@Jacoba,Wel weer lekker een schoon huisje he! Nou meiden, ik moest gister dus naar de kaakchirurg had me helemaal voorbereid.Kom ik daar nieuwe foto maken enz werd in de wachtkamer gezet en toen weg geroepen dus dacht daar komen de spuiten maar nee hoor ik werd meteen de behandelkamer in gezet en de chirurg kwam kijken hij de fotos bekeken en gevraagd waarom ik nu precies door gestuurd was dus ik vertel het hele verhaal blablabla zegt hij nou meid je mag naar huis want ik laat hem lekker zitten zitten!? Ja hij zit zo hoog en als we hem eruit halen wordt het er echt niet beter van dus laten zitten is de beste optie! Tja daar stond ik dan 15 min later in de parkeer garage Niek een vrije dag genomen ik ziek gemeld op het werk enz enz allemaal voor niets Nou ja nu heb ik lekker een dagje vrij ff lekker van de kids genieten is oook wel lekker op zijn tijd Liefs Clau
@ Misspuma, nou, dan nu officieel: Meid, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! @ Jacoba, @ Claudia, nou ja, dat is lekker zeg! Wat een figuren die tandartsen en kaakchirurgen! Hier alles ok!
@misspuma nog gefeli met keano. @jacoba het gaat we zijn versleten. nou hier gaat het op en neer met robin het ging goed toen weer wat minder drinken slokdarm weer op gerekt en nu drinkt ie weer slechter dus ff afwachten hoe het vanavond is gegaan. verder is rene morgen jarig alleen vieren we het nog niet vind ik wel erg maar ik weet echt niethoe ik het moet doen. en naar het zh en verjaardag bovendien slaapt rene smiddags en dan heeft ie alleen savonds een feestje. we hebben het nu uit gesteld en hopen het over 2 weken te kunnen vieren met robin erbij. theoreties gezien kian ie naar huis maar willen ze hem nog ff observeren hoe ie het nu doet dit weekeind en dan maandag weer een over leg dus wie weet als ie nou gewoon goed drinkt mag ie ff mee tot over 3 weken weer een onderzoek of eventueel eerder als ie slechter gaat drinken. hij zal iig nog wel een paar keer moeten worden pgerekt. maar kan jullie wel vertellen na 6 weken zh te hebben gezien hebben we het beide helemaal gehad. gelukkig mog ie vandaag ff met ons een rondje door het zh dus ff van die zaal af ff wat anders. maar ja nu dronk ie dus weer slechter dus wat dat nu weer is? ff afwachten maar weer. jullie weten iig weer ff wat.
hallo meiden vandaag is rene 2 o wat een rot dag is het vandaag voor mij ik ben al begonnen met janken het moet een feestelijke dag zijn maar zo voelt het echt duidelijk niet. gelukkig wet rene niet dat ie jarig is of wat het inhoud. het is met robin gisteren niet goed gegaan en hebben ze besloten weer een slangetje in te brengen die het slijm afzuigt het is dus duidelijk niet goed gegaan dinsdag want het is nu sneller terug en ook erger. pfff wat een kl*te k*t emo dag gaat dit worden. jullie horen wel hoe het verder gaat met hem.
GOEDE MORGEN allemaal @Tweety Van harte gefeliciteerd met Rene zijn 2e verjaardag Verder wil ik je heel veel sterkte wensen . @Claudia nou lekker dan kom je voor niets bij zo'n vent Voor de verandering ik werd vanmorgen wakker zonder pijn en zonder harde buiken Wat voelt dat lekker zeg Martina is een lekker nu lekker aan het spelen met het winkeltje van Agnita. Wat ze nu ook probeert is knipogen zo grappig om te zien. zo ik ga me even douchen en dan strijken ik hoor jullie wel weer.
