Goedemorgen, Daar ben ik weer. De kids zitten weer op school en ze hebben zich vanochtend allebei meteen aangekleed. Mijn dochter deed dat altijd al goed maar mijn zoontje niet. Hij heeft een zolderkamer en ik heb hem gisteravond gezegd dat hij in zijn kleertjes naar beneden moest komen. Vanochtend kwam hij trots in zijn kleertjes de badkamer op en zei: "Heb ik je goed gehelpt, mama?" Lief hè! Gina
Hoi Meiden, Zo dag1 van 3 dg werken zit erweer op!Gister Sinterklaasfeest op Niek 'n werk gehad.Was erg gezellig en de kids zijn goed verwend! @Gina,Het is goed gegaan de eerste ochtend alleen zo te lezen @Setteke,jullie hebben ook een lekker druk weekend gehad zo te lezen.Leuk hoor dat Tymen het zo naar zijn zin heeft gehad met zijn nichtjes,lekker is dat he als je ze zo vanuit de auto in bed kan leggen. @Misspuma,Heerlijk een paar dagen vrij,Geniet ervan!Tja verkouden je steekt elkaar steeds weer aan,zo en je ervan af en zo heb je het weer! Gistermiddag ook nog eventjes op kraamvisite geweest,Vince vondt het allemaal leuk zo'n klein ventje en was reuze nieuwsgierig.Yentl wilde natuurlijk gelijk het kleintje op schoot en zat helemaal trots te glimmen voor de foto O,Ja heb gister een kerstfoto in het tuincentrum laten maken en hij is onwijs gaaf geworden al zeg ik het zelf! Liefs,Claudia
@Claudia, leuk om te zien hè hoe kindjes op baby's reageren. En ze zijn ook zo schattig. Ik heb pas nog foto's gekeken van toen Nona net geboren was. Wat was ze klein! Kun je de kerstfoto hier op het forum zetten? Ben nu toh wel nieuwsgierig geworden. Zo we hebben vanmiddag nog een kinderfeestje. Heb ook net de boodschappen gedaan voor het avondeten. Ja, is toch wennen om te koken. Normaal gesproken kookt mijn man altijd. Lucky me! Gina
@gina zo je hebt lekker zitten kletsen zo alleen gisteren. hoe was het feestje? suc6 met koken @claudia leuk he die kleintjes.
@Gina, Ik moet het even zo doen,krijg hem niet gescand,die lichte vlek is van mijn flitser. Ik hoop dat ik hem morgen op schijf binnen krijg dan kan ik hem gaan bewerken. Liefs,Claudia
Goede avond meiden, @ Gina: Ow wat lief dat je zoontje zichzelf had aangekleed goed hoor. En is het gelukt het koken, wat heb je gekookt? @ Setteke: Wat goed van Tymen dat hij lekker doorsliep na de verjaardag, Keano doet dat ook altijd als papa kan blijven liggen...grrr. En is je douche al bijna klaar hoop het wel voor jullie. @ Tweety: En nu lekker aan het genieten van je vrije dagen? @ Claudia: Wat een super lieve schattige mooie foto van je 2 kanjers echt super! Leuk is dat hé hoe kindjes op elkaar reageren, lief hoor een babytje. Vandaag het hele huis gesopt dus dat is weer voor even gebeurd met nadruk op éven, want met 2 katten en kindje is het snel weer nodig maar goed. Verder lekker rustig aan gedaan, manlief heeft avonddienst dus heb ik samen met Keano aan tafel macaroni gegeten hij heeft er van gesmuld ik ook hoor. Nu ligt hij uitgeteld op bed, dus avondje voor mij alleen. En de Sint heeft ook Keano dit jaar niet overgeslagen, er lag een heus kado in zijn schoentje vanmorgen een tractor met aanhangwagen vol met melkbussen hij heeft er de hele dag mee gespeeld. Liefs, misspuma
@misspuma ja lekker hoor nu lekker 5 daagjes vrij. alleen mannetje lief heeft nu nacht diensten dus slaap nog in een leeg bed grrrr. lekker aan de sop geweest is idd maar voor heel even hier ook altijd. nou zijn schoentje zat aardig vol he hihi. @claudia leuke foto zeg. niet veel te melden hier eigenlijk alles is rustig heb mijn nachtjes weer gehad nu heeft man lief ze. vrijdag gaan wel gezellig bowlen met zijn werk en gaat rene uit logeren. nou ga nog maar ff rond neuzen.
