oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen allemaal,

@ Claudia: Wel vervelend dat je zo veel moet werken, maar inderdaad net wat je zegt het leverd geld op :). En de kinderen ook flink verwend door sinterklaas zo te lezen.
    Veel plezier vanavond met het uit eten gaan (maar dat zal wel lukken ;))!

Ik moet vanmiddag even naar de huisarts heb sinds 3 dagen uitslag over mijn hele lijf, het brand en jeukt ontzettend dus maar even na laten kijken.
    Misschien is het wel iets hormonaals...maar goed het is in ieder geval erg vervelend.
    Fijne dag allemaal!

Liefs, misspuma

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma wat zei de hs?

ff spammen mama heeft psp ondekt hihi

boompjes mooie boompjes hoor zal morgen ff een van onze maken en spammen

@lindaa leuke foto's

ben net ff aan het knutselen geweest met psp dus ff een fototje spammen ben super trots op me kunnen

3. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Tweety: Ach wat een lieve foto van Robin echt schattig! Het is waarschijnlijk uitslag van de hormonen van de zwangerschap heb er zalf voor gekregen en die lijkt te werken :) het jeukt in ieder geval minder.

Keano heb ik net naar de psz gebracht dus die is lekker aan het spelen. Vond het in ieder geval helemaal niet erg dat ik weg ging dus dat zal weer wel goed komen.
    Heb zalf gekregen voor de uitslag op mijn huid, het is waarschijnlijk iets hormonaals en met die zalf moet het weggaan, de jeuk in ieder geval al minder.
    Fijne dag allemaal!

Liefs, misspuma

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo meisjes!

Nou, hier officieel een verzorgende-af. Ik heb woensdagmorgen een heel gesprek gehad met mijn therapeut en zij dacht dat ik over ongeveer 8 maanden wel weer aan het werk zou kunnen als verzorgende, maar dat ik altijd rekening moet houden met hoe ik dingen doe. Constant goed tillen. Iedereen in de zorg weet hoe belangrijk dat is, maar ook dat dat soort dingen door de drukte er vaak bij in schieten. Ach ik doe het zelf wel even, dat werk. Of even snel, ik heb nog drie op de bel. Ook als een bewoner valt en ik die op moet vangen heb ik geen tijd om eerst mijn bekken vast te zetten. En daar schuilt een groot risico in. Ook zal ik elke maand als ik ongi ben weer meer last hebben, waardoor ik misschien niet kan werken die week. Ik had voor mezelf al bedacht dat ik misschien beter niet meer in eigen functie terug kan keren, en dit bevestigde dat. In het gesprek met de arbeidsdeskundige bleek dat ik de volgende opties had:

- het aanzien gedurende een jaar in de hoop terug te keren. Tot die tijd andere klusjes doen
    - Besluiten niet meer in de zorg terug te keren en zittend werk te gaan doen

Optie twee leek mij beter (en mijn werkgever dus ook). Maar binnen de organistie is geen passende vacature voorhanden en die gaat er ook niet komen. Dus ik moet het buiten de organistie gaan zoeken. Er word nu een reïntegratiebedrijf ingeschakeld en die gaat met mij kijken wat de mogelijkheden zijn. En dat zou iets kunnen worden in de richting van medisch secretaresse oid. Mijn werkgever moet me het eerste jaar na de eerste ziektedag 100% doorbetalen (of aanvullen tot dat niveau als ik iets anders vind) en het tweede jaar 70%. Ik sta dus nog een kleine twee jaar bij mijn huidige werkgever onder contract.

Heel verhaal, maar zo zit het dus. En ik ben er eigenlijk wel blij mee. Nu met 2 kindjes wil ik toch wel graag wat meer regelmaat. Dus ik ga de toekomst vol vertrouwen in.

@ Misspuma, ik denk een meisje om je buik ja maar het is ook een gevoel. Nergens op gebaseerd, maar het is een gevoel. Maar het kan nog veranderen, hoor! Ga je het vertellen wat het wordt of hou je het geheim? Hihi, leuke foto's van Keano. Wat kijkt hij eigenwijs! :D Ik hoop dat je uitslag gauw weg is!

@ Claudia, tja geld is altijd welkom in deze dure maand of niet dan!

@ Tweety, wat een leuke foto van Robin!

