@yentl ik deed dit ook altijd omdat rene ging huilen als zijn flesje leeg was maar ben zo bang dat ie er te dik van wordt. deed het eigenlijk ook om de voeding dikker te maken. en de comfort is al een dikke voeding en hij huilt niet echt meer na de fles. maar als de arts het zegt zou ik het gewoon doen hoor ik geeft het hem wel in zijn laatste fles.
@Misspuma,idd gelukkig en ik hoop dat het spugen bij Vince nu ook minder wordt!Ik gebruik voor zijn huidje ookal balneum voor het badje en dit werkt ook goed.Succes met de nutrix ik hoop dat het voor Keano ook werkt Hier in ieder geval wel Vince slaapt er lekker op van 23 tot een uurtje of 8 en eigenlijk wel ietsje langer maar moet hem smorgens wakker maken (ivm werk en school van mijn dochter) Ik ben benieuwd lees het morgen wel! Liefs Claudia
Ja ik zal morgen verslag uitbrengen Zo Keano even wakker maken voor zijn laatste flesje en dan zelf ook lekker mijn bedje opzoeken... Weltrusten en tot morgen meiden, liefs, misspuma
@Tweety, ik ga het ook gewoon doen en zal het morgen ook aan het cb voorleggen maar luister uiteindelijk toch naar de kinderarts!Zou hij er echt te dik van worden?Maar al hij het op de voeding goed doet kun je het idd toch alleen in de laatste fles doen?!Ik doe dat bij Vince ookal een tijdje en hij slaapt er lekker op. Liefs Claudia
@ yentl ik heb wel eens gehoort dat het een dikmaker is maar ja waar worden ze tegen woordig niet te dik van haha.
Tis inderdaad verslavend dit forum, ik kreeg spontaan ontwenningsverschijnselen toen ik helemaal geen internet had! @Yentl: gelukkig dat alles goed is. Het doorslapen van Yuri loopt nog niet helemaal soepel, maar we moeten aanstaande vrijdag weer naar het consultatiebureau, dus zal vragen wat en of we daar iets aan konden doen. Mijn collega zat te vertellen dat ze haar kinderen vroeger 3 nachten door had laten huilen en dat ze daarna niet meer kwamen, maar dat kan ik echt niet over mijn hart verkrijgen, hoor. Ik sta echt niet bij ieder prutteltje direct naast zijn bed, maar als ie huilt van de honger en dan niet reageren, dat vind ik echt zielig.. Ik kan ook niet echt meer gaan geven want hij krijgt al 200+10cc met Extra en Comfort. De laatste fles geef ik helemaal een Extra, maar dat maakt niet veel uit. Mijn eerste werkweek zit er gelukkig weer op... het was best leuk, maar het viel niet mee om mijn kleine mannetje de hele dag te moeten missen. Ging vandaag wel beter dan gisteren en de leidsters daar zijn ook echt leuke meiden. Vandaag hadden ze hem een tekening laten maken met wat verf op zijn voetjes, het was echt een kunstwerk. Goed, ik ga zo mijn bedje opzoeken. Yuri heeft de laatste fles om half 10 gekregen en ik zie wel wanneer ie weer komt.. ben echt moe van het werken en Joris heeft nachtdienst vannacht, dus die kan ik ook het bed niet uitsturen als Yuri honger heeft
@Lia, ik kan me ook maar moeilijk losweken van dit forum (volgens mijn man dan) Zo Yuri krijgt idd al veel voeding dan!Dat doorlaten huilen kan ik ook niet hoor,ik ga ook niet bij ieder kikje kijken maar ze huilen toch niet voor niks denk ik dan altijd maar! Ik ben sinds deze week ook weer aan het werk het bevalt me wel maar idd het wegbrengen van vince vondt ik de eerste dag toch niet echt een succes!Leuk dat ze van die dingen doen op het kd. Dus jouw mannetje werkt ook ploegen?De mijne gaat volgende week de nacht weer in!Is idd jammer dat je dan je mannetje er niet uit kan sturen als hij huilt,Weltrusten! Liefs Claudia
Goede morgen @Lia hoezo verslavend heb ik heeeeeeeeleeeeemaaaaaaaaaaal geen last van Het is dat mijn mannetje s'avonds achter de pc zit anders zat ik er dan ook achter . @Claudia gelukkig dat alles goed is is toch weer een geruststelling voor je. Maar konden ze geen reden geven voor zijn droge huidje moet toch ergens door komen. Ik hoop dat de zalf snel zijn werk doet . succes op het cb @Tweety volgens mij valt dat wel mee en ligt het gewoon aan de tussendoortjes die ze straks krijgen als ze wat groter zijn. @MissPuma heeft hij langer doorgeslapen : zo nu ga ik eerst Martina uit bed pakken voor een fles . liefs jacoba
