@ Claudia: Wat een lekker ding is Vince toch! Hij ligt er inderdaad wel ziekjes bij op die foto's! Ja, ach ik laat hem soms ook zelf doen hoor ze moeten het ook leren. Hij kan nu trouwens wel zijn brood met een vork eten, zo lief en trots dat hij dan is! Liefs, misspuma
@Misspuma,Ja zielig is hij he! Arm kind ik denk dat ik morgen toch maar de ha opel want hij heeft nu dus weer koorts.Het zal denk ik wel de utiwerking van de enting zijn maar toch ben er neit helemaal gerust op. Idd trots kunnen ze dan kijken he!Vindt dat zo prachtig om te zien die stralende koppies als iets gelukt is
@ Claudia: Ik vind het dan wel erg lang duren hoor, als het de uitwerking van de innenting is...jij niet? Ja, heerlijk die trotse koppies! Liefs, misspuma
Ja dat vindt ik ook of dit zal dan nu de uitwerking moeten zijn van de BMR?Dat kwam toch na een dag of 5?Ik denk dat hij echt een fikse kou te pakken heeft! Liefs,Claudia
Ja, ik denk inderdaad dat hij een griepje of een koudje te pakken heeft! Wanneer heeft hij zijn prikjes gehad? Liefs, misspuma
@Misspuma, ik bedoelde ermee te zeggen dat mijn baan ophoudt te bestaan en die van mijn collega's ook omdat de boel wordt opgeheven. Ik kan het nog wel even uitzingen daar (misschien een half jaar, een jaar of anderhalf jaar, dat is nog onzeker). Wel heeft mijn werkgever de plicht om een andere passende baan voor mij en mijn collega's te vinden. Maar "passend" is een breed begrip. Dus of ik er dan een leuke baan voor terugkrijg is nog maar de vraag. Waarschijnlijk is er wel ruimte om een opleiding te gaan volgen (net als bij Claudia). Maar ik heb het nu zo lekker voor elkaar. 2 vaste dagen werken (meer wil ik ook niet want dat word me te druk met die 3 kids erbij). Ik heb ook tegen mijn man gezegd dat ik niet een of ander k*tbaantje wil en dat ik dan liever even niks doe en tegen de tijd dat Nona 4 jaar is weer iets ga zoeken. We zien het wel. @Misspuma en Claudia Wat enige foto's weer van jullie hartendiefjes!
Afgelopen donderdag.Hij is ook zo onrustig je ziet dat hij slapen wil maar dan ligt hij eventjes en begint te jengelen.Hij wil ook bijna niet eten heb hem vanavond maar weer papfles gegeven.Donderdagavond begonnen met diaree en overgeven vrijdag en zaterdag neit overgegeven maar gister weer wel Vindt het toch vreemd hij drinkt wel. Liefs,Claudia
@ Gina: Ow okeej, dan weet ik wat je bedoelde. Hopelijk komen ze met een leuke passende baan voor je! Bedankt voor je compliment over de foto's @ Claudia: Vreemd...ik denk toch eerder aan een griepje dan de uitwerking op de BMR hoor...misschien toch even langs de ha? Gelukkig dat hij wel drinkt want die kleintjes drogen zo snel uit!
@Gina,Wij zitten min of meer in het zelfde schuitje!Ik heb het nu ook zo lekker voor elkaar en helemaal gewnd aan dit ritme waarschijnlijk moet ik dat nu allemaal weer om gaan gooien! Thanx het is ook een schatje @Misspuma,Ga ik ook idd doen! meiden ik ga een advil pakken (en nu ook heerlijk verkouden) en dan duik ik mijn bedje in!Sweet dreams voor straks! Liefs,Claudia
@Claudia, och die kleine Vince, zo ziekjes. Beterschap Vince. Quinn heef volgens mij laatst toch iets van een virus gehad. Toen at hij ook niet maar drinken weer wel. Hoop dat alles goed is als je moeder weer naar het ziekenhuis moet. Leef met je mee. Ging ook altijd met m'n moeder mee naar het ziekenhuis en elke keer was het maar weer afwachten wat ze te vertellen hadden. Die onzekerheid, dat is echt niet leuk en behoorlijk stresserig. @misspuma, haha die Keano. Lekker knoeien met z'n toet en mama mag de rotzooi weer opruimen. Nou, Quinn zit weer goed in z'n ritme. Gaat weer op vaste tijden slapen en is lekker rustig. Z'n grote broer is overdags naar school dus ook niet zo druk voor hem in huis. Alleen's-nachts wordt hij soms nog wel eens wakker maar als ik hem weer lekker instop slaapt hij verder (gelukkig). Welwil hij 's-middags geen belegde boterham meer. Hij wil wel een bordje pap. Nou, ook goed hoor.Die boterham wil hij gewoon echt niet,ook niet als ik hem niks geef en bijv. 'n uur later weer een boterham dan wil hij hem nog niet. En met honger op bed leggen dat is vragen om moeilijkheden. Silly
@silly hoe is het met vince? zal toch een virus zijn dnek ik de bmr is meestal uitslag werdt mij verteld. @claudia beterschap @gina en claudia sterkte met jullie banen nou hier is het vrij rustig rene is alleen niet zo lekker hij spuugde vanmorgen opeens uit het niets een golf. en net op bed na 15min slapen was het brullen lag ie in zijn spuug dus huppa onder de douche en nu ligt ie weer te knorren. verder is ie vrolijk en speelt ie gewoon morgen heb ik de kick off van de evv cursus ben benieuwd hoop dat rene niet ziek wordt anders kan ik er niet heen o ja heb van de week nog rolgordijnen gekocht 5 van 90 cm breed voor maar 70 euro van die met zo'n roede onderin en vierkante schulp randjes. mannetje is druk met ze ophangen. gisteren de huiskamer gedaan envandaag is de keuken aan de beurt ben helemaal happy ermee hihi.
