@claudia, wat fijn zeg dat Vince goed geslapen heeft.Is het afgelopen nacht ook goed gegaan? @tweety, het is je vergeven hoor .Iedereen maakt wel eens een foutje. @misspuma, erg mooie meubels heb je.Vind vooral je salontafel leuk met die zwarte vlakken erin. Dat is zeker steen (een soort marmer of zo?). Quinn ligt nog heerlijk te pitten. Vanmorgen om 6.45wakker en om 8.00 weer op bedje gelegd en nu slaapt hij nog. Haal hem wel om uiterlijk om 10.00 uitz'n bedje anders gaat het middagslaapje mis. Silly
@ Silly: Ja het is inderdaad ingelegd steen, weet niet of het marmer is volgens mij niet. Die Quinn zo vroeg wakker, maar gelukkig dat hij om 8.00 nog even is gaan slapen. Zo meiden weer een dag voorbij, hier rustig aangedaan. Manlief ging vanmorgen naar de stort om de oude meubelen weg te brengen, en ik heb toen heerlijk met Keano gespeeld en geknuffeld. Vanmiddag kwamen mijn ouders de meubelen bewonder, en gelijk ons nog even gezien voordat ze op vakantie gaan. Die gaan zondag lekker naar spanje voor 11 dagen heerlijk! Verder hierzo alles rustig, Keano ligt alweer heerlijk te pitten. Manlief is met zijn vader naar de BMW-dealer (vader zoekt een nieuwe bedrijfsauto). Dus die is even weg. Liefs, misspuma
@misspuma, mijn schoonouders komen maandag terug van een 8-daagse zonvakantie. Lijkt me ook heerlijk even naar de zon. Vandaag een rustig dagje.Quinn slaapt nu,de oudste zit de nintendo-en n ik achter de pc. Straks als Quinn wakker is even naar de bouw van het nieuwe huis van m'n zwager gaan kijken en verder eigenlijk weinig te doen.Wil je nog iets voor in huis om het speelgoed op te bergen als de box straks weg is. (kleine kastjes) dus misschien daar even voor gaan kijken. Manlief is werken dus moet ik mezelf en de kids vermaken. Silly
Hoi Meiden, Met Vince gaat het lekker!Hij is minder verkouden en hij spuugt niet mee!Mag ook wel na 1 week.Hij knapte donderdag al aardig op wilde zelfs macaroni eten Heb het hem maar gegeven en hij heeft het lekker opgegeten.Het slapen gaat ook weer beter hij slaapt in zijn eigen bedje(staat wel ij ons op de kamer)tot een uurtje of 6 das al een hele verbetering @Silly,Zie hierboven Quinn was ook lekker vroeg uit de veren,gelukkig dat hij daarna nog eventjes is gaan slapen. @Misspuma,Heerlijk even knuffelen! Liefs,Claudia
Ga even dweilen en dan is mijn huisje weer helemaal aan kant. Manlief is werken die komt om 12 uu weer thuis. Yentl heeft vanmiddag een kinderfeestje die is de hele dag weg,vanmiddag dus een rustig dagje.We gaan even de stad in op zoek naar een nieuwe stofzuiger want de onze heeft het begeven.Heb nu eentje van mijn tante te leen maar das ook niet alles @Silly,Lijkt mij idd ook erg lekker even een weekje naar de zon.Ik heb al zitten kijken voor de zomervakantie. Liefs,Claudia
nou meiden pfff gisteren wasik me toch ziek. bleee heel de dag last van me maag overgegeven en aan de race bleee. gelukkig voelde ik me vandaag weer goed dus ben ik gaan werken net weer thuis. nog 3 daagjes werken en dan weer vrij. rene heeft nog steeds dunne zure luiers papa had hem al 3x gedoucht intussen heb ik hem nu ook al helemaal kunnen verkleden pfff kan er niet tegen op wassen. @claudia balen is dat he als je stofzuiger ermee stopt. leuke foto's met zijn appelwangetjes. @misspuma lekker hoor de oude rommel weer weg. @silly lijkt me ook wel wat ff de zon.
