oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek

3. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Het is de bedoeling dat het groter word .
    In januari sla ik mn slag weer .
    En met mn verjaardag anders word het wel erg duur.

4. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Wat zijn jullie rustig vandaag?

5. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Jacoba,Mooi hoor je kerstdorp.Idd erg prijzig maar wie weet krijg je iets leuks voor je verjaardag.

Ik heb vanmiddag lekker met Yentl zitten knutselenWe hebben alvast wat dingen voor de kerst gemaakt met strijkkralen.

erg rustig vandaag en dat terwijl het zulk slecht weer is (tenminste hiet bij ons)

Liefs,Claudia

6. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Gezellig zeg knutselen .
    Heb vanmiddag spelletjes gedaan met de kinderen.
    Holle bolle beukeboom erg leuk spelletje ..

Zometeen even naar mn ouders toe, mn vader komt thuis hoorden we vanmorgen pas .

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo meiden!

@ Jacoba, leuke foto's van de sinterklaasavond! De meiden zijn goed verwend zo te zien! Martina al hoektanden! Flinke meid! Leuk zo'n kerstdorp. Je hebt al best veel zeg!

@ Tweety, leuke foto's van Rene in het sinterklaashuis. Wat stoer dat hij niet bang is voor zwarte piet! Werkze vanavond (al is dat wat aan de late kant!)

@ Claudia, Jammer dat jullie niet naar dat sinterklaasspektakel konden! Wat een rotweer vandaag he? Heb rond 15 uur al de lampen in huis aan moeten doen! Ach, arme Vince, waarom nou zoveel tanden en kiezen tegelijk? Oh gezellig, lekker knutselen met Yentl!

@ Misspuma, was het leuk bij je zus?

Nou, hier de sinterklaas ook weer achter de rug. Tymen is weer heerlijk verwend. Na drie kadootjes uitpakken had hij het wel bekeken en ging lekker zitten spelen met het papier en de doosjes! Ook Hilbrand en ik zijn weer goed verwend. En het was supergezellig. Voor het eerst hier, anders deden we altijd met de kerst bij mijn ouders en nu lekker hier. We hebben aan het einde van de middag eerst Tymen zijn kadootjes gedaan. Daarna eten, ik had 2 soepen, 2 quiches en 2 salades. Toen Tymen in bed lag zijn we met de volwassenen los gegaan. Ik heb een supermooi kado van Hilbrand gekregen, mijn eigen autootje! En ook nog een autostoeltje voor Tymen. Ben zo blij. Nu gauw gaan oefenen met autorijden en dan kan ik lekker zelf weer op pad! Vandaag een lekker luierdagje. Tymen heeft lekker gespeeld met zijn nieuwe speelgoed!

8. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Jacoba: Ow wat een leuke foto's! Je kestdorp is echt al heel mooi :D. En de kinders zijn weer goed verwend. En martina weer aan de tandjes zo te lezen.

@ Claudia: Tis zonde wat een pijn zal Vince hebben gehad, zoveel tanden en kiezen in een keer hopelijk is hij er nu even vanaf. Als ik dat had geweten dan waren we even om de koffie gekomen ;).

@ Tweety: Wat een leuke foto's van Rene bij de pieten.

@ Setteke: Wowie wat een super kado heb je van Hillbrand gehad, succes met oefenen ;).

Zo meiden, dagje Nieuwegein zit er weer op. Gelukkig was er niks mis met de electriciteit, maar het vriendje van mijn zusje had de lamp verkeerd aangesloten toen mijn zusje daar ging wonen :rolleyes: dus toen was het te verwachten dat het een keer boem kon zeggen maar het is weer gereapeerd. We zijn al met al 3 kwartier binnen geweest, ze heeft heel weinig ruimte en voor Keano is dat natuurlijk niet ideaal. Dus zijn snel weer naar huis vertrokken, Keano was doodop hij kon niet meer. Dus bijna de hele terugweg gehuild...hij kon maar niet in slaap komen.
    Maar toen we eenmaal weer bij mijn ouders waren kon Keano weer heerlijk ravotten, dus die was gelijk weer opgeladen en vrolijk. Nu is hij heel erg moe maar voldaan in slaap gevallen.
    Verder alles rustig!

Liefs, misspuma

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Keano bij zijn nieuwe kastje:

10. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Even onderzoeken:

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Misspuma, jammer dat jullie niet zo lang bij je zusje konden blijven. Dat is wat he, de hele weg een brullend kind in de auto! Gelukkig was hij het snel weer vergeten. Jah, wat een lief mannetje heb ik toch he? Ga binnenkort gauw aan de slag. Als het goed is kunnen we mijn nieuwe auto zaterdag ophalen!

12. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Setteke,Jeetje jij bent idd lekker verwend meid!Ik hoop dat je je autootje zaterdag op kan halen dan kan je lekker gaan scheuren :) Met Vince gaat het nu redelijk nu zijn tanden en kiezen bijna helemaal door zijn vannacht heeft hij maar 1x gehuild om 1 uur dus gaat goed.
    @Misspuma,Mooie foto's van Keano met zijn nieuwe kast!Vervelend voor het ventje dat hij in de autio niet kon slapen.
    @Jacoba,Spelletjes doen vindt ik ook altijd leuk!

