oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

    @ Jacoba: HiHi 4 in je bed gezellig! Waarom moesten er foto's van Pieter zijn hoofd worden gemaakt (misschien heb ik iets gemist :()? Maar hopelijk is de uitslag dan goed! En wat gaat er met zijn werk gebeuren of is er nog niks beslist? Gelukkig dat het met jou en de kinderen goed gaat.

    @ Tweety: Wij hadden toen wij gingen trouwen ook geen geld voor een mooie witte jurk (wat overgins wel mijn droom was...), wij zijn op vrijdagmiddag getrouwd en hielden daarna een klein feestje voor onze naasten. Fijn dat je nog maar 2 nachtdiensten hoeft te draaien, is zeker i.v.m. je zwangerschap dan mag je toch maar tot een bepaald aantal weken nachtdiensten en avonddiensten draaien? En lekker de badkamer gesopt heerlijk hé als je huisje weer aan kant is!

    Zo meiden vandaag eens een rustige dag gehad, jammer genoeg viel het weer tegen maar ja daar kunnen we niks aan veranderen.
    Met Keano is alles in orde, hij loopt heel goed. We zijn vanmiddag samen naar de winkel gewandeld dit gaat prima!
    Even een vraagje aan jullie hebben jullie kindjes ook nog van die smeuige luiers moeten ze rond deze leeftijd geen vaste ontlasting hebben of blijven ze nog even smeuige ontlasting houden?
    Morgenochtend de boodschappen halen, mijn man is dan met Keano thuis. Ik vind het zo onhandig om grote boodschappen samen met Keano te halen dus probeer het altijd zo te plannen dan mijn man dan thuis is. Als je alleen bent gaat dat veel sneller en makkelijker!

    Liefs, misspuma
     
  2. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma ik weet dat de nachten niet meer hoeven na 12 weken geloof dat dat voor alle onregelmatigheid geldt maar in mei heb ik nog avonden zag ik. zal het eens ff na kijken.
     
  3. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Tweety: Ja, inderdaad ik dacht vanaf een week of 12 ben je niet meer verplicht nachtdiensten te draaien.

    Liefs, misspuma
     
  4. jacoba

    jacoba Fanatiek lid

    6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @MissPuma Pieter had het al een hele tijd erg benauwd en zn ogen begonnen uit te puilen en werden geel en hij had een flinke druk op zn hoofd.
    Volgens de huisarts word er een zenuw bij zn hersenen bekneld :(
    Ik hoop dat dat niet zo is want zo'n operatie is riskant :(
     
  5. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jacoba o meid wat klinkt dat naar hoop idd dat de uitslag goed is. voelt ie zich al wel beter?
     
  6. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Hallo meiden!

    @ Misspuma, mooi dat ze een geschikte therapeut voor je gaan zoeken. En goed dat je eerst in de ziektewet moet blijven, nu heb je een deskundige achter je en daar moet je werkgever wel naar luisteren. Hoe is het met Keano en al zijn tandjes? Tymen heeft ook nog vaak smeuiige ontlasting. Volgens mij maakt het niet zoveel uit hoe het eruit ziet, als ze het maar goed kwijt kunnen en niet aan de dunne zijn.

    @ Claudia, nog gefeliciteerd met je zesjarig trouwjubileum! Wat was je kadootje eigenlijk?

    @ Tweety, meid van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Mischien beval ik wel op jullie trouwdag! Hoe gaat het met Rene en het kleintje in je buik? Je hoeft inderdaad geen nachtdiensten en onregelmatige diensten te werken na 12 weken zwangerschap. Dus dan hoef je ook geen avonddiensten meer. Ik werk nog wel avonddiensten, maar dan alleen de korte diensten.

    @ Silly, Ook jij van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!Oh fijn die driftbuien. Ik heb hier ook zo'n driftkikkertje. Om het minste maakt hij toch een scene!

    @ Jacoba, pff meid, wat een gedoe met Pieter! Hoop voor jullie dat het meevalt allemaal. Fijn dat het met jou en de meiden goed gaat!

