Hallo meiden! @ Gabje, jeetje wat goed dat je dochter al naar de wc gaat! Wij hadden Tymen ook bijna zindelijk op de pot, maar sinds hij is gaan lopen wil hij beslist niet meer op de pot. Misschien moet ik het toch ook maar eens op de wc proberen. Je hebt gewoon zo'n toiletbrilverkleiner voor haar? @ Misspuma, fijn dat alles bij jullie goed gaat! Ben jij ook weer een beetje happy? Nou, gisteren naar de verloskundige geweest, bleek dat mijn suikers heel licht verhoogd zijn. Nou moet ik op een soort van dieet, om zo weinig mogelijk suikers binnen te krijgen. De verloskundige had niet het idee dat ik nou zwangerschapsdiabetes heb, want dan had mijn waarde nuchter veel hoger moeten zijn. Ook is mijn beebje mooi gemiddeld en ben ik nog bijna niks aangekomen, dus ik moet volgende week even opnieuw laten prikken en dan kijken of het nog steeds verhoogd is. Gelukkig schiet het al mooi op, je zal je weken lang in moeten houden als het om zoetigheid gaat en daar heb ik nou juist zo'n behoefte aan! Met Tymen alles prima!
Goede avond meiden, @ Setteke: Owjeeh een beetje verhoogde suikers goed opletten hoor! Ja, lijkt me ook wel moeilijk hoor als je geen suikers mag. Fijn dat het beebje gemiddeld is dat is altijd fijn om te horen. Hoeveel ben je in totaal tot nu toe dan aangekomen als ik vragen mag? Fijn dat met Tymen alles goed is! Vandaag even voor 3 uurtjes de buitenschoolse opvang gedaan, was erg leuk! Lekker met de barbies gespeeld, en met lego etc. En natuurlijk nog een hele tijd naar buiten met de kids zeker met dit lekkere weer. Voor zover ik weet ben ik morgen vrij, maar goed ze kunnen altijd 's ochtends nog bellen ik zal wel zien. Met Keano alles oké! Het is zo een gezellig mannetje, ben zo trots op hem! Hij speelt de hele dag heerlijk, af en toe zelf en natuurlijk samen met Mama spelen is ook heel leuk! Liefs, misspuma
@ Misspuma, ik ben nu 7,7 kilo aangekomen. Met Tymen was ik uiteindelijk 13 kilo aangekomen, maar die was mini. Ze zeggen dat de beeb nu 200 gram per week groeit, dat klopt wel, want de afgelopen week ben ik inderdaad 200 gram gegeroeid. Dus daarvan uitgaande haal ik de tien kilo niet eens, maar dat zal wel te optimistisch zijn. Hoe veel was jij bij Keano aangekomen?
@ Setteke: Heel netjes wat je bent aangekomen dat is inderdaad niet veel! Ik ben bij Keano 14 kilo aangekomen, maar dat is er gelukkig ook allemaal weer af hihi! Liefs, misspuma
hallo meiden, @setteke hoop dat je suiker goed is volgende week. is netjes wat je bent aangekomen. ik heb je al ingehaald ben al 9 kilo aangekomen hihi van rene was ik er 20 totaal aangekomen dus denkdat we weer die kant op gaan deze keer. @misspuma leuk dat het je bevalt op het kdv. meiden heb een nieuwtje heb per 1 jan een andere baan maandag ga ik het op me werk vertellen heb nu nog vakantie. het gesprek was positief gegaan en de uren zijn nu ook geregeld het kdv is gelukkig ook rond dus dat is mooi. hoe doen jullie dat zindelijk maken nou al eigenlijk? de wc trekt rene wel maar als ik hem erop zet doet ie niks en wil ie er snel weer af. we hebben in de douche een wc staan en daar wil ie dus elke avond op verder zet ik hem er eigenlijk niet op hoe kan ik het het beste doen dan?
