oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Jacoba: Nee, was nog niet op het cb geweest. Gelukkig dat hij dan geen prikken krijgt is geloof ik toch pas weer met 4 jaar?

@ Setteke: Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Groot gelijk dat je geen zin hebt in die drukte het is inderdaad ook erg kort op Tymen zijn verjaardag. Ook leuke kleine kadootjes hoor! En leuk dat jullie elkaar getrakteerd hebben op het concert van Guus Meeuwis.

@ Tweety: Joepie wat fijn dat Robin thuis is, geniet ervan! En inderdaad het is net een copie van Rene lief hoor. Hopelijk zijn de krampjes snel verleden tijd.

We hebben afgelopen donderdag het hartje gehoord! Mijn baarmoeder is nog niet boven mijn schaambot, maar de verloskundige zei dat de ene lang in de bekken draagt en de ander snel naar boven. Weet eigenlijk niet meer hoe dat bij Keano was. Verder was alles in orde, ben een halve kilo aangekomen dus niet zo veel maar dat geeft niet hoor.
    A.S. Dinsdag weer een echo spannend hoor, zal al weer wel groter zijn als eerst. Ik zal de echo foto's nog een keertje scannen dan kunnen jullie die ook zien.
    Met Keano alles goed hoor, hij is wel super verkouden zijn nichtjes zijn op bezoek geweest en die waren beiden verkouden dus ja dan kan je er wel op rekenen dat Keano het ook krijgt.
    Hij slaapt er wel wat slechter door, wordt snel huilend wakker omdat hij dan natuurlijk niet zo makkelijk kan ademhalen. Hij zit nu samen met zijn vader in een vicks bad, misschien dat zijn neusje dan weer even open is.
    Fijn weekend allemaal!

Liefs, misspuma

2. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Goedemorgen Meiden,

Vince krijgt kiezen hij zeverd weer als de beste.En heeft weer rode plekken op zijn wangen maar verder gaat het goed hij slaapt nog lekker door dus hopen dat ze snel doorkomen en hij er niet meer last van kirijgt dan hij nu heeft.

@Misspuma,Vervelend he als die kleintjes aan het snotteren zijn.Heerlijk dat alles goed gaat en idd weer spannend dinsdag als je de echo krijgt.Altijd leuk om te zien hoe je hummeltje groeit.

Liefs,Claudia

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma leuk dat he het hartje hebt gehoord. echo spannend hier ook een verkoude peuter en mama rond lopen.

hier nog een foto rene denkt dat ie baby is.

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    samen kroelen

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou, het is me weer wat! We waren vanmiddag nog even bij mijn ouders en Tymen was met mijn vader in de garage. Ineens paniek. Had Tymen aan de brandende kachel gezeten met 2 vingertjes! Gelijk twee dikke blaren op en brullen! Het deed hem zo'n zeer. Natuurlijk gelijk koelen en direct zalf gehaald om erop te doen, maar hij was zo verdrietig! Hij wwist van gekkigheid niet wat hij moest doen. zat steeds met zijn zere vingertjes over mij heen te wrijven net alsof hij de pijn eraf wilde vegen.

Mijn vader voelde zich zo schuldig! Tymen ging gelijk op die kachel af en mijn vader zou hem net laten zien dat hij brandde en dat hij heet was maar toen zat hij er al op met zijn handjes. Kon mijn vader ook niks aan doen! Verder valt het best mee, je ziet op elke vinger een blaartje maar meer niet. Het is niet eens echt rood. Maar ja, het doet hartstikke zeer. Zit hij de hele tijd met zijn handje heel zielig omhoog zodat het bloed er niet heen stroomt. Hij was wel heel blij met de pleisters die ik ter bescherming erop heb gedaan. Hij ligt nu gelukkig lekker te slapen.

Gisteravond laat ook al paniek. Hij werd huilend wakker en wilde niet meer slapen. Dus maar even mee naar beneden. Het duurde heel lang vor hij getroost was. Toen nog even tussen ons in tv gekeken (zaten toevallig een animatiefilm te kijken) en toen weer naar bed. Geen idee wat er was, nachtmerrie ofzo denk ik. Hij is vannacht nog twee keer wakker geweest.

@ Tweety, wel leuk dat de broertjes zo op elkaar lijke. Dat is met Silke en tymen ook wel zo. Als ik er een foto bij pak van dat ze even oud zijn zie je het duidelijk. Heeft hij nou nog een sonde? Ach ja, hij zal ook wel wennen meten aan alles. Mooie foto's hoor! Die van Rene en Robin samen, wat schattig!

@ Misspuma, blijft bijzonder he, om het hartje te horen! Ben benieuwd naar je echo dinsdag! Ach arme Keano, hoop dat hij snel weer opknapt!