    Hier is alles prima. Ik heb een weekje vakantie, heerlijk! Gisteren de screeningsecho gehad, alles is prima. We weten ook wat het wordt, al kostte dat wel wat moeite om te zien, want de kleine had steeds de voetjes in zijn kruis. Maar de echoscopiste was er bijna zeker van. Volgende week woensdag gaan we weer voor een pretecho, omdat we weer graag een dvd willen. Dat mocht niet met de screeningsecho. Vandaag is Hilbrand vrij en hebben we een gezinsdagje. Vanmorgen wezen zwemmen met Tymen en die vond het geweldig. Heit en mem ook trouwens. Daar nog even gezellig patatjes gegeten en toen weer naar huis. Tymen ligt op bed, maar slapen ho maar. Vanmiddag willen we ook nog wat leuks gaan doen, maar we weten niet wat. Ballorig leek ons wel leuk, maar dat is waarschijnlijk leuker met meerdere kindjes. Voor de rest zit het weer niet echt mee, dus ik weet het verder niet. Nou ja, we zien wel!
     
  7. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

    @ Jacoba: Ow wat vreselijk voor je man! Hopelijk is de uitslag goed!

    @ Setteke: En nog wat leuks gedaan vanmiddag? Ben benieuwd of Tymen een broertje of een zusje krijgt (maar dat zullen we over een hele boel weekjes weten :)). Gelukkig dat alles in orde was met de baby. Lekker hoor zwemmen. Geniet van je week vakantie!

    Vanmorgen om de boodschappen geweest, het was gelukkig niet druk dus dat scheelt.
    Verder ook alles rustig hierzo. Keano ligt op bed.

    Liefs, misspuma
     
  8. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    @Jacoba, sterkte meid. Hoop dat de uitslag meevalt.
    Is er al bericht over het werk van je man; of weeeeer uitgesteld :( .

    @tweety, jammer voor je dat je je droomhuwelijk niet kunt laten uitkomen. Maar het zal zeker toch een hele mooie dag worden en daar gaat het toch om.

    @misspuma, wat goed van Keano dat hij toch weer lekker ging slapen. Gelukkig slaapt Quinn ook erg goed en als ie wakker wordt haal ik 'm even uit z'n bedje, loop wat rondjes en zing een liedje en dan gaat hij weer heerlijk slapen.

    Gisteren met de kids naar de fotograaf geweest. Had met de doop van Quinn een bon gekregen dus die mocht onderhand wel een keer ingeleverd worden. Het zijn echt superleuke foto's geworden. Alleen vond Quinn stilzitten op stilstaan wat moeilijk dus die liep constant uit beeld :rolleyes: . Gelukkig had de fotograaf voldoende trucjes om toch leuke foto's te kunnen maken. Laat er ook een op canvas afdrukken. Heb al wel een canvasdoek (toen was Quinn 6 maanden) maar kon het niet laten op er toch weer een te bestellen. Gelukkig nu geen bonnen meer want dit soort dingen kost toch altijd extra geld.

    Silly
     
  9. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

    @ Silly: Ja, het is inderdaad fijn als je kindje nadat hij wakker geworden is weer snel in slaap valt. Ow leuk foto's, mooi hoor op canvas heb er ook eentje van Keano op canvas.

    @ Jacoba: En is de uitslag van je man goed hopelijk wel!
    En nog wat van zijn werk gehoord?

    Zo meiden vandaag een rustige dag gehad, mijn man was ook thuis dus heerlijk met zijn drietjes geweest. De hondjes van mijn schoonouders waren vanmiddag hier mijn schoonouders gingen een dagje weg, dus vonden ze het zielig dat de hondjes alleen waren. Dus vanmiddag tussen de buien door nog met zijn allen naar buiten geweest een rondje gewandeld.

    Liefs, misspuma
     
  10. jacoba

    jacoba Fanatiek lid

    6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Allemaal vandaag krijgt hij de uitslag van het ziekenhuis.
    En als het goed is krijgt hij ook bericht van zn werk
    Al geloof ik dat niet :rolleyes: zullen ze wel weer proberen uit te stellen.

    @MissPuma Keano zal het wel leuk gevonden hebben om met de hondjes te spelen :)

    @Silly leuk zeg foto's laten maken ze zullen vast hee mooi geworden zijn.

    @Setteke lekker hoor een weekje vrij .
    En wat fijn dat alles goed was toch weer een geruststelling

    Hier een lekker rustig begin van de dag .
    zometeen even de was wegwerken dan is dat ook maar weerklaar.
    Morgen gaan we naar de bruidstuin mnzusje gaat haar jurk uitzoeken.
     
  11. Yentl

    Yentl Fanatiek lid

    30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi Meiden,

    Lekker lang weekend!Heb vanmorgen mijn huisje doorgewerkt en daarna booschapjes gedaan.We zijn net terug van de kapper Yentl moest eeven de puntjes laten knippen!

