oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Nou verdikkie het lukt nu ineens niet meer pffff

2. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Joehoe gelukt hahaha! *TROTS*

3. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

4. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    HaHa hij doet het weer nu ga ik er niks meer aan doen...beloofd ;)

liefs, misspuma

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma weet niet wat je aan het proberen was haha.

rene heeft vanavond om 8 uur een fles gekrenegn ga eens kijken of ie het red tot morgen ochtend? het is weekeind dus als ie vanacht komt is het niet zo erg. en pakken we het normale ritme gewoon weer op.

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik was aan het proberen een foto op de site te zetten, zien jullie hem of niet?

liefs, misspuma

7. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Euuuhhh nee :(

8. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Pfff gelkkig hier weer het gewone ritme !

@ Tweety : En en en heeft hij doorgeslapen ? Ben zeer benieuwd !

Wat gaan jullie allemaal doen vandaag ? Heeft er al iemand gezwommen met de baby ?

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @gabje20 nee hij heeft het niet gered. en wij zijn al met 7 weken een keer wezen zwemmen hij vond het helemaal geweldig.

pff nou nou was me het nachtje wel. ik denk lekker ff op de bank filmpie kijken eind van de middag was dit nou poef weg was ik 2 uurtjes liggen knorren. met als gevolg dat ik om 23.00 naar bed ging en het half 2 heb zien worden. om half 3 begon meneertje te huilen ik he shit mislukt. maar nee mama had zijn trappelzakje niet aangedaan :( (want hij lag zo lekker al te pitten) dus meneer lag helemaal tegen het hoofdeind aan geplakt ahhh :oops: :oops: dus ik heb hem maar even snel aangedaan en hij is gelijk verder gaan slapen zonder morren en toen was het om 4 uur feest wakker en niet gaan slapen :( :( dus maar een flesje gegeven. nou ja daarna heeft ie geslapen tot 9.00 uur. inmiddels zit ie dus weer op zijn oude schema het was te proberen natuurlijk. ga nu morgen maar eens kijken hoe die de fles van 11 uur drinkt wat daar liet ie vandaag ruim 120 van staan. heeft zijn fruithapje natuurlijk gekregen misschien eerst die fles maar eens minderen of eraf halen. en zo niet blijft ie lekker nog op 5 flessen zitten. het is toch al zo'n hongerrig typje haha. nou lang verhaal ik ga maar weer ff stoppen wel stilletjes hier trouwens.

10. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @Gabje20, ik heb nog niet gezwommen met Nona maar wil wel met haar op babyzwemmen gaan. Dat heb ik met die andere twee ook gedaan dat is ook leuk.

@Misspuma, is de trap al geplaatst?

Gina

11. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Goeie morgen allemaal

Zo Martina slaapt weer en heb ik nu even de tijd om hier te spieken.
    Alles lekker rustig aan deze kant .
    zometeen eerst de bedden verschonen en de slaapkamers afstoffen.

Ik moet straks eerst weer naar de opticien met mn dochter (zucht)

@tweety: wat jammer dat hij s"nachts weer komt voor een fles

@MissPuma:Is hie mooi geworden je trap

liefs jacoba :D

12. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik heb in het weekend een armband gekregen van mijn hubbie met de namen van onze 3 kids! Heel mooi.... Ik was en ben er heel blij mee.

Gina

13. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Gina:word jij even verwend

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo allemaal.
    nou vandaag een druk dagje gehad zijn ff bij een kd wezen kijken ga nog ff bij een andere info. halen even naar mijn werk geweest het rooster van maart lagt er en ja hoor ik sta er weer bij he jammer nou zeg. :) en we zijn de papieren voor het huis weg wezen brengen. we krijgen de 1e week van feb. de sleutel. wanneer precies is nog niet bekend zodra de laatste inspectie is geweest weten ze of er nog veel aan moet gebeuren. nou ik geloof het niet hoor. en net naar het cb geweest rene heeft weer zijn prikjes gekregen de 1e deed hem niks(stoere vent) maar de 2e moest ie toch erg huilen hoor (ahhhh) nu ligt ie lekker op zijn bedje te knorren. hij is bijna een kilo aangekomen en 3,5 cm gegroeid. dus het is een grote vent aan het worden. nou ik ga nog ff wat opruimen hier en daar. tot laterssss

15. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Ben ik ook weer ! Die kleine meid vond dr zelf heel erg leuk voor de spiegel, moest de hele tijd lachen. Nu elke keer als we voorbij lopen kijkt ze snel hihi.

