Hoi Allemaal, @Misspuma,Ga lekker genieten hoor!We zullen ons inhouden met kletsen hoor @Setteke,Ja ik ben ook ongelooflijk moe,heb vannacht een slaappil genomen ik moest wel trek het ff niet meer,maar mannetje lief is er weer heeft de avonddienst dus die gaat eruit mocht Vince vannacht weer aan de gang gaan.Voorals nog ligt hij heerlijk te pitten.He getver dat tymen jullie ook zo wakker heeft gehouden balen is dat dan! @Tweety,Die rene een tosti uitspugen wat zonde!hihih nou idd geen kaas voor Rene dan! @Jacoba,Nog een beebje?Spannend! @Allemaal,ik heb er geen foto van zal morgen ff eentje proberen te maken! Liefs,Claudia
@Claudia ja het lijkt er op heb allerlei vage klachten die wijzen op een zwangerschap. Telkens krampjes in mn buik Sinds vandaag vlagen van misselijkheid veel plassen snel sjaggie heel erg moe en hoofdpijn en rugpijn
Goede morgen meiden Zo net op het CB geweest met elisa en is weer goedgekeurd voor een jaar Ze weegt nu 15 kilo en is 94 cm Ogentest was ook goed moet haar wel in de gaten houden omdat Agnita ook een bril heeft. En nu de slingers opruimen en mn quirlandes(schrijf je dit zo :-k )ophangen . En dan ben ik klaar met de kerstversiering. Doen jullie kids dat ook Martina slaat tegenwoordig als ze driftig is of ze doet een aanval op je haar
@claudia, o jee volgens mij heeft Vince ook een virus te pakken. Quinn had dezelfde symptomen. Wij hadden wel het geluk dat hij veel sliep en dat we er 's-nachts niet vaak uit hebben gehoeven. Kan me voorstellen dat je het af en toe niet meer trekt, meid. Helaas om te vertellen, onze Quinn is toch bijna een week ziek geweest. En dan kreeg hij vanmorgen op het cb ook nog eens twee spuiten. Ik had het echt met hem te doen. Volgens het cb gaat het toch om een virus (in ieder geval bij ons in de regio). Volgens hen zijn er erg veel kinderen ziek. Idd, sinterklaas heeft z'n hielen geligt dus de boom moet er nu komen. Wij willen hem a.s. weekend zetten. Oma heeft 'm al staan dus kan ik mooi afkijken of Quinn er niet vanaf kan blijven want anders hang ik maar wat meer platsic in de boom . Silly
@setteke haha bij mij overleven ook nooit plantjes. wil daarom ook maar nep sterren kopen. woensdag weer lekker tuuteren haha. @jacoba zijn idd wel bekende klachtjes. spannend hoor. rene laat zich op de grond vallen op zijn knietjes of gaat stampen als ie boos wordt. en heel hard huilen hihi. @silly ik mag morgen ook naar het cb krijgt ie ook weer prikjes zielig hoor. morgen dus naar het cb eerst ff werken en ook nog een verjaardag mijn achternichtje wordt 1. dus groot feest haha. verder weinig te vertellen. rene wilde vandaag niet slapen vanmiddag maar 30 min ofzo dus om half 6 was ie niet meer te genieten en lag dus ook na sesamstraat op zijn bedje.
Hoi Allemaal, Vannacht een goeie nacht gehad!Vince heeft op zijn eigen bedje geslapen en werd pas om half 7 wakker!We gaan weer de goede kant op.Verder is hij nog erg verkouden,.Vandaag ook Yentl maar thuis gehouden die had het vannacht weer zo benauwd en was dus oververmoeid van het diepe adem halen.Heb haar vanavond met eucaliptus onder de douche gedaan en weer een asperintje gegeven,maar even aan kijken hoe het vannacht gaat. @Jacoba,En ben je helemaal klaar met je kerstversieringen?Vince kan idd soms erg driftig doen.Idd veel klachten afwachten dan maar! @Silly,Kan Quinn van de kerstboom afblijven?Vince niet hoor,ik ben blij dat ik onderin allemaal plastic ballen heb Waarom krijgen jullie kleintjes allemaal spuiten Vince heeft ze in sept gehad.Ik moet de 20e weer maar dan krijgt hij geen spuiten? @Tweety,Dan lag hij er wel lekker vroeg in Ben benieuwd hoe Rene gegroeid is. Liefs,Claudia
@Tweety,He getver je hebt gelijk dan moet ik ff kijken of ik het dan wel doe zo vlak voor de kerstdagen.
@yentl ja is wel rot rene heeft er gelukkig niet zo veel last van nu ook niet hoop ik want hij mag donderdag op de foto bij de v&d.
