@Tweety, wat een leuk nieuws......misschien dan, zou wel leuk zijn! Een bruiloft is inderdaad duur. Wij hebben het wel groot gevierd. De receptie en het feest hebben we in een kasteel gegeven (was fantastisch). Daarna zijn we een maand op huwelijksreis gegaan naar Amerika (een geweldige ervaring). Maar, je moet wel bedenken dat het dit jaar 10 jaar geleden is dat we getrouwd zijn (in de guldentijd, dus goedkoper dan nu). Ook hadden wij toen nog geen kinderen en werkten allebei fulltime. Dat is natuurlijk wel een verschil. Maar als jullie het gaan doen......heel veel plezier met de voorbereidingen. Alleen daarvoor zou ik wel opnieuw willen trouwen (met dezelfde man natuurlijk hahaha.....). Nona kan uit zichzelf staan sinds gisteren! Weer een stapje in haar ontwikkeling! \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/
Goede morgen allemaal hier een lekker relaxte ochtend de zieken hier zijn weer beter alleen nog een beetje verkouden. Morgen gezellig naar Balorig toe met de kinderen kunnen ze zich even lekker uitleven. @Gina geweldig dat Nona kan gaan staan idd weer een stapje vooruit. @Tweety van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. @Claudia Wat sneu voor Yentl dat ze nog een jaar de kleuter moet doen. maar wel super van Vince dat hij je heeft laten slapen . Hoe is het vannacht gegaan? @Silly en hoe is het bij oma gegaan?
@Claudia, mijn dochter en zoontje moesten ook allebei een extra jaar kleuteren. Het heeft mijn dochter heel goed gedaan en mijn zoontje gaat volgend jaar dus nog een extra jaartje kleuteren. Mijn dochter had ik ook een hele goed vriendinnetje in haar klas, maar ze wonen bij elkaar in de buurt en ze zien elkaar nog steeds heel veel na school tijd. Ik vond het ook fijn dat ze een extra jaartje had want het is ook niet leuk om te zien dat je kind zo achter de feiten aanloopt. @Jacoba, hier zijn we ook een beetje aan het uitzieken. Mijn man, mijn zoontje en ik hebben buikgriep gehad. Mijn dochters niet hahaha.....zij kunnen waarschijnlijk wel tegen een stootje. Leuk, naar ballorig. Hier is er ook net een geopend in de kerstvakantie. We zijn nog niet geweest. Maar mijn zoontje heeft er wel volgende week een kinderfeestje. Nona heeft er nu helemaal zin in om te staan. Ze is de hele dag aan het oefenen. Ik vind haar nu echt baby-af (want omdat ze zo laat was met alles i.v.m. de lage spierspanning is ze voor mijn gevoel heel lang een baby geweest). Gr. Gina
Hallo meiden! @ Claudia, Vince niet weer ziek geworden? Het moet nu toch wel weer eens een keer over zijn hoor! Ach wat jammer dat Yentl nog een jaar langer gaat kleuteren. Wat vindt ze er zelf van? @ Misspuma, en wat vindt Keano van zijn potje? Tymen begint nu zelf aan te geven dat hij erop wil. Tegenwoordig poept hij liever op de pot dan in zijn luier! (geen wonder met die vreselijke luieruitslag) Wauw, wat een tv. Wij hebben nog een hele simpele. Heeft ook al een aantal jaren vlekken, dus wij zullen er ook wel aan moeten geloven! @ Tweety, gefeliciteerd meid! Voor je man (in spé, hihi, ook nog van harte met jullie voorgenomen huwelijk!) vast ook een opsteker! @ Silly, wij hebben tot nu toe nog plastic bakken voor het speelgoed, maar straks komt er een extra kast in de bijkeuken en daar gaat alles in. Wij hebben geen ruimte meer voor een kast(je) in huis! Is het goed gegaan bij oma? @ Gina, wat goed van Nona! Wat doet ze het nou ineens goed zeg! Ze heeft echt de smaak te pakken. Tja, dat was het dan voor de babytijd! @ Jacoba, gelukkig dat de zieken weer wat opknappen! Naar welke balorig gaan jullie? Hier is alles goed. Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien ben ik bijna 12 weken zwanger. Vanmorgen bij de verloskundige het hartje gehoord, was weer zo mooi om te horen! Tymen vond er weinig aan bij de verloskundige. Kon zijn gemak niet houden, zelfs niet als ik hem ging paaien met koekies! Vorige week heb ik een echo gehad, ook wel weer mooi om te zien. Echt zo'n klein minimensje. Ik zal de foto nog even in mijn album zetten en hier plaatsen. Met tymen is alles prima. gisteren naar het cb geweest, alles is oké, alleen is de achillespees van zijn linkervoetje wat verkort waardoor hij op zijn tenen loopt. Moeten we even mee oefenen. Hij heeft prikken gehad en zich uitstekend gedragen. Ook de cijfertjes waren weer mooi: 10.750 gram en 83 cm. Hij heeft echt een lengtespurt gemaakt. 6 cm is hij gegroeid in 4 maanden. Verder heeft Tymen bedacht dat hij alleen maar vlees wil eten met warm eten. Groente en aardappels spuugt hij gewoon weer uit, dus we moeten het even creatief aanpakken! Alles verstoppen onder het vlees hihi!
