Hoi meiden, Als eerst:MARTINA NOG VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 2E VERJAARDAG! Gister hebben we Vince zijn verjaardag gevierd en hij is weer lekker verwend!Hij heeft heel veel lego/duplo gehad en nog dingetjes van little people en geld.Mama kan weer opruimen @Misspuma,Lekker hoor dat Keano per jan naar de psz mag hier duurdt het nog wel eventjes denk ik volgens mij mag Vince pas in april 09(vindt ik ook nog niet zo heel erg kan ik nog lekker op mijn vrije dag van hem alleen genieten hij wordt al zo snel groot) @Tweety,He jeetje nu ook het rs virus gelukkig is hij in goede handen ik hoop dat hij snel opknapt en mee naar huis mag! @Jacoba,Hoe was de verjaardag van Martina,ook lekker verwend zeker!Heerlijk dat de beeb gedraaid is nu kan het aftellen beginnen. Zal zo kijken of ik een paar fofo't van Vince zijn verjaardag erop krijg. Liefs Claudia
@Setteke,Met Niek gaat het nog niet top.Hij is nu 2,5 week niet bij de psych geweest en dat valt toch tegen maar maandag mag hij weer.Verder gaat het met ups&downs we hopen er maar het beste van. Ik baal kan niet bij mijn photobucket account dus kan nu geen foto's van Vince erop zetten of weet iemand op welke andere manier het ook kan? Liefs Claudia
Goede morgen meiden, Martina nog gefeliciteerd met je 2e verjaardag! @ Setteke: Gelukkig dat als het invloed heeft op zijn spraak dat het dan minimaal zou zijn. Heb je Tymen ingeschreven bij de PSZ? Hopelijk kunnen ze passend werk voor je vinden, en anders kan je heerlijk genieten van je 2 kids! Leuke foto's van de kids, Tymen is echt niet bang voor de koeien. @ Claudia: Ow dat duurt dan nog wel lang voordat Vince naar de PSZ kan, maar goed zo kan je inderdaad nog lekker van hem genieten. Wat een leuke dingen heeft Vince voor zijn verjaardag gehad hij is goed verwend. Die garage van Little People had Keano voor de kerst gehad van Opa en Oma hij vind hem ook prachtig! Wat een grote knul is Vince alweer zeg. Hier alles rustig. Keano gaat vannacht een nachtje bij Opa en Oma slapen zodat mijn man en ik weer eens even tijd voor elkaar hebben. Door mijn down periode zijn we weer een beetje uit elkaar gegroeid dus weer even in ere herstellen. Verder alles goed hierzo hoor. Keano praat al heerlijk, gezellig vind ik dat hoor zo een kleine peuter die al tegen je aan het praten is. Slapen en eten gaat ook prima die is niet moeilijk gelukkig. Nou fijne dag allemaal! Liefs, misspuma
Goeiemiddag Meiden, Zo hier hebben ze herfstvakantie dus vanmorgen even naar de markt geweest ja even want het begon hier behoorlijk te regenen Maar ik moest ff naar de markt daar staat een kraam van het stoepje en die heeft zulke lekker gevulde speculaasstukjes die moest ik ff halen Hier gaat alles lekker Vince doet het ook erg goed.Eten gaat super hij eet en lust echt alles.Hij begint nu dan ook aardig te groeien das goed want hij was te klein voor zijn leeftijd.Praten gaat lekker en hij is ook lekker ondeugend maar kan soms ook zon ontzettend lekkere knuffel zijn~ @Misspuma,Heerlijk hoor ff tijd voor zijn tweetjes dat heb je soms echt nodig.Ik merk dat nu ook nu niek in een dip zit. @Setteke,idd erg leuke foto's vand e kids wat een lekkere bolle toet heeft Silke! Liefs Claudia
@ Claudia, leuke foto's! Goh, Vince lust alles! Tymen echt niet! Die eet niets wat de naam groente draagt en de rest ook maar mondjesmaat. Ik geef nu extra vitamines bij. Hihi, je kunt gerust zeggen dat Silke gezond is, haha! 8) @ Misspuma, Tymen heb ik al ingeschreven toen hij 1,5 jaar oud was. Ik krijg bericht zodra er plek is. Geniet van de tijd met je man! Leuk dat Keano al zo lekker praat! Hier alles prima, Tymen begint me eindelijk memmie (mama) te noemen! Voor de rest praat hij arabisch, ik snap er helemaal niks van! Hoop wel dat het snel beter gaat. We gaan 3 november op vakantie met mijn ouders, mijn broer en schoonzus. We gaan naar Wijster. Zin in!
