@Misspuma, ik [-o< ook dat hij een paar uurtjes doorslaapt! Ik duik ook mijn bedje in voel me ok nog niet topfit Heb lekker een kop rooibosthee met honing gemaakt en dan duik ik mijn bedje in.Morgen nog 1 dag werken en dan vrij tot maandag. Liefs,Claudia
En Claudia, heeft de zetpil geholpen en heeft Vince (en jullie) lekker doorgeslapen. Ik hoop het zo voor jullie. Nou, Quinn vond vanmorgen dat hij om 6.15 eten moest hebben . Dus ik was vanmorgen lekker vroeg op want manlief was al werken. En daarna kan ik dus niet meer terug naar bed want de oudste moet er om 7.30 uit. Vanavond maar op tijd naar m'n bedje dan. Silly
@silly oeps :-& vergeef me @claudia en hoe heeft ie geslapen? @misspuma en is de rommel weer opgeruimd? nou hier was het vroeg dag rene is vanacht 2x wakker geworden. en zelf weer in slaap gevallen alleen om 5 uur niet want toen zat ie onder de dunne poep dus hij stond om 5 uur met papa onder de douche daarna is ie gelukkig nog ff gaan slapen. ik dnek dat het bij hem van zijn 2 onderkiesjes komt volede gisteren 2 scherpe puntjes. hij heeft niet meer over gegeven gelukkig. nu is ie op het kdv want ik moet zo naar de kickoff van de ecc cursus dus ben benieuwd hoe het gaat. net nog ff snel de stad door gelopejn wilde bij de blokker dat stoeltje halen van fisher price voor 17,50 en dan nog een rock 5je dus dan voor 12,50 dacht das een koopje maar helaas uit verkocht waarschijnlijk komen ze vandaag of morgen weer binnen. verder nog 3 truitjes voor rene gescoord en een voor mezelf. ik ga nu nog maar ff de was doen en ff douchen en dan naar de cursus tot vanavond meiden.
Hoi Meiden, De zetpil heeft geholpen Vince heeft heerlijk geslapen wel nog 2, 3 x wakker geweest maar dat is al een hele verbetering Vandaag heeft hij ook niet gespuugd en wilde vanavond ook lekker macaroni eten1 ik heb ook aardig geslapen voor zover dat gaat met een verstopte neus Ik moet eventjes wat kwijt 2 jr geleden hadden we muizen op zolder dus gelijk iemand gebeld en deze adviseerde om de gaten en kieren dicht te maken en gaas in de ventilatieuitgangen te doen,verder moesten we 2 voederplaatsen maken met gif.Zo gezegd zo gedaan en na een paar weken weg muizen.Nu lag ik dus op bed en jullie raden het natuurlijk al nu lopen ze tussen de spouw ik wirdt er knetter gek van ik vindt ze vies en dan hoor ik ze gewoon over mijn plafond trippelen.!Wij dus als een speer weer de zolder op maar ze zitten dus niet op mijn zolder daar kunnen ze niet opkomen.Waarschijnlijk komen ze bij de buren vandaan.Mensen van 83 en 84 jaar.Ik ben dus al 2 x wezen praten en steeds beloven ze dat ze er iets aan zullen doen nou nee dus want nu hoor ik ze weer.Wat zouden jullie doen? Sorry voor het lange verhaal @Silly,Ja gelukkig heeft de zetpil geholpen,we heben hem net in badje gedaan en er weer eentje gegeven dus we hopen op weer een goede nacht @Misspuma,Staat alles weer op zijn goede plek? @Tweety, Hoe was de cursus? Liefs,Claudia
Goede avond meiden, @ Silly: Ow dat is wel vroeg inderdaad 06.15...en jammer dat je niet meer terug naar bed kon i.v.m. de oudste. @ Tweety: Jammer dat het stoeltje al uitverkocht was, maar goed hopelijk krijgen ze hem dan binnenkort nog binnen en kan je hem alsnog halen. Ach tis zonde Rene onder de diaree, gelukkig dat hij daarna wel verder ging slapen. En hoe was je cursus? En hoe is het nu met Rene? @ Claudia: Joepie gelukkig dat de zetpil geholpen heeft bij Vince, je hoefde in ieder geval niet zo heel vaak je bed uit. Ja met een verstopte neus slapen is ook niet alles. Getsie dat is ook wat dat je de muizen over je plafond hoort lopen, ik zou nog eens naar de buren gaan en vragen of ze er iets aan kunnen doen. Succes! Zo meiden de meubels staan en alles is weer spik en span, heerlijk kunnen we nu heerlijk genieten van de nieuwe meubels! Ik zal zo even wat foto's plaatsten, die ben ik nu nog ff aan het verkleinen. Vanmorgen om boodschappen geweest, ben er moe van haha! Gelijk nog leuke kleding voor Keano gescoord 4 truitjes en 3 broeken dus die kan er weer even tegenaan! Verder alles rustig hierzo! Liefs, misspuma
@Misspuma,we hebben besloten dat we morrgen samen even met ze gaan praten want ik wordt er echt knetter gestoord van Mooie meubels zeg!
@ Claudia: Groot gelijk dat je even met ze gaat praten, want dit is ook niks natuurlijk! Succes ermee! Ja we genieten er ook onwijs van . Liefs, misspuma
@misspuma mooie meubels hoor. mag je idd trots op wezen. @claudia gelijk heb je moet er ook niet aan denken muizen horen lopen brrr krijg er al de kriebels van. suc6 met praten morgen. gelukkig voelt vince zich weer wat beter. nou met rene gaat het wat beter hij heeft niet meer over gegeven alleen een lekkere zure luier vanavond toen ie uit d crech was dus hij kon gelijk weer onder de douche. de cursus lijkt me zwaar en veel. pff snapte er nu al geen sikkepit meer van hihi. maar het was de introductie vandaag eind jan hebben we de 1e les dag. we hebben al gelijk huiswerk gekregen maar 67 blz te lezen pffff. ach ja we gaan er gewoon voor en redden het wel.(hoop ik)
@ Tweety: Gelukkig dat Rene niet meer heeft overgegeven, wel zielig van die zure luiers. Succes met de cursus! Ach maar 67 blz lezen sterkte hihi. Liefs, misspuma