oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    vandaag hebben ze robin aangelegd en ja hoor hij heeft het gedaan lekker gedronken nog meer dan uit zijn fles en zonder moeite. smiddag's nog een keer geprobeerd maar dat vond ie teveel hij deed niks hihi.

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Claudia, ja schaam je! ;) Maar gut meid, dat is ook niet niks met die depressie van Niek! Krijgt hij ook medicatie? Nog gefeliciteerd met Yentl! Hier gaat verder alles prima. Silke is een heerlijk kind! Tymen is momenteel ook al zo'n klein draakje!

@ Tweety, :thumup: Wat super dat Robin het zo goed doet! Echt een vechtertje!

@ Misspuma, hoop dat je een goede dag hebt vandaag! Denk aan je! ;)

Meiden, Silke doet mee met de baby van de maand verkiezing, dus als julie willen mogen jullie stemmen! :D

Nog een vraagje, slapen jullie kids 's middags nog? Tymen wel en die doet zomaar drie uurtjes! (behalve vandaag dus, ligt maar wat te kletsen enzo...) En hoe gaat het met de zindelijkheid? Tymen wil sinds gisteren ineens op de wc, doet niks, maar toch! Hilbrand haalt straks een wc-verkleiner op!

De maand van onze kids is weer begonnen! Op naar de twee jaar! Fijne verjaardagen alvast allemaal!

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    pff al weer 2 gaat het hard zeg ze worden weer groot blee veel te hard haha.

4. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi,

Ben ik weer ff.Wat een weer vandaag zeg die vieze regen en wind gewoon weer om lekker in je bedje te kruipen en er niet meer uit te komen!
    Hier gaat alles lekker nou,ja Vince is erg ondeugend(maar er moet iets inzitten toch)Hij wordt nu ook standaard weer omhalf 6 wakker :( dacht dat hij wat langer zou slapen nu het toch wat donkerder blijft maar nee hoor!

@Setteke,Ja hij krijgt anti depressieva en had slaappillen maar daar is hij mee gestopt gaat wel elke week naar de psych.
    Vince slaapt ook nog een uurtje of anderhalf soms 2 vindt dat nog wel lekker ff rust ;) Zindelijk dat nog niet geeft wel aan wanneer hij iets gedaan heeft en heeft wel interresse in de wc maar verder nog niks.Ach dat komt vanzelf wel.

@Tweety,Wat goed van Robin zeg,heerlijk dat het nu allemaal de goed kant op gaat!

Liefs,Claudia

5. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Hey meiden

Sorry dit word een ego-berichtje
    Zit er even helemaal doorheen ik heb heel veel harde buiken en een constante druk vanonder.
    Heb de huisarts al gebeld en die zegt dat als de harde buiken aanhouden ik om een ctg moet.
    En ik moet liggen maar hoe doe je dat met drie kinderen.

Verder ben ik echt niet te genieten ben echt sjaggie niet zo leuk voor de kinderen :(
    nou ja nog 8 weken te gaan :(

sorry voor mn geklaag maar wilde niet weer tegen Pieter gaan klagen die heeft het al zwaar genoeg met me ;)

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Jacoba, jeetje meid, dat is ook wat! Heb je geen familie die de kids de komende tijd een beetje van je over kan nemen? Ik heb momenteel Tymen vaak bij de oppas en mijn moeder. En ja, veel liggen is inderdaad beter, misschien een bed in de woonkamer? Kun je tussen alees door even gaan liggen. Zijn ze bang voor een vroeggeboorte? Misschien moet je je toch maar even laten doorverwijzen voor CTG en inwendig ondezoek. Klintk wel een beetje alsof er al wat actie is (maar dat zul je zelf ook wel herkennen). En ook al is het iets wat je absoluut niet wilt, maar als je kleintje nu geboren word, dan komt het wel goed hoor! Enneh, klaag maar lekker hoor!

Hier gaat het zijn gangetje. Hebben al een lekker ritme met die twee! nog een week en dan is mijn kleine mannetje alweer twee!

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Lieve Keano, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!!

En een hele fijne dag samen met papa en mama!

8. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi Meiden,

Zo gister heerlijk wezen shoppen in Utrecht voor de kids.Ze zijn er weer helemaal klaar voor!Heb voor Vince ook van die schattige Nike's gekocht kon ze niet laten staan.
    Verder 3 broeken, 5 shirts,2 overhemdem een trui en een spencer en nog een paar hoge stoere winter schoenen dus die komt verlopig de winter wel door :)

Vince praat af en toe de oren van je hoofd alleen is niet alles meteen te verstaan.Hoe is dat bij jullie kids?

@Jacoba,He meisje wat vervelend allemaal snap dat je er een beetje doorheen zit maar over 8 weekjes kun je weer lekker geneiten van zon lief kleintje.Misschien is een ctg idd een goed plan.Meid klaag gerust hoor!

