Nou, het feest zit er weer op! Tymen heeft een hele leuke en gezellige dag gehad, met ontzettend veel kado's! Hij heeft amper geslapen maar bleef de hele dag lief. Hij is nu in een coma, hihi! En morgen is het zover, dan wordt hij echt twee! We doen er verder niks meer aan, hoor! Onvoorstelbaar, twee jaar geleden zat hij nog in mijn buik en lag ik in het ziekenhuis met ernstige zwangerschapsvergiftiging. Er was nog lang geen sprake van Silke! En nu heb ik een peuter en een baby! Zal binnenkort nog even wat foto's spammen van vandaag!
Goedemorgen meiden! Tymen van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!Zo te lezen heb je het heel gezellig gehad! Zo meiden vandaag is het ook voor ons de grote dag Vince 2 jaaren net zoals iedereen ben ik ook verbaasd dat hij alweer 2 jaar is We vieren het as zaterdag het huis is wel versierd met slingers en hij heeft zijn kadoo van ons alvast gehad. @Setteke,Onvoorstelbaar hoe de tijd vliegt he!Leuk hoor dat het zo gezellig is geweest gister.Ik zou het zeker even bij het cb navragen wat het praten van tymen betrefd.Kan nooit geen kwaad toch!? @Misspuma,Leuke foto's van Keano!Het is ookalweer een hele vent!Voel je je nu een beetje goed? @Jacoba,Hoe gaat het nu nog last van je bekken of is het nu een beetj uit te houden? Vince praat redelijk goed zegt ook veel woordjes.Yentl was ook erg snel met praten maar ieder kindje ontwikkeld zich in zijn /haar eigen tempo. Het gaat ook allemaal zo snel binnen 2 maanden kunnen ze miscchien zoveel en goed praten dat je soms wenst dat ze even stil zijn
Lieve Vince, van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag!!! Tsjah, bijzonder alweer he? Ik had al van meer mensen gehoord dat hij misschien momenteel alles vooral opslaat in zijn koppie en dan straks zo ineens gaat praten. Maar vraag er vanavond wel even naar! Stel dat hij geopereerd moet worden om zijn huig los te snijden dan heeft hij er nu nog weinig last van. En ik ga natuurlijk niet wachten tot hij wel een achterstand heeft!
Lieve Vince van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag Lieve Tijmen van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag
@MissPuma leuke foto's hoor en wat word het al een grote knul zeg. @Setteke Martina praat ook nog niet duidelijk hoor . Dus hij is lekker verwend Idd ik zij het van de week nog tegen Pieter 2 jaar terug zat ik ook zo met een buik alleen een paar weken verder. En nu word zij alweer 2 en ben ik zwanger van de 4e. @Claudia met mn bekken is het wel redelijk uit te houden. Alleen die vervelende harde buiken Maar woensdag moet ik naar het ziekenhuis om te kijken waar die harde buiken wegkomen. En gaan ze ook kijken of de kleine gedraaid is ik hoop echt dat het gedraaid is want ik zie verschrikkelijk tegen een draaipoging op.
Hallo meiden, Zo Vince zijn verjaardag zit erop althans zijn echte verjaardag.Het grote feest is zaterdag pas maar opa en oma en oom en tante konden het toch niet laten om zijn kadoo alvast te geven Vince vondt het allemaal prachtig.Hij heeft van ons alvast zijn duplo trein gekregen en van opa en oma een garage van little people. @Jacoba,Ben benieuwd idd wat ze woensdag gaan zeggen.Ik snap dat je op ziet tegen een draaipoging ik heb deze ook gedaan bij Vince.Vond de poging opzich meevallen alleen het beurse gevoel erna was minder en het heeft bij ons helaas niets opgeleverd.Heb toen voor een ks gekozen want een stuit daar zag ik echt tegen op.Succes woensdag en laat het even weten hoe het gegaan is. Liefs,Claudia
Hey meiden Wat zijn jullie rustig. Vanmiddag in het ziekenhuis geweest kleine is uitzichzelf gedraaid En het groeit ook lekker en wat de harde buiken betreft ik moet wat gas terugnemen Net de kamer versierd mn kleine doerak word morgen alweer 2 jaar wat is de tijd omgevlogen.
Lieve Martina, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Een fijne dag samen met papa, mama, Agnita en Elisa! @ Jacoba, nou gelukkig is de beeb venzelf gedraaid! Is er nog een kans dat ze weer draait? En tja, stapje terug.....moeilijk met drie kids! @ Claudia, veel plezier alvast zaterdag. Hoe is het met Niek?