Hoera!! Setteke. Wat leuk dat je zwanger bent. Heb ik dat gemist of had je het nog niet verteld? In ieder geval lekker genieten weer van je zwangerschap en natuurlijk proficiat!!
@ Gina, ik heb het inderdaad nog even stil gehouden. Wilde eerst 12 weken zijn. Niet helemaal gelukt, maar vandaag weer zo'n mooi hartje gehoord dat ik het niet langer stil wil en kan houden!
Nou meid, van harte! Ik vind het hartstikke leuk voor jullie! Weer zo'n kleine erbij! Geniet ervan, je gaat nu de beste 3 maanden (de middelste) in. Liefs, Gina
@Setteke wij gaan naar balorig in lelystad. Maar in heerenveen zit toch ook een grote? Ik zou het ook niet langer stil kunnen houden hoor zulk groot nieuws en vooral niet als je het hartje hebt gehoord.
@ Jacoba, daarom vroeg ik het ook. Die in Heerenveen moet ook heel erg leuk zijn. Ik weet het niet, ben er nooit geweest.
@Setteke ik denk dat we daar binnenkort een keer heen gaan . De zoon van onze buren gaan daar vaak heen met de kids. Maar het is wel een eindje rijden. Maar ja je moet wel wat over hebben voor de kinderen.
Hoi Meiden, Pff waait het bij jullie ook zo hard? Vince heeft vannacht weer een iets mindere nacht gehad!Er komt weer een kiesje door en dat zat hem nogal dwars verder heeft hiij goed geslapen! @Jacoba,Ja wel sneu voor Yentl maar wel de beste op lossing ze is zeg maar nog te speels dus dan nog maar extra kleuteren. Ballorig leuk hoor hier in houten zit er ook eentje!Veel plezier met de kids! @Setteke,Wat een pracht foto van jullie nieuwe wondertje! Mooie cijfertjes van Tymen hoor!Vince heeft het net anders om die wil wel groente maar geen vlees en aardappels!Yentl heeft zich er nu bij neergelegd en heeft er vrede mee.De schat @Gina,wat goed van Nona!Wij denken ook dat het voor Yentl beter is dus dat met die vriendinnetjes zal uit eindelijk ook wel goed komen! Liefs,Claudia
@setteke gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan meid. hier is het op het moment pet rene is weer ziek koorst en verkjouden huilen snacht al 2 nachten wakker. pff elke keer als die kl@&* tandjes komen verlaagt zijn weerstand zo dat ie ziek wordt en ik moet weer werken dit weekeind dus papa heeft weer een ziek kindje. gelukkig maar halve daagjes. ik ga snel mijn bedje opzoeken moet morgen weer om 7 uur beginnen.
