@misspuma zozo die keano helemaal lopen naar de winkel. nou rene gaat maar lekker in de wagen nog hoor hihi. eer ik dan bij de winkel ben hihi. rene was om 18.15 weer wakker en is nu net weer naar bed gegaan hij was weer helemaal het ventje gezellig en vrolijk. eigenlijk had ie nu nog geen zin maar hij mag morgen weer vroeg uit zijn bedje dus mama vond het tijd.
@ Tweety: Ik ben inderdaad ook een uur bezig geweest om de boodschappen te halen, maar het was lekker weer dus waarom niet. HiHi die Rene toch nog wakker geworden, groot gelijk dat hij nu weer naar bed moest zeker als het morgen weer vroeg dag is voor hem. Liefs, misspuma
o ja meiden de pendels die ik had staan waren helaas niet gelukt. werdt op mijn in nestelings dag al ongi. dus nu gaan we maar voor een verjaardagskadootje voor rene hihi
@ Tweety: Jammer dat je ongi bent geworden. Ook een leuk kadoo voor Rene . Succes meissie! Liefs, misspuma
Hey meiden, Het is rustig op het forum, er is niks bijgeschreven. Hier thuis was het wel anders, Keano werd vanmorgen om 06.00 schreeuwend wakker...kreeg hem niet meer in slaap dus dan maar eruit en een flesje gegeven. Ik heb hem tot 11.45 op kunnen houden en toen naar bed gebracht, gingen de buren staan boren met een drilboor...dus mijn man er naar toe, gelukkig hielden ze er verder rekening mee en hielden zich 2 uur stil. Vanmiddag onverwachts bezoek van een vriendin, was wel heel gezellig. Tussendoor kwamen de Opa en Oma van mijn man ook nog langs om naar de meubels te kijken dus het was even druk hierzo in huis. Keano ligt nu heerlijk te slapen, manlief is aan het werk. Dus de rust is weer wedergekeerd . Liefs, misspuma
@msspuma, nee niks kunnen vinden om het speelgoed in op te ruimen maar ik en de kids hadden ons wel vermaakt hoor . Quinn was vanmorgen ook vroeg uit bed,om 5.30. Ook een fles gegeven en om 6.00 teruggelegd.Is gelijk gaan slapen tot 8.30 dus hij had gewoon honger.Zelf ook nog even teruggekropen tot 7.30; heerlijk. @tweety, volgende keer beter. @Jacoba, leuk he dat trapklimmen. Vind Quinn ook helemaal geweldig. Hoe is het afgelopen bij de oogarts? Hier ligt alles weer lekker op bed. Manlief is werken dus het rijk voor me alleen. Lekker even computeren en tvm kijken en dan weer naar bedje. Met de weer buiten vind ik het altijd wel lekker om in m'n warme bedje te kruipen. Silly
@ Silly: Jammer dat je niks meer hebt kunnen vinden. Die Quinn ook al vroeg wakker vanmorgen, gelukkig dat hij nog wel ging slapen. Ja lekker hé als het zulk weer is om in je warme bedje te liggen. Jij ook het rijk alleen, heerlijk hé ik geniet er altijd wel van hoor hihi. Liefs, misspuma
@misspuma en silly wat een vroege vogels zeg. hier is de rust ook weer weder gekeerd morgen lekker uit slapen ben nu 2 daagjes vrij nou ja donderdag hebben we afdelingsvergadering dus kan ik alsnog terug. verder is het rustig man lief is ook nog werken dus heb ook het rijk alleen.
