oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Goede morgen allemaal

De vakantie zit er weer op Pieter moet morgen weer werken.
    Agnita heeft nog een dag vrij omdat er ijpalen geslagen worden.
    Met de wond op haar hoofd gaat het goed zit gelukkig een korst op.

Martina heeft vanmorgen uitgevonden hoe een toetertje werkt dus die staat al een uur te toeteren :rolleyes:
    Verder staan er bij haar tanden op het menu dus ze is s'avonds niet te genieten :(

Met mij gaat het redelijk alleen nog steeds buikkramp denk dat ik van de week maar langs de dokter ga.
    Als het niet over gaat.

Oja en donderdag kunnen we een andere auto ophalen.
    We krijgen nu een suzuki baleno station.
    Het voordeel is wel we komen nu veel goedkoper uit met de wegenbelasting ;)

2. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Claudia, wat vervelend weer zo´n slaaploze nacht.Eergisteren hadden we met Quinn ook een rotnacht. Eerst om 1 uur wakker en toen om 3.00 klaarwakker en niet willen slapen alleen maar keihard gaan liggen krijsen. Toen na een half uur een fles gegeven, die had hij opgedronken maar toen was hij te overstuur om te gaan slapen. Toen heb ik nog een half uur met hem rondgelopen en slaapliedjes gezongen. Na anderhalf uur ging hij eindelijk slapen en was om 6.30 weer wakker. Gelukkig heeft hij vanacht gewoon doorgeslapen.Vind een zo´n al heel erg vermoeiend dus heb het echt met je te doen, meid.

Quinn zit nu lekker in z´n ligkussen Bumba te kijken. Direct ik even de paardjes voeren en dan lekker frietjes halen. Dan nog even spelen voor de kids,in bad en naar bed en dan hebben wij weer rust ;) . Morgen begint het gewone ritme weer en dat vind ik helemaal niet zo erg.

Silly

3. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Claudia: En hoe is het nu met Vince? Hopelijk is hij alweer iets beter als gisteren. Ik kan ook goed alleen zijn, maar inderdaad alleen eten heb ik zo een hekel aan!

@ Jacoba: Dat is wel fijn dat je een auto hebt die minder in de wegenbelasting is! Ja, als je erg langs buikkrampen blijft houden inderdaad even naar de dokter toe. Ach jeetje Martina ook aan de tandjes, sterkte! HaHa toeteren leuk hoor.

@ Silly: Vervelend dat Quinn onlangs ook zo een rot-nacht had, is nooit leuk als je kindje niet kan slapen en zeker als je niet weet wat er aan de hand is. Fijn hoor het gewone ritme weer.

Zo meiden vandaag de gehele dag bij de Opa en Oma van mijn man geweest, ze zijn vandaag 59 jaar getrouwd. Dus volgend jaar groot feest haha! Het was heel erg gezellig, manlief moest alleen eerder weg want die moest gaan werken. Ik ben nog gebleven en heb daar gezellig met heel de familie meegegeten, zijn net terug en Keano ligt weer heerlijk op een oor dus mijn rustige avond kan weer beginnen.
    Morgen en overmorgen werken, en dan woensdag komen de meubels heb er zin in!

Liefs, misspuma

4. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi Meiden,

Vannacht ging het ietsje beter met vince hij heeft toch 4 uurtjes achter elkaar geslapen maar daarna was het weer elk uur raak :rolleyes: Vanmorgen had hij geen koorts meer dsu zijn we vanmidag op verjaardags visite bij mijn tante geweest.Het was erg gezellig en al mijn nichtjes en neefjes waren er dus drukke boel.Helaas heeft Vince weer alles uitgespuugd en zijn we weer naar huis terug gegaan.Vindt het zo zielig voor hem hij voelt zich zo beroerd en er is eigenlijk niets dat we kunnen doen :cry:
    Net wel weer een zet pil gegeven en nu ligt hij te slepen maar voor hoe lang!?!

@Silly,Ik vindt mezelf ook wel zielig maar het zieligst is Vince natuurlijk,hij kan nog niet goed duidelijk maken wat hem nu zo dwars zit!
    Quinn ookal helemaal verliefd op Bumba?Hier ook een trouwe Fan.Heerlijk he dat het gewone ritme weer begint.Yentl moet morgen ook weer naar school .

@Misspuma,Gefeliciteerd!59 jaar das lang!Vince heeft niet echt veel koorts meer maar is echt niet lekker morgen maar even kijken anders toch maar naar de ha.

Liefs,Claudia

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedenavond meiden!

