oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Pff wat ik nou weer heb gezien! Ik was even met Tymen naar het dorp en daarvoor moet ik door een tunneltje waarover de snelweg loopt. Zat er (weer) een vrachtwagen onder vast. Alleen nu wel heel erg, hij zat er bijna helemaal onder terwijl dat tunneltje wel 20 cm te laag voor hem was! De hele wagen is scheef naar achteren getrokken en zal wel een dure reparatie worden. Ben benieuwd hoe hij er onderuit moet. Die arme chauffeur zat in de cabine te huilen. Ik had zo met hem te doen! Zal morgen wel in de krant staan!

Tymen is weer goed verwend! Eerst kreeg hij een stukje kibbeling bij de visboer en toen een korst brood bij de bakker! Hij heeft heerlijk zitten smullen!

@ Gina, ik ben benieuwd wat het wordt. Ook wel weer spannend! Dat is wat voor je buurvrouw zeg! Hoop dat alles goedkomt en dat hij er niet teveel aan over houdt. Oepsie, maar goed dat de kinderen dat papier niet hebben gezien!

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ setteke he bah die chauffeur zal wel geschrokken zijn. staan er bij jullie geen waarschuwingen voor de tunnen? hier wel maar gebeurd nog wel eens dat ze het over het hoofd zien? hoe het kan ? kost wel een aardige boete heb ik gehoord. die tymen lekker aan het knabbelen hihi.

@gina oeps die domme piet toch heeft ie het papier laten liggen :oops:
    zware operatie hoop dat de vader van je buurvrouw snel weer opknapt.

nou nou rene had net gepoept maar mama dacht doe ik wel ff snel op de bank(leer) nou daar had mama spijt van alles zat onder de poep en rene lag niet stil dus je snapt hem al heb de bank lekker kennen soppen en rene ging er in zijn blote billen als een haas vandoor en een lol dat ie had. en ja hoor nog ff een plasje op de grond doen mama had toch niets meer te doen. meneertje weer aan gekleed en wel nog geen 5 min later ruik ik weer poep nee zou toch niet ik naar boven en ja hoor weer een luier vol meneer was ook me dus was lekker dwars met mama aan het vechten om te kunnen draaien grrrr. nu ligt ie weer schoon en wel in zijn bedje te knorren.

o ja en hij kan op zijn loopauto crossen hihi hij heeft hem ineens door. en een lol. ga nu maar eens van een lekker bakkie thee genieten in alle rust haha.

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Tweety, er hangt een bordje op met 3,3 m erop (zo'n waarschuwingsbord). Of hij heeft het niet gezien of gedacht dat het wel kon. Dat zal inderdaad best een boete kosten ivm de schade aan het viaduct. En dan nog de schade aan de truck, die aanhanger is in ieder geval total-loss. Tja, maar niet weer doen he, op de bank verschonen! Ik doe het altijd op het aankleedkussen op de tafel of boven op de commode, kan ik hem ook wat beter onder controle houden! Wat leuk dat hij nou weet hoe het moet met zijn loopauto! Snapt Tymen nog niet, maar die van ons is eigenlijk wat te hoog voor hem. Tis nogal een luxe, dus van pake en beppe krijgt hij nu zo'n simpel dingetje van de blokker. Hopelijk valt het kwartje dan snel.

We zijn druk met Tymen aan het oefenen met lopen. We laten hem dan los terwijl hij van de een naar de ander loopt en het record staat op 4 losse stapjes. Zijn evenwicht kan hij nog niet zo goed houden!

4. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi Allemaal,

Jeetje wat een drukte in de stad!Ben net gauw de laatste sintklaas kadoos gaan halen.Hoef morgen nog maar 1 ding te halen en dan ben ik helemaal klaar!

