Goede avond meiden, @ Claudia: Geniet van je week vakantie meissie maar dat zal wel lukken neem ik aan . Wat schattig dat Yentl, Vince zijn ruggetje ging wassen. Zo zien onze kerstdagen eruit: - 1e kerstdag: Mijn ouders dan gaan we gourmetten mijn zussen met aanhang zijn er dan ook. - 2e kerstdag: Naar mijn schoonouders toe, schoonmoeder heeft een gangen-menu opgesteld dus ben benieuwd. Mijn schoonzusje en haar vriend komen ook, en de opa en oma van mijn man. Dus vol geplande dagen. @ Silly: En hoe is het gegaan met Quinn bij de kapper? @ Tweety: Jeetje ben je net van het ene af komt het andere opzetten beterschapjes voor Rene! @ Jacoba: Ow wat leuk dat Agnita een gedichtje voordroeg, zou ook apetrots zijn! HaHa die Elisa gaan liggen en dan lekker in slaap vallen schattig! Ja, ik ben geslaagd voor de kerstkado's hoop ik maar goed dat zullen we wel zien als ze het uitpakken haha. @ Gina: Gefeliciteerd Nona!!! Goed zo meissie, ga maar lekker kruipen hoor zo zie je de wereld ook eens op een andere manier! @ Setteke: Keano is gelukkig alweer opgeknapt. En met de kado's ben ik denk ik wel geslaagd. Ja nog even en dan is het kerst heerlijk hoor! Zo kwam ook weer eens langs, gisterenavond heerlijk dvd gekeken met manlief: Shrek 3, en Ratatouille echt hele leuke films! Keano is weer opgeknapt, de pukkeltjes zijn verdwenen dus hij ziet er als het goed is weer piekfijn uit met de kerstdagen. Heb nog leuke kleding voor hem kunnen scoren gisteren een licht met donkerblauw vestje met een raceauto erop en een donkere spijkerbroek allebei van Noppies dus hij is weer geslaagd voor de kerst. Voor mezelf nog een leuk glittertruitje kunnen scoren dus ik kan ook weer mee met de kerstdagen. Donderdag moet ik na ruim 2 weken vrij geweest te zijn weer aan het werk zal wel weer even wennen zijn. Verder alles rustig hierzo! Liefs, misspuma
Hoi Meiden, Vanmiddag nog even de stad in geweest de winkels waren open en had toch niets te doen dan maar even de stad in.Ik he voor Vince nog een leuk knalrood sweatvest en een aquablauwe trui kunnen scoren(waar die koopzondagen nogal niet goed voor zijn ) Gister hebben we nieuwe schoentjes voor Vince gekocht,bruine leren met veter van het merk gattino,hij loopt er goed op maar nog steeds maar 2 stapjes los @Misspuma,drukke dagen zo te lezen!Veel plezier maar dat zal wel lukken denk ik!Ratatouille hebben we hier ook nog leggen heb hem nog niet gekeken.Shrek 3 wel we heben ze allemaal en ze blijven leuk om naar te kijkien.Fijne dagen. @Setteke,heerlijk hoor een luxe buffet geniet er maar van en fijne dagen! @Gina,Wat goed van Nona Ook Fijne dagen voor jouw en je gezinnetje! Morgen nog wat laatste voobereidingen doen en dan kunnen de kerstdagen beginnen,he er zin in! Liefs,Claudia
@ Claudia: Ja, waar die koopzondagen inderdaad al niet goed voor zijn. Leuke kleding gescoord. Keano loopt ook niet meer als 2 stappen los hoor, het is een kleine luiwammes haha! Ik heb ook ontzettend veel zin in de kerstdagen! De film Ratatouille viel wel een beetje tegen vonden wij, maar hij was wel leuk. Liefs, misspuma
@Misspuma,ik had hem vanmiddag willen bekijken maar manlief ging bij vrienden naar feyenoord kijken en Yentl ging mee.Dus dan maar een andere keer. liefs,Claudia
hoi meiden ff snel een berichtje van een vermoeide tweet hihi. rene heeft heel de nacht gespookt bij papa. toen ik thuis kwam lag ie bij papa in bed en meneertje ligt helemaal niet stil dus papa heeft maar 2 uurtjes geslapen. de uitslag zit nu over zijn hele lijfje pffff. de ha post gebelt en kon of de bijwerking van de bmr zijn of de 5e ziekte. voorlopig zitten we er dus weer mee. nu ga ik weer ff snel naar boven want rene wil niet slapen gilt de boel bij elkaar?