Goede avond meiden, @ Tweety: Nou zoveel is het toch nog niet dat je bent aangekomen, en als je het er weer vanaf krijgt na de bevalling is het toch goed! Maar oké je moet ook weer niet té veel aankomen. Ik ben er nog niet mee bezig om Keano zindelijk te maken. De w.c. trekt hem ook wel hoor, want als je zegt dat je naar de w.c. moet dan zegt hij pssssttt...dus hij snapt wel dat je daar moet plassen alleen denk ik nog niet dat hij weet wat plassen precies is...dus ik lees aandachtig met je mee wat de antwoorden zijn. Zo meiden vandaag rustige dag gehad, nou ja rustig hier in huis wat gesjouwd. Mijn ouders zijn weer terug gekomen van een weekje Drenthe, dus daar gaan we morgen even langs. Vanmiddag een zonnescherm wezen bestellen, want om iedere keer de halve dag met de gordijnen dicht te zitten is ook niet gezellig. En anders wordt het gewoonweg té warm in huis, het is een elektrische dus hoeven we niet te draaien, lekker makkelijk . Verder alles rustig hierzo! Liefs,misspuma
Goede avond meiden, Wat een rust op het forum, is ook niet gek met dit prachtige weer! Vandaag zijn mijn ouders langs hier geweest, omdat ze Jada (het hondje) graag nog een keertje wilden zien. Was erg gezellig, Keano heeft weer volop met Opa en Oma gespeeld daar geniet hij zo van! Verder van het mooie weer genoten, nog lekker een eindje met Jada wezen wandelen en Keano ook mee aan het lopend ging prima! Fijne avond allemaal! Liefs, misspuma
Hey meiden even snel een berichtje heb weinig tijd. Want Agnita is 5 geworden vandaag wat gaat de tijd toch snel zeg. Gistermorgen een feestje voor een groepje kinderen uit haar klas. Maar ik heb er wel van geleerd ik doe het niet meer thuis . De volgende keer ga ik naar balorig toe wat gister was me echt te druk. @MissPuma idd erg makkelijk een zonnescherm word het ook minder warm in de kamer Ik heb er een die over de straat komt kun je lekker onder zitten @Tweety gefeliciteerd met je nieuwe baan @Setteke Lijkt mij ook moeilijk hoor om van zoetigheid af te blijven Maar gelukkig gaat het met het beebje goed. Ik ben ook nog niets aangekomen ben 3 kilo afgevallen 8)
Goede avond meiden, @ Jacoba: Gefeliciteerd met Agnita's 5e verjaardag! Ja, lijkt me ook wel erg druk hoor een kinderfeestje bij jezelf thuis. Ja, inderdaad dan wordt het niet zo warm meer in huis, want nu is het af en toe niet uit te houden. Owjaah ook lekker eentje die over de straat komt. Vandaag een heerlijke rustige dag gehad. Vanmiddag samen met Keano, mijn schoonzusje, schoonmoeder en Oma van mijn man naar een thee-tuin geweest dus heerlijk met de vrouwen thee geleut Keano had het ook naar zijn zin hoor. En daarna lekker chinees gehaald, dus wij hebben weer heerlijk gegeten. Liefs, misspuma
HOI meiden, Hier ff een klein berichtje van mij. Ik ben er ff niet zoveel onze pc is kapot als het goed is heb ik hem maandag of dinsdag weer terug.We hebben wel een laptop maar het is hier op dit moment ruzie maken wie er achter mag Liefs,Claudia Ps met Vince is alles goed de parasieten zijn allemaal weg.
@jacoba gefeliciteerd met de verjaardag van agnita @,isspuma o lekker chinees tijd geleden moet ik ook maar weer eens halen .
Goede avond meiden, @ Claudia: Fijn dat de parasieten weg zijn bij Vince! Hopelijk heb je je computer snel weer terug en wordt er geen ruzie meer gemaakt over wie erop mag haha! @ Tweety: Heerlijk inderdaad chinees, wij halen het toch gemiddeld wel 1x in de maand. Ben me vanmorgen toch rotgeschrokken, Keano is van de commode afgevallen...hij was aan het draaien en keren en ineens hup met aankleedkussen en al bam op de grond. Hij heeft denk ik wel een half uur keihard gehuild...en nu een grote blauwe bult op zijn hoofdje. Gelukkig was er verder niks aan de hand. Voor de rest van de dag lekker rustig aan gedaan, van het mooie weer genoten. Morgen van 3 tot 6 op de buitenschoolse opvang werken, heb er wel zin in. 'S ochtends komt mijn zus om te koffie, die wilde Jada nu ook wel eens graag zien. En in augustus gaan we nog een weekje met mijn ouders naar de Veluwe heerlijk hoor! Op een park van Roompot Hollidays. Liefs, misspuma