Goedemorgen dames, Ik wilde vandaag eigenlijk een nieuw bankstel gaan kopen maar dan moet het wel ophouden met regenen en stormen. Want zo kan ik Nona niet meenemen. Ook doet mijn auto het laatste tijd niet meer zo goed. Gisteren moest ik mijn dochter ophalen van een kinderfeestje en ik moest even draaien op de weg. Valt de auto stil. Sta ik dwars op de weg........en ik krijg hem niet meer aan de praat. Na een aantal minuten startte ie gelukkig weer maar ondertussen had ik al een file veroorzaakt En toen ik gisteren naar het CB was geweest kreeg ik hem ook pas na 5 minuten aan de praat. Toch maar eens naar de garage gaan. Mijn auto is ook al weer 14 jaar oud... Gina
Wat een pech zeg Gina ! Hier heeft ze de nacht wel aardig gedaan, om 4 uur wilde mevrouw een beetje water drinken. Daarna sliep ze gelijk weer in tot vanmorgen 8.15 uur. Ze was gisteravond een beetje huilerig voordat ze in bad ging, na bad fles en slapen hihi.... Weten jullie hoeveel water ze mogen als ze dorst hebben, of gewoon zoveel ze willen ?
Hey meiden, @ Lia: Jammer dat het doorslapen bij Yuri nog niet zo wil lukken, en mijn man werkt ook in ploegendienst en is soms wel eens jammer als ze nachtdienst hebben...hihi! Lijkt mij ook moeilijk hoor je kleine achter laten als je moet gaan werken...maar gelukkig zijn de meiden daar aardig voor hem...! En leuk dat ze hem een tekening hebben laten maken! @ Yentl: Ja het forum in ontzettend verslavend... @ Jacoba: Nee, meneer heeft er niet langer door geslapen jammer genoeg...maar goed mijn man moest werken dus misschien werd ie daar wel wakker van...vanavond weer eens proberen..... @ Gina: Wat een pech meid met je auto. Eng hoor op de weg stil staan @ Gabje20: Gelukkig dat de nacht wat beter ging, wel fijn dat ze na de fles van 4 uur sliep tot 8.15 uur. Ik zou niet weten hoeveel water ze mogen drinken... Nou hier dus eigenlijk alles wel oké, maar Keano heeft niet langer geslapen hoor op de rijstebloem...jammer genoeg maar goed vanavond weer proberen, hij dronk het wel op hoor! Met iets meer moeite omdat het natuurlijk dikker is. Ow ik hoor de brievenbus hopelijk zijn het Keano zijn slofjes ! Pfff wat een storm he meiden...hier in Zeeland gaat het goed tekeer hoor! Mijn man is aan het werken hopelijk is het minder als hij terug komt van zijn werk rond half 4... Vanavond naar een verjaardag mijn schoonmoeder is jarig dus gaan we even op bezoek...zondag houdt ze het echt dus gaan we nog een keertje weer ff de familie zien...maar goed vandaag is ze echt jarig dus ook ff langs om een bakkie koffie... Zoow dat was weer een heel verhaal... tot spreeks, liefs, misspuma
@Misspuma, hopelijk gaat het aankomende nacht beter. Ik snap soms niet dat Nona niet wakker wordt van mijn andere twee kinderen, die kunnen soms 's ochtends lawaai maken. Inderdaad wat een storm, MAAR..... ik heb toch de bank gekocht, wat ik in mijn kop heb heb ik niet in mijn kont. Dus regen en storm getrotseerd en mijn auto werkte ook goed mee vandaag! @Gabje20, ik mijn kleintjes nooit water gegeven op zo'n jonge leeftijd. Zij hebben toch voldoende aan de fles? Dus ik weet niet hoeveel water ze mogen. Gina
@ Gina: Ja ik weet ook niet of hij nou wakker wordt van mijn man, maar die doet toch altijd heeeel erg stil...spoelt zelfs het toilet niet door haha bang dat hij daardoor wakker word...maar mijn man ging om half 6 uit bed en om 10 over 6 werd meneer kreunend wakker...had ook poep in zijn broek maar dat heeft ie altijd 's ochtends (joepie! \/ ) liefs, misspuma
@ jacoba denk het ook wel wil hem straks tocg niet teveel laten snoepen geeft hem wel een appel haha of een langevinger broodstengel ach we zien het wel tegen die tijd. pffff wat een kl** weer zeg. moest ff boodschapje doen snel rene onder mijn jas en hup heen en weer. was beter dan met de kinderwagen die had weggewaaid. nou ja alles gaat goed hier niks bijzonders te melden.