@ Tweety: Ach jeetje meissie, het zit jullie even niet mee met Rene hé! Beterschap voor hem geef hem maar een dikke knuffel van ons! Liefs, misspuma
Goede morgen meiden @setteke Ja elisa heeft heerlijk geslapen. En ik ben niet ongi geworden maar heb wel negatief getest dat was van het weekend en er zijn nog geen te bekennen. Ik wacht nu tot een onderdag en dan bel ik de dokter wat het kan zijn. @Gina Wat goed van Nona You go girl @MissPuma zeker wennen als je zolang vrij bent geweest alvast succes met werken. leuke outfits heb je gescoord zeg. En fijn dat Keano opgeknapt is. @Claudia Martina doet ook niet meer dan 2 stapjes . Zegt mn zwager gister ach dat leer ik haar wel even dus die aan het oefenen met haar . Was wel een schattig gezicht een stoere vent die een klein meisje wel even zal leren lopen OOk lekker geshopt lees ik . @Tweety Heel veel beterschap met Rene. Zo volgens mij heb ik iedereen gehad Ik baal flink Pieter heeft gister een ongeluk gehad hij is gelukkig niet gewond . Maar hij heeft wel een hersenschudding en al zn botten doen zeer. Ik ben erg blij dat hij er nog is. Alleen de auto is total loss verklaard en mag niet meer rijden. Hoe is het gebeurd hij naderde een voorangskruising hij stopt en kijkt links en rechts en doet dat nog een keer . Hij ziet niets aankomen. Dus hij trekt op en als hij bijna aan de overkant is voelt hij een klap en is aan de achterkant geraakt waar normaal Martina zit. Ben zo blij dat ze niet in de auto zat want ze zou het niet overleeft hebben. De verzekering is nu alles aan het uitzoeken en wij wachten op de leenauto. Sorry voor mn lange verhaal
@jacoba o das schrikken gelukkig heeft ie niet veel. pfff wel balen van je auto. reed die ander een beetje erg hard?
Hoi Meiden, Heb vandaag niet zo'n leuke dag gehad,we hebben vandaag Mexx(yentl's konijn)in moeten laten slapen.Ze had vd week opeens een dikke wang en het werd maar groter en groter.Ik was er toch niet gerust op en heb de dierenarts gebeld.We konden vanmiddag komen maar helaas bleek ze al 2 gezwellen te hebben en moesten we haar in laten slapen triest zo valk voor de kerst.Yentl is erg verdrietig mar we hebben beloofd dat we van de zomer gaan kijken voor een nieuw konijn of een cavia. @Jacoba, dat is zeker schrikken meid!ik hoop dat het met Pieter allemaal goed komt zal ook wel geschrokken zijn.Idd vreemd als je negatief test en de blijven ook weg. @Tweety,He meid het zit jouw ookal niet mee!Balen zeg dat Rene nou net voor de feestdagen ziek moet worden!Ik hoop dat hij snel weer beter is. Liefs,Claudia