Goede avond meiden, @ Claudia: Misschien is het dan inderdaad beter voor Yentl om nog even te kleuteren. Wel jammer dat ze dan niet meer bij haar 2 vriendinnen in de klas zit. Fijn dat het met Vince weer beter gaat! @ Gina: Wat goed van Nona, ben trots op haar! Ga zo door! @ Jacoba: En hoe was het in ballorig met de kids? @ Setteke: Ik heb hem nog niet op het potje gezet, moest werken dus nog weinig tijd voor gehad. En ik wil het dan ook rustig aan beginnen. WOW wat een mooie echo van jullie mini-mensje geniet ervan hoor heerlijk! @ Tweety: Het schiet niet op zo hé met Rene, hopelijk is hij weer snel de oude en blijft hij even ziek-vrij! Zo meiden ik ben heerlijk een week vrij dus dat word genieten! Hierzo eigenlijk alles rustig. Ik ben ongesteld geworden, dus dan kan ik nu weer een beetje kijken of mijn cyclus na de miskraam weer op orde is zodat we er in mei tegenaan kunnen hihi. Liefs, misspuma
@misspuma, heerlijk zo'n weekje vrij....nog leuke plannen? Hopelijk heb je weer snel een regelmatige cyclus. @jacoba, nééééé ik heb niet naar Tineke Schouten gekeken, is niet echt mijn ding. Hoe was het in Ballorig? Ik vindt het altijd wel relaxt die binnenspeeltuinen. Lekker boekje lezen en de kids maar spelen. Heerlijk. Zo, ik ga nog ff surfen. Voor straks weltrusten. Gr. gina
Goede morgen allemaal. @Misspuma&Gina we zijn niet naar Balorig gegaan Agnita had s'morgens hoge koorts . Dus nu gaan we volgende week. @Gina idd het zijn lekker relaxte speeltuinen daarom ga ik er ook graag naartoe Knap meisje hoor @missPuma ben benieuwd of je cyclus meteen weer regelmatig is. Geniet lekker van je week vrij. @tweety betrschap met Rene meid hoe is het nu met hem? @Claudia ja dan is het idd de beste oplossing als ze nog te speels is . En heeft Vince nog een beetje geslapen vannacht? Ik heb gister een poffertjesapparaat gekocht maar ik vind het een rot ding . Breng hem ook terug. Telkens als ik beslag op de plaat deed werd hij langzaam koud. Met als gevolg wij gewoon brood gegeten en ik neiging had om dat ding door de keuken te smijten Zo nu ga ik Martina in bad doen en dan op bed brengen.
Goede avond meiden, @ Gina: Ow wat leuk dat je nichtje carnavalsprinces is geworden! Ze ziet er mooi uit hoor! Nee, ik heb eigenlijk geen plannen voor mijn weekje vrij komt nog wel hihi. Ik hoop ook dat ik snel weer een regelmatige cyclus heb. @ Jacoba: Ach jeetje Agnita hoge koorts vanmorgen hoe is het nu met haar? Dan volgende week gezellig naar ballorig ook leuk toch! Ja, ik hoop ook op een regelmatige cyclus we zullen zien. Hoe is het met jou na de miskraam? Zo meiden, vandaag ging Vincent nog even wat in het huis doen. Dus ik ben naar schoonma gegaan, kon Keano daar slapen en kon mijn man en schoonvader even wat herrie maken in huis. Nou ze zijn een eindje gekomen gelukkig. Ik heb Keano vanavond voordat ik hem in bad deed op het potje gezet, maar hij was er zo weer vanaf gekropen haha! Ben vanmiddag ook nog met Keano en mijn schoonmoeder naar de speeltuin geweest Keano had geschommeld vond het super leuk moest telkens hard lachen. Had jammer genoeg de camera niet bij, maar goed het zal niet de laatste keer zijn dat hij in een speeltuin was hihi. Het lopen heeft hij nu echt goed onder de knie hij stapt nu overal naar toe i.p.v. eerst een stukje tussendoor te kruipen. Vind het echt zo leuk om te zien hoe hij loopt. Liefs, misspuma
@Misspuma, wat leuk dat Keano nou echt een stukje kan lopen. Ben ook benieuwd wanneer Nona zover is........ze doet het echt wel goed sinds ze fysiotherapie heeft. De fysiotherapeute moet ook altijd erg lachen om Nona, ze is ook wel een klein clowntje hoor. Vaak gaat ze tijdens de fysio even zitten duimen. De fysiotherapeute zegt dan ook vaak: "natuurlijk Nona, neem je moment" hahaha..... @Jacoba, ik begrijp dat je ons niet gaat trakteren op poffertjes hihi..... Gr. Gina