oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hier komen een aantal foto's van Keano op vakantie:

2. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

3. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

4. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

5. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

8. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Zo dat waren er een paar, we hebben er heel veel gemaakt maar kan ze moeilijk allemaal hier neerzetten dus dit was een kleine greep haha!

Liefs, misspuma

10. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Daag mama's

Ik zit al een tijdje hier op deze site maar vergeet dat deze forum ook bestaat.
    Hoe gaat het met jullie kindje(s).
    Grappig dat je kunt praten met mama's die in de zelfde maand of dag bevallen zijn als jou.

heb een vraagje wie denkt al aan het verjaardag van je zoontje/dochtertje?

Ik denk erover om een Bumba feestje te geven.
    Hij is er helemaal gek van.
    Elke dag bijna zegt hij wel Bumbaaaaa?

We hebben een dvdtje gekocht voor hem dat hij meestal in het weekend naar mag kijken,2 a 3 afleveringen(kleine stukjes hoor )hahaha.

groetjes loesmari

Als ik naar sommige foto's kijkt van andere moeders zie ik dat hun kindje net zo klein als Terence eruit zien echt heel lief en groot geworden.

echt leuk gezicht is dat.

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Loesmari: Welkom bij de oktober 2006 mama's! Ja, leuk is dat hé om met moeders te praten waarvan de kindjes ongeveer even oud zijn.
    Nee, om eerlijk te zeggen denk ik nog niet aan Keano's 2e verjaardag dat duurt immers nog wel even. Leuk hoor een Bumba feestje, kan je tegenwoordig toch veel van vinden.
    Jij hebt ook een leuk mannetje, geniet ervan!
    En gezellig dat je ook hier komt kletsen.

Zo meiden vandaag een rustige dag gehad, het is toch ook wel weer lekker om thuis te zijn hoor! Weer een beetje het normale ritme terug.
    Mijn man had vandaag een intern sollicitatie gesprek, hij wil graag Voorman Technische Dienst worden dus hier heeft hij vanmorgen op gesolliciteerd. Volgende week horen we meer...ben benieuwd. Hij had er zelf wel een goed gevoel over gelukkig!
    Keano die praat ons tegenwoordig na, dus we moeten goed gaan opletten wat we zeggen haha! Vanmorgen deed hij iets wat niet mocht dus ik zeg mooi niet, en Keano me gelijk na zeggen: Mooi niet! Moest zo lachen.
    Verder is alles oké met Keano, hij heeft er denk ik nu zijn laatste kiesjes bij er is althans geen ruimte meer over voor nog meer kiesjes haha.

Liefs, misspuma

12. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Hey meiden

Alweer een week geleden dat ik hier gepost heb :( ik moest me maar eens gaan schamen.

De bruiloft van mn zusje was echt top .
    Ze zag er geweldig uit en Martina was ook super net een klein prinsesje.
    Foto's komen nog.
    Kan ze nog niet op de externe harde schijf zetten want die heeft kuren :rolleyes:
    Martina is de hele dag wakker geweest en heeft geen kik gegeven en om 23;30 lag ze pas op bed.

Verder weer een kleine tegenslag met Pieter .
    Die moest vandaag voor controle de zwelling is niet weg.
    Maar ze kunnen nog niet opereren omdat hij rookt.
    IVM infectiegevaar.
    De arts zij letterlijk tegen hem of je stopt met roken of het word je dood :confused:
    Nu zal hij onder begeleiding van HA proberen te stoppen met roken.

Met mij gaat alles goed gister op controle geweest kleine doet het goed alleen ben ik drie kilo afgevallen.
    Maar ach ik kan het hebben zitten nog kilo's genoeg :) ;)

Morgen reageer ik even op iedereen ben een beetje down vanavond
    Sorry meiden.

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Jacoba: Ach jeetje meisjes wat een verschrikkelijk nieuws, het zit jullie niet mee hé! Nou hopelijk lukt het Pieter om te stoppen met roken zodat ze kunnen operen. Heel veel sterkte ik denk aan jullie!
    Fijn dat de bruiloft van je zus leuk was.

