oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Setteke: Ja, heerlijk hé dat weertje kan er zo van genieten! En is het nog een beetje gelukt om boven op de ruimen, ook wel eens lekker het rijk voor je eigen alleen :). Ja, ik voel me inderdaad al weer een stuk beter als eerst.

Nou vandaag naar Tempo-Team geweest en vanaf 1 juni (dan ben ik officieel met ontslag) willen ze me inzetten op de kinderopvang (peuterspeelzalen, kinderdagverblijf, buitenschoolse opvang) echt super leuk! En als ze nu iets vinden voor een paar uurtje op een dag dan bellen ze ook, ik heb altijd het recht om nee te zeggen als ik er nog niet aan toe ben. Verder nog wezen winkelen met mijn schoonmoeder heb bij de Leen Bakker een stoeltje voor Keano gekocht echt heel leuk, ook heb ik mijn verjaardagskado wat ik van mijn schoonouders krijg uitgekozen het is een ligstoel met kussen voor in de tuin geworden het lijkt op riet maar het is van kunstof echt heel mooi!
    Verder nog wat kleertjes voor Keano voor de zomer alvast en wat broekjes want die gaan ineens zo snel slijten bij zijn knieen.
    En nog mooie slippers voor mezelf voor van de zomer dus al met al weer flink wat geld uitgegeven hihi.
    Morgenmiddag weer naar de psychoterapeut dus druk haha.

Liefs, misspuma

2. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hier nog wat nieuwe foto's van Keano:

3. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

4. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

5. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma leuk kinderdagverblijf enzo lijkt me heel leuk werk.

@jacoba voel me verschillend de ene dag prima en de andere bleee geen energie enzo maar dat komt hoop ik wel weer.

nou de nachtjes zitten erop heerlijk. ik sliep weer zo klote dus ben blij dat ik ze niet meer hoef te draaien. vanacht was rene weer erg aan het spoken zat nog in het ritme van de nacht maar toch was het er zwaar. vanmorgen is ie naar het kdv gegaan en mama weer terug haar bed in. voel me echt gaar hoop dat ie vanacht weer door slaapt.

we zijn druk aan het overleggen wat ik ga doen straks met me werk denk toch dat ik ga kijken voor iets met meer regelmaat. 2 dagen in de week ofzo. niet helemaal stoppen dan moeten we zoveel laten en missen. stiekum hoop ik nog dat ze me voor de functie praktijkopleider terug bellen en toch de kans geven maar dat zal wel niet hihi. zou wel iedeaal zijn kwa uren en dagen. verder denk ik dat ik gewoon via het uitzndbureau ga werken we hebben hier een speciaale voor de zorg. kdv lijkt me ook heel leuk maar daar heb ik geen ervaring mee. nou ga nog maar ff bank hangen.

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Tweety: Wat vervelend dat Rene aan het spoken was vannacht! Gelukkig voor jou zitten je nachtdiensten erop. Je hoeft niet perse ervaring te hebben om in een kdv te werken, ik heb er ook geen ervaring mee en ben nu ingeschreven bij een uitzendbureau en oproepbaar voor de kinderopvang.
    Hopelijk laat Rene jullie vannacht lekker slapen!

Liefs, misspuma

8. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi allemaal,

@misspuma,Wat een ventje alweer he Keano!Leuk werk lijkt me dat kdv!
    Lekker je verjaardagskado al uitgezocht,laat nu de zon maar komen!

@Tweety,Heerlijk dat je nu van die nachtdiensten af bent en nu nog hopen dat Rene je geen nachtdiensten laat draaien :rolleyes:

Liefs,Claudia

9. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    hey meiden

Vanmorgen even bij de dokter langs geweest .
    Elisa wou stoeien van de week maar ze sprong een beetje te hard op mn buik :(
    En nu heb ik al mijn aanhechtingen banden en spieren gekneusd :( .
    Dus even rustig aan doen.
    Verder gaat alles hier lekker .
    Gister zijn de jurken van Agnita en Elisa binnen gekomen die ze gaan dragen op de bruiloft.
    Volgende week schoenen kopen.
    En dan nog voor mezelf shoppen ;)

@Setteke deze zwangerschap is echt anders dan de andere drie.
    Ben niet misselijk af toe wel overgeven maar daar kan ik wel mee leven :)
    Dit frummeltje was een verassing maar is zeer welkom.
    gezellig zeg barbequen zal voor je duimen dat het weer mooi blijft.

@MissPuma leuk zeg in de kinderopvang
    En wat een leuk kado van je schoonouders nu maar wachten op mooi weer.
    leuke foto's hoor

@Tweety succes met je keus.
    En lekker hoor dat je geen nachtdiensten meer hoeft te draaien.