Vandaag een hoop gedaan, wassen, strijken en soppen. Pfff gelukkig nu klaar.

Ze draai nu wel vaak van rug naar buik en andersom ! Nu hebben ook eindelijk andere gezien iedereen dacht ja hoor. Maar ja bewijs is geleverd haha.

Zozo Gina das leuk !
    Ik ga volgende week babyzwemmen ! Tweety heb je ook in gewoon water gezwommen ? Was het niet te koud en hoe lang kan je er ongeveer inblijven ?

Groetjes

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    o ja vergeet nog van het cb begonnen natuurlijk over het fruit en over op de buik slapen dat was niet goed en moest hem op zijn rug gaan teggen nou ik weet niet hoe geloof nooit dat ie dat gaat pikken.

@gabje20 wij zijn toen in het kinderbad geweest is een appart bad hier waar het geloof ik iets warmer is en we bleven ongeveer een 15 min erin en toen ff wat drinken en rene in zijn maxi cosi tutten en daarna weer ongeveer hetzelfde. maar hij was toen 7 weekjes is nu natuurlijk al weer een stuk ouder en kan weer wat langer erin. het babyzwemmen hier is ongeveer een 45 min. per les dus denk dat je nu wel zoiets kan gaan zwemmen.

17. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    hihi leuk zeg ! Ik ga echt snel zwemmen met dr !

Ga vrijdag lekker weer eens paardrijden, eerst een proefles en als het weer bevalt ga ik elke week weer ! Mis het zoooooooo..... Ben benieuwd.

Owwwh ja ! Het lijkt wel of ze ineens per dag een stuk minder wilt slapen overdag, ze is heel erg vrolijk en lacht naar alles en iedereen. De avond gaat ze wel gelijk slapen als ze dr bedje ruikt hihi. Hebben jullie kleintjes dat ook ?

Het is wel rustig ! We moeten is wat meer gaan kletsen...

18. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    @ Tweety: Doe jij rene altijd in de avond in bad of niet. Misschien dat hij daar lekker moe van wordt van het gespetter en dan de fles en dan lekker doorslapen ! Die kleine meid doe ik dat ook eerst 15 tot 20 minuten spetteren.

19. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    @gabje, ben ook alweer een tijdje bezig met paardrijden. Echt weer genieten.

Quinn slaapt soms veel en soms weinig overdags. Wel moet ie voortaan in z'n bedje slapen. Beneden is het te lawaaierig denk ik.

Gisteren had Quinn geen goeie dag. Mocht nog wel zeggen dat ie z'n 200 ml. flessen bijna nooit leeg dronk. Gisteren heeft hij ze alle 5 leeggedronken en nog kwam ie dan eerder dan eigenlijk moest. Hij brulde alles bij elkaar dus ja, dan maar een flesje. Gisteravond begon ie al om 21.15 dus mijn partner z'n flesje gegeven. Ik dacht ga maar op tijd naar bed want dat wordt nachtwerk. Maar gelukkig hield hij tot 5.45 vol dus dat viel weer mee. Heb vandaag toch maar rijstebloem gehaald want ben toch bang dat de 200 ml. binnenkort te weinig wordt en heb begrepen dat hij niet meer dan max. 5x 200 ml. mag :rolleyes: .

Even voor degene die al rijstebloem (nutrix) geven. Hoeveel en hoevaak geven jullie dit?

Silly

20. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    @ Silly : Ik heb de rijstebloem ook gegeven, 3 theelepeltjes. Ben ook weer gestopt inverband met krampjes en poepen wilde niet lukken.

Morgen paardrijden heeeeeeerlijk ! Vervroegd van vrijdag naar morgen. Kijk er naar uit ! Laat wel weten hoe het was. Moet alleen even een broek kopen hihi.

groetjes gabje

Deel Deze Pagina