Goede middag meiden, @ Setteke: Nog gefeliciteerd met Tymen zijn 2e verjaardag! De tijd vliegt hé! Fijn dat jullie een leuke verjaardag hebben gehad. En wat zeiden ze over zijn huigje? Moet het los gemaakt worden of kan hij er geen last van hebben? @ Claudia: Nog gefeliciteerd met Vince zijn 2e verjaardag! Veel plezier als jullie het echt gaan vieren maar dat zal wel lukken hihi! @ Jacoba: Van harte gefeliciteerd met Martina haar 2e verjaardag! Maak er maar een leuke dag van Martina! Fijn dat de baby vanzelf is gedraaid...en ja gas terug nemen is net zoals Setteke zegt wel een beetje moeilijk met 3 kids! Zo meiden ik voel me weer beter hoor, de misselijkheid neemt af! Zondagnacht werd ik wakker met hele erge krampen, dus heb de hele nacht opgezeten in de hoop dat ik geen bloed zou verliezen dit gebeurde gelukkig ook niet.., maar de krampen bleven. Dus ik heb de verloskundige gebeld en ik kon diezelfde dag nog voor een echo alles was gelukkig in orde! Het hartje klopte prima en het was goed gegroeid precies zoals het hoorde te zijn. Een zwangerschap volgens het boekje zei ze hihi, ook wel eens fijn om te horen want Keano was altijd te klein... Morgen alweer 10 weken zwanger, dus nog 2 weken en we zijn de risico tijd voorbij . Ik heb ook al een afspraak staan voor de 12 weken echo die is op 4 november duurt nog even maar ja heb van de week nog even mogen kijken . Met Keano alles goed, die zit nu lekker de DVD van Dribbel te kijken die vind hij zo leuk. Het praten gaat ook steeds beter, hij probeerd ook al echte zinnen te maken. Zoals: papa we gaan eten, jada foei echt zo lief. Nou fijne dag nog allemaal en tot snel! Liefs, misspuma
hallo meiden allemaal nog gefeliciteerd mt jullie kindjes. hier gaat het zo zijn gangetje nog steeds heen en weer naar het zh. robin heeft inmiddels rs gekregen pfff maar gelukkig gaat het al weer wat beter met hem. @misspuma leuke foto's wat een leuke taart waar heb je die vandaan? en die werkbank geweldig.
Goede morgen meiden, @ Tweety: Ach jeetje wat zielig dat Robin ook RS erbij heeft...maar gelukkig gaat het al beter met hem. Ik denk veel aan jullie. De taart heb ik besteld bij Dick Bunt Bakkerij (weet niet of die ook bij jullie zit) het is een themataart wilde er eigenlijk eentje van Bumba maar die was er niet meer jammer genoeg. Die werkbank heeft hij van mijn ouders, is inderdaad heel erg leuk Keano speelt er ook graag mee. Zo meiden hoe is het met jullie? Met mij gaat het fantastisch, de misselijkheid is zo goed als weg! Ik ben vandaag 10 weken en 1 dag zwanger, het gaat ineens wel snel hihi. Met Keano alles goed, die is heerlijk aan het spelen met al zijn nieuwe speelgoed. Hij mag per 1 januari 2009 naar de peuterspeelzaal 1 ochtend, voor de rest was het nog vol maar hij blijft op de wachtlijst staan voor nog een ochtend in de week. Wij wonen op een dorp dus een peuterspeelzaal is snel vol natuurlijk. De volgende ga ik al eerder inschrijven denk ik. Verder alles rustig hierzo, mijn man is aan het werken. Mijn schoonvader die komt zo om verder de werken aan onze nieuwe schuur dus die zal zo wel aankomen. Waarschijnlijk kwam mijn schoonmoeder ook even mee om een bakkie koffie te drinken gezellig hoor. Fijne dag allemaal! Liefs, misspuma
@misspuma nee die zit hier niet zal hier eens gaan kijken voor een leuke taart. heb robin ook al ingeschreven voor de peut rene gaat ook waarschijnlijk vanaf 1 jan.
Goede morgen allemaal, @ Tweety: Jammer dat de Dick Bunt Bakker niet bij jullie is, maar er zal wel een bakker zijn met themataarten denk ik. Ben benieuwd hoe onze kinderen het gaan vinden op de peuterspeelzaal. Zo meiden, gisteren lekker crea met Keano geweest. Hij had klei gehad zo een inktvis waar je allerlei dingen mee kan maken. Keano vond het nog niet zo leuk, het aanraken van de klei vond hij nog maar niks haha over een tijdje nog maar eens proberen. Verder alles rustig eigenlijk, gisteren mijn schoonouders op bezoek gehad nou ja mijn schoonvader ging aan de schuur verder dat is goed gelukt. S' avonds hadden mijn man en zijn vader iets over auto's in de stad dus heb ik samen met mijn schoonmoeder en Keano frietjes gegeten en daarna Keano in bad en bed gedaan. En daarna hadden we samen een DVD gekeken "over her dead body" met Eva Longoria (van despered housewifes) was errug leuke film. Nou fijne dag allemaal! Liefs, misspuma
@ Misspuma, de arts op het buro heeft heel even kort gekeken en kon het niet goed zien. 11 november moeten we met Silke naar de arts en dan zou ze goed kijken. Maar ze zei al dat als het al invloed zou hebben op het praten, het minimaal zou zijn. Lekker dat je zo heerlijk aan het zwangeren bent! dat is al vlot, per 1 januari naar de PSZ. Tymen is er ook wel aan toe, maar heb nog niks gehoord! @ tweety, he meid, nou weer RS! Gelukkig dat hij al in het ziekenhuis is, dan kunnen ze het gauw behandelen! Hier alles prima! Vandaag officieel mijn laatste verlofdag, maar ik ga nu de ziektewet in. Ben voor 100% arbeidsongeschikt voor eigen werk en nu moeten ze dus iets anders voor me bedenken. Plus dat ze vervoer moeten regelen, want ik kan niet fietsen of autorijden. Maar ik heb eerst nog drie weken vakantie. Gisteren met de kids naar een open dag van een kaasboerderij geweest. Tymen vond de koeien prachtig en helemaal niet eng. Even spammen: Tymen die een koetje aait.