@Gina:wat een schatje zeg . en wat heeft ze veel haar , dat moet ik bij Martina er bij denken. liefs jacoba
Hallo allemaal, Ik heb nu ff tijd, ik heb net de oppassubside geregeld en dat is toch nog een aardig bedragje! @Misspuma,Mooi geworden de trap hoor! @Silly,Ja was idd veel makkelijker met 1 kindje maar het zal wel snel wennen hoop ik Ik moet Vince nu ook elke morgen wakker maken en daar kan ik ook niet aan wennen hij ligt dan nog zo lekker te pitten. @Jacoba,Jeetje wat een nacht zeg!Je zal wel gebroken uit je bed zijn gekomen.Ik hoop ook dat het vannacht anders gaat! @Tweety,Rene heeft echt een goeie nacht gehad hoor hopen dat ie dit dan maar weer voortzet!Idd zonde van zijn kamertje maaar als hij er zo'n grote voor terug krijgt is dat toch ook weer lekker.Alvast succes met het inpakken. @Gina,beterschap voor je zoontje.Leuke fotos hoor,mooie kids! We moeten morgen met Vince naar de kinderarts,hij krijgt dan röntgenfotos van zijn heupen.Dit doen ze uit voorzorg omdat hij zolang in stuit heeft gelegen.Ga dan ook gelijk vragen waar dat spugen vandaan komt,dat doet hij de laatste tijd toch zoveel.Hebben jullie daar ook zo'n last van?Vanmorgen had ik hem aangekleed en loop lekker op de markt en daar kwam weer een golf aan zo over zijn kleertjes en zijn jas en het ruikt zo zuuur! Liefs Claudia Ps ik heb ook alle gegevens van Vince erbij gezet.
Hey meiden, @ Gina: Ja Keano groeit prima, maar Nona ook hoor! @ Tweety: Ja zo dacht ik ook, doe ik toch nog iets goed voor het CB . @ Jacoba: Hé meid wat een rotnacht heb je achter de rug joh, hopelijk is het vannacht beter.! Ik heb soms ook geen zin om het bed uit te stappen hoor als ik al voor de zoveelste keer geweest ben, ik por mijn man dan ook altijd wakker hihi , dus zo erg is het niet hoor. @ Yentl: Spannend morgen naar de kinderarts hopelijk is alles in orde met zijn heupjes. En inderdaad ff vragen over dat spugen, want golven spugen is volgens mij niet goed hoor. Een beetje is niet erg maar golven... Zoow nu even kort hoe het hier gaat: Eigenlijk heel goed haha, dus weinig te melden, Keano is heel vrolijk hij begint nu zelfs te schater lachen zooooo lief kan hem wel opeten (zal ik maar niet doen ). Nog even een vraagje aan jullie... voor degene waarvan het kindje doorslaapt... Hoe laat wordt jullie kleine wakker 's ochtends, Keano altijd om half 6, 6 uur zoiets... Nou dit was het wel weer, zal zo ook ff zijn gegevens onder mijn berichtje zetten is inderdaad leuk om te zien hoeveel ze groeien . Prettige avond nog meiden, liefs, misspuma
Als het om gewicht gaat is Keano niet klein, maar zijn lengte wel hihi, maar hij was bij de geboorte ook maar 46cm (aaaaaaaaaah wat klein ) liefs, misspuma
