oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @yentle welke set van duplo heeft vince gekregen op de foto? is dat die hele uitgebreide? en is het wat?

2. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Setteke: Owkeej wist niet waar Wijster lag weer wat geleerd hihi! Ja, 11 weken alweer de tijd vlieft hihi. Ja mijn buikje begint al aardig te vormen heerlijk hoor :).
    Wat vervelend van je kat, hopelijk werken de medicijnen snel en is hij weer snel de oude!
    Hoe is het met Tymen is zijn off-dag over?

@ Tweety: Ach jeetje meissie nog steeds niet zo best met Robin, ik hoop zo dat hij snel mee naar huis mag! Sterkte.

Zo meiden gisteren was de laatste cursus met Jada, ze doet het erg goed en we hebben een diploma gehad. Ik ga nu nog een cursus met haar doen, ik vind het in ieder geval erg leuk om zo met haar bezig te zijn.
    Verder alles rustig hierzo, Keano was al vroeg wakker 06.00 maar goed ik was zelf ook al wakker heb hem om 07.00 uit bed gehaald eerder mag hij nooit want dat vind ik gewoon te vroeg of hij moet echt aan het huilen zijn.
    Vandaag samen met mijn schoonmoeder onze slaapkamer verder verven en opruimen, vind ik erg leuk om te doen en zeker samen met iemand.
    Nou fijne dat allemaal!

Liefs, misspuma

3. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Goedemorgen meiden,

Zo de herfstvakantie zit er hier ook weer op.Yentl amg morgen weer naar school en ik moet er ook weer aan geloven.
    We gaan haar vanmiddag ophalen ze is logeren bij mijn broer en schoonzus.

@Tweety,Ja dat is de complete set van duplo.Vince is er helemaal weg van hij is ook erg leuk(yentl speelt er ook mee :) )
    Getver wat vervelend dat jullie robin nog niet mee naar huis kunnen nemen,sterkte ermee en maar hopen op positief nieuws maandag!

@Misspuma,Ik ben ff nieuwsgierig wat vooor kleur verf je je slaapkamer?Vince was vanmorgen ook vroeg wakker het kon hem niet schelen dat de klok een uurtje terug is :) Niek krijgt medicatie en hij gaat 1x per week naar een psych het gaat redelijk we gaan langzaam vooruit.

@Setteke,Lekker hoor ff een weekje ertussen uit.Ben benieuwd hoe de poes op de medicijnen reageerd.

Zijn jullie al met de Sinterklaas kadootjes bezig?

Liefs,Claudia

4. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Hey meiden

Hier is het weer onrustig het rommelt flink en heb flinke steken vanonderen is erg fijn als je loopt :( niet dus.
    De herfstvakantie zit er hier ook weer op dus morgen weer vroeg opstaan :(
    En nog een bezoek aan het cb brengen Elisa en Martina moeten allebei
    En Elisa krijgt ook een paar prikken .
    Of martina prikken krijgt weet ik zo niet hoop van niet anders zit ik er met 2.

@MissPuma 11weken alweer wat gaat het snel
    En gefeliciteerd met jada haar diploma
    Zo he Keano was vroeg wakker we hebben er hier geen last van gehad het was 9 uur nieuwe tijd dus eigenlijk 10 uur :oops: flink uitgeslapen dus :)

@Claudia Ik ben al bezig met kadootjes anders word het zo duur als alles in 1 keer moet doen.
    En ik weet niet of ik er nog aan toe kom straks eind november ;)

@Setteke beterschap met je poes
    Lekker zeg een weekje vakantie heb ik ook wel zin in.

@Tweety sterkte meid ik hoop voor je dat hij snel opknapt

5. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Claudia: De muur waar ons bed tegen aan staat heb ik donderrood geverfd heel mooi en warm. De rest gewoon wit, was al wit maar er zaten over krassen etc op dus weer even opnieuw gewit. Gelukkig dat het iets beter gaat met Niek, het is niet niks ik weet het. Hopelijk knapt hij snel op!
    Ik ben nog totaal niet bezig met Sinterklaas kadootjes...

@ Jacoba: Hopelijk gaan die steken snel weg en het gerommel ook! Is niet erg fijn zo kan het begrijpen. JaJa 11 weken alweer :). En hoe was het bij het CB kreeg Martina ook prikken?
    Zo lekker uitgeslapen gisteren, heerlijk hoor! Deed Keano dat ook maar :rolleyes:.