Hoi allemaal, Nou vandaag treurig nieuws gekregen...mijn pctje is niet meer te maken Dus dat wordt helaas nog even vechten wie er op de laptop mag @Misspuma,Wat leuk een puppy,het is een schatje om te zien hoor!He getver Keano van de commode gevallen gelukkig heeft hij verder niets. Zo te lezen heb je het erg naar je zin op je nieuwe werk. @Jacoba,Nog van harte gefeliciteerd met Agnita haar verjaardag!Ik hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben!Ik ga ook altijd weg met kinderfeestje heerlijk! @Tweety,Gefeliciteerd met je nieuwe baan!Ik ben ook nog niet echt bezig met zindelijk maken.Vince geeft wel zelf aan dat hij een schone pamper om moet maar verder dan spulletjes in de wc gooien zijn we nog niet @Setteke,Ik heb dat tijdens de zwangerschap van Vince ook gehad was ook geen zwangerschaps suiker.7,7 is niet veel hoor!Ik was van Yentl 9 kilo aangekomen en van Vince 11. Vrijdag ga ik naar Jan Smit!Heb er helemaal zin in! Liefs,Claudia
@ Claudia: Ja, het is ook een schatje onze puppy ze is zo vrolijk haha! Ja, ik schrok me echt dood toen hij er vanaf viel maar gelukkig heeft hij er inderdaad niks ergs aan over gehouden...! Jammer dat je pc niet meer gemaakt kan worden. Liefs, misspuma
@Misspuma,Ik kan het me voorstellen zou me ook dood schrikken!Ja het is zonde maar het zat er wel een beetje aan te komen,mijn pctje was al 6 jr oud.Heb net al even gekeken naar een nieuwe dus wie weet van het weekend heb ik er weer eentje! Beginnen jullie kindjes ook al lekker te praten?Vince begint al aardig te babbelen en vooral alles napraten ook erg leuk Liefs,Claudia
@ Claudia: Nou, hopen dat snel een andere hebt! Ja, Keano is ook al flink aan het brabbelen en napraten...! Liep vanmorgen in de supermarkt langs het fruit zegt hij ineens appel haha! Liefs, misspuma
Whahaha leuk is dat he!Vince zegt ook appel en bal maar dan echt zo overdreven echt ballll hihi En vanmiddag op de fiets reden we langs schaapjes zegt tie behh
Goede avond meiden, @ Claudia: Keano weet al een tijdje welk geluid welk dier maakt is zo lief. Ja, Keano zegt ook alles lekker overdreven. Vanmorgen gezellig mijn zus op bezoek gehad, ze bleef ook een boterhammetje mee-eten. Vanmiddag op de buitenschoolse opvang gewerkt was leuk, was de laatste keer (volgende week vakantie) dus hebben we film-middag gehouden met Madagaskar en chippies was geslaagd natuurlijk! Wat was het warm vandaag hé pfff heb het nu nog bloedheet! Morgenochtend naar de psycholoog toe en daarna boodschappen halen, moet Keano meenemen want ik heb geen oppas...en Vincent is ook aan het werken...dus het is even niet anders. Liefs, misspuma
Hey meiden Bedankt voor de felicitatie's . Zo de eerste week vakantie zit er hier op nog een week dan begint de bouwvak. Vanmorgen op controle geweest alles was goed en ben nu in totaal maar 2 kilo aangekomen vind ik best wel netjes Agnita moest ook even voelen en die overspoelde de arts met vragen die hij geduldig beantwoorde Martina is een echte doerak had beter een jongen kunnen wezen ze wil nu telkens boxen en dan staat ze met haar vuisten klaar @MissPuma leuk hoor zo'n filmmiddag. En hoe gaat het met jou? Hoe gaat het nu met Keano is de bult al een beetje weggetrokken? @Claudia balen zeg van je pc. Martina zegt wel woordjes maar in het algemeen is het meeste nog chinees
Goede avond meiden, @ Jacoba: Dat is nog niet veel inderdaad wat je bent aangekomen! Die Agnita de arts overspoelen met vragen haha! Fijn dat alles goed was op de controle. Ja, het gaat nu goed met me gelukkig. De bult bij Keano is alweer weg getrokken, maar ja hij heeft er al weer een nieuwe bij liep tegen de deur aan... . Het is rustig op het forum, maar wat wil je met dit mooie weertje! Vandaag de stad in geweest, nieuwe schoenen voor mezelf gekocht, kleertjes voor Keano, rompertjes zonder mouwen voor Keano en nog een vest voor mezelf dus wij kunnen er weer even tegenaan haha! Morgen misschien samen met mijn moeder, zusje, vriend van mijn zusje en Keano naar het zwembad. Maar als het gewoon mooi weer is zet ik wel een badje in tuin voor Keano! Prettige avond allemaal! Liefs, misspuma