Goede middag meiden, @ Jacboa: Ach jeetje meissie wat zul jij geschrokken zijn! Gelukkig dat je man niks heeft. @ Claudia: Ach jeetje wat zielig voor Yentl dat ze haar konijntje Mexx in heeft moeten laten slapen. Geef haar een dikke knuffel van ons! Zeker triest zo voor de kerst. Nou meiden jullie hebben als het goed is allemaal een pb van mij ontvangen. Het is heel triest en heel erg jammer, ben er erg van geschrokken nooit gedacht dat mij zoiets zou overkomen. Heb flinke buikkrampen gehad, nu gaat het gelukkig al weer beter. We gaan ondanks dit trieste bericht toch genieten van de kerstdagen en het nieuwe jaar! Iedereen prettige kerstdagen geniet van iedereen rond je heen! Liefs, misspuma en Keano
@Jacoba, al een beetje over de eerste schrik heen. Jeetje het is altijd snel gebeurd hè. @Claudia, wat zielig van jullie konijntje Mexx. En dan ook nog net voor de kerst. @Misspuma, je hebt een PB Zo, meiden ik ga straks naar Utrecht om - hopelijk - een lekker kerstdiner te gaan nuttigen. Jullie ook allemaal smakelijk eten. Liefs, gina
Goedemorgen Meiden! Gister lekkerr 1e kerstdag gevierd bij mijn ouders.We zijn allemaal weer lekker verwend Ik heb parfum en 3 bedels voor aan mijn pandora gekregen.Niek een Grillplaat( lekker uitproberen vanavond) en aftershave,Vince een slak die allemaal geluidjes maakt en kan rijden en Yentl ee Mp3 speleBeide zijn ook weer lekker verwend door mijn broer en schoonzus die kwamen met een stelletje kleren aan.Voor Vince een stoere camouflage roek met een mooie specer en shirt eronder en voor Yentl een mooie Broek (sooort van Flowerpower)en een driekwart lang gebreid vest erg leuk allemaal! @Allemaal, Hoe is bij jullie de 1e kerstdag verlopen? @Gina,Hoe was het etentje? @Misspuma,Je hebt een pbtje. Liefs,Claudia
Hallo meiden! @ Misspuma, Je hebt pb van mij! @ Claudia, Tymen heeft ook schoentjes van Gattino. Leuk zijn ze he? Ach arme Yentl! Maar voor Mexx is het het beste! @ Tweety, Hoe is het met Rene? @ Jacoba, jeetje meid! Dat is ook niet best. Gelukkig dat het met Pieter een beetje meevalt en dat jullie kleintjes niets hebben! @ Gina, veel plezier gehad gisteren? Nou, de eerste kerstdag zit er alweer op. Kerstavond hebben we buffet gehad bij mijn moeder. Weer heerlijke dingetjes had ze klaargemaakt. Ze had ook nog wat kadootjes onder de boom liggen, dus iedereen is weer verwend! Gisteren op toernee langs mijn opa's en oma;s. Was wel gezellig, alleen Tymen was niet te genieten. Hij heeft de halve nacht liggen spoken. Wij sliepen bij hem op de kamer en hebben dus ook niet echt veel slaap gehad. Hij was gisteren ook niet echt te hebben, en nu is hij nog moe (en wij ook). Vandaag lekker een dagje voor ons zelf. Vanmorgen even gewandeld, brr wat was het koud!