@ Tweety: Nou dat is ook niet gezellig lig je inderdaad nog in een leeg bed...! Ow leuk bowlen met het werk van je man, en dan de volgende dag lekker uitslapen...of niet? Nou hier nog steeds alles rustig, ging net even bij Keano kijken en hij lag heerlijk op zijn buik te slapen favoriete slaaphouding van Keano. Liefs, misspuma
Hallo meiden! @ Gina, nou jij hebt het maar druk gehad met posten zeg! Is het gelukt met koken voor jezelf en de kids? @ Claudia, wij zijn laatst op visite geweest bij een baby van 3 maanden, Tymen vond het ook reuze interessant. Wat een leuke foto van de kids! @ Misspuma, de douche is bijna klaar. Hij moet nog afgemonteerd worden, dwz de wasbak, douchescherm, radiator en kasten moeten geplaatst worden. Daar gaan ze morgen mee beginnen! Wat leuk dat Keano zo blij was met zijn schoenkado! Tymen had dit weekend van die chocoladekikkers in zijn schoen. Tymen slaapt tegenwoordig ook zo lekker op zijn buik. Soms helemaal met zijn gezicht in het matras Dat hij dat lekker vindt! @ Tweety, goh, als jij en je man straks nog maar weten hoe jullie eruit zien! Pff, eerst jij en dan hij in de nacht. Gezellig hoor! Nou, weer gewerkt tot 22 uur, wel lekker, ik had een stagiaire mee, dus kon rustig aan doen. Morgenavond weer werken en dan weer alleen, maar dan weer een hele avond. Bah! Verder alles prima, morgen beginnen ze met het afmonteren van de douche. Dus deze week is het klaar! Eindelijk! Tymen knapt weer wat op, hij is niet meer zo vreselijk snotterig. Ik heb bijna geen stem meer!
@setteke ja gezellig he haha. gelukkig dat tymen weer wat beter is. @misspuma helaas mag ik niet uit slapen moet om 7 uur beginnen. net ff de stand in geweest weer ff luiers gehaald nu maar maatje 5 voor snachts want meneertje was nu kleddernat. hopen dat dit nu wel helpt haha. heb ook nog 2 setjes ondergoed gehaalt een van sesamstraat en een van koekiemonster. had nog een kado kaart stond nog 5 euro op dus die van koeokiemonster koste me maar 95 cent das nog eens leuk shoppen haha. nou ga nu maar ff opruimen en rene weer halen van het kdv.
Goede morgen meiden Even een snel berichtje heb het razend druk. Ben bezig in huis . Bankzaken regelen en en papperassen uitzoeken dus de vloer ligt bezaaid met papier Maar het moet toch een keer gedaan worden. Vanavond ouderavond op school. Toen ik nog op school zat werd er altijd een kadootje neergelegd op mn stoel . Is dat nog zo ? Verder gaat alles prima alleen Martina is nog flink verkouden. Dus iedere avond even stomen in de badkamer met haar want anders slaapt ze niet.
@Claudia, wat een leuke fotó van jouw kids zeg. En heeft Vince goed geslapen met z'n slaapzak en dubbele deken? @Jacoba, heb gsiteren ook ouderavond gehad. Maar heb geen kadootje op de stoel gezien dus bij ons doen ze dat niet. Afgelopen zaterdag heeft onze oudste proef gezwommen voor B. Hij mocht proefzwemmen maar de zwemjuf had wel haar twijfels (ikke ook eigenlijk). Nou hij zwom als een van de beste en mocht natuurlijk door voor het diplomazwemmen.Ik was echt apetrots. Toch voortaan maar iets meer vertrouwen in m'n eigen kind . @misspuma,leuk he met plastic spelen. Heb allerlei leuke badspullen maar meneertje speelt het liefste met de lege shampoofles . En straks met sinterklaas is het inpakpapier het mooiste cadeau. Silly
Goede avond meiden, @ Setteke: En is het gelukt de badkamer hebben ze alles erin gekregen? Hopelijk wel en kan je straks heerlijk genieten van je nieuwe douche! Ja, Keano slaapt vaak ook helemaal met zijn gezichtje in zijn matras en vaak nog met zijn kont omhoog ook... . Fijn dat het weer beter gaat met Tymen. @ Tweety: Ja, dat noem ik zeker goedkoop shoppen . Ben benieuwd of luiermaat 5 een uitkomst bied tegen het nat zijn. @ Jacoba: Ach jeetje meissie Martina zo verkouden beterschap met Martina! Geen idee ken dat niet van dat kadootje bij de ouderavond...nog nooit van gehoord eigenlijk. Ik heb zo een hekel aan administratie doen...dan zie je hoe snel het geld wegvliegt niet leuk...haha. @ Silly: Inderdaad voortaan meer vertrouwen hebben in je eigen kind . Ja meestal vinden ze het inpakpapier interresanter als het kado zelf. Nou vanmorgen werkoverleg gehad, saai...maar nu vroeg mijn teamleidster of ik van 12.00-13.30 nog wilde werken omdat er een collega vanmorgen een auto-ongeluk had gehad (ze had haar schouder uit de kom) dus toen hadden ze even niemand, nou natuurlijk wil ik dan wel even invallen. Daarna snel naar de Praxis geweest want er was een kastje met mandjes in de aanbieding dus nu kunnen we Keano zijn speelgoed netjes opbergen. Liefs, misspuma