Goede avond meiden, @ Silly: En nog wat kunnen vinden voor speelgoed opruiming? En heb je jezelf en de kids kunnen vermaken vandaag? @ Claudia: Ow wat fijn dat Vince weer goed slaapt, al is het dan op jullie kamer maar wel in zijn eigen bedje goed hoor! En fijn dat hij niet meer hoeft over te geven! Wat een schattige foto's van Vince lekker ding hoor, en die appelwangetjes om op te vreten . Nee, zonder stofzuiger kan je niet hé en nog een nieuwe kunnen vinden? @ Tweety: Ach jeetje dus jij ook al aan het overgeven, bah! Gelukkig dat het vandaag al weer goed ging! En ik denk dat jij inderdaad wel blijft wassen met zo een kleine poepert in huis. Beterschapjes voor Rene! Zo dagje werken zit er weer op morgen nog een dagje en dan 3 dagen vrij heerlijk! Hier alles rustig, Keano ligt al weer een tijdje op een oor hij had bij Oma niet zoveel geslapen dus ja dan maar op tijd je bedje in 's avonds. Mijn schoonzusje was op bezoek bij mijn schoonouders dus zijn we nog even met zijn allen incl. de hondjes wezen wandelen Keano die deed aan een hand mee lopen zo lief! Loslopen buiten durft hij nog niet zo goed, binnen heel af en toe. Liefs, misspuma
@misspuma leuk he dat wandelen alleen gaat het nog vrij langzaam he hihi. pffff wat een dag alleen maar poep poep en poep. rene heeft mama goed laten weken vandaag. heb hem na het 3e setje kleding maar in zijn rompertje laten lopen. zo zielig die billetjes lijken net tomaatjes. heb eind van de middag ors en bepanthen zalf gekocht hoop dat dit gaat helpen als ie morgen nog zo aan de dunne is bel ik de hap ff op want dit trekken we niet als ik maar naar zijn luiertje wijs schreeuwt ie het al uit. hoop dat de ors wat helpt om vocht vast te houden want heb nu het idee wat er ingegaan is aan drinken er vanonder gelijk weer uit is gekomen. hij heeft wel erg veel gedronken dat scheelt.
@ Tweety: Groot gelijk dat je hem later op de dag maar even in zijn romper liet, tis zonde! En dan die billetjes hopelijk werkt de bepanthen! En anders inderdaad even de hap bellen. En ja het wandelen is leuk maar het gaat inderdaad niet erg snel ach ja niet erg hoor! Liefs, misspuma
Hallo meiden, @ Misspuma, leuke nieuwe meubels, zeg! Heel mooi met die steen erin! Oh, wat heerlijk dat je ouders naar de warmte gaan. Lijkt mij ook wel wat! @ Claudia, ieh, muizen! Vince knapt weer wat op? Mooi! Mooie rode konen heeft hij op de foto's! Geslaagd voor een nieuwe stofzuiger? @ Tweety, Arme Rene toch! Wat zal zijn kontje zeer doen! Gelukkig dat jij niet ziek bent geworden! Hier is alles prima! Tymen heeft volgens mij erg last van zijn kiezen! De vierde komt nu door. Gisteravond zijn we tot 22 uur met hem bezig geweest. Hij ging maar niet slapen en zat mooi rechtop in zijn bedje te spelen. Uiteindelijk toch maar een zetpil gegeven en toen ging hij slapen als een roos! Nu vanmiddag kan hij weer niet slapen. Hij is niet vervelend maar hij ligt maar wat te praten in zijn bedje! Ik ben ook al bij hem geweest maar het helpt niet. Wordt een lange dag vrees ik... Gistermiddag had ik de reunie van de zwangerschapsgym hier bij ons thuis. Ik had het samen met nog 1 van de meiden georganiseerd. was erg leuk, al die kleintjes bij elkaar! Manlief is nu bezig met een kast. Die moesten we nog steeds afmaken. Morgen werken, de hele dag en dinsdag nieuwjaarsborrel. ik ben speciaal uitgenodigd, ik ben 5 jaar in dienst en word gehuldigd... Niks voor mij, maar zal wel moeten!
@ Setteke: Ten eerste gefeliciteerd met Tymen zijn 15 maanden (lees het toevallig op je banner ). HaHa gehuldigd worden... gefeliciteerd met je 5 jarige dienstjaar! Ow wat leuk een meating met de vrouwen van zwangerschapsgym! Die Tymen druk bezig met zijn kiesjes sterkte? Is hij vanmiddag nog gaan slapen of alleen maar liggen praten in bed? Zo meiden dagje werken zit er weer op, nu 3 dagen vrij . Keano is net zoals Tymen ook bezig met zijn tandjes, hij heeft er nu in een keer 2 hoektanden bij...hij heeft het er deze keer flink moeilijk mee. Hij is heel snel huilerig en moe dus hij ligt nu vanaf 18.15 al te maffen. Even een vraagje voor julie allemaal drinken jullie kindjes nog een fles? Keano wel, alleen 's ochtends zo een papfles met appelsmaak hij drink deze overgens zelf, hij ligt dan in de box. Liefs, misspuma
@ Misspuma, Tymen is niet meer gaan slapen. Zullen ook zijn tanden zijn. Hij krijgt drie kiezen en 1 hoektand in een keer. Gisteravond was een drama, hoop dat het vanavond wel goed gaat. Hij moet morgen weer naar de oppas, dus zou fijn zijn als hij dan een beetje lief is. Wat betreft de fles, ik zou het niet weten, Tymen krijgt al sinds 9 maanden geen flessen meer.
