Hoi allemaal Ik heb een hele leuke verjaardag gehad ben ook lekker verwend. En veel envelopjes gekregen kan ik aanstaande woensdag goed gebruiken. Dan hebben we een personeelsuitje en gaan we naar Amsterdam . Verder heb ik het erg druk morgen verder met de slaapkamer die heb ik gister niet afgekregen Mn hele week zit al volgepland @Claudia he bah allemaal aan het snotteren beterschap voor jullie. Martina word telkens om 5 uur wakker endan dek ik haar weer toe geef haar speen en ze slaapt weer verder. Leuke haarkleur zeg leuk voor de kerst. Jammer dat de kerstmarkt niets was bij ons in het dorp was hij wel erg leuk . Er stonden koortjes te zingen er was een levende kerststal en leuk verlichtte kraampjes. Leuke kerstkaart @missPuma jammer dat jullie geen winst hebben gemaakt. En staat je boom al en wat voor kleuren heb je? @TweetyHe bah de waterpokken beterschap voor hem. Ik smeerde ze ook in met calendulan emulsie en mentolpoeder. Maar ze mogen niet in bad met waterpokken anders drogen de plekjes niet op.
@jacoba ja mijn schoonzus zei dat ook al maar ik kan hem toch moeilijk een week lang niet wassen? ik heb ook die emulsie van calendulan
@Tweety ik waste de kinderen met een washandje. En zette ze niet onder de sproeier. Het is even niet anders maar stinken deden ze niet hoor.
@jacoba nou ja een dagje niet douchen vind ik ook niet zo erg morgen ga ik toch ff de ha bellen en vraag ik het gelijk eens want op het net staan verschillende dingen. juist badjes met havermout zouden goed zijn enzo. vandaag maar ff niet douchen. ik ben juist angstig om die blaasjes kapot te wrijven met een washandje vandaar dat ik douchen eerder zou doen denk ik hihi maar ik heb er nog geen ervaring mee jij wel.
o ja meiden tussen door vergeten te zeggen maar gisteren weer ongi geworden helaas. zou de pendel dan toch uit gaan komen?
Hoi meiden, Jeetje wat een middag Vince is niet lekker heeft koorts en allemaal kleine rode ultjes rond zijn mondje en kinnetje iemand een idee wat het kan zijn?Hij is ook aan de diaree zo erg dat zijn kontje kapot is Heb het maar lekker dik ingesmeerd met sudicreme nu maar hopen dat het snel weer over is. @tweety,Ik deed hetzelfde als wat jacoa deed met een was handje wassen en deppend afdrogen.Ook lekker insmeren met mentolpoeder en afwachten er is volgens mij niet echt wat aan te doen gewoon uitzieken.sterkte voor Rene.Ahh wat jammer tweety op naar de volgende ronde. @Jacoba,Lekker hoor dat je zo verwend bent en idd kun je lekker gaan shoppen in amstredam Liefs,Claudia
@yentl ik smeer hem nu in met calendula van vsm metnol poeder wordt afgeraden tot 2 jaar daar stond ik ook eerst mee in mijn handen. nou meiden ik ga zo ff werken bleee geen zin maar ja moet wel ff. misschien tot later.