Jee waait het bij jullie ook zo hard?Hier is het wel droog op dit moment maar het waait behoorlijk.Vanmiddag ook lekker alle kaarsjes aan gestoken het was hier al heel vroeg donker.

Liefs,Claudia

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Claudia: Ja het waait hier ook behoorlijk, droog is het inderdaad hier ook.

Liefs, misspuma

14. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Claudia het waait hier ook behoorlijk wel droog gelukkig.
    Gezellig de kaarsjes aan heb ze ook net aan gedaan.

@MissPuma leuke foto's van je boefje.
    Gelukkig is de stroom weer gerepareerd bij je zusje is niks als je daar problemen mee hebt.

@Setteke zo jij bent flink verwend en flink oefenen nu he!

Net bij mn ouders geweest Martina zat zo vreemd naar mn vader aan het kijken :)
    Zo van ik ken jou maar wie ben je eigenlijk :)
    Maar al snel was ze aan het knuffelen ;)

15. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Goede morgen meiden

Ben net wakker dus eigenlijk nog niet zoveel te melden.
    Zometeen de kinderen wakker maken en dan is het rennen :D
    Spreek jullie vandaag nog wel .
    Ik ga nu brood smeren en thee zetten.

16. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Goedemorgen Meiden,

Pff wat een nacht heb ik gehad zeg!Manlief heeft de nachtdienst dus ik sta er alleen voor!Ben er maar liefst 7x uitgeweest voor Vince en om 6 uur viel meneertje lekker in slaap!Je zou hem toch :evil: Nou,ja dan heeft Oma vandaag een makkie :)

@Jacoba,Martina zal het idd wel vreemd hebben gevonden,had ze hem lang niet gezien?

Ga snel Yentl op school brengen en Vince bij mijnma en dan aan de arbeid,tot vanmiddag.

Liefs,Claudia

17. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Claudia wat een boef idd jij eruit en hij lekker gaan pitten s'morgens.
    Wel makkelijk voor oma idd.
    Martina had mn vader ruim 4 weken niet gezien .
    Werkse vandaag

18. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    @claudia, wat erg zeg. Ben zo blij dat dit bij Quinn niet vaak meer voorkomt dat ik er tig keer uit kan 's-nachts.

@misspuma, leuk zeg dat kastje voor Keano. Echt leuk met die kleurtjes.

Quinn is zaterdagmorgen ook bij sinterklaas geweest maar de zwarte pieten vond ie maar niks. Hij hoefde niet te huilen hoor maar wilde niet op schoot bij de piet.
    Wij hebben woensdagavond pakjesavond. Ben ook erg benieuwd. Onze oudste zal alles wel uitpakken, dat doet hij ook wel voor Quinn hoor ;) (is veel te nieuwsgierig ;) ).

Vanmorgen belde oma. Quinn had alles ondergepoept en ook nog alles uitgespuugd wat hij had gegeten. Hij was niet koortsig of zo maar baal wel dat ik op m'n werk ben en dus niet bij hem kan zijn. Nog even en dan kan ik hem ophalen. Hoop niet dat hij ziek wordt.

Silly

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hoi meiden

pff wat een dag druk druk druk. vandaag schooling gekregen in bepaalde pompen bedienen,infuuszakken verwisselen en hegtingen verwijderen. heel leuk en weer wat technieken geleerd.

rene heeft het lopen door. hij loopt nu al steeds meer stukjes en steeds verder het record ligt nu geloof ik op 10 stapjes haha. de ballen tent was een geslaagd kadotje hij is er niet meer uit te slaan.

@silly ahh die quin die pieten zijn ook eng zegt rene. hoe is het met hem is ie al weer wat opgeknapt?

@yentl he wat een rot nacht oma had het rustig zeker?

@claudia hier heeft het gister ook zo gewaaid en vandaag ook bah vind er niks aan.

@misspuma leuk hoor dat kastje lekker vrolijk.

20. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi Meiden,

Nou Vince is vandaag niet erg in zijn sas,Hij is er nu ook nog erg verkouden bij!Hij wilde bij oma ook niets alleen maar lekker hangen en knuffelen met oma.Eten wilde hij ook niet en thuis vanavond ook niet.Heb hem net toch maar een papfles gegeven en een zetpilletje.Ik hoop dat hij vannacht iets beter slaapt!

@Jacoba,4 weken is idd erg lang voor zo'n kleintje.
    @Silly,He Bah!Quinn ook niet lekker,zal wel door het weer komen denk ik.Beterschap voor je kleine ventje!
    @Tweety,Nieuwe technieken leren is altijd handig!Wat leuk dat Rene het lopen door heeft!

Balen ik was normaal woensdag vrij maar nu moet ik werken,Vindt het zo jammer om 8:45 komt de Sint op school aan en dat vindt ik altijd wel leuk om mee te maken al dioe blije gezichtjes!Maar helaas er zijn zoveel zieken.

Even een vraagje hebben jullie misschien een paar leuke ideeen voor een gedicht?Of kan iemand goed gedichten maken?Eeen collega van mij neemt vrijdag afscheid dan gaat ze met de vut,nu moeten we allemaal iets maken voor in het afscheidsboek maar ik ben daar niet zo'n held in :(

Liefs,Claudia

Deel Deze Pagina