Lieve Rene, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Enneh tweety, snap je heel goed hoor meid! Ik zou het ook enorm dubbel vinden. Het was toch de bedoeling om het met zijn viertjes lekker te vieren. Het is allemaal enorm balen, ook omdat het dan nu even niet zo lekker gaat met Robin. Maar zoals je zei, Rene heeft er gelukkig nog geen idee van dat hij vandaag jarig is. Hij heeft ook niks aan een feest waarbij mama alleen maar met haar hoofd in het ziekenhuis zit. Hij verdient een echt feest, met zijn broertje erbij. En dan kun je het beter een paar weken later doen! Zodat iedereen vrolijk en blij op de foto's staat. Als je dan later vertelt aan Rene dat jullie het later hebben gevierd vanwege Robin maakt hem dat niks uit, want op de foto's was het feest! Sterkte meid! @ Jacoba, super meid! Hier zijn we ook aan het aftellen voor Tymen zijn verjaardag. We vieren het zondag. Word nog wat, al die visite in ons huisje nu dat grote bed er ook staat. Maar het wordt mooi weer dus de kids kunnen mooi buiten spelen!
Goedemorgen Meiden, Rene van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Lekker een vrije dag vandaag,gister al alle boodschapjes gedaan dus vanmiddag lekker van de kids genieten.Het zonnetje schijnt hier wordt wel een mooie dag denk ik. @Tweety,Wil je ook ff sterkte wensen en ik snap ok wel hoor dat je nu geen feestje wil vieren.Sluit me bij setteke aan Rene verdient een leuk feestje met blije mensen en dat feestje krijgt hij over een aantal weekjes ook! @Jacoba,heerlijk toch ff geen pijn.Leuk he als de kids zo lekker opgaan in het spelen. @Setteke,Wij vieren Vince zn verjaardag volgende week zaterdag.Ik ging er van uit dat ik dus met een dikke wang zou lopen Mijn nichtje viert nu as zaterdag de verjaardag van haar zoontje dus hebben wij het een weekje verplaatsd.Wel leuk he al die voorbereidingen. Zo nu nog even een klein beetje strijken en dan is mijn huisje weer aan kant.Ga vanmiddag ook even naar het tuincentrum want mijn planten zijn nu echt aan vervanging toe,er is ook al een kerstshpw vindt ik altijd wel gezellig dus ga daar ook maar ff kijken. Liefs,Claudia
Goede avond meiden, @ Claudia: Bedankt, we gaan er zeker van genieten .! Nou ja, ook vreemd dat je kies toch kon blijven zitten...fijn hoor maar niet echt handig als je je eigen ziek hebt gemeld en Niek een vrije dag daarvoor heeft genomen...! @ Jacoba: Nou nou wat een schoonmaakwoede...haha maar heerlijk hoor dat alles weer spik en span is, maar kan je dat niet beter overdag doen . @ Setteke: Bedankt meissie ! Fijn dat alles bij jullie oké is. Groeit de kleine meid goed? Veel plezier morgen met Tymen zijn verjaardag! @ Tweety: Meissie nog van harte met Rene zijn verjaardag! Heel veel sterkte met Robin het is een sterk mannetje dat weet ik zeker! Ik denk aan jullie! Heerlijke dag was het vandaag hé! Morgen ook als het goed is! Wij zijn hier ook lekker aan het genieten van het weertje, Keano heerlijk in de zandbak buiten, hond buiten en papa en mama werken in de tuin. Met Keano is alles goed hoor, het is een echte ondeugende peuter en hij begint nu tegen alles nee te zeggen ondeugd haha! Met mij gaat het ook wel redelijk, ik voel me gelukkig minder misselijk (wat ben ik daar blij om zeg heb me echt erg beroerd gevoeld de afgelopen weken). 30 Oktober mogen we weer naar de verloskundige en dan kunnen ze als het goed is het hartje horen ben zo benieuwd maar dat duurt nog even. Mijn buik begint ook al aardig te groeien kan mijn eigen broeken nog wel aan maar 's avonds beginnen ze toch aardig strak te worden...dus dan maar heerlijk een trainingsbroek aan haha. Tot snel meiden en geniet nog van het lekkere weer en het weekend! Liefs, misspuma