@Gina,Wat vervelend van je baan,succes met het uitzoeken van een studie.Ojeetje papier vergeten,die peiten zijn ook zo druk!
    He getver je mannetje weer een week naar Amerika,ik hoop dat de week snel voorbij is voor je!
    @Setteke,Vince heeft vannacht ook weer redelijk geslapen werd om 6 uur wakker en is toen tussen ons in weer in slaap gevalle tot 8 uur.Jeetje schrikken zeg dat er een vrachtwagen klem zit hoop dat de schade meevalt.Getverdemme rode billen dat wordt dan weer flink smeren!Het aftellen kan gaan beginnen het is alweer bijna woensdag ;)
    @Tweety,He getver die Rene toch!Vince kan daar ook wat van hoor lekker gaan liggen draaien of nog erger proberen om er bij te komen met zijn handjes :rolleyes: Dus je bent lekker aan de sop geweest!En je moet idd af en toe ff rust nemen met een lekekr bakkie thee!

Moet zo gaan strijken want de berg wordt steeds groter!Niet veel zin in maar het moet gebeuren.
    Straks lekker bij mijn ouders eten en dan mogen de kids de schoenen bij opa en oma zetten!

Liefs,Claudia

5. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Tweety: Ow lekker gisterenavond een warm stukje appelgebak jammie! Echt zielig van die vrouw van babyboom zo ineens pats boem weg man...Fijn dat rene vanmorgen langer bleef slapen.

@ Jacoba: Ja heerlijk hé die mannen op die bank zo droog: ik hou van je schat ik moest er hard om lachen.

@ Gina: Dus jij bent ook bijna alleen thuis...jammer hé als ze weg moeten. Ow wat goed van Nona dat ze nu ineens zoveel kan, fijn dat de fysio werkt. En ook leuk dat een stagiare ook de oefeningen met Nona wil doen. Oeps...het papier vergeten op te ruimen gelukkig dat ze niks in de gaten hadden. Spannend hoor met je baan, sterkte.

@ Setteke: Ik heb heerlijk geslapen naast mijn man :D. Fijn hoor dat het zo goed gaat met de verbouwing, hopelijk kan je woensdag lekker douchen in je nieuwe douche! Goed hoor van Tymen dat hij losse stapjes zet, Keano doet dan nog niet hoor.

@ Claudia: Fijn dat je bijna helemaal klaar bent met de sinterklaaskado's een opluchting hé!
    En lekker bij je ouders gegeten? Spannend hoor voor de kids hun schoen zetten bij Opa en Oma hopelijk slaat Sinterklaar Opa en Oma dan niet over... ;).

Ow wat is het toch heerlijk als je man weer thuis is! We hebben heerlijk geslapen weer naast elkaar, Keano gunde ons vanmorgen ook nog een hele tijd samen die werk pas om 09.30 :confused: wakker heerlijk!
    Net belde mijn zusje, haar vriend heeft een ongeluk gehad bij Rotterdam met de vrachtwagen gelukkig alleen blikschade en geen lichamelijk klachten. Hij reed op de linkerbaan en wilde naar rechts toen plots bleek dat er een auto hem rechts aan het inhalen was, en tja doen was het te laat...gelukkig is het alleen blikschade.
    Vanmorgen even boodschappen wezen halen, wat een drukte zeg pffff maar goed de boodschappen zijn weer binnen.
    Verder een rustig dagje gehad samen met manlief en Keano.

Liefs, misspuma

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Nou meiden ik heb weinig bij te lezen ;).
    Hier is eigenlijk ook alles rustig, vandaag gewerkt.
    Verder alles oké hierzo.

Liefs, misspuma

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @claudia en is de piet bij oma geweest?

vanmiddag kwam sinterklaas met zijn pietjes door de wijk heen door onze straat haha. rene zijn kinderwagen werdt vol met pepernoten gestrooit leuk hoor. pfff heb nacht dienst ben helemaal geratbraakt heb maar 5,5 uur geslapen vandaag hoop dat ik het wakker hou vanacht hihi.

8. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Tweety: Werkse vannacht! Dat is niet veel 5,5 uur, hopelijk hou je het vol op je werk!
    Wat leuk dat de Sint door de wijk kwam, en heeft Rene lekker pepernoten gegeten?