@ Setteke: Jammer dat hij niet meer is gaan slapen vanmiddag, slaapt hij nu wel. Hopelijk is hij morgen een beetje schappelijk voor de oppas! Wat geef jij Tymen 's ochtends dan een boterham of pap? Liefs, misspuma
@setteke he die tymen ook al zo'n last van die rot tandjes. slaapt ie nu wel? @misspuma rene krijgt alleen savonds voor het naar bed gaan nog een fles. verder drinket ie uit de flip it beker van nuby en zijn melk met het eten uit een tuit beker. smorgens en tussen de middag eet hij brood. hier is alles gelukkig weer een stuk rustiger. rene was gisteren erg huilerig van zijn tandjes en kontje. (leek wel een aap je) de zalf en de ors hebben hun werk gedaan zijn billetjes zijn nog wel rood maar het is al een stuk minder als gisteren kan hem nu gewoon verschonen en insmeren. ook heeft ie geen diarree meer.(tot nu toe) heb hem gisteren 2 flesjes gegeven met wat ors erin en vanmorgen heeft ie nog een klein flesje op. nog 2 daagjes werken en dan 2 vrij en dan mag ik er weer 5 pfff zijn wel halve diensten maar toch.
Nog ff snel, @ Misspuma, tymen krijgt een boterhammetje 's morgens en een stukje fruit met een beker drinkyoghurt. @ tweety, Tymen is vanavond lekker gaan slapen, hij hoest wel steeds in zijn slaap. Nu maar hopen dat hij niet weer wat krijgt...Gelukkig dat het ietsje beter gaat met Rene!
Hey meiden ben ik weer. Ben ziek geweest en kon mn hoofd niet optillen vandaar dat ik er niet was. Alles gaat hier zn gangetje vanmorgen met martina op het CB gweest. Ze weegt nu 9500 gr en 74,5 cm . Agnita is nu naar de oogarts toe met Pieter voor een nieuwe meting. Ben benieuwd of ze verbeterd zijn. En we hebben Elisa opgegeven voor school ze kan meteen na haar verjaardag komen. Oja Martina kan nu ook op de trap klimmen en op het kleine rieten stoeltje wat hier in de kamer staat . Ze zat parmantig naar me te zwaaien zo .
@jacoba mooie cijfertjes heeft martina weer. wat een klimmertje wordt het he. @setteke gelukkig is ie gaan slapen. het is idd niet te hopen dat ie weer wat krijgt. met rene gaat het weer beter hij had op het kdv wel dunne ontlasting maar dat is bij 1x gebleven. alleen zijn avond eten is ie weer aan het weigeren. nu al 3 avonden maar ja zal wel weer goed komen. hij was erg vervelend en huilerig na zijn middagslaapje en ligt nu al op bed heb hem 2 min gehoord en nu is het al 15 min stil dus denk dat ie moe was.
Goede avond meiden, @ Tweety: Keano drinkt inderdaad ook uit de flip-it beker van Nuby heerlijke bekers. Ook al zo een last van zijn tandjes, vervelend hé als die doorkomen vind het altijd zo zielig. Hoe is het nu met Rene zijn billetjes, zijn ze al minder rood? Ja, dat is te begrijpen dat hij moe is na de afgelopen dagen. Gelukkig dat het maar bij 1x diarree bleef vandaag. Op den duur krijgt hij weer wel honger, en eet hij vast weer heerlijk van zijn avond eten. @ Setteke: Gelukkig dat Tymen toch nog in slaap was gevallen gisteren. @ Jacoba: Ach meissie wat vervelend dat je ziek was, gelukkig ben je weer opgeknapt. Mooie cijfers weer van Martina. Kleine klimgeit hihi. Wat leuk dat Elisa direct naar haar verjaardag naar school kan, hoe vind ze het zelf? Hoe waren Agnita haar oogjes, verbeterd? Keano werd vanmorgen pas om 09.00 wakker dus heerlijk lekker uit kunnen slapen. Vanmiddag had ik hem om 12.00 op bed gelegd en om 16.00 ben ik hem maar eens wakker gaan maken kleine slaapkop is het vandaag. Nu ligt hij ook alweer heerlijk de knorren. Manlief heeft middag-dienst dus die is er vanavond niet lekker hoor een avondje voor mezelf. Ik ben vanmorgen samen met Keano naar de winkel gewandeld, Keano heeft helemaal opzichzelf gelopen gelukkig is de winkel niet ver van ons huis vandaan. Op de terugweg naar huis was hij wel moe hoor, dus heb hem toen maar gedragen. Zijn hoektanden zijn nu helemaal door, dus ik denk dat het leed weer voor even geleden is. Liefs, misspuma