hoi meiden met rene gaat het weer beter gelukkig geen koorts meer. hij hoest nog wel en snotterd nog maar ja zal wel weer over gaan hoop dat ie nu idd wat langer ziek vrij is. morgen ga ik ff mijnoogjes na laten kijken de ondertitels zijn erg klein aan het worden hihi. @misspuma goed hej van keano dat ie zo aan de wandel is. @claudia nou dat klinkt idd niet echt lekker die poffertjes hoe is het met agnita heeft ze nog koorts? gina leuke meid.
@ Gina: Alles op zijn tijd, ik vind dat Nona al zo super ver is gekomen dankzij de fysio dat lopen komt ook wel goed! @ Tweety: Inderdaad hopelijk is Rene nu wat langer ziek-vrij hij heeft zijn portie weer wel gehad voor een tijdje! Succes morgen, hopelijk zijn je ogen niet erg ver achteruit gegaan! Liefs, misspuma
@misspuma Leuk zeg dat hij het nu helemaal onder de knie heeft. vind het alijd zo schattig een dreumus van nog geen meter groot wat door het huis dribbelt Met mij gaat het sinds van de week eindelijk weer goed heb ook weer meer energie. @Gina hehehe nee dat word zeker niet trakteren op poffertjes . maar ik baal er wel van dat het apparaat het niet doet . Zo de rust is hier weer gekeerd ze liggen lekker in bed en ik zit lekker op de bank. Moet telkens zo lachen om martina als ik op haar mopper of haar waarschuw steekt ze haar vingertje naar me op net of ze mij waarschuwt of ze gaat heel boos kijken
@ Jacoba: Ja ik vind het ook altijd een prachtig gezicht van die mini-mensjes die door de kamer heen wandelen! Gelukkig dat je je weer wat beter voelt na de miskraam. HaHa Keano doet dat ook met zijn vingertje grappig zicht hé! Liefs, misspuma
@tweety hehehe ik heet jacoba foutje moet kunnen. Agnita heeft nog verhoging dus ik twijfel of ze morgen naar school gaat. Nee ze waren idd niet lekker dus morgen breng ik dat ding terug. Dus mischien een bril voor je in het verschiet.
@missPuma hahaha dus ze is niet de enige die dat doet . Ik heb dan wel moeite om niet in lachen uit te barsten.
@ Jacoba: Ja, hij doet ook zo met zijn vingertje als hij iets hoort zoals een klok die slaat of een auto ofzo zo schattig! En niet in lachen uitbarsten op dat moment heb ik ook problemen mee...haha Liefs, misspuma
Ik baal een beetje. Vanochtend de kinderen naar school gebracht en de juf van mijn dochter wil praten over de vorderingen m.b.t. lezen van haar. Ik had zelf al gemerkt dat het niet echt vlot met lezen, we oefenen veel thuis. Ik vind het zo jammer voor haar dat het niet zo loopt als het zou moeten. Ze wil zo graag. Nou, woensdag maar even afwachten. gr. Gina
@Setteke, gefeliciteerd met je zwangerschap. @Claudia, o die kiesjes . Die zijn echt niet leuk. Quinn heeft er ook altijd zo'n last van. Hoop dat hij bij Vince gauw doorkomt dan is de pijn voorbij. @Gina, ik vind dat de kinderen al zoveel in zo'n korte tijd moeten kunnen op school. Kinderen mogen niet eens kind met zijn. Mijn zoon is ook niet zo'n geweldige schrijver. Hij krijgt wel mrt en dat helpt wel bij hem maar dat komt ook omdat z'n motoriek niet zo goed is. Succes woensdag. @tweety, fijn dat Rene weer beter aan het worden is. @misspuma, wat goed zeg van Keano, lekker aan de wandel. Quinn gaat wel steeds meer losse pasjes zetten maar als ie merkt dat ie dat doet dan gaat hij gauw zitten. Wil ik 'm helpen en zeg dan "stappen, stappen, stappen" tegen hem dan zegt Quinn "NEE" en dat meteen op de grond zitten. Eigenwijs ding. Hij staat al zo vaak los maar echt gaan lopen ho maar. Van mij mag het nu wel. hij wordt echt te zwaar om constant te dragen. Meneertje vind dat wel prima natuurlijk . Silly