hallo meiden hier weer ffeen berichtje. met rene gaat het goed pff echt een peuter puber hoor. naar bed gaan is huilen nee nee pelen pelen zegt ie dan en dikke tranen na 2 min ligt ie in een diepe slaap. avondeten is nog steeds een drama 9 van de 10 keer eet ie geen hap aardappels of groente wel vlees en toetje hmmmmm. verder kletst ie de oren van me kop haha sommige woorden nog erg onverstaanbaar maar andere al wel begrijpelijk. ook moeten we erg op onze woorden letten hij zegt alles na. momenteel heeft ie ook een manie van de kat achterna zitten arm beest. met robin gaat het ook weer beter. het rs is nog niet geheel weg gisteren is ie weer een keer opgerekt. hij doet alles goed behalve het drinken nog niet helaas. hij is ook sinds vanmiddag 15.00 uur van zijn zuurstofbrilletje af dus das weer mooi. morgen hebben we een gesprek met hoe en wat nu verder een planning maken. de nazorg is al ingelicht voor alle spullen die we nodig hebben thuis aangezien ie nog wel met een neussonde naar huis gaat komen. maar dat maakt ons niet uit als ie maar snel thuis is haha. voorlopig lopen we nog wel in het zh met hem. maar thuis is toch thuis. ik hoop dat ie al voor het weekeind mee mag maar denk het niet. mijn man zegt heel de tijd dat ie nog niet naar huis komt maar das ook en beetje eigen bescherming voor de eventueele tegenslag. ik laat jullie morgen nog wel ff weten wat er uit is gekomen.
Goede morgen meiden, @ Claudia: Hoe is het eigenlijk met Niek gaat het al wat beter met hem, zit hij aan de medicatie of krijgt hij hulp? Hoop dat het snel beter gaat met hem. Ow heerlijk speculaasstukjes jammie! Heerlijk die dingen die de Sint meeneemt . Ja, Keano eet ook werkelijk alles makkelijk hoor! Keano is ook nog steeds te klein voor zijn leeftijd, ach ik vind het wel prima hoor een klein manneke hihi! @ Setteke: We hebben genoten hoor van de tijd samen, lekker filmpje gekeken en even niks doen heerlijk! Hopelijk is er snel plek voor Tymen is wel leuk hoor als ze naar de peuterspeelzaal gaan, voor de ontwikkeling ook erg goed. Ow heerlijk op vakantie, geniet ervan! Waar is Wijster als ik vragen mag? @ Tweety: En hoe is het gesprek gegaan over Robin? Hopelijk positief. Dus Rene is ook al een echte peuter puber hihi, gelukkig gaat Keano zonder morren naar bed daar ben ik wel blij om. Ik moet je man ook wel gelijk geven hoor, je kan beter denken dat hij nog niet naar huis mag en dat hij dan toch mee mag als andersom dat is weer zo een tegenslag. Hopelijk komt Robin snel thuis en is jullie gezinnetje weer compleet, denk nog steeds veel aan jullie hoor! @ Jacoba: Hoe is het met jou meissie? Gaat het allemaal nog goed in je buikkie? Zo meiden hier alles rustig eigelijk, Keano is even met zijn vader naar Opa en Oma om te helpen met wat dingen sjouwen dus heb ik even tijd voor mezelf ook wel eens lekker. Zeker nu ik zwanger ben heb ik dan soms wel even nodig hoor, ben zo moe de misselijkheid is gelukkig al een eind weg daar ben ik wel blij mee. Mijn buik begint ook aardig te groeien heb een foto gemaakt zal hem zo even