@ Misspuma, fijn dat je niet naar het ziekenhuis hoefde! ik heb gisteren een autobed gezien bij de Ikea. Ideetje?

@ Tweety, mooi dat je weer wat bent opgeknapt. Tja, de keerzijde van het zelf lopen, helemaal niet meer in de wagen willen en opgetild worden. Knijp ik mijn handjes nog maar even dicht dat tymen nog niet loopt!

@ Claudia, he bah, weer een rotnacht met Vince. Sneu dat hij zo ziek is. Hoe gaat het nu?

@ Jacoba, ach meid, dat je nog steeds zo'n krampen hebt! Idd van de week maar even naar de dokter! Oh, dat scheelt, minder wegenbelasting! Ben je blij met de nieuwe auto?

@ Silly, Ach nee toch, Quinn ook al zo aan het nachtbraken. Wat hebben de kiddies toch?

Zo, weer een weekend voorbij! Gisteren naar de Ikea geweest, we hebben niet echt leuke dingen gezien voor tymen. Wij willen iets met auto's in zijn nieuwe kamer en dat zie je daar bijna niet. Wel hadden we een leuk tafeltje met stoeltje gezien van groen plastic, niet meer te krijgen grr! :x Zo jammer, compleet uitverkocht. Dus we zoeken nog even door. Tymen vond ook niet veel aan de Ikea. Vanmiddag naar mijn ouders geweest, Tymen daar slapen zodat ik even met mijn autootje op pad kon. Heb 3 kwartier rondgetoerd en ik heb er zowaar lol in! Morgen wordt, als het goed is, mijn autoradio aangesloten! Heb ik er een beetje muziek bij. Net met het tandenpoetsen van Tymen zag ik ineens dat hij alweer meer tanden heeft. Ik zag twee kiezen en een hoektand. verder overal bobbels, dus er komt nog meer aan. Arm manneke, wil wel geloven dat hij de laatste tijd niet zo vrolijk was. Ik mag bijna nooit in zijn mond kijken, dus ik heb ze gewoon over het hoofd gezien!

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Setteke: Bedankt voor de tip van het autobed bij de Ikea misschien een idee inderdaad! Jammer dat jullie niks hebben kunnen vinden in de Ikea. Ben blij dat je weer lol begint te krijgen in het autorijden, straks nog lekker de radio er bij aan en dan is het nog leuker! En Tymen zo aan de tanden, ja dan is het niet gek dat hij de laatste tijd niet zo vrolijk was!

Liefs, misspuma

7. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    goede morgen

@Claudia heb echt met je te doen hoor sterkte met al die gebroken nachten .
    Hoe is het vannacht gegaan?

@MissPuma gefeliciteerd met je opa en oma.
    Leuk zeg nieuwe meubels laat je wel foto's zien ;)

@Setteke ben heel blij met de auto want wij zitten aan een buitenweg en ben wel afhankelijk van de auto.
    He bah Tijmen ook met tanden bezig sterkte ermee.
    Jammer dat je niet geslaagd bent.

@Silly Quin ook aan het nachtbraken hoop voor je dat hij snel weer doorslaapt.

Ik was al vroeg wakker en kon niet meer slapen ( 6 uur) :x heeft ook wel een voordeel heb al 2 wassen weggewerkt :p

Gister lekker een films gekeken lord of the rings
    we hadden de kids rond half 7 liggen en toen zijn we lekker gaan kijken.

8. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Allereerst nog de beste wensen voor 2008.
    Dat het een goed jaar mag worden voor jullie allemaal!
    En voor ons ook natuurlijk.
    Hier is alles oké. Op de diarree na (die ik heb :( )
    Nona kruipt nog steeds als een dolle rond en doet nu al pogingen tot staan. Dus ze gaat vooruit. De fysiotherapeute vindt dat ze goede vorderingen maakt. Dus wie weet rent zij over een paar maandjes ook wel rond. :)
    Ik merk nu al met het kruipen dat ze echt op ontdekking gaat. Dus de oudste twee kinderen moeten goed opletten met het kleine speelgoed dat ze hebben. Want Nona steekt natuurlijk alles in haar mond.

We hebben een leuke vakantie gehad. Met de kids naar BeeMovie geweest, met de trein weg, naar de schaatsbaan geweest. De kids zijn uit wezen logeren. Een gezellige kerst gehad en een knallend oud en nieuw. En nu zitten we weer in het ritme van school en werken (voor zolang het nog duurt voor mij......).