    @Jacob,hebben jullie de uitslag van Pieter al?Ik hoop dat het allemaal meevalt!En al iets van zijn werk gehoord?

    @Setteke,Leuk hoor dat jullie weten wat het wordt!Ik ben ook erg benieuwd of Tymen een broertje of zusje gaat krijgen.Heerlijk 1 weekje vrij geniet ervan!Ik ben een poosje terug een ring verloren dus mocht een nieuwe uitgaan zoeken maar helaas hij was er niet in mijn maat dus moet nog even een weekje geduld hebben!

    @Misspuma,Hoe is het nu met Keano zijn hoektandjes zijn ze helemaal door?

    @Tweety,Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!Wij zijn ook in het klein getrouwd zonder witte jurk(helaas)Maar we hebben wel een leuke dag gehad en zijn savonds uit wezen eten met ouders en broers, zussen en aanhang.

    @Silly,Jij ook gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!Leuk hoor foto's laten mekem en idd het kost je altijd weer geld.Maar een foto op canvas is ook wel erg mooi!

    Liefs,Claudia
     
  12. jacoba

    jacoba Fanatiek lid

    6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Van zijn werk is weer uitgesteld.

    En de uitslag is ook nog niet binnen dus weer een spannend weekend.
     
  13. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

    @ Jacoba: Jeetje wat vervelend dat het weer uitgesteld is van je man zijn werk. En ook erg jammer dat de uitslag van het ziekenhuis er nog niet was, inderdaad een spannend weekend dan sterkte meissie!
    Ja, Keano vond het heerlijk om met de hondjes te spelen wij hebben zelf 2 katten maar ja die houden niet zo van kleine jongetjes die rennen snel weg haha! Voor Keano ook een leuk spelletje hoor achter de katten aanrennen haha!
    En hoe was het in de bruidstuin heeft ze al een mooie jurk kunnen vinden?

    @ Claudia: Heerlijk hoor naar de kapper toe, dus jij zijn allemaal weer netjes voor de pasen :). Nee, er is nog 1 hoektandje niet door...hij wordt daarom geregeld 's nachts wakker :rolleyes:.

    Paasweekend...en een druk weekend voor de boeg. Morgenochtend paasontbijt bij mijn schoonouders, 's middags naar de Opa en Oma van mijn man toe. Maandag naar mijn ouders toe voor de pasen. Dus al met al een druk weekendje maar wel een gezellig weekend. Zou het een witte pasen worden haha?! Het is echt rotweer, elke dag vol met regen bah bah bah ik wordt niet goed van het binnen zitten. Tussen de buien door probeer ik wel even een wandelingetje met Keano te maken maar langer dan een half uur lukt niet dan begint het weer te regenen...bah!
    Keano wordt geregeld 's nachts nog wakker omdat er een hoektandje maar niet door wil komen hopelijk is hij snel door dan is hij daar ook weer vanaf!

    Liefs, misspuma
     
  14. jacoba

    jacoba Fanatiek lid

    6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @MissPuma mn zusje heeft echt een hele mooie jurk uitgezocht.
    En idd het weer is echt niets aan de komende dagen geeft hij alleen maar sneeuwbuien aan :(

    vanmorgen belde de HA met de uitslag en er zit iets in zn hoofd wat er niet hoort .
    Ze konden niet zien wat het was .
    Daar moet hij voor onderzocht worden :(
     
  15. Yentl

    Yentl Fanatiek lid

    30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Goedemorgen allemaal,

    Vrolijk pasen iedereen!

    Hier gaat alles uitstekend!VInce slaapt goed,eet goed en heeft het lopen helemaal ontdekt.Hij gaat ook steeds meer praten.
    Hij heeft van de week weer een nieuw woord ontdekt:Bal :)

    @Jacoba,
    Leuk hoor dat je zus geslaagd is voor haar jurk!he getver iets in zijn hoofd wat er niet hoor :( Nu maar hopen dat ze er iets aan kunnen doen en het allemaal goed komt.

    @Misspuma,Ja we zijn allemaal weer netjes voor de pasen.Ik kon het ook niet laten en heb nu een paars/rode lok in mijn haaren :)
    Bij Vince zijn de hoektanden door gelukkig!