@Tweety,ah dat wist ik niet Yentl heeft ze begin dit jr gehad maar vince niet.Maar dat vsm werkte hier perfect hoor!Nou meid werkse Liefs,Claudia
Goede avond meiden, @ Claudia: Allemaal aan het snotteren, hopelijk is het met de kerst over. Lekker hoor even jezelf laten verwennen bij de kapper. Ow wat leuk een levende kerststal vind ik altijd zo mooi. De boom staat, hij is prachtig! Zou Vince ook geen waterpokken hebben? @ Tweety: Tis zonde voor Rene de waterpokken, beterschap hoor met hem! Ja, de boom staat en hij is prachtig! Jammer dat je ongi bent geworden, ik duim voor je in de volgende ronde! @ Jacoba: Ow leuk een personeelsuitje naar Amsterdam, dan kan je inderdaad die envelopjes wel goed gebruiken . Succes met de slaapkamer! Zo meiden de boom staat hoor! Echt weer super gezellig zo een boom in huis, ook al is hij nep hihi. Verder zijn de lampjes ook weer opgehangen, wat een sfeer in huis weer zeg heerlijk! Verder alles rustig hierzo, Keano ligt heerlijk te slapen manlief is aan het werk dus lekker een avondje voor mezelf. Verder geen nieuws! Liefs, misspuma
Hallo meiden! @ Jacoba, nog van harte met je verjaardag meid! Fijn dat je lekker verwend bent! @ Tweety, ach nee toch, Rene de waterpokken! Hoop dat hij zich er niet ziek door gaat voelen! Jammer dat de gekomen zijn. Ben benieuwd of je pendels uitkomen! waarom mag Rene niet naar de creche toe? Waterpokken hebben een incubatietijd van 2 weken voordat het uitbreekt, dus hij heeft al andere kindjes besmet. Of staat dat in hun regels? @ Misspuma, Welkom terug! Fijn dat je het leuk hebt gehad! Is de kerstboom mooi geworden? @ Claudia, leuke kerstkaart! Klinkt leuk, je kapsel! Ik moet eigenlijk ook nodig naar de kapper, maar ik weet niet wanneer ik dat even zal doen! Fijn dat Vince weer wat beter slaapt! Geen idee wat Rene kan hebben. Kan het ook een kiesje zijn? Door al het gekwijl heeft Tymen ook wel eens rode bultjes rond zijn mondje. Zo, daar ben ik ook weer eens. Heb het steeds zo druk, kom niet aan forummen toe! Lekker een weekendje vrij gehad. Gisteren was Hilbrand samen met mijn broertje weg. Hij heeft een terreinwagen en ze hebben een rit gemaakt. Ik heb lekker de kerstboom opgezet. Vandaag zouden we naar mijn ouders in mijn auto, zodat ik vanmiddag even kon oefenen. Wilde vanmorgen mijn auto niet meer starten! Accu leeg, door, naar wat later bleek, een lampje in het interieur dat was blijven branden. Eerst hebben we hem aangeduwd, hielp niet. Toen wilden we de accukabels tussen de alfa en mijn auto zetten, maar in de alfa kom je niet goed bij de accu. Zit een soort kapje op. Toen heeft Hilbrand de auto aangesleept met de buurman erin en toen deed hij het weer! Al met al waren we pas laat weg, maar goed. Bij mijn ouders Tymen een boterhammetje gegeven en toen naar bed gebracht. Hilbrand en ik zijn naar het industrieterrein vertrokken en daar ben ik gaan rijden. Na een paar rondjes had ik het wel bekeken en ben ik de gewone weg maar eens opgegaan en heb uiteindelijk de auto terug gereden naar het huis van mijn ouders. Ben best trots op mezelf. Nadat Tymen uit bed was zijn we naar mijn tante gegaan, daar hebben we nog een sinterklaasinstuif gehouden. Met wat kleine kadootjes en lekkere hapjes. Heel gezellig! En nu ligt Tymen uitgeput in zijn bedje te knorren! En wij zijn ook kapot, lekker voor de tv hangen!
@ Setteke: De boom is heel mooi geworden. Goed zo dat je de auto terug naar je ouders hebt gereden, je krijgt het blijkbaar alweer onder de knie! Leuk hoor een sinterklaasinstuif bij je tante. Snap dat jullie moe zijn. Nou meiden ik ga er ook een eind aan breien nog ff wat t.v. kijken en genieten van de kerstboom ! Trusten en tot morgen! Liefs, misspuma
@setteke ik ga er eigenlijk vanuit dat ie er niet heen mag. vorige week vertelde ze dat er een jongetje de waterpokken had en die was er ook niet tot de blaasjes uitgedroogt waren. ja de incubatie tijd is idd 2 weken. hij heeft het waarschijnlijk ook op de crech gekregen. maar omdat het nu zichtbaar en besmettelijk is dacht ik dat ie niet erheen mog nou ja ik moet morgen ochtend toch bellen vind het ook weer zielig om hem daar heen te doen als ie zo onder zit. goed gedaan hoor meid weer auto rijden. petje af hihi. haha setteke rene is mijn zoon en niet die van claudia hihi. 1e keer was het goed is vince hihi. @claudia hoe is het met de snotteraars? @jacoba gezellig hoor dagje amsterdam. @yentl weer wat geleerd ja het stond op de verpakking dus heb het maar niet genomen hihi ik wist het ook niet voor gisteren. nou net klaar met werken pfff druk druk druk. was iemand niet lekker dus heen en weer bellen met de arts. dan loopt het altijd weer wat uit. nu afwachten hoe het morgen met hem gaat ben erg benieuwd is iemand van de dag. maar iedereen ligt weer lekker in bed te knorren tenminsten toen ik weg ging hihi. morgen mag ik ze er weer gezellig uit halen. morgen ook mijn jaarlijks gesprek blee vind ik toch altijd een beetje spannend.
