oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    @setteke, Quinn heeft twee prikken gehad. De eerste heeft ie geen last van gehad maar van de tweede kan hij na 5 a 10 dagen last krijgen dus dat moet ik nog even afwachten. Ze kunnen dan ook uitslag krijgen. Hij vond de prikjes dus echt niet leuk. Ik blijf het naar vinden als hij prikjes krijgt. Gelukkig is hij er voorlopig van af. Volgens mij pas weer als ie 4 :confused: is dus dat mag van mij wel lang duren. Het gaat toch al zo hard.

@Yentl, hè bah dat spookje van jullie ;) . Quinn vindt andere kindjes ook helemaal geweldig.
    Gelukkig gaat het goed met je moeder. Zal voor haar duimen a.s. woensdag.

@tweety, Quinn is 78,5 cm en weegt 10.730 kg. Z'n hoofdje is niet meer gemeten. Nou is ie wel goed ziek geweest vorige week dus hij was niet zo heel veel aangekomen. Is ie volgens mij weer aan het inhalen. Hij eet weer alles wat ie voor z'n neus krijgt.

Gisteren had ik Quinn een spekje gegeven. Nou hij proefde eerst toen begon ie z'n spekkie helemaal te bekijken en daarna ging ie bij elke hap een rondje op z'n billen draaien (hij zat op de grond) alsof hij een grote schat gevonden had. Was echt komisch om te zien.

Silly

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hoi meiden

@silly gelukkig voelt ie zich weer beter. lekker eten hoor haha. rene doet dit ook maar soms vliegt het door de kamer. zoals vandaag.

@yentl het leek zo goed te gaan met de nachten he verdorie. rene heeft nog nergens last van maar dit kan tussen de 5 en 10 dagen nog komen

@jacoba schiet lekker op he. ik kan dat niet hoor stomen wel maar plakken niet haha.

was gisteren biljarten heb weer eens gewonnen maar was moeizaam. duurde erg lang maar ja heb de puntjes weer binnen. rene is erg aan het drammen de laatste dagen. kan nu goed merken dat ze een eigen willetje krijgen pfff. het lopen gaat steeds beter hij gaat er als een trein vandoor en de trap op naar bed doet ie ook zelf scheelt voor mama weer sjouwen :) :) vandaag de foto reportage bij de v&d gehad volgende week vrijdag gaan we weer kijken hoe ze zijn geworden zit wel wat leuks tussen denk ik.
    kreeg een mailtje van de sprong wekker het is weer zover de 9e sprong is weer in zicht rond de 15 maanden. zou ie daarom zo dwars zijn ;) ga weer ff verder neuzen.

3. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi Meiden,

Zo mijn weekend kan beginnen!Morgen eerst even heerlijk naar de kapper,haartjes laten verven en knippen ff lekker relaxen ;)
    Nou Vince heeft het de driftbuien ook gevonden,als hij zijn zin niet krijgt begint hij heel hard te gillen!Kleine driftkikker!

Vanmiddag ben ik me rot geschrokken.Meneertje vertikt het om te lopen ja 2 passen en dan is het weer kruipen,maar vanmiddag :confused: stond hij doodleuk op de 6e trede van de trap!Zo dat wordt morgen dus een traphekje plaatsen!we hebben eigenlijk alleen boven een traphekje Yentl klom eigenlijk nooit de trap op toen ze zo klein was.Toch maar eentje halen je weet maar nooit.

@Silly,Hihi die Quinn!rondje op zijn billetjes draaien met een spekje!Lijkt me idd ook komisch om te zien!Gelukkig maar dat hij weer lekker begint te eten.

@Tweety,Vannacht heeft hij toch weer goed geslapen het is met vlagen,hoop dta hij het nu toch een eetje volhoudt.
    O,jeetje dat gaat weer geld kosten een foto reportage,ik kan altijd zo moeilijk kiezen.

Zaterdag is er hier een kerstmarkt tot 21 uur savonds en er is dan een kerstman en een levende stal,verder zijn er kraampjes met vanalles en is er in een kroegje een apreskiparty.(misschien dat ik er wel eventjes ga kijken en een flugeltje ga nemen ;) )

Liefs,Claudia

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @yentl ja kost zeker weer geld hihi. wordt denk ik ook moeilijk kiezen. hier beging morgen avond de kerstmarkt en is zaterdag en zondag ook nog. gezellig hoor ga morgen denk ik wel ff kijken.

5. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Nou meiden het is echt waar ik besta vandaag 25 jaar.
    Heb er een kwart eeuw opzitten.

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jacoba gefeliciteerd. :thumup:

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

We zijn weer terug van vakantie! Hebben erg genoten van onze dagen Center Parks, helaas zijn ze alweer om haha.
    Zal zo ff wat foto's plaatsen.
    Ik heb wel bijgelezen maar heb even geen puf om te reageren, dus ik stap er nu gewoon weer even in hihi.