plaatsen. Ik ben vandaag 11 weken zwanger, en alles gaat nog goed! Volgende week naar de verloskundige hopelijk kunnen we dan het hartje horen! Gisteren de stad in geweest met mijn schoonmoeder, ik heb een zwangerschapsbroek gehad van haar. En voor Keano een toiletverkleiner gekocht want hij wil absoluut niet op het potje zitten haha! Verder nog wat leuke spulletjes voor in huis, en voor Keano nog een paar pyama's het word al weer echt pyama weer hé! Zal zo de foto nog eve plaatsen! Fijne dat allemaal. Liefs, misspuma
@ tweety, hoe is het met Robin afgelopen? Mag hij al bijna naar huis? Hier net zo'n eter, hoor! Hij krijgt tegenwoordig van die kauwvitamines en daarmee chanteer ik hem, haha! Hij moet eerst een hapje groente van papa en dan een van mama en dan mag hij zo'n tablet.... Werkt ook nog! @ Wijster ligt in Drenthe. Vlakbij Dwingelo. Daar was in 1978 die treinkaping. Alweer 11 weken meid, gaat snel! En wat een lekker buikkie heb je al! Wij hebben ook een toiletverkleiner voor Tymen, tot nu toe wil hiji er wel op zitten, maar doet niks! Hier alles prima, gaat zijn gangetje. Mijn huis is weer heerlijk schoon voor het weekend, de hulp heeft weer uitgebreid gepoetst! Tymen had gisteren nogal een off-day. Chagerijnig! Hij heeft ook erg lang geslapen gistermiddag, hij zal toch niet ziek worden. Hij is nu bij de oppas, maar hij was nog steeds moe. Wel lief trouwens! Onze kat heeft rare aanvallen, zie http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=116846 en nu is hij bij de dierenarts. Hilbrand is gisteren met hem heen gegaan en ze wilden hem dus houden om een paar testjes te doen. Als ik niets hoor kunnen we hem vanavond weer ophalen.
helaas willen ze eerst de rs volledig weg hebben vandaag weer een pos test dus nog iet weg grrr. weer een weekeind vast aan de zaal. zodra hij neg test mogen we weer van zaal. maandag krijgt ie zijn entingen als het goed is en dan moet i iig nog min 24 uur blijven om hem in de gaten te houden. maandag gaan ze weer verder praten en hebben we weer een gesprek. dus nog steeds afwachten. @setteke hier wil ie de kauwtabletten niet haha en een hapje van papa en mama al helemaal niet hij wil alles zelf doen. en als dat niet mag pfff heel het huis is dan te klein haha ons terrortje. hoe is het met je kat trouwens?
@ Tweety, nou meid, nog niet het nieuws wat we allemaal willen horen, dus. Maar het kan nooit lang meer duren, dus nog even de tanden op elkaar en dan is je gezinnetje compleet! Sterkte! Ok, die van jullie is nog erger dan die van ons met eten! Ben je lekker mee! Nou poes is weer thuis. Er zijn allerlei waarden in zijn lichaam te hoog of te laag maar niets is zo erg dat het de oorzaak kan zijn. De dierenarts denkt aan een ontsteking op de hartklep. Hij heeft een kuur meegekregen en dan moet het daarmee over zijn. Die aanvallen zijn te verklaren door de ontsteking, die zorgt voor een afwijkend hartritme en dat veroorzaakt dan in de slaap kortsluiting in de hersenen. Dus ben benieuwd. Hij moet over 1,5 week naar het pension, ben benieuwd hoe het gaat daar.