Dan kan hij nog lekker een klein maatje aan. Ik probeer Nona ook nog wel eens in maatje 56 te proppen maar het gaat echt niet meer . Zij is waarschijnlijk onze laatste en die wil je dan zo graag klein houden...... Nona slaapt ook door en 's ochtends komt ze meestal zo rond 7.30 uur. Vanochtend moest ik haar om 7.45 uur wakker maken want mijn andere kinderen moesten naar school. @Yentl, succes morgen bij de kinderarts. @Jacoba, hopelijk heb je vanacht een beter nacht! Gina
Ha meiden, Ik ben er weer... begin januari deed ons internet het helemaal niet meer, dus was wat dat betreft even van de virtuele buitenwereld afgesloten! Maar we hebben nu gelukkig weer ADSL sinds vandaag... hoera! Yuri doet het uitstekend. Het echte doorslapen wil jammer genoeg nog steeds niet helemaal lukken. Rond half 1 krijgt hij de laatste fles en dan meldt hij zich meestal wel weer rond half 6. Maar half 6 is te doen, ben dan gewoon heeel vroeg op mijn werk. Het viel niet mee om weer te gaan werken, hoor! Ik had best zin om weer aan de slag te gaan, maar Yuri naar het kinderdagverblijf brengen.. heb in de auto de tranen maar even laten vloeien. Het zal wennen, neem ik aan. Vorige week zijn we nog met z'n drietjes naar CenterParcs gegaan en dat was echt super... we kwamen helemaal tot rust. Zijn ook nog met Yuri wezen zwemmen, maar het water was niet echt warm en dat was echt te koud. Zijn lipje trilde helemaal, zo zielig! Nou, ga snel jullie verhalen lezen van de afgelopen weken! EDIT: Zouden jullie misschien nog op Yuri willen stemmen op de Baby van de Maand-verkiezing? Ben niet helemaal tevreden met hoe de foto is geplaatst. In het origineel zat ie nl. met een boek van Plato op schoot en hij kijkt er zo serieus bij dat het net lijkt alsof ie aan het studeren is. Maar dat komt dus niet helemaal uit de verf. In mijn foto-album hier staat wel het origineel van de foto. Groetjes, Lia
@Yentl, succes vandaag met Vince bij de kinderarts. Dat spugen heeft Quinn ook maar niet constant. De ene dag heel veel en de andere dag bijna niet. @Misspuma, bij Quinn varieert het weer de laatste tijd. Eerst altijd rond 6.00 uur en nu 7.00 of soms moet ik 'm dan wakker maken. Ik zie dat alle oktoberkindjes lekker groeien . Mijn 1e zoontje was met 3 maanden maar 57 cm dus dat scheelt 4 cm en hij woog 5300 dus 1 1/2 kilo minder dan Quinn! Dus ja Quinn is voor ons echt een reus . Silly
Welkom terug Lia Vanochtend moet ik dus naar het Consultatiebureau. Ben benieuwd. De vorige keer na haar prikjes heeft ze toch wel een huildagje gehad. Gelukkig is mijn zoontje weer beter (de ene dag hebben ze 39 graden koorts en de volgende dag is het weer o.k.) Jullie horen nog van me. Gina
Suc 6 gina ! Hier een rotnacht, ze kwam om 4 uur voor een fles ! Maar ja wel logies want ze had de rest van de dag weinig gedronken, ze drinkt elke keer maar 100 als ik geluk heb. Meer wilt ze dan niet. Hopen dat het snel veranderd.