Jacoba gefeliciteerd met je 25e verjaardag! Leuke dag gehad?

Liefs, misspuma

8. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

Keano in de keuken van het vakantiehuisje

10. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

Keano in de rolstoel van Oma zitten

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

Keano in zijn zwembandje

12. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

14. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

Keano met zijn achternichtjes in het zwembad

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma leuke foto's heb je het leuk gehad? wel mooi weer gehad?

net ff over de kerst markt gelopen vond het tegen vallen maar wel hele leuke huizen gezien ben helemaal verliefd maar 50 euro doet zo maar mee vind ik toch iets te duur. rene is lekker bij opa en oma slapen. nou ik ga ff lekker relaxen tot later misschien

16. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Jacoba,Een beetje laat maar van harte gefeliciteerd met je 25e verjaardag!Dikke kus van ons !

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo meiden
    het is rustig zeg.

rene heeft lekker bij opa en oma geslapen heeft het helemaal naar zijn zin gehad. alleen werdt ie vanmorgen wakker met wat rode pukkeltjes in zijn nekje en haar toen we hem gingen halen zat het al op zijn bovenlichaampje. de waterpokken grrrr. tot nu toe heeft ie er nog weinig last van gelukkig maar we houden het in de gaten ik moet werken vanavond en morgenavond maandag en dinsdag ochtend alleen moet ik dinsdag nu vrijvragen ivm rene want hij mag dus niet naar de crech toe.

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Tweety: Ja, we hebben best wel mooi weer gehad. Gelukkig weinig regen, dus dat scheelt. Ach jeetje rene de waterpokken, gelukkig dat hij er tot nu toe geen last van heeft.

Zo meiden vandaag van 12.00-17.00 op de kerstmarkt van mijn werk gestaan. Helaas geen winst gedraait, ook geen verlies dus dat scheelt. Het was wel super gezellig, en gelijk weer wat overuren gemaakt kan ik die ergens anders een keertje opnemen.
    Verder alles rustig eigenlijk, Keano is nog moe van de vakantie dus die slaapt nog veel. Morgen gaan we de kerstboom opzetten (eindelijk), weinig tijd voor gehad tot nu toe.

Liefs, misspuma

19. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi Meiden,

Nou we zijn hier alle 4 aan het snotteren pff hoop dat het snel weer over is zou toch zonde zijn als we met de kerstdagen allemaal plat liggen.
    Vince gaat goed de laatste paar dagen hij slaapt tot een uurtje of 6 en dan begint hij te huien we nemen hem dan maar ff in bed en dan slaapt hij nog tot half 9,heerlijk zo kiomen wij weer een beetje aan onze rust toe.

Ik ben vrijdag naar de kapper geweest ff lekker tijd voor mezelf.Mijn haartjes weer laten knippen heb nu een opgeknipte boblijn en lekker geverfd chocolade bruin met een koperrode lok erin is erg leuk geworden.Gister was er kertmarkt maar het was echt 10x niks er was vanalles maar het had totaal niks met de kerst te maken jammer en het weer was ook erg koud!Yentl vondt 1 ding wel erg leuk.Er was een levende kerststal met een kameel die je eten kon geven dat heeft ze dan ook gedaan :)

@Misspuma,leuke foto's wer van Keano,Zo te lezen hebben jullie een leuke vakantie gehad.Staat je boom al?
    Ik zal vanmiddag eventjes een foto mmaken van de boom van mijn ouders.

@Tweety,Och arme Rene nu aan de waterpokken,hopelijk heeft hij er niet al e veel last van.

@Jacoba,Hoe was je verjaardag ben je lekker verwend?
    Leuke foto van de meiden.

Hier ook even een fotootje van onze kerstkaart van dit jr.

Liefs,Claudia

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @yentl leuke kaart. hij heeft er tot nu toe nog niet echt last van maar hij zit helemaal onder zielig hoor.

@misspuma hoe is het met je boom staat ie?

nou meiden pff rene zit helemaal onder zelfs een op zijn piep. zijn armpjes en beentjes gaan nu ook beginnen. hij heeft gelukkig nog geen koorts. vanavond nog ff een paar uurtjes werken en morgen ochtend ook dinsdag heb ik vrij ivm rene en dan pas weer vrijdag werken alleen ga ik dan de nacht in. verder geen plannen rene mag nu toch nergens heen.

voor die gene met meerdere kids wat deden jullie met waterpokken wel en niet? en wat is het middeltje? heb nu van vsm een lotion met calendulan erin weet ff niet precies meer hoe het heet.

Deel Deze Pagina