oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Jullie zijn rustig dames [-X ;)

Gisteravond kwam ik van de wc (ik begin al lekker he ;) ) En er lagen allemaal witte vlokken in de wc.
    Heb er verder niet op gelet , maar vanmorgen heel veel melkachtige afschijding tenminste daar hou ik het maar even op.
    En nu begin ik lichtte krampen te krijgen, zou het dan toch het begin zijn .
    Ik hoop zo dat het doorzet [-o<

Zo dat was even een update van ,mij jullie horen me wel weer ;)

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    hahaha ik klets tegen mezelf.
    Nou het is weer rustig hier hoor.

3. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

Het is inderdaad stil hierzo...! [-X

@ Jacoba: Ik hoop voor je dat het doorzet! Heel veel succes met je bevalling meissie als het zover is ik denk aan je. Kan me indenken dat je die harde buiken en voorween beu bent. Hopelijk heb je snel je kleine meisje in je armen.
    De Teletubbies vind Keano niet veel aan, hij kijkt liever naar Bob de Bouwer, De Bibaboerderij etc.
    Ja, ach ze komen nu ook op een leeftijd dat ze niet altijd 's middags meer slapen geeft niet hoor.

Ik kreeg vanmorgen een brief in de bus dan Keano a.s. vrijdag al mag komen naar de peuterspeelzaal maar hij gaat al bij zijn Tante logeren dus ik bel maar even dat het volgende week wordt. De peuterspeelzaal is verhuisd naar een groter gebouw en nu mogen ze een ochtend meer open dus schoof de wachtlijst op, vandaar dat Keano nu al mag.
    Verder alles rustig hierzo eigelijk, ben lekker aan het zwangeren hihi.
    Morgenmiddag een paar uurtjes werken op de buitenschoolse opvang heb er wel zin in hoor!
    Fijne avond allemaal.

Liefs, misspuma

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Jacoba, dat had ik ook, al een paar weken voor de bevalling. Dus het zou ook nog wel wat langer kunnen duren. Zul je wel niet willen horen denk ik......Hoop dat je beebje gauw komt. Heb je compilment over Tymen en zijn vader aan Hilbrand over gebracht, hij glom van trots, haha!

@ Misspuma, en mannetje alweer opgeknapt? Leuk dat Keano al naar de psz mag! Zou voor Tymen ook wel wat zijn.

Hier weinig te melden. Gaat zijn gangetje.

Ik moet maandag de 24e op het werk verschijnen om het een en ander door te spreken. Ze hadden alleen nog niet aan het vervoersprobleem gedacht. Kon mijn moeder me toch wel even brengen. Jah, die moet daar eerst 20 min voor rijden! En zij horen wat te regelen. Ze zou weer overleggen en dan zou ik morgen bellen om te zeggen of mijn moeder ook kan (mooi niet, ga het niet eens aan haar vragen. Onzin!) en hoe we het dan gaan doen. *zucht* Tis ook altijd hetzelfde.

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jacoba hoop dat hetsnel voor je kan beginnen meid denk aan je.

@setteke heb geoof ik iets gemist gaat het niet zo goed op je werk dat je moet komen om dingen te bespreken en met vervoer zit?

@misspuma manen en ziek zijn grr ze zijn dan altijd zo erg zielig tenminste hier heb ik er zoeen zitten. is ie alweer opgeknapt. leuk dat keano al mag naar de psz weet nog niet wanneer rene gaat orecies we horen het vanzelf.

hier gaat het allemaal zo zijn gangetje met robin gaat het goed alleen het drinken nog niet zo denderend we zijn nu aan het proberen om hem zo min mogelijk via de sonde te geven hij drinkt vqandaag 85 weg vanmorgen een keer 100cc. het is weinig vergeleken met rene toen en andere baby's van zijn leeftijd zitten al makkelijk op 120 150 cc. maar ja komt vanzelf wel. snachts is het nog een ramp hij slaapt goed van 19.00 tot 1 uur of van 20.00 tot 2 uur. maar dan komt ie al weer om 4 a 5 uur en dan is het spoken. ga hem nu vandaag maar een keer wakker maken om 23.00 uur kijken of dat dat helpt misschien dat ie dan wat langer slaapt.

met rene gaat het ook goed erg ondeugend en uitsloverig als er visite is. een echte peuter. helemaal gek van zijn broertje en wil overal mee helpen tot vermoeienis van mama toe haha.