@Setteke,Lekker hoor dat je al een aardig ritme gevonden hetb.gaat ebst snel he je bent er best vlot aan gewend tenminste dat vond ik :D
    Ja de tijd gaat hard nog 8 dg dan is Vince ook alweer 2 pfff veel te snel.

@Misspuma,Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Keano!!Keano ik hoop dat je lekker verwend bent vandaag met taart en heel veel kadoos!

Liefs,Claudia

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Claudia, inderdaad! De eerste paar weken is het even onwennig en zoeken maar nu past Silke helemaal in ons leven. Tymen praat ook heel veel, maar ook nog moeilijk te verstaan. We waren gisteren op bezoek bij een jongetje van 29 november 2006 en die praat al zo goed en duidelijk! Wat een verschil!

Wij hebben gisteren schoenen gekocht voor Tymen. 75 euro! :confused: Zulke dure schoenen heb ik zelf nog niets eens gehad. Maar goed dat de Sociale verzekeringsbank betaalt!

10. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @MissPuma nog van harte gefeliciteerd met de 2e verjaardag van Keano.

@Setteke 75 euro voor een paar schoenen :confused: echt megaveel.
    Hoe gaat het met je bekken?

@Claudia Martina praat ook heel veel niet altijd verstaanbaar maar ik begrijp haar wel ;) :)

@Tweety hoe gaat het met jullie?

Vandaag ging het best goed alleen de druk vanonder word steeds groter :(
    Agnita en martina zijn ziek en ikzelf ben ook snotverkouden bleeeeeeeeh
    Maar goed beter nu dan als ik straks bevallen moet ;)
    Ik House verder afkijken :)

11. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi Meiden,

Hoe gaat tie hier?Met mij iets minder nou ja no nog goed maar morgen :( Moet morgen naar de kaakchirurg.Had al een tijd last van holte en oog ontstekingen na meerder bezoeken aan de kno arts kwamen we tot de conclusie dat mijn verstandskies zo hoog in mijn kaak zit en op mijn zenuwbaan drukt en dus bijna voor 80% deze ontstekingen veroorzaakt dus eruit met dat ding :( Ben wel beetje zenuwachtig maar heb toch geen keus helaas.

Verders is het aftellen voor Vince zijn 2e verjaardag nu ook echt begonnen.Het is bijna de 13e.

@Jacoba,Jeetje beterschap voor jouw en de meiden!

@Setteke,Ja tis echt niet leuk meer he,die prijzen van die schoentjes maar ja lopen moeten ze!

Liefs Claudia

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Claudia, wanneer vieren jullie Vince zijn verjaardag? Wij vieren het zondag. En wat krijgt hij van jullie? Tymen krijgt een tafeltje met stoeltjes van Cars voor zijn kamer en een speelgoedstofzuiger. Hij wil momenteel overal mee helpen en vooral stofzuigen is favoriet. Hij zuigt dan met zo'n Nijntje loopstok, maar heeft dus nu straks zijn eigen!

@ Jacoba, wat zegt de verloskundige ervan? Straks komt jullie kleintje er zo uit gerold!

13. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Setteke ik heb een inwendig onderzoek gehad en alles zit gelukkig nog dicht.

14. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Claudia hoe was het bij de kaakchirurg?

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou gelukkig maar! Maar wel vreemd dat je zo'n last hebt steeds! Misschien je bekken?

16. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Setteke ik zou het niet weten wat het wel kan zijn maar ik hoop wel dat het nog een paar weken blijft zitten.

Op dit moment word ik gek van mezelf heb net de badkamer gesopt en ben nu met de keukenkastjes bezig :rolleyes:
    Pieter is om 22:30 al naar boven gevlucht die zij ik hoor wel wanneer we weg moeten :confused: :)
    Ik ga de wasmachine even leeghalen en de droger aanzetten en dan op bed. :)

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Whahahaha, die hormonen! :) Arme Pieter!

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden

Bedankt voor de felicitaties voor Keano's verjaardag. Het was een hele geslaagde dag! Veel kado's gehad.
    En nog goed nieuws de echo was goed, Keano wordt een grote broer!
    Het hartje klopte prima!
    Verder heb ik even niet bijgelezen sorry, voel me nogal beroerd de laatste tijd...
    Als ik me weer wat beter voel zal ik me weer vaker melden!

Liefs, misspuma

19. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Misspuma,

Wat leuk,Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!Geniet ervan!

20. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    goede morgen meiden

@MissPuma van harte gefeliciteerd meid en ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Hhehehehe ik heb mn schoonmaakwoede van vannacht overleefd .
    3:00 uur stond ik onder de douche hoezo geen nesteldrang.
    Maar alles ziet er weer spik en span uit.

Deel Deze Pagina