oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Tweety leuk zeg dat hij het nu door heeft om te lopen.
    martina heeft het geprobeerd maar die vind het leuker om gedragen te worden.

@Claudia wat vervelend dat vince niet lekker in zn vel zit .
    En voor jou balen van woensdag dat je moet werken.

@Silly ach Quinn ook al niet lekker beterschap voor hem.

Ik weet niet wat ik heb voel me raar heb vreselijke lage rugpijn steken in mn buik.
    Het is net of ik ongi moet worden maar dat is niet zo 19 dec pas.
    Voelt niet fijn in ieder geval.

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Ik voel me net remy Ben helemaal alleen bij de oktobermama's :(
    Dan ga ik maar tv kijken :)

3. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hihi nou ik kwam net langs om te kijken!

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik ben er ook
    heb net heel de zolder op zijn kop gezet om mijn kerst spullen te zoeken heb een deel gevonden maar mis nog wat geloof ik haha heb ook zoveel hihi.

@jacoba leuk dorpje hoor waar haal jij je spulletjes ervoor vandaan?

5. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Tweety ik ga meestal naar intratuin en soms naar de welkoop.

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede middag meiden,

@ Jacoba: Nee, problemen met stroom is inderdaad niet fijn maar het is gelukkig weer in orde. Zo dat is een tijd je vader al 4 weken niet gezien, kan me voorstellen dat Martina eerst even moest nadenken voordat ze ging knuffelen hihi. Owjeeh vervelend steken in je buik en lage rugpijn al wel vroeg zijn voor je ongi.

@ Claudia: Ach meissie wat een rotnacht had je zondag, zal je altijd zien dat ze dat soort dingen doen als je man nachtdienst heeft...hoe is het vannacht gegaan heeft hij nu wel lekker geslapen? Pfff...gedichtjes ben ik niet zo goed in hoor misschien moet je eens kijken op www.gedachten-gedichten.nl misschien staat er iets leuks tussen. Balen dat je woensdag moet werken.

@ Silly: Beterschap voor Quinn! Hoe gaat het nu met hem? Gezellig hoor woensdagavond pakjes avond veel plezier.

@ Tweety: Interresant hé van die scholingen, dan weet je tenminste weer hoe het precies moet. Leuk hoor die ballentent! Goed van Rene dat hij nu al 10 losse stapjes kan zetten ga zo door. HaHa heel je zolder overhoop gehaald voor de kerstspulletjes, heb je nu alles al gevonden?

Zo meiden daar ben ik ook weer eens. Moest gisterenavond werken, vanavond ook jammer genoeg.
    Ach van het weekend nog werken en dan gaan we van maandag tot vrijdag naar center parks er even tussenuit :D :D heerlijk!
    Verder alles rustig hierzo. Keano is nu bij Opa en Oma aan het slapen dan heb ik nog even tijd voor mezelf. Nou ja heb net al gestreken etc maar dan kan ik dat in alle rust doen i.p.v. dat Keano rond me heen kruipt en aandacht vraagt haha.
    Nou meiden tot morgen!

Liefs, misspuma

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jacoba nee heb nog niet alles gevonden maar heb ook niet verder meer gezocht haha.

@misspuma wekrse vanavond lekker hoor ff een weekje weg heerlijk.

niet veel te vertellen op het moment. ga zo ff met rene naar mijn werk de sint komt op afdeling. mijn teamleidster vroeg opf ik nog ff langs kwam vond rene misschien wel leuk. nou dus we gaan maar eens ff kijken.

8. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Goede morgen meiden

Jullie hebben het rustig gehouden zeg hoef weinig bij te lezen ;)

@Tweety en hoe was het sinterklaasfeestje op je werk?

@MissPuma Lekker zeg een weekend weg gaan jullie met zn tweetjes of gaat Keano ook mee?

Ik heb gisteren 2 leuke lichtbollen gescoord .
    Ze staan zo leuk in mn vensterbank.

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jacoba het was leuk.

zo weer ff gewerkt vanmorgen nu lekker vrij tot maandag dan mag ik weer. de bewoners hebben genoten gisteren met de sinterklaas. iedereen is weer verwend met lekkere luchtjes en snoeperij.
    rene heeft op schoot gezeten bij de sint maar vond dit wer eng hoor hihi. zal vanavond ff een foto plaatsen. verder is ie niet meer te stoppen met lopen. hij heeft het nu door en loopt heel de tijd.

wie loopt er nog meer rene was toch niet de 1e?

10. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Tweety lekker zeg dat je tot maandag vrij bent.
    Martina heeft 2 stappen gezet en is er niet meer aan begonnen :rolleyes:

Ik zit een beetje te twijfelen bij de action hebben ze hele mooie windlichten .
    Ze zijn wel groot maar heel gaaf maar ik twijfel nu of ik ze wel of niet koop.

11. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    @misspuma, veel plezier tijdens julie weekje weg.

@tweety,haha tja die sint en piet zijn maar eng hoor ;) .Tis maar goed dat ze zo op vreemden reageren toch :) .

Nou Quinn begint een beetje beter te worden. Gisteren de hele dag flink wat koorts. Die is vandaag gezakt maar hij wil nog niet echt veel eten en is nog steeds hangerig. Gelukkig geen diarree meer. Blijft zielig zo'n hummeltje zo ziek.Nu ligt hij te slapen. Hoop dat hij straks op kan blijven met pakjesavond maar als het niet gaat dan gauw lekker naar z'n bedje want dat is even belangerijker.

Voor iedereen die vanavond ook pakjesavond heeft, veel plezier.

Silly

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jacoba nou hij is een allemands vriend hij lacht naar iedereen maar gelukkig wil ie niet meer bij iedereen op schoot zitten. een bewooner van ons zegt altijd"geef hem maar even"en hij doet het steeds.

@silly gelukkig dat ie weer wat op knapt is zo zielig he die zieke kindjes.

vandaag weer de zolder opgeweest haha en weer verder gezocht heb nu toch alles gevonden dacht dat ik meer had hihi. de boom ligt al beneden en de lampjes liggen klaar wat mij betreft kunnen ze er in denk dat het vanavond ook al gaat gebeuren hihi. kan niet wachten.

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedenavond dames!

@ Silly, ach arme Quinn toch. Gelukkig heeft hij nog geen weet van sinterklaasavond en een goede nacht slapen zal hem waarschijnlijk ook wel goed doen!

@ Tweety, wat goed dat Rene al zo loopt! Tymen wil dat echt niet. Telkens als we hem proberen van de een naar de ander te laten lopen laat hij zich weer gauw op zijn knietjes vallen. Jij bent mooi op tijd met de kerstspullen. Wordt vast wat met zo'n kerstboom en zo'n klein mannetje...Ik vrees ervoor...

@ Claudia, Ach, Vince ook al niet zo fit! Hoop dat hij gauw opknapt. Hij moet vanavond wel kadootjes uitpakken zeker? Ik heb ooit een gedicht geshreven voor een collega die wegging, maar dat was in de zorg. Daar heb jij misschien niet zoveel aan?

@ Jacoba, oow meid, toch niet stiekem zwanger? Jullie waren toch "klaar" met kinderen zeg maar?

@ Misspuma, zitten je late diensten er weer op? Oh lekker, Center Parcs. Geniet ervan!

Pff, ben al drie dagen ziekjes. Mijn moeder had de griep toen ze hier waren dit weekend met pakjesavond en nu heb ik het ook geloof ik. Begin me nu ietsje beter te voelen. Verder dus weinig beleefd. Tymen is een beetje vervelend de laatste dagen. De poezen slaan en niet willen eten en driftbuien....pff, ongelooflijk dat er zo'n woede uit zo'n klein mannetje kan komen! :rolleyes:

14. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Tweety: Die Rene bang voor de Sint. Keano loopt nog niet echt veel stappen los wel van de tafel naar de bank. Goed zo dat je nu alle kerstspulletjes gevonden hebt.

@ Jacoba: We gaan een midweek en Keano gaat mee, Opa en Oma ook en overgroot Opa en Oma ook :D dus een gezellige drukke boel. Gewoon kopen die windlichten ;).

@ Silly: Nou hopelijk heeft Quinn toch van de pakjesavond kunnen genieten, zielig hoor dat hij ziekjes is.

@ Setteke: Ach meissie beterschap hoor! Ja erg hé die kleintjes en die woede uitbarstingen...! Ja de late diensten zitten er weer op, nu van het weekend weer werken.

Hier eigenlijk alles rustig, Keano heeft vanmorgen 3 kado's van ons gehad (een telraam, een DVD van nijntje en een tamboerijn) verder doen we weinig aan de sinterklaar, volgend jaar als hij er meer van snapt is het leuker. Moet gelukkig van het weekend pas weer werken.
    Manlief heeft avonddienst en er is ook niks op t.v. dus ik ben lekker achter de pc gekropen.

