Ze is bevallen van een dochter Meer weet ik moment nog niet want het was net geboren toen mn moeder belde. Ik kan in ieder geval rustig slapen
GEFELICITEERD Ik hoop dat je ons gauw wat meer kunt vertellen! Hou die benen gekruist en dan de 24e maar bevallen!
Ze zijn nu op weg naar huis dus vanmiddag ga ik haar bewonderen Ze heet Johanna Clara en haar roepnaam is Carolien Gewicht 3240 gr en ze 51 cm lang
@jacoba gefeliciteerd met je nichtje. nou hier gaat het goed robin drinkt super hij drinkt nu 130 cc zonder moeite weg we zijn wel op de comford over gegaan ivm krampjes en dat gaat beter hij lijkt deze voeding lekkerder te vinden dan de gewone iig drinkt hij zonder problemen nu. misschien was de gewone te dun voor hem, hij weegt nu 4770 krijgt nu een bolle toet heerlijk. rene doet het ook goed alleen heeft erg last van de peuterpubertijd pfff alles is nee.
Goede avond meiden, @ Jacoba: Van harte gefeliciteerd met je nichtje! En hoe was de kleine ben je nog langs geweest? En hou jij nu inderdaad je benen nog maar even dicht bij elkaar... oefenen eerst maar lekker met je nichtje! @ Setteke: Gelukkig dat het goed ging bij de oppas, nou ja dan moet je haar maar wakker maken als het dan beter gaat is het toch ook goed? Dus Tymen had niet zo veel geduld voor de Sint hihi. En al zijn schoentje gezet, dat ga ik van de week ook doen met Keano ben ook benieuwd wat hij ervan zou vinden. Ach zolang een kind het besef er nog niet van heeft is het niet erg dat sinterklaas wat vroeger viert toch. @ Tweety: Wat fijn dat het zo goed gaat met Robin. Ben blij dat hij lekker drinkt, en heerlijk hoor een bolle toet ben benieuwd naar foto's van hem. Vandaag met Keano naar het consultatiebureau geweest, hij weegt 12,1 kilo en is 82cm hij is weer door de keuring gekomen! Beetje aan de kleine kant, klein maar fijn . Keano is wel ver in zijn ontwikkeling, hij kan al dingen die een kind van 3 eigenlijk pas zou moeten kunnen dus een hoog begaafd kind . Morgenochtend even met Keano naar de stad, moet nog foto's ophalen en nog even naar de markt voor groente/fruit. Met de zwangerschap ook alles in orde, ik heb het gevoel dat ik in mijn "happy" periode van de zwangerschap zit heb het idee dat ik de hele wereld aankan, en heb genoeg energie...soms een beetje té veel . Fijne avond allemaal! Liefs, misspuma
@ Tweety, wat goed dat Robin het zo goed doet! Leuke foto's ook van Robin met de dieren. Rene was ook helemaal niet bang voor de pieten he?Peuterpuberteit, praat me er niet van....! @ Misspuma, idd, klein maar fijn die Keano. Tymen weegt ongeveer 14,5 kilo en is 95 cm lang denk ik. Geniet maar lekker van die energieboost, straks komt een tijd dat je je afvraagt hoe je bed uit moet komen! @ Jacoba, aaah! Echt een schatje! Hier alles prima, ben nu moederziel alleen thuis, de kids zijn bij oma. Wel stil hoor. Maar ik ga me zo maar eens storten op achterstallig foto-inplak-werk! Maar eerst nog even spammen!
Hoi Meiden, Ik ben al 2 dagen ziek heb oorontsteking en al mijn spieren doen pijn dus lekker op bed gelegen maar daar wordt je ook gammel van. Zaterdag zijn we hier ook naar de Sinterklaas intocht geweest.Het was erg druk en erg koud!Vince vondt die klaas helemaal geweldig (kan geen sinterklaas zeggen dus het is klaas en piet)maar toen er een zwarte piet naar hem toe kwam en hem in zijn wangetje kneep keek hij mij aan en zei:Niet leuk en keek heel beteuterd Natuurlijk mochten ze de schoen zetten en hebben ze er ook iets ingekregen. @Tweety,Leuke foto's van Robin en Rene. @Jacoba,Nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje! @Misspuma,Lekker toch dat Keano weer is goed gekeurd.Ik zit nog op een oproep te wachten ik denk volgende maand.Vince is ook niet groot hoor weegt (op onze weegschaal 11,8 ) hoe lang hij is weet ik niet schipperd tussen mt 86/92.ach groeien doen ze vanzelf wel toch! Lekker hoor dat je je zo goed voelt geniet er lekker van! @Setteke,Leuke foto's van de kids hoor! Liefs,Claudia