Keano was vanmorgen om 07.00 wakker dus dat is beter koek :).
    Verder eigenlijk alles rustig hierzo, de kamer heb ik verder geverfd dus dat zit er ook weer op.
    Vanmorgen het huis gepoetst dus dat is ook weer gebeurd, straks als Keano op bed ligt ook ff op de bank tukken ben toch wel moe hihi.
    Gisteren verjaardag van mijn schoonbroer gehad, we waren pas om 09.00 thuis :rolleyes: maar Keano heeft zich prima gedragen. Viel wel als een blok in slaap hoor toen we thuis waren. Hij is nu zijn vader aan het helpen met stenen sjouwen hihi, straks lekker samen eten en dan even rust.
    Hoelang slapen jullie kindjes eigenlijk nog? Keano slaapt meestal van 12.30 tot 15.00 ongeveer.
    In November moet ik weer een keertje met Keano naar het cb, zou hij dan weer prikken krijgen?
    Fijne dag allemaal!

Liefs, misspuma

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Misspuma, Tymen is gelukkig weer wat beter te pruimen. Nou alleen nog wat vaker slapen 's middags....Nu ligt hij ook weer te zingen in bed... :rolleyes: Wat leuk dat je cursussen doet met Jada! Ik mag dus hopen dat Tymen slaapt. Het gaat bij hem meer in extremen. Of helemaal niet, of gelijk 4 uren! :rolleyes: Volgens mij hoeft hij dan geen prikken. Wat apart dat je nou alweer heen moet. Ik hoef pas weer met 2 jaar en 9 maanden (nou ja, voor Tymen dan)!

@ Claudia, de poes is weer een beetje opgeknapt, hij heeft nog geen aanval weer gehad. Aftellen, nog maar een weekje en dan lekker met vakantie. Ook lekker voor ons, genoeg oppas, haha! Ik ben al klaar met de sinterklaaskadootjes voor de kids... :oops: Tymen krijgt vooral nuttig spul en meer doe-speelgoed. Hij heeft zoveel en hij speelt nergens mee. Dus hij krijgt zo'n magisch tekenbord, puzzels, klei, boerderijdieren en een trui. Heb de rest ook om nuttige kado's gevraagd en niet teveel. Silke krijgt wat speelgoed op de groei zeg maar en wat leuke kleertjes.

@ Jacoba, he wat jammer dat je steeds weer zo'n last hebt! Kindje moet maar gauw komen als je de 37 weken voorbij bent! Alles al klaar voor de kleine? Hoe was het op het cb? Martina hoefde toch geen prikken? Is toch pas met 4 jaar weer?

Hier gaat het zijn gangetje. Aan het aftellen voor de vakantie! Beide kinderen hebben helemaal geen last gehad van het uur! Ze waren beide om 7.45 uur nieuwe tijd wakker! Goed he? Ik had echt het gevoel of hadden we een eindeloze zondag gisteren, alleen maar door dat extra uurtje! Nou, zal even naar Tymen, die ligt maar wat te schreeuwen en te zingen!

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh ja, nog even een vraagje, hebben jullie kindjes alle kiesjes al? Tymen moet er nog steeds vier. Klopt dat wel?

8. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    hey meiden

Het ging prima op het cb :rolleyes: Martina heeft de boel flink op stelten gezet niemand mocht haar aanraken behalve ik :(
    Elisa kreeg een prik en Martina begon te gillen en zich te verstoppen onder tafel :confused:
    maar ach we hebben het overleefd :)
    Elisa heeft geen krimp gegeven toen ze de prik kreeg :thumup:
    Martina weegt nu 11,5 kilo en is 82 cm een echt klein onderdeurtje dus :D
    Elisa weegt nu 16 kilo en is 1m en 1cm .
    Dus weer prima cijfertjes.

mn zusje is de 37 weken voorbij en heeft sinds vanmiddag steken in haar rug.
    Dus dat is nog even spannend of het doorzet.

@Setteke martina hoefde gelukkig geen prikken dat had ik niet overleefd 2 om een prik :oops: :)
    Ze hebben hier ook geen last gehad van het uur ikzelf had er vannacht last van :( was om 5 uur klaar wakker.

@Misspuma Martina slaapt van 12:30 tot 14:30 ik moet haar dan wakker maken omdat ik om 15:00uur bij school moet staan om Agnita op te halen.
    Waarom moet jij nog een keer naar het cb Martina krijgt weer en oproep als ze drie word.