@ Tweety: Gelukkig dat bij jullie de rust ook is wedergekeerd! Manlief ook al aan het werk, allemaal vrouwen alleen thuis hihi! Vervelend hé vergaderingen op je vrije dag heb ik ook altijd... Liefs, misspuma
Hoi meiden, Nou dacht ik dat Vince beter was Niet dus!Gister toen ik klaar was met werken heb ik hem opgehaald en hij was alweer aan het snotteren en kreeg weer koorts.Ik had hem in zijn kinderstoel gezet en een dvd van Bumba erin gedaan zodat ik aan het eten kon beginnen begint hij opeens te gillen en huilen en ja hoor weer alles onder gespuugd Dus maar gelijk zijn pyamatje aangetrokken en hem maar weer met een zetpil op bed gelegd.Vandaag leek het goed te gaan tot een uurtje geleden weer zijn hele bedje onder gespuugd allemaal slijm en zuur dat het ruikt!begin het nu een beetje zat te worden.De huisarts zegt ja het heerst hij heeft het nu al 12 dg af en aan das toch niet normaal!Denk dat ik morgen toch gewoon de kinderarts opel of ik langs mag komen @Silly,Idd heerlijk om met dit weer op bed te liggen en dan liggen luisteren naar de wind en de regen die tegen het raam tikt! @Misspuma,He gets zo vroeg op en dan ligt hij lekker gaan de buren aan de gang Gelukkig dat de rust weer is weder gekeerd @Tweety,jammer dat je ongi geworden bent.Op naar een nieuwe ronde dan maar! @Jacoba,Mooie cijfrtjes voor martina.Ookal ziek geweestGelukkig dat je nu weer beter bent!Trap klimmen vindt Vince ook het leukste wat er is. @Setteke,Tymen ook 4 kiezen Vince heeft er nu ook 4 ook met veel pijn en moeite Gefeliciteerd met je jubileum en veel plezier op de borrel van je werk1 Gezellig een reunie van zwangerschapsgym al die kleintjes bij elkaar lijkt me erg leuk om te zien! Liefs,Claudia
Goede avond meiden, @ Claudia: Ach jeetje die Vince dus toch nog ziek. Heel veel bterschap met hem! En ik zou inderdaad even naar de ka bellen, dat kan niet goed zijn als je 12 dagen ziek bent en zo moet spugen. We zijn vanmorgen heerlijk met zijn 3-en naar de stad geweest. Weer van alles aangeschaft, voor Keano een potje gekocht ga er op een speelse manier mee beginnen. Ik spaar babyzegels van de Etos en nu had ik pas 6 pakken luiers gekocht dus weer heel wat zegels, heb gelijk die kaarten ingeleverd en kreeg 4x zwitsal olie dus dat is mooi meegenomen. We hebben een LCD t.v. besteld hij is 92cm echt heel mooi. Eigenlijk wilde we nog wachten, maar onze t.v. gaat het nu toch echt begeven allemaal paarse/blauwe vlekken in het beeld ja dat kijkt natuurlijk niet echt lekker t.v. Met Keano is alles prima in orde, nu zijn hoektandjes doorzijn heeft hij nergens meer last van gelukkig! Morgen werken, geen zin in maar ja iemand moet toch voor die t.v. werken haha! Liefs, misspuma
@claudia he wat rot dat ie nou nog ziek is. ik zou idd ook nog ff de ka bellen. joepie goed nieuws mannetje lief heeft vandaag een contract aanbod gekregen. hij kan per 1 feb in dienst komen voor het bedrijf waar hij nu voor werkt via het uitzendburea. wordt dan wel ff omschakelen van week naar maand geld maar dat gaat wel weer lukken. verder is alles rustog hier rene heeft vanavond voor het eerst goulash gegeten met rijst nou ja gegeten zeg maar gewoon gevreten hihi hij wilde ook nog van mij hebben toen zijn bordje leeg was.
@Claudia, wat vervlend zeg dat Vince weer zo aan het spugen is. En dan elke keer alles onder, das idd balen. Kun je alles weer verschonen. @misspuma, Gaaf joh zo'grote tv.Heerlijk he, gewoon eens even flink uitpakken met shoppen.Bij Quinn komen er onder kiezen door denk ik want daar heeft hij flink bobbels zitten. Hij zal er wel weer last van krijgen want dat had hij ook met de andere kiesjes. Vanmorgen toch nog een opbergkastje gevonden. Een witte met 4 gekleurde (blauw) schuifbakken erin. Denk dat ik er ook nog een witte kist bij koop wat ook nog als zitbankje gebruikt kan worden.Heb wel donkere meubelen thuis maar vond het leuker om het speelhoekje een vrolijke kleur te geven. En we hebben en l-vormige huiskamer dus dan steekt het toch niet zo af. Silly
@ Tweety: Wat goed dat Rene goulash gegeten heeft, hopelijk krijgt hij er geen last van! Fijn dat je man nu via een werknemer kan gaan werken, i.p.v. via het uitzendbureau! En inderdaad even omschakelen maar dat zal wel lukken hoor. @ Silly: Ja, we hebben inderdaad even flink geshopt en daar word je errug blij van hihi. Lijkt me een leuk opbergkastje, fijn dat je er nog eentje hebt kunnen vinden. Het speelhoekje van Keano is ook lekker vrolijk met kleuren, de rest is allemaal een beetje donkerder van kleur. Liefs, misspuma