@ Claudia, denk dat tymen ook bezig is met kiezen. Hij zegt steeds dat het in zijn mondje zeer doet. Hij is ook erg onrustig 's nachts!

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Claudia: Nou hopelijk zijn Vince zijn kiezen snel door! Ja, zeker vervelend als hij zo aan het snotteren is. Heb er wel echt zin in hoor, in de echo!

@ Tweety: Wat een leuke foto's, die Rene ook een kleine baby en die foto dat ze samen aan het kroelen zijn LIEF! Geniet er lekker van, jullie gezinnetje eindelijk compleet!
    Nou beterschap voor jullie beiden, hopelijk zijn jullie snel uitgesnotterd.

@ Setteke: Ach wat zielig zeg voor Tymen zijn vingertjes verbrand. Nee, daar kon je vader niks aan doen zulke dingen gebeuren jammer genoeg nou eenmaal wel eens, maar snap dat hij zich schuldig voelde. Hopelijk heeft Tymen er niet al te veel last van. Die Tymen ook last van nachtmerrie's, Keano heeft dat de laatste tijd ook wordt hij ook ineens gillend wakker en dan duurt het een hele tijd voordat ik hem stil kan krijgen. En dan meestal wordt hij 's nachts ook nog 1 a 2 keer wakker wel zielig hoor want je kan het ze allemaal nog niet uitleggen.

Nou Keano is wel erg verkouden hoor, slapen gaat niet zo best.
    Ik denk dat hij bang is geen adem meer te krijgen, dus wordt hij om de haverklap huilend in paniek wakker. Hopelijk is het snel over...
    Vanmiddag langs mijn ouders, want die zijn terug gekomen van hun vakantie op de Canarische Eilanden dus even een bakkie koffie gaan halen daarzo. Voor de rest een rustige dag, lekker een luie zondag van maken.
    Fijne dat allemaal!

Liefs, misspuma

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Kom even zwaaien, we gaan morgen met vakantie! Tot volgende week!

8. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Setteke,Fijne vakantie geniet ervan!

Liefs,Claudia

9. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    blehhhhhhh ik voel me echt klote vandaag mn rug doet zeer een zeurderig gevoel onderin:(
    En mn benen voelen als beton kortom ik heb mn dag echt niet vandaag.

@Setteke fijne vakantie geniet er maar lekker van.

@MissPuma beterschap met je kleine mannetje

@tweety wat een leuke foto's

@Claudia hoe is het met vince zijn zn kiezen al door?

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @setteke fijne vakanie geniet ervan. aah tymen zich verbrand dat doet toch zo zeer he. hoe is het nu?

nou hier helaas weer een beetje pech robin ligt weer ff in het zh. gisteren reageerde hij heel erg overstuur als de voeding via zijn sonde ging foto's gemaakt maar hij zat goed toch wilde ze hem weer ff opnemen. vanacht is alles goed gegaan nu willen ze morgen een slikfoto(rongenfoto met contrastvloeistof) maken om te kijken hoe het eruit ziet en als die goed is mag ie weer mee naar huis als ze zien dat ie vernauwd is gaan ze hem oprekken en mag ie op zijn vroegst donderdag mee naar huis. op dit moment ziet het er naar uit dat ie heftig reageerde op de voeding door een virus die hier in huis rond zweeft bij mama en rene. dus weer ff afwachten

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede middag meiden,

@ Setteke: Je zal het niet meer lezen, maar toch wil ik jullie heel veel plezier wensen op de vakantie! Tot volgende week.

@ Jacoba: Hoe is het nu met je? Een betere dag als gisteren of voel je je eigen nog niet best?

@ Tweety: Ach meissie toch, hoe is het nu met Robin? Hopelijk mag hij weer snel mee naar huis toe! Sterkte ik denk aan jullie.

Hey meiden,
    Vanmorgen weer een echo gehad, alles was prima in orde. Was goed gegroeid werd uitgerekend op 12 weken en 3 dagen dus netjes.
    Verder was alles aangelegd, armen/benen/maagje/blaas etc dus weer goed door de keuring gekomen hihi.
    Nou Keano slaapt 's middags dus echt niet meer, nu is hij van ellende wel ineens om 3 uur in slaap gevallen...maar haal hem er om 16.00 uit hoor anders wordt het vanavond weer niks ben ik bang voor.
    Ik begin ook al een beetje te snotteren, en een zere keel ach ja...
    Verder alles goed hoor!
    Ik zal mijn schoonmoeder vragen of ze de echo foto's scant en dan naar me opstuurd, zodra ik ze heb zal ik ze laten zien hoor!