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Setteke: Wat vervend dat je werk zo moeilijk doet met het vervoer naar je werk toe. Ze kunnen toch niet verwachten dat jij alles maar ineens moet gaan regelen en je moeder moet inschakelen. Geef je groot gelijk dat hun maar voor een oplossing moeten zorgen.
    Ja, mijn man is weer opgeknapt gelukkig scheelt een hoop gezeur hihi.
    Wanneer mag Tymen naar de psz?

@ Tweety: Ja inderdaad mannen en ziek zijn :rolleyes:, maar hij is gelukkig weer opgeknapt. Je zal het inderdaad vanzelf wel horen wanneer Rene mag naar de peuterspeelzaal.
    Vervelend dat het Robin 's nachts zo aan het spoken is, en met dat drinken dat komt allemaal wel in orde je moet niet gaan vergelijken ieder kindje is anders en Robin heeft al het een en het ander meegemaakt in zijn korte leventje. Heerlijk hé zo een peutertje ;).
    Ben ook benieuwd hoe Keano straks gaat reageren als zijn nieuwe broertje/zusje er is.

Vandaag lekker rustige dag, mijn man moet even zijn vader helpen met dingen te meten. En ik moet vanmiddag een paar uurtjes werken op de BSO heb er wel zin in.
    Verder ga ik maar een beetje in huis aanrommelen!
    Fijne dag allemaal.

Liefs, misspuma

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen!

@ Jacoba, nou nog geen baby? Ga eens gauw bevallen!

@ Tweety, ik heb BI en ben daardoor 100% afgekeurd voor eigen werk. Ze moeten nu dus iets aangepasts voor mij zoeken. daarvoor moet ik even komen te praten. Het vervoersprobleem komt omdat ik door de BI niet kan fietsen of autorijden en ze dus met mij een oplossing moeten zoeken om er te komen. Jullie beginnen al echt weer in de dagelijkse ritueeltjes te komen met Robin lees ik. Hoop dat hij gauw een beetje meer gaat eten, slaapt hij misschien ook wat beter. Heeft het geholpen om hem om 23 uur wakker te maken?

@ Misspuma, Tymen is in april 2,5 jaar dus ergens rond die tijd mag hij naar de psz. Ben benieuwd of Keano hel leuk vindt!

Nou, mijn kindjes zijn vanmorgen voor het eerst samen naar de oppas. Silke was al een paar keer alleen geweest om te wennen, maar het ging nog niet zo denderend. ze moest niks hebben van de oppas. Dus nu samen. wat is dat stil zeg! Gelukkig is mijn hulp er vanmorgen, heb ik toch nog wat aanspraak!

Zal zo nog even wat foto's spammen!

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Samen in de fietskar. Zo worden ze straks weer thuis gebracht.

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Silke kan al best goed speelgoed vasthouden!

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tymen is af en toe ook nog een beetje klein..

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @setteke leuke foto's

vandaag naar hetcb geweest om te wegen we geven robin sinds dinsdag vrij weinig meer over de sonde hij drinkt zoveel mogelijk zelf vandaag al 2x een flesje van 100 leeg hij was 140 gram aangekomen dus drinkt ie voldoende ik was een beetje bang dat ie te weinig dronk want hij redt het regeltje van 150 cc x lichaamsgewicht niet maar hij komt aan dus das het belangrijkste nu.

12. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Setteke: Wat een leuke foto's! En is het goed gegaan zo samen bij de oppas? Wat heb je toch mooie kinderen.

@ Tweety: Inderdaad het belangrijkste is dat Robin aankomt en dat heeft hij zo te lezen goed gedaan. Ben blij voor jullie dat jullie gezinnetje compleet is!