Goede avond meiden, @ Gina: Ow wat jammer voor je dochter, maar net wat Silly zegt kinderen moet in zo een korte tijd zoveel leren en kunnen dat ze niet eens kunnen genieten van het kind zijn. Succes woensdag! @ Tweety: En hoe is het gegaan met je ogen opmeten? Ben je toe aan een brilletje? @ Silly: Zo begon het bij Keano ook eerst, alleen losse stapjes. Ja, ik snap dat het op den duur een beetje zwaar word. Keano wordt ook nog graag opgetild, maar ik merk ook wel dat het begint te wegen. Ze kunnen inderdaad lekker eigenwijs zijn . Vandaag een rustig dagje gehad. Lekker met Keano door het huis gewandeld (buiten ging niet aangezien het weer ). Ik wilde vanmiddag nog even naar de speeltuin maar het begon alweer te gieten toen Keano wakker was jammer genoeg. Morgen gaat Vincent de nieuwe t.v. ophalen, wat zullen wij morgen lekker t.v. kijken (zal je zien is er niks op hihi). Ik heb gisteren het programma Baby Te Huur gekeken, wat een vreemd programma zeg. Heeft een van jullie het gezien? Keano ligt net op bed, en ik hoor hem van alles uit zijn bedje gooien haha doet hij meestal voordat hij gaat slapen . Liefs, misspuma
@misspuma, nee ken dat programma niet. Wel een rare titel idd. Baby te huur. Het wordt steeds gekker. Het was erg slecht weer vandaag. Gelukkig moest ik werken. Morgen en woensdag ben ik vrij. Hopelijk is het dan wat droger. Heb eigenlijk ook weer eens zin om met Quinn te gaan wandelen. Vandaag was hij bij oma en hij was heel lief geweest. Ikke blij want meestal is hij daar moeilijk maar vandaag gelukkig niet. Oma heeft het ook allemaal te druk met alles en ik denk dat dat een beetje op Quinn overslaat en hij daar ook onrustig van wordt. Silly
@ Silly: Baby te huur is een nieuw programma waarin jongeren gaan samenwonen, en uiteindelijk kinderen in elke levensfase voor een paar dagen te "leen" krijgen. Nou ik heb het gisteren gekeken, en ik kijk nu niet meer vind het maar belachelijk! Kinderen van een jaar of 17...dat is toch niet de realiteit...? Het zou inderdaad goed kunnen dat Quinn aanvoelt dan Oma druk in de weer is met van alles, kinderen voelen dat snel aan. Wel fijn hoor dat het bij Oma goed ging! Liefs, misspuma
Hoi Allemaal, Nou ik hoop dat Vince dit ritme volhoudt!Hij gaat op dit moment om half 8 slapen en heeft eht a 2 nachten in zijn eigenbedje volgehouden.Dus duimen maar!Zijn 4e kies is ook door dat hebben we ook weer gehad. @Misspuma,Hier is het ook erg slecht weer,veel regen en windt niet echt het ideaale weer om met kleintjes naar buiten te gaan!Leuk hoor dat Keano nu goed doorstapt!Vince begint het nu ook aardig onder de knie te krijgen hij vordret al van 3 stapen naar een stuk of 5 Het gekke is al geef je hem maar je pink hij er zo vandoor wandeld maar owee als hij door heeft dat je hem los laat gaat meneertje zitten Leuk dat jullie morgen de nieuwe tv krijgen enne anders haal toch een dvdtje @Jacoba,Hihi die Martina!Vince doet dat ook en als ik heel erg boos kijk dan geeft hij een pruillip en barst in tranen uit Heb je je poffertjespan nog terug gebracht?Jammer dat ze niet lekker waren. @Gina,Succes woensdag,Idd ik heb dat met Yentl ook ze wil zo graag maar op de een of andere manier komt het er niet uit.Ik ben het ookwel met Silly eens hoor ze moeten tegenwoordig al veel kunnen,ik heb het idee dat dat toen ik op school zat nog helemaal niet zo was. @Tweety,En brilletje nodig!? @Silly,Hihi ik hebb hier net zo'n exemplaar als Quinn Van mij mag hij nu ook gaan lopen Yentl liep al met 12 nmd en hij begint idd een aardig gewicht te krijgen vooral als ik hem uit de auto mee moet sjouwen om Yentl naar de klas te brengen Liefs,Claudia