Liefs, misspuma

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma fijn dat alles goed was. geniet ervan.

jippie robin is weer thuis. nu hopen dat ie wat langer thuis kan blijven.

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Tweety: Ow wat fijn dat Robin weer thuis is! Geniet ervan, en hopelijk blijft hij nu voor altijd thuis! Geniet ervan hoor. En genieten van de zwangerschap doe ik zeker weten :).

Nou hier alles rustig, Keano is nog wel erg verkouden en ik ben het nu ook maar ja komt wel weer goed. Slapen wil hij 's middags niet meer :rolleyes: jammer dan kan ik zelf ook niet ff op de bank liggen hihi.
    Fijne dag allemaal!

Liefs, misspuma

14. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

Wat is het rustig.
    Keano knapt gelukkig al weer wat op, is nog wel flink verkouden maar hij heeft gisteren middag 3 uur geslapen. En vannacht ook heerlijk geslapen dus dat gaat weer de goede kant op.
    Verder hier alles rustig, manlief is aan het werken en Keano zit Bob de Bouwer te kijken.
    Straks nog strijken ligt nog een hele stapel op me te wachten maar eerst ff rondneuzen op het forum.
    Vandaag 13 weken alweer! :) :).
    Fijne dag allemaal!

Liefs, misspuma

15. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Hey meiden

Ik baal flink moest vanmorgen op controle en mn moeder zou oppassen,
    Word er gisteravond laat gebeld met de mededeling dat ze het te druk had en niet kan oppassen :evil:
    Voor iedereen heeft ze tijd maar als ik wat vraag heeft ze altijd wat :(
    Dus heb ik maar afgebeld :( ik ga niet met 2 zieke kinderen bij een dokter zitten
    Sorry voor mn geklaag maar het maakt me zo verdrietig. :cry:

Voor de rest gaat het redelijk het rommelt nog steeds .
    Morgen alweer 37 weken.

@Tweety Wat fijn dat robin weer thuis is ik duim voor je dat hij nu niet meer terug hoeft.

@MissPuma Succes met strijken :)

16. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi Meiden,

Tis weer weekend!Vanmorgen ff lekker in huis gerommeld straks de boodschappen doen en dan genieten van het lekkere weertje,de zon schijnt hier.
    Vannacht niet zo goed geslapen Vince maakt er al 3 dagen een feestje van hij gaat midden in de nacht lekker een uurtje of 2 liggen spoken :rolleyes: Nou ja zal wel weer een fase zijn verder gaat alles goed de kiezen zijn door.

@Misspuma,13 weken alweer gaat goed!Heerlijk dat alles goed was nu weer lekker genieten.

@Jacoba,Ahh meissie das idd balen ik herken het gevoel wel hoor.Ookalweer 37 weken schiet op.
    Hoe gaat het nu met de kids?

@Tweety,Wat lekker dat Robin thuis is hopelijk nu voor langere tijd!

Liefs,Claudia

17. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Jacoba: Dat is ook niet eerlijk van je moeder, snap dat je daar verdrietig om bent!
    Jeetje 37 weken alweer, de tijd vliegt nog even en je hebt je beebje in je armen geniet toch nog van de laatste loodjes.
    Sterkte verder meissie!

@ Claudia: Owjeeh een spokende Vince...nou hopelijk is het inderdaad een fase en houd hij er snel mee op! Hier heeft het zonnetje ook geschenen vandaag heerlijk hoor!

Nou de strijk is gedaan en heb gelijk boven en beneden gestofzuigd (zou de nesteldrang al beginnen :rolleyes: ;)). Lekker weekend, ook al moet mijn man werken :cry:. Zondagmiddag gaan we brunchen bij mijn schoonzusje heb er wel zin in!
    Keano slaapt nu gelukkig 's middags weer wel, dus dat scheelt wel kan ik ook nog ff een tukkie doen op de bank hihi.
    Fijne avond nog!

Liefs, misspuma

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

De brunch bij mijn schoonzusje was erg gezellig en lekker heerlijke broodjes had ze klaargemaakt en vers geperste sinasappelsap jammie!
    Ik kreeg ook nog een kado van haar, een foto op canvas van Jada echt heel leuk! Keano heeft nog een mooi T-shirt gehad omdat ze op vakantie waren geweest naar Tenerife erg lief shirt.
    Verder gaat het hiet wel, manlief zit ziek thuis erg verkouden alles zit vol dus die gaat niet werken. Ook wel lekker hoor, mannetje thuis :D hihi.
    Fijne dag allemaal!

Liefs, misspuma

19. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond allemaal,

Nou de echo foto's staan eindelijk op de computer dus ik zal ze even hier op het forum zetten:

Echo 7 weken:

20. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Echo 7 weken:

Deel Deze Pagina