Zo meiden Keano is gisterenavond voor het eerst wezen logeren bij zijn Oom en Tante, dat is allemaal goed gegaan.
    Zijn Oma gaat hem vanmiddag ophalen want ik ben uitgenodigd door mijn oudste zus om naar de bios te gaan gezellig hoor heb er zin in.
    Vincent en ik hebben gisterenavond ook een gezellige avond samen gehad, we zijn uit eten geweest en daarna lekker samen t.v. gekeken.
    Gisterenochtend zijn we nog naar de stad geweest met zijn 3-en hebben alvast Keano zijn kerstkleertjes gecoord :) en ik heb een nieuwe telefoon want mijn abbonement liep af het is een Samsung E900 Soul geworden (roze kleur :)).
    Verder alles rustig hierzo.

Liefs, misspuma

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Jacoba: En ben je al bevallen meissie? Hoop dat het niet te lang meer duurt voor je.

Liefs, misspuma

14. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    GGRRRRRRRRRRRRRRRR heb net een heel verhaal getypt en ik wil het verzenden gaat er wat mis alles weg :evil: :x :confused:

Ga niet helemaal opnieuw beginnen

Maar even in het kort Ik ben nog niet bevallen ;)
    En wil dit de komende 48 uur ook niet :) de reden hiervan is mn zusje is bezig.
    En ik wil niet tegelijk komen ;)
    Vind het wel spannend hoor word nu officieel echt tante van mn eigen kant van de familie .
    Het zou wel leuk zijn als ze vandaag bevalt is het op haar uitgerekende datum.

15. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede middag meiden,

@ Jacoba: Ow wat spannend zeg! Laat je ons weten als het geboren is bij je zus. Snap dat je dan even niet wilt bevallen! Maar daarna mag jij hoor :).

Het was gisteren erg gezellig samen met mijn zus in de bios. We hebben de film my best friend's girl was best wel leuk.
    Daarna zijn we nog lekker ergens wat wezen eten en toen terug naar huis, was rond 20.00 thuis.
    Keano is ook weer lekker thuis, vond het ook wel lekker dat hij weg maar maar ben ook weer super blij dat hij er weer is hihi.
    Verder alles rustig hierzo, mijn man is bezig met de schuur in de tuin zodat we van de winter onze fietsen kunnen stallen.
    Fijne dag nog allemaal,

Liefs, misspuma

16. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

Wat is het rustig op het forum!
    Ik heb eigenlijk ook weinig nieuws te melden hihi, het is hier ook lekker rustig in huis.

Liefs, misspuma

17. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Ik heb ook weinig nieuws

Mn zusje is naar het ziekenhuis gebracht omdat het hartje wegviel tijdens de weeen .

Dus ik zit op telefoon te wachten ;)

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Jacoba: SPANNEND! Hopelijk komt het verlossende telefoontje snel.
    En bij jou alles nog stil...?

Liefs, misspuma

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Jacoba, en, al nieuws? Krijg je ook al niet stiekem een beetje weeen?

@ Tweety, hartstikke goed dat Robin lekker groeit!

@Misspuma, het ging prima samen bij de oppas. Silke had nou thuis eerst de fles gehad, blijkbaar scheelt dat. Betekent wel dat ik haar wakker moet maken, maar het is niet anders! Wat leuk dat Keano lief is gaan slapen. En jullie hebben ook lekker genoten dus! Mooi! Lukt het een beetje met de schuur?

Nou, de Sint intocht was leuk, maar het duurde zo lang voor de man aankwam en kouhoud! Tymen had er helemaal geen geduld voor. Schoentje zetten was wel heel leuk. Hij zong (op zijn manier) echt mee. En dat koppie vanmorgen toen hij beneden kwam. Echt super. Leuke tijd dit hoor! We vieren het aankomende zaterdag al, mijn broertje werkt bij de Mediamarkt en moet heel veel werken in het weekend de komende tijd. Bovendien is hij 5 december jarig. Dus dit kwam het beste uit. Ach Tymen heeft er toch geen besef van.

20. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Nog steeds geen bericht :( wat duurt zo'n avond lang als je zit te wachten.

Hehehe bij mij is gelukkig alles rustig heb er een grote kurk ingedraaid :) :D en die haal ik er dinsdag weer uit ;)

Nee ik hoop niet dat ik in haar kraamweek beval zou ik niet leuk vinden voor haar en ook niet voor mijzelf.

Zo ik ga weer naast de telefoon zitten :)

Deel Deze Pagina