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Setteke: Gelukkig dat Tymen weer beter te pruimen is, Keano slaapt eigenlijk iedere middag wel hij heeft het ook echt nodig. Ja, ik kreeg een brief van het cb voor de 2 jarige controle...ach ja we zullen wel zien. Is toch bij iedere cb anders geloof ik. Lekker hoor even op vakantie, groot gelijk dat je aan het aftellen bent! Goed hoor dat de kinderen om 7.45 nieuwe tijd wakker waren.
    Keano heeft al zijn kiesjes al, maar hij was ook best vroeg met zijn 1e tandje ik weet niet precies wanneer ze alle kiezen hebben.

@ Jacoba: Mooie cijfers zo te lezen. Keano is ook een klein onderdeurtje hoor, weet het niet precies maar weet wel dat hij onder het gemiddelde zit ach geeft niet hoor. Spannend voor je zus, dus je wordt binnenkort mama en tante leuk hoor :). Ik weet ook niet waarom ik naar het cb moet, ik kreeg een brief.

Nou Keano was vanmorgen netjes om 07.00 wakker gelukkig!
    Straks tussen de buien door even om boodschappen, het regent hier af en toe flink zelfs met hagelbuien :rolleyes:.
    Nou fijne dag allemaal!

Liefs, misspuma

10. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    goede morgen meiden

@MissPuma ik heb het denk ik verkeerd begrepen ik dacht dat je al geweest was op het cb en nu nog een keer moest.
    Die oproep die jij nu gekregen hebt die heb ik ook gekregen voor martina.
    Er gebeurt niet veel bijzonders in ieder geval geen prik ;)
    Ja het is idd spannend het was gister dus een valse start :)

Hier is alles rustig we hebben net met zn drietjes de film barbie op nickelodeon bekeken was wel een leuke film.

Ik ga weer verder even boven stoffen en stofzuigen is het daar tenminste weer netjes.

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Jacoba, oei nesteldrang! Die kleine laat vast niet lang meer op zich wachten.....Ben erg benieuwd!

@ Misspuma, ik dacht ook dat je al geweest was. Ik moest met 21 maanden en straks weer met 2 jaar en 9 maanden. Hier ook kloteweer!

Hilbrand is vandaag jarig en hij is 30 geworden. we vieren het niet hoor! Zit zo dicht op Tymen zijn verjaardag, nogal onzin! Heb ook helemaal geen zin in die drukte! We zouden eigenlijk geen kadootjes doen, omdat we in juni naar Guus Meeuwis gaan (ons kado voor elkaar zeg maar) maar heb toch wat kleinigheidjes. Een fotosleutelhanger met fotootjes van de kids en een shirt. Nou, mijn meisje begint te roepen, die zal zo wel uit bed willen!

12. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @setteke van harte gefeliciteerd met je mannetje

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hoi meiden

ff ego hoor
    robin is sinds gisteren thuis jippie joepie de poepie. is wel erg wennen hoor erg druk zo met 2 en ook nog kolven erbij. hij heft op het moment ook erg lastvan krampjes. hoop dat ie snel weer gewend is.

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wilde het hier net plaatsen!

Gefeliciteerd meid! Geniet lekker van al je mannen! Echt super, eindelijk compleet!

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Krijgen we ook foto's?

16. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @tweety gefeliciteerd meid en geniet ervan maar dat doe je vast wel.

enne foto's

17. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi Meiden,

Is het bij jullie ook zo koud brrr!Heb al lekker de kachel en de kaarsjes aan.Vandaag alle boodschappen gedaan dus hoef er niet meer uit.

@Tweety,heerlijk meid dat Robin eindelijk thuis is geniet er lekker van!

@Setteke,Als nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje!Guus meeuwis leuk hoor!

Heb net met Yentl naar de dvd van waar is het paard van sinterklaas gekeken leuke film!

Leifs,Claudia

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
  19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Jeetje meid, hij lijkt nog steeds zo op Rene! Hoe gaat het verder? Wil het wat wennen allemaal?

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    net geboren

morgen komen er nog een paar van thuis maar die staan op de andere pc.

@setteke ja erg he haha het is een copie van rene geloof ik. hij had vandaag hetzelfde pakje aan als rene en toen zei ik tegenmijn man het is net of ik rene hier heb haha. ja het is ff wennen en druk maar komt goed. hij wil nog iet echt drinken maar dat komt wel wee hopen we.

Deel Deze Pagina