Nou dames de kerstdagen alweer voorbij. Weer eventjes wat rust in de tent tot oud en nieuw. Bij de kapper ging redelijk met Quinn. Hij vond het niet zo geweldig en wilde heel te tijd de schaar pakken of draaide met z'n hoofd om te kunnen kijken wat de kapster deed maar hij heeft gelukkig niet gehuild.Dus best knap voor de eerste keer. Eerste kerstdag bij oma. 's-middags had Quinn nog goed geslapen maar 's-avonds wilde ie dat echt niet meer. M'n vriend met hem om 19.00 naar huis gegaan en ik ben met de oudste gebleven. Quinn zag z'n bedje thuis pakte z'n beertje, nestelde zich in z'n bedje en viel als een blok in slaap. Home sweet home . Ik denk toch teveel drukte voor hem. Gisteren hadden we niks, gewoon lekker thuis en hij is dan ook heel lief geweest. @Claudia, nou lekker verwend zijn jullie. Ikzelf heb een mooie ketting met een hanger gekregen. Mijn mannetje een nieuwe jas en de oudste lego en Quinn duplo en een auto van chicco. @misspuma, . Silly
Goede avond meiden, @ Gina: En hoe was je kerstdiner in Utrecht? @ Claudia: Ow jullie zijn lekker verwend zo te lezen. En hebben jullie de grilplaat uitgeprobeerd? @ Setteke: Jammer dat Tymen 's nachts niet te genieten was voor jullie ook want zo mis je weer wat slaap jammer genoeg. Ook lekker verwend mooi zo! @ Silly: Ook leuke kerstdagen gehad zo te lezen. Inderdaad Home Sweet Home voor Quinn, heb jij nog samen met de oudste kunnen genieten? Zo meiden de kerstdagen zitten er weer op. 1e kerstdag bij mijn ouders geweest we zijn goed verwend: mijn man kreeg chocolade en douchegel, ik kreeg badschuim, badzout en truffels (jammie), en Keano kreeg 2 stelletjes kleding en een boekje over op het potje gaan. Verder hebben we heerlijk gegeten bij mijn ouders. 2e kerstdag bij mijn schoonouders geweest en ook weer goed verwend. Mijn man kreeg: een weerstation, en een doos met 7 spelletjes. Ik kreeg een bon van de DA drogist van 50 euro en een potje bodybutter. Keano kreeg een boek over een trein en de garage van Little People heel erg gaaf! Verder is hier ondanks alles de rust een beetje wedergekeerd. Ik moest vandaag eigenlijk werken, ik ben even geweest maar ik kan absoluut nog niet tillen dus ben weer naar huis gegaan. Liefs, misspuma
Hoi Meiden, Is de rust bij jullie ook weer weder gekeerd?Vince kan er neit echt aan wennen aan veranderingen.Gister al de hele avond onrustig geweest vannacht ook weer 4x wakker en nu is hij ook met geen stok aan het slapen te krijgen! @Misspuma,Zoo ook lekker verwend zo te lezen!Dat speelgoed van little people is zo gaaf ,wij heen er ook verschillende dingen van!meid doe rustig aan he,denk aan jezelf! @Silly,Zo te lezen kan Quinn ook niet zo goed tegen veranderingen jullie ook lekker verwend @Setteke,Ja ze zijn echt leuk en hij stapt er aardig mee in de rondte Idd zielig voot Yentl het gaat nu al weer maar voor het beestje was het echt het beste kan het niet over mijn hart verkrijgen om hem pijn te laten lijden vervelend zeg dat jullie ookal een slechte nacht hebben gehad. Morgen ga ik met een paar collega's borrelen zal wel weer gezellig worden Liefs,Claudia
@ Claudia: Ja we zijn goed verwend. Wij hebben al meerdere dingen van little people zoals: een manege en een circustrein heel leuk spul! Wat vervelend dat Vince zo uit zijn doen is, kan duidelijk niet tegen veranderingen inderdaad succes! Borrelse morgen maar dat zal wel lukken ! Liefs, misspuma
@Misspuma,dat zal zeker wel lukken Hier ookal meerdere dingen van little people,de circustrein hebben we ook verder noge dierentuin,de boerderij,een gele kiepauto,een roze gezinsauto(Vince zijn favoriet )een paardestal,een piratenschip,een vliegtuig en een vracht klein spul.We hadden nog veel van Yentl.Die vindt het nog steeds leuk om mee te spelen. Liefs,Claudia
@ Claudia: Ja het is ook mooi spul, ik wil ook nog meerdere dingen van Little People voor Keano aanschaffen. Nou meiden ik ga er een eind aan breien! Weltrusten allemaal en tot morgen! Liefs, misspuma