Hey meiden Ik heb een gaaf kado gegregen namelijk een LAPTOP. Met Agnita haar oogjes gaat het de goede kant op zijn al wat verbeterd ik weet de sterkte nu niet maar over 4 maanden worden ze opnieuw gemeten. Verder is het hier een ziekenboeg Martina is ziek en Elisa . @Claudia beterschap met Vince en idd de ka bellen vind het ook wel erg lang duren. @Tweety gefeliciteerd met het contract van je man. @missPuma gaaf zeg zo'n grote tv kijkt wel lekker. En lekker geshopt zo te lezen . @Silly Word vast een leuke speelhoek voor Quinn en idd kleurtjes zijn veel leuker voor kinderen. Hier zijn de tafel en de stoeltjes roze. Lekker vrolijk voor de kids
Leuk dat jullie ook kleurige speelhoekjes hebben. Ben ook erg benieuwd hoe het eruit ziet als het klaar is. Kastje moest besteld worden dus ik moet nog even wachten. @jacoba, ik heb thuis ook een laptop. Echt ideaal. Onze computer staat boven dus gebruik ik de laptop als Quinn beneden aan het spelen is. Fijn dat de oogjes van Agnita verbeterd zijn. @Claudia, en hoe is het nou met Vince. Heb je afgelopen nacht toch goed kunnen slapen of was het weer raak. Hoop het niet voor je meid. En heb je de ha nog gebeld. Quinn is nu weer bij oma. Die is net terug van vakantie dus is het weer een tijdje geleden voor Quinn dat hij bij oma is (en ook moet slapen). Ben dus ook erg benieuwd hoe het vandaag gaat. Silly
Goede avond meiden, @ Jacoba: Jeetje wat een gaaf kado! Goed zo dat Agnita haar oogjes wat verbeterd zijn! Ja heerlijk zo een grote t.v., kunnen er alleen pas vanaf dinsdag van genieten...dus nog even geduld hihi. @ Silly: En hoe is het bij Oma gegaan, is hij lekker gaan slapen? Zo meiden dagje werken zit er weer op. Morgen nog een ochtend werken en dan 7 dagen vrij heerlijk! Keano ligt alweer heerlijk te slapen. Verder weinig te melden. Liefs, misspuma
@misspuma o ik ben jaloers 7 dagen vrij ik mag er nog 3 werken hihi. @jacoba zozo een laptopje ik wil er ook zo graag een maar vind ze erg duur. meiden ik heb een nieuwtje heel misschien gaan we dit jaar trouwen niet verder vertellen he hihi. :-# het liefst wil ik alles erop en ernaan maar dan kan ik wachten tot ik bejaard ben denk ik want daar heb ik het geld gewoon niet voor. ik heb dit altijd geroepen maar ben sinds mijn opa overleden is eigenlijk aan het denken geslagen en nu heb ik zoiets waarom een feest geven voor mensen die ik nooit zie of hoor. we zitten nu te denken om uit eten te gaan met de naaste fam. mijn nicht heeft dit dus 2 weken gelden ook gedaan zonder dat iemand dit wist en vind dit eigenlijk wel een goed iedee alleen wil ik toch wel een jurk hihi eigenwijs he. ik hou jullie op de hoogte van het verloop we gaan eerst eens kijken wat we kwijt gaan zijn ervoor.
@ Tweety: Alvast een voorzichtige gefeliciteerd van ons! Ja, een bruiloft is heel duur. Wij hebben het ook simpel gehouden, wij gingen onder elkaar eten bij mijn schoonmoeder (wat toen 7 maanden zwanger en had echt geen zin om in een restaurant te zitten) het was een hele speciale dag een dag om nooit te vergeten! Succes met alles uitzoeken en veel plezier daarmee natuurlijk! Liefs, misspuma
Hoi Meiden, Daar ben ik weer Heerlijk geslapen afgelopen nacht!Vince zijn verkoudheid is zo goed als weg en hij spuugt ook niet meer(nog niet te hard juichen)Hij ligt nu ook heerlijk te slapen alleen staat zijn bedje nog wel op onze kamer.Als het goed blijft gaan dan zet ik die morgen ook weer terug. Vandaag niet echt leuk nieuws gekregen Yentl moet waarschijnlijk nog 1 jaartje kleuteren Ik vindt het zo sneu voor haar ze heeft 2 dikke vriendinnen die ze straks moet gaan missen maar het is niet anders @Silly,Vince heeft de afgelopen nacht perfect geslapen moest hem vanmorgen om 7:00 uur zelfs wakker maken!Ik heb de ha niet meer gebeld maar ga morgen wel even contact opnemen met de ka die zat dan hier in de poli.Leuk hoor dat je toch een kastje hebt gevonden ik moet ook maar eens gaan zoeken met al dat speelgoed van die 2 Hoe is eht met Quinn gegaan vandaag bij Oma? @Tweety,Gefeliciteerd met het contract van je mannetje en natuurlijk met jullie voorgenomen huwelijk,Spannend.Wij hebben onze bruiloft ook heel eenvoudig gehouden,kost idd al zat.Wij hebben er toen voor gekozen om bij beide kids een uitgebreid kraamfeest te geven. @Jacoba,Heerlijk he een laptop!wij hebbener ook eentje. Goed hoor dat Agnita haar oogjes niet verder achteruit zij gegaan.Beterschap met je 2 meiden! @Misspuma,Wouw een flatscreen van 92cm mijnman zit helemaal te zwijmelen Wij willen er ook eentje kopen maar onze breed beeld is pas 3 jr oud(ff wachten dus maar)Wel heel gaaf hoor! Liefs,Claudia