Liefs, misspuma

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jacoba he meid wat rot hoop dat het hem gaat lukken om te stoppen met roken.

@misspuma welk park ben je geweest leuke foto's hoor.

hier weinig nieuw te melden alles gaat goed morgen voor het eerst naar de fysio ivm me rug ff afwachten wat ze gaat zeggen. ga nu lekker tukkie doen truste.

15. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goedeavond meiden,

@ Tweety: We zijn naar Het Meerdal in Limburg geweest, heel mooi/leuk park! Hoe is het Woensdag bij de fysio gegaan?

Zo meiden vandaag boodschappen gedaan, dus dat is ook weer gebeurd!
    Zondag is het vaderdag, ik heb samen met Keano een leuk schilderij gemaakt. Zijn hand/voet afdruk met vinger verf en het dan in een mooie lijst gedaan ben benieuwd wat hij ervan vind!
    Voor mijn eigen vader en schoonvader heb ik nog geen idee wat we ze zullen geven...hebben jullie enig idee?
    Ging ik gisterenavond nog even de vissen eten geven ligt er eentje op zijn rug...dood, en het was nogwel mijn vis die had ik van mijn man gehad...nu als de vijver helemaal in orde is mag ik een nieuwe uitzoeken :) maar vind het wel jammer want het was een hele mooie vis.
    Met Keano ook alles oké, die is zo vrolijk als wat en begint echt te praten dus we moeten echt goed opletten wat we zeggen want ineens praat hij je na...haha.

Liefs, misspuma

16. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi meiden,

Zo Hee wat een drukke week had ik zeg!Ben met Vince op controle geweest bij de ka hij moet morgen de laatste antibiotica nemen en dan moeten we 2 weken wachten of die parasiet helemaal weg is.het gaat wel goed met hem gelukkig!Hij slaapt goed gaat er om 19 uur in en wordt dan rond 7 uur week wakker Joepie!Nu maar hopen dat dat ook zo blijft!
    Verder veel gewerkt van de week morgen nog even invallen 3 uurtjes en dan weekend.

@Loesmari,Welkom,Tis zeker leuk om zo ervaringen met andere mama's te delen!Leuk kereltje hebben jullie!

@Misspuma,Zo te lezen en aan de foto's te zien hebben jullie het erg naar jullie zin gehad op de vakantie!He wat sneu dat nu net jouw vis op zijn rug ligt :( Keano ook lekker aan het babbelen :) leuk he Vince gaat ook lekker praten nu!Het is de hele dag oort(hoort en steekt dan zijn vingertje in de lucht)en Bal ebn auto en hij gaat je idd ook napraten.

@Jacoba,He meis het zit jullie zeker neit mee.Mijn moeder meost ook stoppen met roken en ahd daar ook veel moeite mee ze is toen bij een acupunturist geweest en was binnen 3 weken helemaal van het roken af !Misschien ook iets voor Pieter?
    Leuk hoor dat de bruiloft zo gezellig was ben benieuwd naar de foto :)

@Tweety,Ik weet niet of ik het al geschreven had maar wat leuk zeg dat jullie er weer een zoontje bij krijgen gaat alles goed met de zwangerschap?

Liefs,Claudia

17. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Claudia: Wat fijn dat het nu beter gaat met Vince! Is voor jullie ook een hele opluchting lijkt me. Ja, we hebben het ontzettend naar ons zin gehad in Center Parks. Ja, inderdaad waarom nu net mijn vis... :rolleyes: :cry:.

Liefs, misspuma

18. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Misspuma,Het is zeker een hele opluchting!Het is zo vervelend als je zelf weet dat er iets mis is met je kindje en niemad trekt er zich wat van aan maar de aan houder wint!

Dat wordt idd maar weer een mooie nieuwe vis uitzoeken.Ik heb dat ook eens gehad met een koi,alleen de mijne werd opgegeten door een reiger :confused: kan die eesten niet meer uitstaan nu!

19. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Ja ik vind het ook erg leuk om te babbelen alleen de tijd heb ik er niet veel voor.
    Ik was zeerrrrrrr verslaafd aan deze site, nu Terence er is een baantje 3 dg in de week.Ik zal mijn best doen hahahaha :)

@Yentl: las ik het goed een parasiet in de keel?
    oei lijkt me eng en pijnlijk.
    Hoe is datzo gekomen sorry(heb niet de eerste berichtjes gelezen zijn er nu 364 ofzo? :oops:

@Misspuma: hahah erg grappig is dat he!
    gaan ze het laaste woordje herhalen,de kinderopvang kwam er eerst mee,ik denk ow daar zal ik even op letten.
    En ja hoor hij doet het echt.

Zo hij ligt nu lekker op bed te snurken :D
    Heb ik even tijd om bij te kletsen.
    Het zit ons hier in Friesland niet mee met het weer! Koud.en zon en koud en zon.

Ik moet sochtends vroeg de deur uit om eerst Terence naar de kdv te brengen om daarna te gaan werken om 7:15 vroeg he?
    Ik weet soms niet wat ik hem aan moet doen,dus korte broek aan en lange in de luiertas. voor het geval.

strax even wat boodschappen doen.
    ps: hebben jullie al wat gekocht/gemaakt voor vaderdag?offf...
    Terence heeft wat gemaakt op de kdv,voor mij ook een verassing.

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo meiden,

@ Misspuma, leuke foto's weer van Keano. Wat wordt hij al groot, zeg! Heeft je man al wat gehoord van zijn sollicitatie? Wat grappig dat Keano je zo na gaat praten, dat doet Tymen (nog) niet. Volgens Tymen is alles op het moment "uit". Hij is gefascineerd door de wasmachine en roept de hele dag dat hij uit is. Ik zou niet weten of Tymen zijn laatste kiesjes er zijn, mag niet in zijn mond kijken. Zelfs met tandenpoetsen kan ik het niet zien!

@ Loesmari, welkom bij de oktobermama's! Eindelijk nog een fries erbij hihi! Ik ben nog niet bezig met Tymen zijn tweede verjaardag, ik ben nu meer bezig met zwanger zijn en mijn bevalling rond augustus! ;) Eerst deze er maar even uit, haha! Tymen heeft helemaal niks met Bumba. Die is gek van Nijntje en de Teletubbies. Maar het zoontje van Tweety, Rene is er wel helemaal gek van weet ik. Hilbrand (mijn vriend) krijgt op vaderdag een zelfgemaakte tekening van Tymen (hebben we gisteren even gemaakt), een canvasschilderij van Tymen en mijn moeder heeft me ook nog een kadootje gegeven, een digitale fotosleutelhanger. Dus die gaat goed verwend worden.

@ Jacoba, ja schaam je! ;) (Zegt iemand wat... :oops: ) Ben benieuwd naar de foto's van de bruiloft! Het zit jullie nog niet echt mee he, met Pieter? Ik ben jaren gelden van de een op de andere dag gestopt met roken, terwijl ik een pakje per dag rookte, en daar heb ik een week of drie last van gehad en sindsdien taal ik er niet meer naar! Maar dat moet je wel kunnen!

@ Tweety, ach meid, zo'n last van je rug? Wil het verder allemaal nog een beetje met zwangeren?

@ Claudia, zo te lezen gaat het een stuk beter met Vince. Nu maar hopen dat die parasiet weg is!

Hier gaat het zijn gangetje. Ik blijf veel pijn houden en doe het erg rustig aan. Maar dat moet ook wel gezien het feit hoe ik hier door het huis heen kreupel. Ben blij dat het weer bijna weekend is, dan kan Hilbrand me wat meer helpen met Tymen. Verder in buikje alles prima, beebje schuifelt lekker in het rond. Met Tymen ook alles prima. Kan zo lekker driftig zijn momenteel als hij zijn zin niet krijgt. Maar verder is het een heerlijk mannetje. Ik heb de oproepkaart gekregen van het CB, zal volgende week even een afspraak maken. Helaas gaat ons tuinfeest niet door ivm het slechte weer. Balen!

Deel Deze Pagina