@Claudia wens Yentl maar succes vanmiddag met haar eerste zwemles.

10. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Claudia: Ja, onze kindjes worden nu echte peuters hé hihi. Ja, inderdaad laat de warme zomerzon maar komen dan kan ik heerlijk een boekje lezen in de tuin :) :) :). Mij lijkt het ook heel leuk om op een kdv te werken.

@ Jacoba: Ach jeetje dat is vervelend dat je aanhechtingen banden en spieren hebt gekneust is er niks met de baby? Leuk dat de jurkjes van de meiden binnen zijn ben beniewd hoe ze eruit zien met hun jurkjes aan!
    Ook lekker voor jezelf shoppen moet je zo af en toe ook eens doen hihi. Het lijkt mij ook heel leuk om in de kinderopvang te wachten ben heel benieuwd.

Vandaag weer naar de psycholoog geweest, ik heb wel het idee dat ik er verder mee kan.
    Verder nog even heerlijk van de zon genoten.
    Morgen ben ik jarig word ik alweer 22 :rolleyes: :). Met Keano is alles prima in orde hij is zo vrolijk en ondeugend.

Liefs, misspuma

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    begin van de middag geschrokken verloor weer wat bloed.
    heb de vk gebelt en ze is langs geweest hartje doet het toch wilde ze dat we ff naar het zh gingen voor een echo om te kijken waar het bloed eventueel vandaan kwam. grrr van een arts zeg. hij keek o het hartje doet het de placenta ligt aan de buikzijde (dacht ik al vandaar ook nog geen beweging te voelen) kijk het maagje de blaas. voetjes bewegen. hup fototje en klaar. ik vroeg of ie toevallig kon zien wat het wordt nee daar is het te vroeg voor grrrr. das niet waar maar oke dacht ik. nou je hoeft je geen zorgen te maken geniet van je leven? waar slaat dat op dan. ik was echt pissig de vk vond het ook raar. we weten nu dus nog niet waar het vandaan komt maar we houden het in de gaten en als ik het weer heb moet ik de vk gewoon weer bellen. nu gaat het weer beter het bloedverlies was 1 malig dus wie weet toch een vaatje maar het was meer dan dat ik gehad heb. lag ook wat in het toillet

12. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Tweety: Jeetje wat een rare arts, je komt daar toch niet voor niks.
    Hopelijk blijft het bloed nu weg! Gelukkig dat het hartje het wel deed.
    Sterkte meissie! Snap dat je geschrokken bent.
    Doe rustig aan.

Liefs, misspuma

13. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    MissPuma van harte gefeliciteerd met je verjaardag

14. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    goede morgen meiden

Nou het belooft een mooie zonnige dag te worden.
    Vanmiddag lekker in het zonnetje zitten.

verder gaat alles zn gangetje
    Elisa en martina zitten nu de bamboeclub aan het kijken dus het is lekker rustig :)

@Tweety wat een rare arts zeg .
    Ben wel blij dat alles goed is met het kindje sterkte meid en doe rustig aan.

@MissPuma fijn dat de gesprekken bij de psycholoog je verder helpen.
    Ik plaats wel een paar foto's van de meiden als ze de jurken aan hebben.
    Moet je nog wel even geduld hebben.
    Gelukkig was met het kindje alles in orde.

15. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Jacoba: Bedankt meissie! Gelukkig dat alles met de baby in orde was. Ben benieuwd hoor naar je meissies in hun jurkjes dan moet ik maar even geduld hebben hihi. En het was een heerlijke zonnige dag hé vandaag!

Vanmorgen heb ik het kado van Vincent en Keano gehad, een dagje met z'n drieen naar de Beekse Bergen (lijkt mij echt super leuk!) en een deurstopper voor de buitendeur van gietijzer in de vorm van een kat heel leuk. Verder nog visite gehad, de Opa en Oma van mijn man en mijn schoonmoeder. De Opa en Oma van mijn man die hebben ook meebetaald aan mijn tuin ligstoel. Verder vier ik mijn verjaardag Zondag dus als het goed is word ik dan ook verwend hihi.
    Keano vond het allemaal weer prachtig al die mensen op bezoek, hij ging al zijn speelgoed laten zien zo lief.
    Ik heb een foto gemaakt van Keano in zijn stoeltje zal hem zo ff plaatsten hierzo.

Liefs, misspuma

16. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

17. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

19. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @MissPuma wat een heerlijk koppie heeft hij toch :D
    En je bent al lekker verwend en voor een zondag heb je mazzel want het word 17 graden.

20. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Jacoba: Ja, het goede weer uitgekozen om mijn verjaardag te vieren hé :) :) :)!

Liefs, misspuma

Deel Deze Pagina