    Nou ga verder met de tafel dekken.We hebben allemaal lekkere broodjes gebakken en eieren geschilderd dus nu even saampjes ontbijten heerlijk.Vanmiddag gaan we naar mijn ouders lekker gourmetten met mijn ouders en broer en schoonzus.Morgen een lekker rustig dagje thuis.

    Fijne dag allemaal!
    Liefs,Claudia
     
  16. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

    @ Jacoba: Owjeetje dat is niet de uitslag waar jullie op zaten te wachten, hopelijk is het niks ernstigs en kunnen ze er iets aan doen! Sterkte meissie! Goed zo dat je zus een mooie bruidsjurk heeft kunnen vinden, dat heeft ze dan snel gedaan :).

    @ Claudia: Wat leuk dat Vince bal zegt goed hoor, en lopen gaat ook steeds beter mooi zo! Ow gaaf paars/rode lokken in je haar lijkt me heel mooi. En lekker gegourmet bij je ouders?

    Zo meiden wie had dat gedacht geen witte kerst maar een witte pasen :) :rolleyes: haha. Wij hebben een gezellige pasen gehad, eerste pasen bij mijn schoonouders paaslunch gehad was heerlijk. 'S middags nog even in het nieuwe huisje van mijn schoonzus wezen kijken, die waren druk aan het schoonmaken want 2e pasen zijn ze verhuisd.
    2e pasen zijn we naar mijn ouders geweest en hebben daar 's avonds heerlijk chinees gegeten jammie!
    Nou eindelijk is Keano zijn hoektandje door, gisteren was denk ik het hoogtepunt hij had ineens koorts temp: 39.7C maar met een zepilletje heeft hij de hele nacht geslapen en nu is het tandje door eindelijk!
    Op 1 April komt de wijkverpleegster van het cb op huisbezoek, is gebruikerlijk als je kindje 18 maanden is hebben jullie er al iets van gehoord of is er al iemand bij jullie langsgeweest?
    Fijne avond allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  17. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma heb er niks over gehoord toen bij de laatste keer zei ze dat ik rond de 20 maanden weer moest komen en hier een brief over kreeg met de afspraak.

    @ jacoba he meid hoop dat het onderzoek snel achter de rug is en wat meer duidelijkheid hebben. gelukkig is je zus voor d'r jurk geslaagd.

    @claudia haha bal rene zegt nog niet echt veel hij geeft nu wel antwoord op de vraag wat doet het koetje is zo leuk als ie dan boee zegt hihi maar vraag ik dan wat doet het kippie is het ook boe haha.

    nou hier weer een onrustig weekeind achter de rug rene spookte 2 nachten en mama moest om 6 uur eruit pfff. gisteen had ie koorts en heeft veel geslapen overdag vandaag totaal 30 in dus om 10 over 6 was ie gevloerd en wel op zijn bedje beland. verder zitten de 3 hoektandjes nog steeds te vervelen dus waarschijnlijk was het spoken daarvan. verder gaat alles zjn gangetje ze zwangerschap verloopt ook goed geen klachten hartje klopt lekker snel hihi heb een dopler thuis liggen. nou ga nog ff verder neuzen.
     
  18. jacoba

    jacoba Fanatiek lid

    6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    hey meiden

    hoe vinden jullie mn banner
     
  19. Yentl

    Yentl Fanatiek lid

    30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi Meiden,

    Met Vince gaat het lekker alleen het slapen niet!Vandaag zijn kamertje maar weer in oude staat terug gebracht(ik had de meubels verschoven) nu maar kijken of dit effect heeft.

    @Misspuma,Wel lekker gegourmet maar ben daarna 2 dg ziek geweest dus voor mij geen gourmet meer!
    Leuk hoor dat jullie zulke fijne paasdagen gehad hebben!Hoe gaat het nu met jouw?
    Nee niets gehoord heb gewoon een afspraak staan voor het cb met 18 mnd.

    @Tweety,Whahaha die Rene,Nou Vince egint er aardig op los te praten!Gelukkig dat alles zo goed gaat met de zwangerschap!Pff die tandjes ook!Ik dennk dat we allemaal blij zullen zijn als de gebitjes compleet zijn :)

    @Jacoba,Lees ik het goed!Ben je in blijde verwacchting!Van harte meid!Eindelijk iets positiefs dat kunnen jullie wel gebruiken nu!Hoe is het nu met Pieter?

    Liefs,Claudia
     
  20. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jacoba gefeliciteerd meid. hoe voel je je?
     

Deel Deze Pagina