Goede morgen Nou vannacht ging het redelijk 2 keer er uit geweest voor een speentje. Dus dat valt mee. @lia: welkom terug @gabje: vervelend zeg hoop voor je dat het snel beter gaat @MissPuma: Martina word rond 8 uur wakker heb ik goed geregeld met haar he liefs jacoba
Nona heeft dus net haar prikjes gehad. Alle baby's om haar heen lagen te brullen en mijn kleine meid zat gewoon te lachen (tijdens de prikjes was het natuurlijk wel schreeuwen). Ik vond haar best stoer. Ze ligt nu lekker te pitten. Ik ga even de gegevens bijwerken. Groetjes, Gina
@ Gina: Maatje 56 word toch wel een beetje te klein voor hem...maar inderdaad heerlijk zo een klein poppetje groot worden ze toch wel . En ik snap dat als het je laatste kindje is dat je die zo lang mogelijk klein wilt houden hihi. Wat een geluk dat ze tot 07.30 slaapt... Succes bij het CB Gina! Hopelijk heeft ze geen last van haar prikjes! @ Lia: Welkom terug meid! Wij gaan 9 februari op vakantie naar Center Parks heb er onwijs veel zin in! @ Silly: Pffff Keano en wakker maken 's ochtends...hij maakt ons wel wakker , nou vandaag was het 6 uur beter als half 6 haha. En ja de oktober kindjes groeien prima! @ Gabje20: Hé bah wat vervelend dat ze om 4 uur al kwam...hopelijk is het vannacht beter meid! @ Jacoba: Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen...ik ga het ook eens proberen te regelen met Keano haha. Pfff nog rot hoor 2x je bed uit om een speentje terug te geven... Nou even hoe het hier gaat: Alles gaat goed met Keano, alleen denk ik dat er iets van zijn tandjes bezig is...4 a 5x per dag een poepbroek die ontzettend zuur ruikt, ook zie ik op zijn tandvlees witte puntjes...zullen nog wel niet doorkomen maar goed het begin denk ik, hij is er gelukkig niet huilerig onder. Hij ligt nu heerlijk te slapen in zijn wiegje...! Nou ik ga nog ff rondneuzen op het forum, en zo de was maar eens opvouwen en opruimen...strijken heb ik gisteren al gedaan...anderhalf uur mee bezig geweest liefs, misspuma
@MissPuma:succes met de was heb ik afgelopen maandag gedaan ben toen ook de hele avond bezig geweest. @Gina:Ik hoop voor je dat ze geen last krijgt van de prikjes. Nou dat heeft Martina wel anders gedaan die heeft het hele buro bij elkaar gebruld. liefs jacoba
@misspuma, nou dat doet Quinn ook vast zat hoor, ons wakker maken. Is nog maar een paar keer voorgekomen dat ik hem wakker moest maken. @gabje, balen meid zo'n onderbroken nacht. Ik ben blij dat Quinn steeds minder 's-nachts komt maar als ie dat dan doet ben ik weer van slag. Ben dan gelijk bang dat ie dat dan weer een week of zo vol gaat houden. Gisteren is Quinn overdags bijna alleen maar wakker geweest en hij was alles gauw beu dus best wel huilerig. Gisteravond op 20.00 naar bed gedaan maar helaas nog steeds niet moe. Zag de nacht alweer helemaal voor me. Om 21.30 z'n flesje gegeven en is daarna heerlijk gaan slapen. Niet 1x eruit gemoeten vannacht. Vanmorgen werd ik om 6.45 wakker en net toen ik hem uit bedje wilde gaan halen werd ie wakker dus perfecte timing. Zo'n nacht maakt dan wel weer heel veel goed. Nu ligt ie lekker te pitten maar hij moet er om 13.30 wel uit. Dan gaat ie naar oma want ik moet met m'n oudste zoontje naar de fysio. Hoop maar dat hij voor die tijd zelf wakker wordt anders voel ik me weer zo schuldig . @gabje, hoe was het paardrijden trouwens gegaan? Silly