@ Gina: Nee dat denk ik ook niet, jammer genoeg heeft hij dit altijd om half 6 's ochtends maar ja daar kunnen we jammer genoeg niks aan veranderen...hopen dat hij het op den duur later gaat doen liefs, misspuma
Hallo allemaal, tjee ben net even buiten geweest. Maar goed dat de zwangerschapskilootjes nog niet allemaal weg zijn anders was ik weggewaaid . Quinn gisteren z'n fles om 21.30 gegegeven maar kwam helaas nu om 6.00 i.p.v. 7.00. Was ik een keertje wat later naar bed gegaan, wordt ik gelijk gestraft . Maar hij heeft wel netjes doorgeslapen dus vanacht er niet uitgemoeten (ook niet voor de tut). Gisteravond was hij me echt aan het napraten. Als ik een woordje zei keek hij me heel belangstellend aan en dan probeerde hij het "na te zeggen". Dat was zo lief om te zien. @Yentl, vandaag toch naar het cb, ben erg benieuwd hoe Vince gegroeid is. @misspuma, hopelijk gaat het vanacht beter met Keano. Heb ook al nutrix gehaald. Quinn komt al steeds vroeger om z'n voeding terwijl hij z'n flessen niet altijd leegdrinkt (vind dat wel een beetje raar). Is dat bij Keano ook zo? Silly
Ja, hoe zit het eigenlijk met jullie zwangerschapskilo's. Ik ben in de zwangerschap 16 kilo aangekomen en ben er nu 18 kwijt. Dit komt door de borstvoeding. De eerste 2 heb ik de fles gegeven en toen was ik mijn kilo's niet zo snel kwijt. Liefs, Gina
@ Silly: Nee, Keano drinkt zijn fles helemaal leeg hoor. Ja en ik hoop dat hij morgen inderdaad er wel beter op slaapt...we zullen zien... @ Gina: Ik was 12 kilo aangekomen en ben er nu 10 kwijt dus nog 2 te gaan maar is niet erg dat die eraan blijven hoor woog voor de zwangerschap 58 dus 60 is ook prima liefs, misspuma
Hallo meiden, Vandaag met Vince op het cb geweest,hij is weer lekker gegroeid.Het was een lekker binkie volgend de cb-arts Hij is bijna 1 kilo aan gekomen en 5 cm langer geworden. Verder heb ik het advies gekregen om over te gaan op 4 flessen Snap er niks van!Hij krijgt nu 5x 180cc en nu moet ik hem 4x220cc gaan geven. Maar de kinderarts in het ziekenhuis vond 5x180 al te veel Kwee nu ff niet zo goed wat ik moet doen,de kinderarts zei gister ook dat ik zijn voeding iets dikker moest maken met nutrix en nu zeggen ze op het cb weer dat ik dat niet moet gaan doen maar dat ik dan maar over moet gaan naar Hypoallergene voeding!?Verlopig houdt ik me maar aan de adviezen van de kinderarts uit het ziekenhuis. @Jacoba,nee een rede voor zijn droge velletje hadden ze eigenlijk niet, heb nu 3x de zalf erop gesmeerd en zie eigenlijk al wel een verbetering het is niet meer zo rood hoop dus dat dit doorzet! @Misspuma,bij Vince werkte die nutrix ook niet meteen maar nu doet hij het er toch goed op.Vannacht nieuwe kans @Gina,gelukkig dat je autootje het vandaag wel goed deed!Wat voor bank heb je gekocht(Ben beetje nieuwsgierig hoor ) Ik was tijdens mijn zwangerschap 12,5 kilo aangekomen en ben er nu 15 kwijt maar ben nu aan het lijnen want er mag gerust nog wat meer af. Duik zo lekker mijn bedje in vindt ik altijd zo lekker als ik op bed lig en hoor die wind en regen tegen de ramen val ik gelijk van in slaap. Liefs Claudia