oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @Gabje20, veel plezier met paardrijden morgen. Ik vind het al knap dat jullie op een paard durven te gaan zitten. Het lijkt mij echt doodeng. :(

@Tweety, natuurlijk zeggen ze op het CB dat ie op zijn rug moet slapen, omdat het veiliger is. Maar ja, als je kindje zo eenmaal lekker ligt...... ben benieuwd of hij het inderdaad pikt.
    Ik mag woensdag weer naar het CB, ben benieuwd of Nona goed gegroeid is. Ze weigert wel eens de borst de laatste tijd. Ze krijgt ook weer prikjes. De vorige keer was ze de hele dag wel huilerig dus ik laat mijn zoontje maar niet afspreken 's middags. Een beetje de rust thuis bewaren. Mijn dochter heeft die middag een kinderfeestje, dus die is al onder de pannen.

Gina

2. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    @ Tweety: Die van mij slaapt ook op dr rug ! CB raad het af maar ik kan niet anders, anders slaapt ze alleen als ze niet meer kan dus e nacht. Overdag leg ik dr gewoon op dr buikje in bed. Je weet van je eigen kind of hij of zij het hoofd goed kan draaien ! Doe wat je hart je zegt !

3. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hallo meiden,

Nou mijn eerste werkdag zit er weer op!Moet zeggen dat het werken opzich meeviel maar toch een hoop geren.Yentl kleren klaar leggen,Vince aankleden,Yentl boterham laten eten,Spullen inpakken,Vince naar de oppas brengen,Yentl naar school brengen en dan gaan werken pffffffff :(
    Ik hoop dat het over een paar weken gewoon routine is geworden en dat het dan soepeltjes verloopt :)

@Jacoba,is alles weer spik en span?
    @Gina,jij bent lekker verwend!Tis altijd leuk als je kadootjes krijgt niet dan!
    @Tweety,begin feb,das al snel hoop ook voor je dat er niet te veel aan moet gebeuren.Idd een stoere vent als hij bij de eerste niet ging huilen het blijft toch zielig hoor.Hij doet het goed zo te zien kilo aangekomen en 3,5cm gegroeid! :)
    @Gabje20,leuk is dat he als ze zichzelf herkennen!Vince kan dan heel verbaasd kijken!
    @Silly,Ik geef al een poos nutrix en geef dat alleen bij de laatste fles,doe daar dan 3 ijslepels in(iets groter dan een theelepel)Je kan het beste met theelepels beginnen kijken hoe hij erop reageerd(ontlasting)en dan kan je wat meer geven.Als ze 4mnd zijn mogen ze 3 eetlepels.

Liefs Claudia

4. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Zo boven is alles weer netjes

En ben nu bezig met een berg wasgoed het vouwen geef ik niet om maar het strijken vind ik niet de leukste bezigheid :(

@Claudia:Lekker gewerkt? en die routine komt zelf wel alles went.

@Tweety:volg je eigen gevoel het cb weet ook niet alles en gewoon niet alles zeggen wat je doet doe ik ook ik heb ook niet gezegd dat ik in de laatste fles nutrix doe.

liefs jacoba :D

5. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hey hallo meiden,

Pffff druk gehad de afgelopen dagen, maar de trap staat, zal zo ff een foto in mijn album zetten...
    Maar wat geeft dat een rotzooi zeg...kan ieder uur wel stoffen :( .
    Voor de rest is het rustig hier, was super gezellig gisteren bij mijn ouders, heb een wandeling met mijn vader, moeder en Keano gemaakt van 2 uur :confused: ....
    Meer heb ik even niet te melden meiden, sorry dat ik even niet op jullie reageeer....

liefs, misspuma

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @gabje hier was het ook opeens van de ene op de andere dag een ander slaap patroon overdag minder en s avonds zonder morren. en het zwemmen vond ik helemaal geweldig. ik ga straks als we in het andere huis wonen misschien wel baby zwemmen nu woon ik te ver van het zwembad af en het is erg vroeg smorgens we slapen graag uit saampje hihi. het badderen verschilt maar ook als ik hem niet in bad doet slaapt ie goed hij slaapt goed door hoor was 1 malig dat ie om 4 uur kwam en natuurlijk omdat mama zo nodig de laatste fles erg vroeg gaf. vanmorgen was ie weer rond 7 uur wakker dus weer normaal. je bedoelt trouwens zeker dat ze ook op d'r buikje slaapt.

@gina ik weet zeker dat ie het pikt voor een uurtje en verder niet wordt wel onzeker er door ik wil niet dat mijn kind gevaar loopt natuurlijk. hij draait zijn koppie goed alle kanten op en moet je zeggen hij ligt zo al een aantal weken en het gaat goed. het gevaar heeft tco temaken met het hoofdje draaien?

@yentl we hoeven gelukkig niet veel aan het huis te doen we willen eind feb. over zijn deze week komen de verhuisdozen(mannetje is verhuizer) dus gaan we vast het een en ander inpakken. vind het alleen zonde van het kamertje van rene net alles opgeknapt maar ja hij krijgt straks een kamer waar ie in kan dansen als ie dat zou kunnen hihi.

nou ik heb een heel verhaal gemaakt al hihi. er wordt nu wel wat meer gekletst gezellig hoor. rene heeft gelukkig nog geen last van zijn prikjes hij ligt nog lekker te slapen heeft vandaag een fles minder gekregen. het cb vond het ook goed als we naar een fles minder gingen had het anders toch wel geprobeerd. ben benieuwd of ie het vol houd. hoeveel wegen jullie kindjes eigenlijk nu?