@Lia,welkom terug! @Misspuma,ik moet Vince om 8:00uur wakker maken anders redt ik het niet met mijn werk en mijn dochter,in het weekend laat ik hem doorslapen en dan komt hij om 8:30-8:45.Niks te klagen dus @Jacoba,Het gaat de goede kant op.Hopen dat je er starks niet meer uit hoeft! @Gina,Lekker dat je zoontje weer beter is.Stoere meid hoor NonA,hoplelijk gaat ze er ook geen last van krijgen. Vince mag morgen weer naar het cb. Ik ben net klaar met werken en zit nu weer achter de pc,wat verslavend zeg!Hebben jullie dat ook? Ik ga snel douchen en dan naar het ziekenhuis.Iedereen bedankt en ik laat het jullie straks even weten hoe het gegaan is bij de kinderarts. Liefs Claudia
@ Jacoba: Bedankt, ben gelukkig net klaar @ Silly: Wat vervelend dat hij gisteren de hele dag wakker was....maar gelukkig dat ie wel ging slapen na zijn flesje van 21.30 . Ja ik vind het ook altijd zo vervelend om ze wakker te maken als ze zo lekker liggen te slapen hihi. Succes bij de fysio met je zoontje! @ Yentl: Succes zo bij de kinderarts, en tja het forum is zeker wel verslavend haha Hier is alles nog rustig, Keano ligt al vanaf 12.00 op bed...ben ik niet gewend hahaha! tot spreeks liefs, misspuma
@lia welkom terug. @misspuma ik moet ook nog de was gaan doen strijkplank staat klaar maar rene werdt wakker. goed excuus heb ik weer haha. @yentl hoe was het bij de ka? nou hier is alles vrij rustig rene werdt vanmorgen om 5 uur weer wakker had gisteren 5 voedingen op dus den dat het toch te weinig is geweest ga vandaag maar eens kijken hoe het gaat en morgen ochtend. 8 uur was erg lekker. ben sinds gister helemaal van de friso extra terug naar de comfort die gebruikte ik altijd. moet zeggen dat deze me beter bevalt na de fles een rustig ventje voldaan. na de extra ging ie nog ff huilen deze is dikker dus denk dat het toch meer de zuigbehoefte was ipv honger. even afwachten of het zo blijft. en doe nu ook alleen maar in de laatste fles nutrix deed ik ook 1 schepje van in elke om het dikker te maken maar dit hoeft nu dus niet meer. nou ja ik ga nu toch maar ff aan de strijk bleeee. tot latersssss
Hoi meiden, Met Vince z'n heupen is alles goed,mankeerd gelukkig niets aan! Er was niets raars op de echo te zien en de oefeningen gingen ook goed.Verder heb ik het met de kinderarts over het spugen gehad en het is idd zijn maagklepje,dit moet eigenlijk vanzelf goedkomen.Alleen als hij niet goed groeit en niet levendig meer is moet ik weer terug komen bij de kinderarts.Ook heb ik speciale zalf gekregen voor zijn droge huidje want dit was echt niet leuk meer!Zijn huidje was zo droog en schraal dat het gewoon begon te bloeden Ik had al van alles geprobeerd en had vorige week van de huisarts een zalfje gehad waar parrafine en vaseline in zit dit werkt goed alleen heb ik nu een zalf gekregen die nog weer wat vetter is.Gaan we dan ook maar weer proberen.Hehe heel verhaal maar ben blij dat alles verder goed is met ons ventje! Nou morgen weer naar het cb ben benieuwd hoe hij op de prikjes reageerd. @Tweety,ik heb nu juist het advies van de ka gekregen om in elke fles een beetje nutrix te doen ivm het spugen. Liefs Claudia
@ Yentl: Gelukkig dat het goed is met zijn heupjes. En het spugen, Keano heeft dat ook met zijn maagklepje alleen is het bij hem zo dat er zuur vanuit zijn maag naar zijn slokdarm komt, vandaar dat hij medicijnen krijgt om dit tegen te gaan... Fijn dat je ook een andere zalf hebt voor zijn droge huidje, is zo zielig als ze zo een droge huid hebben. Succes morgen bij het cb met zijn prikjes! Ik ga vanavond ook maar eens met nutrix beginnen, kijken of hij hierdoor misschien wat langer wilt slapen...dit mocht overgens wel van het cb, dat hadden ze al gezecht de vorrige keer toen ik daar was, ze zei dat ik in zijn laatste fles wat schepjes nutrix mocht gebruiken, dus heb het vanmiddag gekocht ben benieuwd, jullie horen het morgen! Tot morgen meiden weltrusten!, liefs, misspuma