@ Claudia: Nee, het is zeker geen ideaal weer om met die kleintjes naar buiten te gaan jammer genoeg een hele dag binnen zitten word je ook beu...! Goed zo van Vince dat hij al 2 nachten op zijn eigen kamertje slaapt ik duim voor je dat hij het volhoud! Ja, inderdaad als er niks is op t.v. even een dvd huren . Liefs, misspuma
Hey meiden De eerste 2 kiezen zijn door bij Martina heb ze per toeval ontdekt toen ze haar mond helemaal open had Weet ik ook meteen waarom ze zo sjaggie was de laatste tijd. Dan staat het aantal nu op 6 tanden en 2 kiezen. Hier volgt de ene zieke na de andere nu is Elisa alweer ziek ze heeft een oorontsteking . Dus druppeltjes gehaald en de oortjes gedruppeld en nu maar hopen dat ze vanacht wel slaapt. [-o< @MissPuma Ik heb dat programma niet gezien en heerlijk gezegd lijkt het me ook niets. Was idd vervelend weer vandaag en de komende dagen zou het ook zo blijven. @Tweety @Claudia wat goed zeg dat hij al 2 nachten op zn eigen kamer slaapt. Ik breng de poffertjespan morgen terug vond het te zielig voor Elisa om haar weer mee te slepen @Silly HIHIHI doet Martina zodra ze merkt dat ze los een paar stapjes zet gaat ze meteen zitten Maar van mij mag zo ook gaan lopen hoor @Gina Succes woensdag
hoi meiden ben niet wezen meten hihi. ben heel de morgen druk geweest met de boodschapjes en poetsen rene was naar het kdv en mama was vrij dus heb er lekker ff gebruik van gemaakt. misschien morgen ff gaan. rene heeft vanacht lopen spoken pfff tot half 3 daarna is ie gaan slapen in zijn eigen bedje papa was er niet blij mee die moest er om kwart over 5 weer uit. @claudia al 2 nachten hoop dat ie het vol houd. @silly wat een eigenwijsje zeg hihi. ze gaan idd door wegen ben blij dat rene nu het meeste loopt. @gina he wat vervelend dat je tot woensdag moet wachten.
@ Jacoba: Groot gelijk dat je niet hebt gekeken vreemd programma! Jeetje wat een ziekenboeg bij jullie...beterschap voor Elisa! Ik hoop ook voor je dat ze vanacht lekker slaapt voor je. Gefeliciteerd voor Martina 2 kiezen erbij goed hoor! Jammer hoor dat het weer niet beter word, pfff wat heb ik zin in de zomer! @ Tweety: Inderdaad even gebruik van maken als Rene op het kdv is! Dus weer een lekker schoon huis heerlijk hoor. Liefs, misspuma
@Tweety dus je huisje is weer spik en span. Kan rene er weer een chaos van maken @MissPuma ik heb ook echt zin in de zomer normaal vind ik de winter niet erg als het dan maar vriest of sneeuwt maar zoals dit regen en wind nee niets voor mij.
aaarrrchh. Het ontweert hier en manlief is niet thuis! Ik heb er zo'n hekel aan! Hopelijk komt hij snel thuis. @misspuma, ik heb het programma Baby te huur ook gezien, inderdaad een belachelijk programma. Ga ook niet meer kijken. @claudia, wat goed al dat ie al 2 nachten goed geslapen heeft. Hopelijk gaat het zo door. Nona heeft vandaag goed geoefend haha....wat een grappig ding is ze toch. Ze staat (letterlijk dus) echt te stunten. Ik moet erg om haar lachen. Ooooh, nu moet het toch echt gaan ophouden met onweren. Vind het niet meer leuk! Gina