Groetjes,
    Gina

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Jacoba: Jeetje jij was vroeg uit de veren, maar inderdaad wel lekker dat je al wat wassen hebt kunnen weg werken. Ik zal foto's maken van de nieuwe meubels. Mooie film hé the lord of the rings!

@ Gina: Jullie ook nog een goed 2008! Zo te lezen een hele leuke vakantie gehad met de kids! Fijn dat het nu zo goed gaat met Nona, ze vliegt vooruit zo te lezen. En nu zitten we weer in het ritme van school en werken (voor zolang het nog duurt voor mij......) Wat bedoel je hiermee, ga/moet je stoppen met werken?

Vandaag gewerkt, het was welliswaar een keertje rustig! Ik had dan ook een stagiare de gehele dag bij me, dat is toch altijd wel lekker hihi.
    Alleen toen ik Keano op ging halen bij Oma, bleek het dat hij vanmiddag totaal niet had geslapen :rolleyes:, dus hij lag vanavond om 17.45 al op bed en is direct in slaap gevallen. Morgen nog een dagje werken en dan weer 3 dagen vrij :).
    Owjaah nog iets, toen ik Keano in bad deed liep hij ineens naar me toe gewoon los! JOEPIE HIJ KAN HET! Ben zo trots op hem!

Liefs, misspuma

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedzo keano je kan het grote jongen.

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    :) :) :)

12. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hey Meiden,

@Misspuma,Super!Wat goed van Keano!

Ik baal als een stekker!Ik heb afgelopen zaterdag een brief gehad van mijn werk dat er 155 medewerkers over gaan naar een andere functie.Ik weet nog niet zeker of ik er bij zit als dat zo is dan krijg ik deze week de brief in de bus :cry: Ik ga dan naar een andee functie met behoud an salaris maar er gaat dfan wel veel veranderen en daar ben ik echt niet lij mee.Baal er zo van :evil: Sorry hoor moest het eventjes kwijt!

@Gina,Wat goed van Nona dat ze zo goed rondkruipt.Heerlik hoor dat het ritme van alle dag er weer is.

@Jacoba,Vannacht heeft hij weer een aantal uurtjes achter elkaar geslapen dus dat gaat de goede kant uit.Alleen is hij nog erg verkouden en schrikt dan wakker als hij moet hoesten.Zielig is het toch als die kleintjes zo ziek zijn.Lekker hoor dat de kids vroeg op bed lagen en jullie lekker filmpje hebben kunnen kijken.He bah om 6 uur al op maar het is in ieder geval ergenes goed voor geweest! :)

@Setteke,He jammer dat jullie niets kinden inden bij de Ikea.Zo te lezen gaat het goed met het autorijden.Tymen ook kiezen idd dat hij dan niet zo vrolijk was Vince had daar ook zo'n last van.

Liefs,Claudia

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Claudia: Jeetje wat vervelend! Ik hoop dat jij je functie mag behouden en mag blijven waar je nu zit! Zit je niet mee hé op je werk de laatste tijd!
    Hoe is het eigelijk met je moeder (al een lange tijd niks meer van gehoord)?

Liefs, misspuma

14. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

LOLBROEK

15. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

Ikkuh zelluf doen...

16. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

Resultaat als papa, Keano zijn eten moet geven :rolleyes: ben ik blij dat ik er niet bij was haha!

17. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    :) Lekker he alleen eten!

Met mijn moeder gaat het aardig ze moet a.s vrijdag terug komen bij de longarts eerst weer even een foto maken en dan kijken of het kleine beetje vocht wat er nog zat niet meer is geworden.Hopen maar van neit en ze voelt zich erg goed dus....

Nee idd het zit me niet mee :cry: Baal er echt van dat wil zeggen dat ik dan ook al mijn vaste clientjes kwijt raak en er zijn mensen bij bij wie ik als 5 jr over de vloer kom!

Het enige mooie wat er is is dat als ik bij die 155 zit ik ook kans maak om een opleiding te aan volgen dus daar put ik dan wel weer wat troost uit maar het blijft zonde!

Liefs,Claudia

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Claudia: Ja heerlijk alleen eten :rolleyes: haha. Ik hoop ook niet dat er meer vocht is gekomen, gelukkig dat ze zich goed voelt!
    Nou, dat is dan misschien nog wel een kleine troost als je toch tussen die 155 zit...! Succes hoor.

Liefs, misspuma

19. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ik heb net ook even een paar fotootjes van onze zieke kabouter gemaakt!

20. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Nog eentje,

Met zijn rode wangetjes

Deel Deze Pagina