Liefs, misspuma

9. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi allemaal,

Nou gister mochten de kids de schoenen zetten bij Opa en Oma.En jaja Sint en Piet zijn langs gekomen ;) Vince heeft een vliegtuigje gehad dat allemaal geluidjes maakt en Yentl een princessen my little pony die een lichtgevende avondjurk aan heeft.Lekker verwend dus.
    Vanmiddag nog eventjes de stad in geweest en een leuk stelletje voot Vince gescoord.Een mooi aqualauw shirt met lange mouwen,een stoere spijkerbroek met allemaal zakken en een Spencer aquablauw?limegroen gemeleerde en er staat met grote leters op STOER!Zoo schattig en het staat hem zo leuk!Kon alleen niet slagen voor Yentl.

@Tweety,Ja Piet is langs geweest ;) Vince vindt het allemaal prachtig!
    Hij wilde zijn kadoo de rest van de dag niet meer los laten.

@Misspuma,Het was weer een hele toer om alle kadoos te kunnen vinden maar we hebben het!Nu nog de kadoos voor de kerst :( Wij doen altijd lootjes trekken met de kerst.Ben benieuwd wie ik dit jaar heb.
    Ja lekker gegeten trouwens we hebben lekker chinees gehaald.Chineese bami met babi pangangspek heerlijk!

Pff vannacht wel weer een rot nacht gehad,Vince werd om 1 uur wakker en besloot om maar lekker wakker te blijven tot 3:30 :rolleyes: Nou ja nu maar hopen dat hij ons vannacht wel laat slapen!

Morgen weer een drukke dag,We gaan eerst naar het Sinterklaasfeest op Niek zijn werk en daarna op kraamvisite.En als het ff kan wil ik nog graag langs het tuincentrum,daar maken ze weer mooie kerstfoto's!Deze laat ik altijd maken om er vervolgens kerstkaarten van te kunnen maken!

Liefs,Claudia

10. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Heb een e. norme kater! Gisteren feestje gehad, ik was om 2.30 uur thuis met de nodige wijntjes achter mijn kiezen.

Vanochtend mijn man naar het station gebracht. Ben echt 1 minuut voor dat hij wilde vertrekken opgestaan en heb snel een joggingbroek en een trui aangedaan en heb hem weggebracht. Daarna even lekker lang gaan douchen om goed wakker te worden.

Gina

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Yentl: Goed zo dat de Piet Opa en Oma niet had overgeslagen ;). Lijkt me een erg leuk setje dat je gescoord hebt voor Vince! Keano heeft een shirtje met STOER! erop is ook heel leuk. Ach jeetje die Vince zo lang wakker vannacht, hopelijk slaapt hij vannacht weer lekker door voor je!

@ Gina: Owjeeh een kater... :( ben je de dag goed doorgekomen? En nu ben jij Home-Alone succes.

Nou vandaag gewerkt, nu lekker 3 dagen vrij moet alleen Dinsdag eventjes naar het werk voor het team-overleg.
    Met Keano alles prima in orde, hij is nog totaal niet bezig met losse stapjes zetten maar dat komt alleen wel in orde.
    Hij is nog steeds een beetje verkouden maar hij is het nu echt aan het los hoesten dus hopelijk is hij er snel vanaf. Ik ben er ook al bijna vanaf alleen heeft Oma het nu flink te pakken... :(.
    Verder geen nieuws.

Liefs, misspuma

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedenavond dames!

@ Claudia, nee toch he, Vince weer aan het spoken. Waarom doet hij dat noou toch? Ik hoop dat jullie vannacht allemaal heerlijk zullen slapen! Wij moeten nog wel sintinkopen doen. We wilden gistermiddag even gaan, maar Tymen sliep tot 16 uur dus dat is niet meer gelukt. Dit weekend de volgende poging, zaterdagavond vieren we het ook al! Leuk dat sinterklaas ook bij opa en oma komt! ;) Leuke dag gehad vandaag?

@ Misspuma, nou ja, echt goed los stapjes zetten is het nog niet hoor. Hij doet een paar pasjes als je hem loslaat om dan gauw zich weer te laten vallen. Hij kan zijn evenwicht niet houden. Pff, gelukkig dat je zwager oké is! Wat zal die geschrokken zijn!

@ Tweety, nou dat zal Rene vast wel gesmaakt hebben, die lekkere pepernootjes! Werkze vannacht, ik hoop dat je het vol kunt houden. Is het erg druk bij jullie in de nacht?

