oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Heb nog een paar foto van Keano in het badje buiten:

2. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

3. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

4. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

Vond het ineens niet leuk meer... :rolleyes:

5. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

Jada!

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

Onze kat in luierpositie :rolleyes: :)

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma leuke foto's weer hoor. ahh die billetjes goed smeren en lekker in zijn blote kont latenlopen met dit weer heerlijk.

hier weinig nieuws alles gaat zijn gangetje.

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Tweety: Ja, mijn schoonmoeder liet hem vandaag ook in zijn blote billetjes rondlopen.
    Alles goed met jou en de baby?

Liefs misspuma

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @mispuma ja hoor hier gaat alles zijn gangetje nog 8 weekjes en dan is de uitgerekende datum ben wel benieuwd hoor.

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Tweety: Ja zeker spannend ben benieuwd!

@ Setteke: En heb je de kleine baby al in je armen?

Zo meiden Keano is weer terug van zijn logeerpartij het was allemaal goed gegaan. Hij heeft geen diaree meer gehad vandaag dus dat is ook allemaal weer in orde gelukkig. Zijn billetjes zijn nog wel een beetje rood en open dus nog even goed smeren en dan zal het wel wegtrekken!
    Voor de rest heerlijk aan het genieten van het mooie weertje heerlijk hoor!
    Fijne avond allemaal!

Liefs, misspuma

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Halo meiden!

Nog steeds geen baby! Ik reken nog maar gewoon nergens op, kan het alleen maar meevallen!

@ Misspuma, leuke foto's van Keano! Hoop dat het gauw beter gaat met zijn billetjes!

@ Tweety, mooi dat het goed gaat met jou en de beeb!

Ik ga weer lekker buiten zitten! (maar eerst voor de 20e keer naar de wc!)

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Setteke: Jammer dat er nog geen baby is! Maar goed nog even en je zult hem/haar vast kunnen houden. Tja, vervelend hé zovaak naar de w.c. moeten...!

Liefs, misspuma

14. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond allemaal,

Wat een weertje hé, pff het mag van mij nu wel ietsje minder warm hoor...vind het wel lekker daar niet van maar dit is toch wel een beetje té.
    Vanmorgen vroeg om boodschappen gegaan zodat we voor de hitte thuis waren.
    Morgen gaat Keano samen met zijn vader naar de kapper toe dus dan zijn ze allebei weer kort geknipt :).
    Keano is nog steeds aan de diaree, het loopt dan gewoon langs zijn benen zo zielig. Misschien morgen toch maar even langs de huisarts hij heeft het nu al bijna een week en zijn billetjes worden maar roder en roder...hij gilt iedere keer au au als je zijn luier verschoond tis zonde.
    Nou fijne avond allemaal!

Liefs, misspuma

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma heb je zijn billetjes al geprobeerd in te smeren met bephanten werkte hier perfect billetjes zag je opknappen en het was niet meer zo pijnlijk met verschonen. drinkt ie wel goed? anders kan je ors geven tegen het uitdrogen ivm de warmte.

16. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Tweety: Hij drinkt gelukkig goed, dus ORS is niet nodig. Ik zal maandag eens bephanten aanschaffen misschien dat dit helpt tegen die rode en open billetjes.

Was weer een lekker dagje vandaag het is nu hier begonnen met regenen frist wel even lekker op haha!
    Ik heb de diaree van Keano overgenomen alhoewel het nu weer beter gaat met mij. Keano heeft er nog steeds wel last van hoor, tis zonde!
    Fijne avond allemaal!

Liefs, misspuma

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @setteke en al een baby?

@misspuma ja ik zweer er echt bij als ik open plekjes of erg rode billetjes zie smeer ik dat erop verder smeer ik eigenlijk weinig.

hier was het ook een heerlijk dagje zonnetje nu regend het een heel klein beetje maar het is wel een stuk afgekoeld buiten. heerlijk nu binnen nog vooral de slaapkamer dan ben ik weer blij.

18. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    goede morgen

@MissPuma hoe gaat het ben je alweer van de diaree af en hoe gaat het met Keano zijn billen?
    Leuke foto's

@Tweety en trek je het nog een beetje ?

@Setteke en is er al wat ?
    ben wel blij voor je dat het wat minder warm is.

Hier is alles rustig
    Martina is lekker ondeugend maar ook erg lief ze wil nu telkens helpen de tafel afruimen :)

Ikzelf heb flink last van mn bekken lijkt net of die s'avonds in brand
    staan :(

Pieter moet morgen alweer werken is wel snel gegaan hoor de vakantie.

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jacoba trek het nog wel ben wel blij dat het minder warm is hoor. hoe is het met jou?

las net op hyves dat er nog geen baby is bij setteke vandaag is ze wel uitgerekend dus hoop dat ie zich snel laat zien.

20. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Tweety: Zijn billetjes zijn al minder rood en open gelukkig, maar ik zal morgen toch nog even die zalf halen bedankt voor de tip! Ja, hier regende het gisteren ook een beetje. Vanmorgen was het hier droog maar sinds de middag zijn er iedere keer buitjes...nou ja het frist inderdaad wel even op :D.

@ Jacoba: De diaree is weer over, misschien even van het warme weertje...! Keano zijn billetjes worden ook beter gelukkig! Ow lief dat Martina wilt helpen de tafel af te ruimen hihi.
    Ach jeetje meissie zo een last van je bekken, sterkte!
    Jammer dat Pieter zijn vakantie er al weer op zit, gaat snel hé vakanties...jammer genoeg. Hoe is het eigenlijk met Pieter?

@ Setteke: Je uitgerekende datum is vandaag! Mag je je baby al in je armen houden, hoop voor je dat als je moet bevallen dat het dan niet zo warm is!

Zo meiden vandaag een minder warme dag hé met hier en daar een buitje maar goed dan frist het wel lekker op.
    Verder gaat het met Keano weer wat beter, diaree is bijna over.
    Mijn diaree is ook weer met de noorderzon vertrokken gelukkig!
    Verder weinig te melden!

Liefs, misspuma

Deel Deze Pagina