@misspuma, leuke foto's weer. Weer terug van weggeweest. Tis ook altijd weer zo voorbij . @Claudia, wat vervelend dat Vince ziek is. Quinn is gelukkig weer beter maar nu moet hij weer in z'n ritme komen. Heeft daar altijd weer last van als ie ziek is geweest. En met de komende dagen zal dat ritme wel weer even op zich laten wachten . Ook bij ons is het een kerstsfeertje. Allemaal lichtjes binnen en buiten. Quinn vindt de boom erg interessant maar gelukkig komt hij er weinig aan. Silly
Goede avond meiden, @ Tweety: Ja, als er een bewoner ziek is dan loopt het inderdaad altijd een beetje uit. Hoe ging het vandaag met die bewoner? @ Silly: Ja, een vakantie is zo weer voorbij jammer genoeg. Gezellig hé het kerstsfeertje, gelukkig dat Quinn er weinig aankomt. Vandaag met Keano naar het CB geweest hij heeft zijn prikken weer gehad, pfff wat een rotprikken Keano moest er gewoon van gillen! Hier de nieuwe cijfers: 9960gr, 77cm hoofdje 47cm. Alles was weer in orde. Verder alles rustig hierzo. Manlief heeft nachtdienst dus die is nu even aan het voorslapen en Keano ligt ook al op 1 oor. Liefs, misspuma
@misspuma gezellig mijn mannetje heeft ook nacht dienst bleee vind er niks aan. ging niet goed met de bewoner vandaag de arts is erbij geweest en denk niet dat ik hem vrijdag nog zie zeg maar.
@misspuma voor die man is het denk ik beter hoor bij ons is het toch vaak al tegen het eind en ver in de dementie.
Goedenavond meiden! @ Tweety, jeetje wat een gedoe op je werk. Tis wat he, maar ja ook dat hoort erbij. Vind niks aan zulke dingen, heb mijn bewoners liever gezond! Pff, nou deed ik het dus weer, Vince en Rene door elkaar halen terwijl ik het best wel weet! @ Silly, Tymen vindt de boom ook interessant, ik heb er een beertje in die voor hem is en die mag hij eruit halen, de rest moet hij afblijven en dat gaat heel goed! @ Misspuma, Klinkt goed, Keano zijn cijfers. Klein manneke nog, Tymen was met 11 mnd al zo zwaar en zo lang. Wij moeten in januari weer. Heeft Keano erg last van die BMRprik? gelukkig slaapt hij nu wel! Lekker rustig, de tv en de pc voor jezelf! Nou, vanmorgen gewerkt, de eerste dag van een drukke week. Heb morgen weer avonddienst. Verder gaat het hier zijn gangetje.
Hoi meiden, Zo wat een drukke dag vandaag zeg pfff eeerst tot 14 uur gewerkt daarna Vince opgehaald dan Yentl van school gehaald snel boodschapjes gedaan snel wat eten,Vince weer naar oma brengen en toen naar school voor Yentl's kerstviering!Was weer helemaal geweldig al die zenuwachtige kindergezichtjes.Yentl was dit jaar een Engel,Zal morgen wat foto's plaatsen. @Tweety,He bah altijd vervelend als er iemand ziek is maar zoals je zegt is het voor die man misschien wel beter.Vince en ik zijn nog aan het snotteren maar Yentl en Niek zijn het gelukkig kwijt. @Misspuma,Mooie cijfers weer van Keano,ik had eigenlijk een afspraak voor as donderdag maar ik heb deze verzet naar 3 jan Vince is al een paar dagen niet erg lekker en heeft een beetje koorts dus leek me niet echt verstandig .Ik ben wel benieuwd of hij gegroeid is. @Silly,gelukkig dat het met Quinn weer wat eter gaat.Jij blij dat quinn niet aan de boom zit ik kan hier de hele dag politie agentje spelen @Setteke,Ik denk dat het er idd wel mee te maken heeft zag weer een paar puntjes van een keisje doorkomen maar hij is nog niet erg in zijn hummetje.Goed hoor dat je weer auto hebt gereden Liefs,Claudia