@ Gina, en..., alweer katervrij? Beetje te gezellig he?

Zo, zit het weekend er al bijna weer op. Ik moest gistermorgen en vanmorgen werken tot half twaalf. Gisteren nog even naar de stad geweest voor een kadootje voor mijn oom en tante. Ze zijn beide net jarig geweest en hielden gisteravond hun feestje. We hebben Tymen voor het eerst meegenomen. Hij is daar eerst nog even in bad geweest. Mijn nichtjes vonden het geweldig. Daarna nog even beneden spelen en om 21 uur heb ik hem in zijn campingbedje gelegd. Half twaalf hebben we hem eruit gehaald en in de auto gedaan, daar heeft hij lekker verder geslapen. Weer thuis is hij ook weer lekker gaan slapen en heeft manlief uit laten slapen tot half 9. Gistermorgen ook al, toen sliep Tymen zelfs tot kwart over negen! :confused: Vandaag lekker een dagje thuis. We zijn de laatste dagen zoveel weg geweest om bij mijn ouders te douchen enzo dat we vandaag even een rustig dagje wilden! Heerlijk! Morgenochtend teamvergadering en morgenavond weer werken.

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ff snel voor ik weg moet hihi

@misspuma heb het vol gehouden nu 6 uurtjes geslapen en nog 1 nachtje te gaan.

@claudia jeetje die vince die houd jullie wel bezig he snachts.

@setteke op het moment is het vrij rustig snachts. af en toe een belletje maar dit kan iedere week zo veranderd zijn (overbruggingsafdeling).

nou meiden ik ga er maar weer vandoor ff nog een nachtje werken en dan vrij tot zaterdag heerlijk. tot morgen. en jullie slaap lekker he hihi :) :)

14. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    :pale:
    Ik voel me nog steeds niet top maar het gaat een stuk beter gelukkig.
    Als het goed is is mijn mannetje een half uur geleden geland op New York JFK. Vandaar uit vliegt hij naar Rochester. Nog niks gehoord, ik ga zo even kijken op de site van het vliegveld JFK, dan kan ik zien of hij geland is (wel altijd een prettig idee, toch).
    Tot later
    Gina

15. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Nou, hij is 20 minuten eerder dan verwacht geland. Fijn!

16. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik heb eigenlijk niet zoveel te vertellen, maar ik ga altijd maar een beetje computeren als mijn mannetje er niet is.
    Ik moet eigenlijk op tijd naar bed gaan, maar daar ben ik altijd slecht in als hij er niet is.
    Gelukkig hebben de kinderen mij beloofd om me goed te helpen.
    Dus morgenochtend zouden ze allebei meteen hun kleren aandoen als ze opgestaan zijn.
    En dinsdag moet ik met mijn zoontje om 8.15 uur (!) in het ziekenhuis zijn. Dus ik moet om 7.45 uur Nona afzetten bij het KDV en die 2 anderen moeten dan ook al gekleed en gevoed zijn. My god. Dat wordt aanpoten!
    Och ja, dan moet ik morgen toch maar op tijd naar bed gaan.
    Gina

17. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Nona heeft trouwens vanochtend een heuse poging tot kruipen gedaan. Goed hè! Ben erg trots op mijn meisje. :)

18. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik heb het vage vermoeden dat ik vanavond alleen ben bij de oktobermama's hahaha......dan ga ik even een andere site bezoeken. Misschien tot dadelijk

19. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Net zitten msn'n met mijn lief. Hij zit te wachten op zijn aansluiting naar Rochester. Hij vliegt om 8.00 uur plaatstelijke tijd. Hier is het dan 2.00 uur.

20. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Goedemorgen,

Daar ben ik weer. De kids zitten weer op school en ze hebben zich vanochtend allebei meteen aangekleed. Mijn dochter deed dat altijd al goed maar mijn zoontje niet. Hij heeft een zolderkamer en ik heb hem gisteravond gezegd dat hij in zijn kleertjes naar beneden moest komen. Vanochtend kwam hij trots in zijn kleertjes de badkamer op en zei: "Heb ik je goed gehelpt, mama?" Lief hè!

Gina

Deel Deze Pagina