@Tweety,Vince heeft er ook niet altijd last van maar we hebben nu al zo'n gedonder met vekouden zijn en spugen als hij er dan ook nog spuiten bij krijgt
Hoi Meiden, Morgen lekker een dagje vrij!Vince heeft vannacht weer lekker in zijn bedje geslapen tot half 7 maar durf nog niet te vroeg te juichen. Nou verder eigenlijk nils te melden?Waar zijn jullie gebleven? Liefs,Claudia
Hallo meiden, @ Jacoba, nou ben benieuwd, we wachten af! Mooi dat Elisa weer door de keuring is! Tymen kan ook zo vreselijk driftig zijn. Bijten, slaan en ook zich achterover werpen als het hem niet naar de zin gaat. Het zal de leeftijd wel zijn denk ik... @ Claudia, kan me voorstellen dat je zo moe bent. Maar zo te lezen gaat het met Vince wat beter met het slapen. @ Silly, wat zielig van die spuiten. Was Quinn erg overstuur? Wij moeten in januari. Moest eerst in december maar kon niet. Zie absoluut niet uit naar die prikken. Quinn heeft ook de BMR gehad toch? Heeft hij daar veel last van gehad? Het schijnt dat dat een heel vervelende prik is voor de kleintjes waar ze veel last van kunnen hebben. @ Tweety, Hilbrand haalt mijn autootje morgenmiddag op, maar ik moet al om 16 uur weg om te werken dus ik zal dan wel niet meer kunnen rijden. Ik denk dat we van het weekend gaan oefenen (ivm mijn angst). Hoe was het op het cb? Zo, moest vanavond eigenlijk werken, maar Hilbrand heeft wat van zijn werk en daarom heb ik geruild met een collega. Ik moet morgenavond weer. Verder weinig bijzonders beleefd. Tymen was een dagje bij beppe, dus ik heb lekker uitgeslapen en een beetje gepoetst. Ik had trouwens nog een vraagje aan jullie. Hoe gaat het eten van julie kindjes? Tymen eet op zich wel goed, alleen het avondeten is een drama. Een paar hapjes en dan moet hij niet meer. Het maakt niet uit wat ik hem voorzet, zelfs dingen hij normaal heel lekker vindt moet hij niet! Maar het toetje eet hij wel lekker. Nadat hij het eten geproefd heeft gaat hij constant achterom zitten kijken waar het toetje vandaan komt of dat er al aan komt. En als ik hem een lepel voorhoudt dan mept hij alles door de kamer. Zelf laten eten werkt ook niet, dan eet hij niet maar zit alleen maar wat te knoeien! Pff, hoe gaat dat bij jullie?
@setteke rene heeft ook van die nukken met eten. de ene dag eet ie goed en de andere dag draait ie zijn koppie weg. apk bij het cb was weer goed. het cb was weer goed rene is weer goed gekeurd voor een half jaar. hij heeft 2 prikjes gekregen de 2e in zijn arm was wel ff gemeen dikke tranen. de bmr kan na 5 dagen bij werkingen geven vertelde ze tegen me. beetje grieperig achtig of wat rode vlekjes op zijn lijfje. tot nu toe heeft ie nog nergens last van vanavond ff naar de verjaardag van mijn achternichtje geweest die werdt was wel gezellig erg druk met kids rene heeft zich erg vermaakt en ligt ook helemaal gevloerd in zijn bedje. hopen dat ie morgen wat langer slaapt.
o ja hier de cijfertjes nog ff 11,4 kilo 79 cm lang en voor de laatste keer hoofdje 47,5 hij is in 2 maanden 620 gr aan gekomen en 3,7 cm gegroeid. nu pas weer bij de 20 maanden terug komen. en pas met 3,5 jaar weer prikken.
@Setteke Martina mept haar warme eten ook door de keuken . Brood gaat prima toetje ook dus zal wel weer een fase zijn van hoe ver kan ik gaan. @Claudia is Yentl alweer een beetje opgeknapt? En hoe is het nu met je moeder? Ja alles is nu klaar heb wel minder dan vorig jaar gedaan Vond het wel genoeg zo. @Tweety alles goed gegaan op het cb? Zo een druk dagje achter de rug ben mn moeder aan het helpen met haar slaapkamer. Mn ouders hebben een nieuw bed gekocht en nu vonden ik en mn zusjes dat hun kamer wel een make over kon gebruiken. Mn moeder vind het best dus behang uitgezocht en nieuwe gordijnen . Dus nu druk bezig behang afstomen en dan kan ik zaterdag beginnen met behangen. Verder is alles ok vanavond is het gelukt om een geschikte foto te maken voor de kerstkaart. Dus ook weer een zorg minder
Hey meiden Wat een rust zeg . Het schiet al aardig op met de slaapkamer van mn moeder. Nog 1 wand afstomen en dan kan ik zaterdag beginen met plakken. Verder niet veel bijzonderheden Dus meiden waar zitten jullie of moet ik jullie laten opsporen?
Hoi meiden, nou te vroeg gejuigd boefje werd vannacht om 5 uur wakker en gewoon eenn uur aan het spoken geweest Gelukkig was ik een dagje vrij vandaag. Vanmiddag op verjaardags visite geweest bij het dochtertje van mijn vriendin ze is 4 jr geworden.Vince vondt het prachtig er waren nog 2 kleintjes van 8 en 10 mnd. @Tweety,Mooie cijfers heeft Rene weer!Hoe is het nu met hem/ @Jacoba,leuk hoor dat jullie de slaapkamer van jullie ouders gaan opknappen!Succes met behangen. Met mijn moeder gaat het goed,ze krijgt volgende week woensdag een mri-scan en dan weten we of de operatie goed geholpen heeft. Het is zeker rustig hier! Liefs,Claudia