Liefs, misspuma

15. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @MissPuma gezellig zeg zo met zn allen weg .
    Ik heb ze die windlichten gekregen van Pieter alvast voor mn verjaardag :D
    En ze zijn echt gaaf :D
    Idd volgend jaar is het leuker met sinterklaas

@Setteke Ik weet het niet wacht de 19e wel af.
    Voor Pieter was het zo genoeg maar dan moet je ook geen spelletjes doen :) :p
    maar is het wel zo dan is het wel de laatste.

@Silly gelukkig gaat het weer beter met Quinn

@Tweety en staat je boom al?
    Ik tuig hem maandag op :D

16. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Jacoba: Wat lief van Pieter dat je ze alvast voor je verjaardag hebt gehad. En inderdaad Keano is nu nog te klein vind ik om Sinterklaar uitgebreid te vieren.

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Jacoba en Tweety, jullie zijn van die kerstdorpliefhebbers toch? IK zag nu allemaal huisjes enz. in de Karwei folder staan. Misschien wat voor jullie?

@ Jacoba, lijkt het je wat, nog een kindje? ;)

@ Misspuma, ik moet het weekend ook werken. Er is idd niks op tv, manlief heeft een filmpje gehaald, Piratis of te Caribbean at worlds end. Ga nu gauw verder kijken!

18. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Setteke ik heb ze gezien die huisjes maar de kleur komt niet overheen met de mijne .
    En er komt muziek uit en dat wil ik niet ;) maar bedankt voor de tip.
    Ik zou het zelf nog wel leuk vinden een kleintje .
    Blijft bij een vrouw toch wel kriebelen :)

@MissPuma ik heb een lieve man weet wel wat ik uitzoek :D ;)

19. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi Meiden,

Zo de pakjesavond voor dit jaar zit er weer op!En wat zijn ze beide weer schandalig verwend zeg!Niu,ja het is maar 1x per jaar Sinterklaas niet waar.Vince vond het allemaal wel interresant haalde alle kadoos uit de zak en kroop er daarna lekker zelf in jammer jammer jammer ik snel mijn camera gepakt maar battrijen leeg :( tja toen ik er eindelijk nieuwe in had was hij er alweer uitgekropen.Zul je altijd zien :rolleyes:

Vannacht heeft Vince goed geslapen hij werd voor het eerst wakker om 5:30.Ik had hem voor het slapen gaan een pillete van vsm gegeven tegen de verkoudheid.Gister hielp het dus vandaag maar weer gedaan.

@Jacoba,Lief van Pieter hoor dat je ze alvast voor je verjaardag hebt gekregen.
    @Misspuma,wij hebben nu pakjesavond gevierd voor Yentl als we alleen Vince zouden hebben dan had hij ook alleen een paar kadootjes gehad.Hij vondt het wel heel leuk al die mensen bij elkaar :) Gezellig hoor een midweek weg met z'n allen.
    @Setteke,Ja we heben vanavond de kadoos uitgepakt!De Sint heeft het weer goed gedaan dit jaar ;)Bedankt voor je aanbod over het gedicht had best gekund werk bij een thuiszorg maatschappij maar heb al wat leuks gevonden.
    @Tweety,En geen egvacht met de lampjes gehad?Ik heb daar ieder jaar weer ruzie mee :D We hebben 2 jr gelden een boom gekocht waar de lampjes standaard al in zaten maar helaas omdat we de ox no gebruiken kunnen we die nog niet kwijt.Ik denk dat ik hem van het weekend ga zetten.
    @Silly,Hebben jullie ook een leuke pakjesavond gehad?Hoe is het nu met Quinn?Vince is ookal vanaf maandag niet lekker gister ook koortsig maar vandaag weer niet :rolleyes: Niets zo veranderlijk als kleine kinderen.

Liefs,Claudia

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @yentl haha die vince wilde hij mee naar spanje hihi. zal je altijd zien dat de batterijen leeg zijn. het is bij mij ook altijd vechten met die lampjes. wat is ox no? hihi :)

@jacoba lief hoor alvast je kadootje. je kan ze maar vast hebben he hihi. en heb ik iets gemist? nog een kindje?

@setteke zal eens kijken hihi heb nog niet genoeg haha.

nou meiden gister avond de boom in elkaar gezet lampjes getest en erin gehangen. had geen zin meer voor de ballen dus die ga ik vandaag doen. zet vanmorgen de boom aan en grrrrr :evil: doet 1 snoer lampjes het niet meer. dus die kan ik er weer uit halen ben ik blij dat die ballen niet hangen had het vorig jaar ook alleen toen was de boom al klaar na een weekje ofzo was een stom gezicht hihi had er 3 snoeren in en de middelste zei ga zelf maar in de boom hangen.

Deel Deze Pagina