Hoi Meiden, Nou vannacht was wederom een drama!Vince weer om het uur wakker hij slaapt zo onrustig en dan begint hij te gillen.Vanmiddag ook weer alles uitgespuugd.Huisarts gebeld maar de praktijk was dicht dus moest een andere arts bellen.Kreeg domperidon zetpillen voorgeschreven maar als dat morgen geen effect heeft toch maar mijn eigen huisarts bellen,Wat zijn ze tegenwoordig toch makkelijk Ondertussen doen wij ook geen oog meer dicht en ben ik nog steeds snotverkouden. @Tweety,Rene ookal aan het spugen is het nu over?Idd ik denk ook niet dat dit van het enten komt. @Silly,Idd erg stresserig maar tot vandaag nog geen brief dus hopen maar maarja de week is nog niet om.Heerlijk dat Quinn weer lekker in zijn ritme zit. Liefs,Claudia
@claudia vanavond ongeveer 15 tot 30 min na het eten was het weer raak weer alles eruit. hij ligt nu op bed hoop dat ie slaapt want heb hem nu een beetje lichte siroop gegeven ipv melk.
@tweety, de mijne heet Quinn hoor . Vervelend zeg dat jullie mannetje zo moet spugen. Hoop dat het helpt. Idd melk is erg vet dus misschien houdt hij lichte siroop wel binnen. @Claudia, och meissie toch, om het uur wakker.Ik kon daar ook absoluut niet tegen. Heb m'n 8 uurtjes slaap per nacht ook echt nodig. Quinn wordt de laatste tijd ook weer elke nacht wakker, dan begin ik ook al meteen te stressen bang dat hij niet gaat slapen. Gelukkig doet hij dat wel. Succes morgen met je moeder (moet dan toch naar het ziekenhuis). Quinn ligt nu lekker op bed en papa is de oudste op bed aan het leggen. Zelf net lekker gedoucht, nu even achter de pc en dan tv kijken. Gewoon lekker luieren vanavond (als alles rustig blijft boven natuurlijk). Silly
Goede avond meiden, @ Silly: Fijn dat jullie weer in het gewone ritme zitten. Wel jammer dat Quinn af en toe 's nachts nog wakker word, maar gelukkig slaapt hij weer snel verder als je hem hebt toegedekt. Ach dan maar pap toch, is net zo goed als een boterham. @ Tweety: Ach jeetje die Rene nog zo ziekjes, beterschap voor hem! @ Claudia: Bij jullie ook nog steeds niet zo best, beterschap hoor! Ja sommige huisartsen zijn wel heel gemakkelijk hé! De meubels zijn binnen, eindelijk om half 4...dus alles in elkaar gezet en nu is het een rotzooi in huis maar goed dat komt morgen weer wel. Ik zou zo snel mogelijk foto's maken en dan laat ik de meubels zien oké! Verder eigenlijk alles rustig hierzo. Liefs, misspuma
Hey allemaal, Heb vanmiddag die zetpillen gehaald en Vince er eentje gegeven.Hij viel na een half uurtje is slaap en slaap nog steeds.Zou hij dan zo onrustig geweest zijn omdat hij buikpijn had?Nou ja hopen maar op een gode nacht,we hebben na het eten zijn bedje op onze slaapkamer gezet want 8x mijn bed uit naar zijn kamertje dat trek ik na 5 nachten niet meer! @Tweety,Ik heb Vince vanavond toch maar weer een fles met rijstebloem gegeven nu maar hopen dat hij dat binnen houdt.Hij houdt eigenlijk niets binnen al geef ik hem water Jeetje Rene dus ook zou het dan om een virus gaan? @Silly,Ik trek dat ook niet hoor ik kan best tegen een paar uur minder slaap maar geen 5 nachten achter elkaar en een kindje wat de hele dag huilt en je weet niet wat er aan de hand is.Voel ik me zo machteloos.Even lekker luieren heerlijk toch! Vrijdag moet mijn moeder naar het ziekenhuis @Misspuma,Ben benieuwd naar de foto's hoor.Gelukkig dat alles rustig is bij jullie! liefs,Claudia
@ Claudia: Hopelijke werken die zetpillen en kan je vannacht eens goed slapen! Ik snap dat je helemaal gebroken bent na 5 van zulke nachten! Sterkte! Liefs, misspuma