bellen. @Gabje,Vince krijgt 5 voedingen per dag,de laatste zo tussen 22 en 23 uur en slaapt dan tot een uurtje of 8.Overdags is het verschillend meestal slaapt hij na 8 uu nog 2 uurtjes en dan is hij smiddags vrij wakker valt dan weer een uurtje in slaap.Hij heeft zo tussen 19 en 20 uur ook een wakkere periode. @Tweety,Gefeliciteerd meid,heeft dat duimen van mij toch geholpen Ik hoop dat jullie het erg naar jullie zin hebben in jullie nieuwe huisje!Alvast succes met de prikjes Vince mag de 18e ook weer Ik ga ook weer even wat in me huisje doen moet maandag weer gaan werken dus komt er dan ook weer niet van. Liefs Claudia
@ Gabje: Waarom geef je vier voeding als ik vragen mag? @ Yentl: Succes met het huis doen , en inderdaad wacht even af wat de kinderarts erover zegt! @ Tweety: Wat vervelend zeg dat ie wakker werk vannacht..hopelijk ga je niet terug naar de nachtvoedingen ! Hopelijk is hij inderdaad even van slag! Nou hier verder alles rustig, keano is ook lekker rustig vandaag, kan ik weer ff op kracht komen hihi. Straks naar mijn schoonouders zijn daar uitgenodigd om te blijven eten , dus hoef even lekker niet te koken! Mijn man heeft nachtdienst vandaag dus lig helemaal alleen in het bed, nou ja alleen de twee katten komen wel bij me liggen! Joepie bijna op vakantie naar Center Parks De Vossemeren in België , we gaan van 9 t/m 16 februari...heb er echt zin in! Nou dit was het wel weer we gaan er zo vandoor! liefs, misspuma
Ze wil de voeding van 23 uur niet als ik haar al wakker krijg om die tijd en de fles wil geven, dan spuugt ze hem uit of draait de hele tijd dr hoofd weg... In overleg ben ik toen 4x 200cc gaan geven kijken hoe ze erop zou reageren, en ze slaapt gewoon lekker door. Vandaar 4 voedingen.
@ Gabje: Dat is fijn meid dat ze dan wel gewoon doorslaapt, en inderdaad als ze die voeding niet wilt schiet je er ook niks mee op! Zoo terug van het eten bij mijn schoonouders, biefstuk met patat en sla hmmm jammie dat was smullen, en toen maar naar huis gegaan Keano vond het weer wel genoeg en wilde graag zijn bedje in...dus net fles op en ligt nu lekker te slapen...! liefs, misspuma
@MissPuma:lekker zeg biefstuk gaat er hier ook wel in. Zo iedereen slaapt hier wel lekker rustig mn mannetje zal zo wel thuis komen van het werk en dan lekker op de bank hangen met zn tweeen. ga nu eerst gtst kijken liefs jacoba
@gabje, ideaal maar 4 voedingen. Quinn lust die 22.00 voeding wel. En ik haal het ook niet om met 5 voedingen rond 20.30 uit te komen. Vraag me dan ook af of hij het dan wel haalt tot 6.00 de volgende morgen. Vanmorgen heeft meneer al 0m 5.45 z'n fles gehad. Was al vanaf 5.00 bezig en ik kon het niet langer rekken . Gisteren bij cb geweest. Hij weegt al 6.895 en is 61 cm lang. Het wordt al een hele jongen, het babyzijn is er echt al af vind ik. Gelukkig is hij niet ziek geweest van z'n prikjes. Verder was alles goed. Volgens haar is het sabbelen meestal een ontdekking/proeven van een kindje. Maar bij uitzonderingen kunnen het ook de tandjes zijn dus gewoon goed in de gaten houden. @tweety, spannend jullie nieuwe huis. Ben benieuwd. Hoop ook niet voor je dat Rene vaker om een nachtvoeding gaat vragen. @gabje, Quinn slaapt meestal na z'n voedingen 1 tot 1 1/2 uur gemiddeld. Soms slaapt ie vanaf 20.00 door en moeten we hem om 22.00 wakker maken maar de laatste dagen wordt ie rond 21.00 wakker en dan heeft ie geen zin meer dus halen we hem naar beneden. Toch geven we hem dan pas om 22.00 z'n fles omdat hij de vorige voeding meestal rond 18.00 krijgt en we toch nog een beetje bang zijn dat hij anders eerder dan 6.00 de volgende morgen komt . Silly
Quinn is vandaag precies 3 maanden. Tjee wat gaat de tijd hard. Moet wel eerlijk zeggen dat ik het wel steeds leuker vind worden. Vind zo'n klein frutje heel lief maar vind het veel leuker als ze wat meer gaan reageren en dingetjes doen. Kijk er zelfs naar uit als hij nog wat ouder is want dan gaat hij zitten/kruipen, echt spelen. Maar daar moet ik nog even op wachten. Maar als ik zie hoe snel die drie maanden voorbij zijn dan vliegen die volgende drie maanden ook zo voorbij. O, hoor dat hij wakker wordt dus ga hem uit z'n bedje halen. Direct wat boodschapjes doen, dan de oudste uit school halen, samen boterhammen eten, oudste weer naar school brengen, Quinn voeden en dan even laten slapen, oudste weer van school halen en dan ........ pfff weekend . Silly
@Silly;ik vind het nu ook leuker worden vooral als ze ligt te gieren van het lachen. Vind ik echt een mooi gezicht om naar te kijken. ik geniet met volle teugen van al mn kids want idd het gaat erg snel. liefs jacoba
nou geloof dat het een malig is geweest vanmorgen wert ie om 6 uur evenwakker gaf hem zijn speentje en toen kwam ie pas weer op 7.10 lekker flesje gegeven en toen is ie nog even lekker gaan tutteren in het groten bed bij mama. heeft nog even liggen knorren en roen was ie weer erg wakker meneertje had een kadotje voor mama in zijn broekje zitten. nu ligt ie weer even te knorren ben benieuwd voor hoelang want gister was drama. nou ik ga gauw weer even wat doen hier. tot laterzzz