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hey Tweety,

Keano weegt nu 6 kilo, en dat van een geboortegewicht van 2905gram :D

liefs, misspuma

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ misspuma nou dan doet ie het ook niet slecht ik had het idee dat rene te hard ging maar denk het niet aangezien keano 700 gram scheelde met rene bij geboorte. hij woog 3615.

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Keano doet het ook niet slecht zeggen ze op het CB ze vinden dat hij een dikke toet heeft haha....

liefs, misspuma

P.S. Foto van de nieuwe trap staat in mijn album

10. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Nona woog vorige week maandag 5,5 kilo.
    Woensdag moet ik weer naar het CB.
    Het geboortegewicht van haar was 3780 gram.
    (dan is Keano flink gegroeid, misspuma!).

Groetjes, Gina

11. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @Tweety, ik zie nu dat rene ook hard groeit!

Nona gaat dus niet zo hard, maar ik moet wel zeggen dat ze na de bevalling meer dan 10% van haar gewicht is afgevallen omdat het op het begin niet goed ging met de borstvoeding. En het is een meisje natuurlijk. Die jongens gaan toch wat harder heb ik het idee.

Gina

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @gina ja rene wil ook wel aardig door groeien. ik heb idd ook wel eens gehoord dat jongens harder gaan.

@misspuma hij heeft een lekker koppie hoor. het cb vond rene ook goed eruit zien. haha toch nog iets goed gedaan bij ze.

13. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    @tweety, nou Rene zal nog flinker zijn dan Quinn. Vorige week bij het cb geweest en hij woog 6895 en 61 cm dus daar gaat die van jou wel overheen denk ik ;) . Laat ze maar lekker groeien denk ik dan.

@Yentl, als ie tekort komt ga ik ook beginnen met rijstebloem maar hij heeft gevoelige darmpjes dus wacht nog zo lang mogelijk. Erg hé dat drukke ochtendprogramma. Ben er ook nog steeds niet aan gewend. Moest Quinn vanmorgen om 7.00 wakker maken voor de voeding want anders haal ik het niet om m'n zoontje om 8.30 naar school te brengen. Vind het dan echt niet leuk om hem wakker te moeten maken maar het kan niet anders. Dan was het toch wel makkelijker met 1 kindje :rolleyes: .

Silly

14. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @Silly, dat "probleem" heb ik ook. Ik moet Nona op tijd voeden omdat die andere twee naar school moeten.
    Vanochtend heb ik mij een beetje verslapen dus ze heeft pas om 7.45 uur voeding gehad. Dus ik moest mij er daarna wel een beetje haasten.
    Mijn zoontje hoefde niet in de kleren want hij is ziek. Dus ik mijn dochter naar school brengen. Nona in de kinderwagen (regenhoes erover heen). Mijn zoontje maar ff voor de televisie gezet. Ja, die ochtenden........
    Maar nu weer even rust. Ga lekker Nona in badje doen.
    Gina ;)

15. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    PFFFFFFFF wat een nacht ik heb meer rondgelopen dan geslapen voor mijn gevoel. :(
    Het begon toen we op bed gingen ligt mn oudste dochter in ons bed te slapen.
    En die wilde niet meer in haar eigen bed toch maar overgelegd.

Rond een uur of 1 komt de andere tussen ons in liggen was ook geen succes .
    IK kreeg eerst een been in mn nek toen lag ze half over me heen dus toen haar weer terug gelegd.

Dus ik doe mn ogen weer dicht staat mn oudste weer naast mn bed mama ik moet een droge onderbroek (ze heeft de wc net niet gehaald)

En toen rond half 4 werd Martina wakker dus weer mn bed uit om een speen er in te doen.
    rond half 5 werd ze weer wakker maar toen heb ik mn man eruit geknikkerd had even geen zin om er uit te stappen (erg he)

Ik hoop vannacht op een betere nacht anders ga ik gillen :)

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ jacoba he bah wat een nacht hoop ook dat het vanacht beter gaat.

gister rene om 22.00 de fles gegeven om 22.30 lag ie er weer in en vanmorgen om 6 uur werdt ie ff wakker speentje en snurken om 7 uur nog een keer en om 8 uur was ie wakker had ie honger nou nou lekker hoor.

17. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @tweety:leuk idee van je om het gewicht en de lengte in je onderschrift te doen .
    Ga ik ook doen ook wel leuk als de anderen het ook doen kunnen we het een beetje bijhouden wat ze gegroeid zijn.

18. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik ga het er ook onder zetten :)

liefs, Gina

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ jacoba ik had het ook ergens gezien bij iemand hier op het forum dus is niet mijn eigen idee. we moeten allebij op de zelfde datum terug naar het cb. grappig.

20. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik had mijn album een paar maanden geleden helemaal leeg gehaald toen ik een tijdje niet op het forum ben geweest.
    Nu heb ik er weer een aantal op gezet. Dus als jullie Nona willen zien.....
    Gina

Deel Deze Pagina