Vanavond een feestje van Hilbrand zijn werk, dus de kindjes gaan logeren bij opa en oma. Morgen nog even shoppen voor de kerst.

5. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond allemaal,

@ Setteke: Mijn gevoel zegt precies hetzelde als jou ;), je mag het weten hoor alleen wel via pb i.v.m. meelezers.
    Jammer dat je niet meer als verzorgende kan werken, maar zoals je het beschrijft lijkt het me inderdaad wel de beste optie.
    Fijn dat je nog wel 100% doorbetaald wordt, succes met het vinden van een nieuwe passende baan!
    Veel plezier vanavond op het feestje van Hilbrand zijn werk.

Pff wat een dag vandaag zeg. Keano was erg ondeugend op de psz :oops: :( en thuis dus ook.
    Hij wilde niet gaan slapen (niet zo fijn als je man boven ligt te slapen :rolleyes:) dus maar een eind gaan wandelen met hem en Jada.
    Toen we terugwaren leek het wel alsof er een orkaan op komst was zo druk niet normaal!
    Ik heb hem maar in bad gedaan, en op tijd eten gegeven zodat hij een beetje rustig was.
    Nu ligt hij doodop op zijn bedje, hij is echt super moe dus hij zal zo wel in slaap vallen.
    Morgenochtend gaan we de kerstboom optuigen heerlijk heb er nu al zin in!
    Vind het altijd zo een gezellige tijd van het jaar :) :).
    Fijne avond allemaal!

Liefs, misspuma

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Nog een paar nieuwe foto's van Keano (vandaag genomen in zijn stormbui haha):

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

8. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

Liefs, misspuma

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @setteke he balen dat je niet meer je huidige werk kan doen aan de andere kant je wilde toch
    wat regelmaat dan komt dit nu wel goed uit niet dat je last hebt van je bekken natuurlijk maar je snapt me wel
    en idd wat je zegt ff snel dit of ff snel dat doe je al snel en als een bewooner valt ga je die niet laten vallen.

@misspuma leuk he die nuien haha hier nog een

pff vandaag kon ik rene wel grrrr. we gingen vanmorgen weg en ja hoor tut pleite alles op zijn kop nergen te vinden
    gelukkig heeft mama er meer dus hup de reserve gevonden en gelukkig nam hij die normaal wil ie het niet. weer thuis zoeken niet te vinden
    alles op zijn kop pfff. en net ja hoor hij vraagt om zijn tut de2e weg pleite niet te vinden weer alles op zijn kop
    grrrrr niet gevonden mama naar bover zoeken naar een andere speen gelukkig nog een gevonden die in een pannetje om uit
    te koken. krijg papa een idee en ja hoor de 1e tut gevonden in een speelboom waar je normaal de balletjes instopt.
    ik ben zo blij dat robin tot nu toe de speen niet meer wil hebben

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    meiden robin doet mee met de verkiezing ikke ben de leukste 2008 willen jullie ff stemmen? en vanaf half jan ook weer dan gaat de echte race beginnen voor de titel. alvast bedankt. laat het tegen die tij dnog wel een keer weten.

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Tweety: Vervelend als ze de tut kwijt zijn hé, wij hebben er hier gelukkig geen last van gehad Keano wilde vanaf dag een al geen tut hebben dus dat scheelt.
    Ik zal zo eens even stemmen op Robin zo een vasthouder verdiend het gewoon om te winnen (en natuurlijk ook om zijn leuke snuitje ;))

We hebben gisteren de kerstboom opgezet, zo gezellig weer met al die lichtjes.
    We gaan zo naar de verjaardag van mijn man zijn neefje die wordt 11.
    Verder alles rustig hierzo!
    Fijn weekend nog.

Liefs, misspuma

12. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Tweety: Ik heb gestemd hoor! :) :)!

Liefs, misspuma

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma oef die tut benik ook liever kwijt als rijk gelukkig wil robin hem niet echt hebben in het zh was het z'n enige vriend maar nu spuugd ie hem steeds uit. bedankt voor het stemmen begreep al van andere meiden dat het een beetje een vreemde wedstrijd is want je kan zo vaak als je wilt stemmen en zelf kunnen we nergens zien hoeveelste ze staan.

14. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Goedemorgen

@MissPuma leuke foto's
    En jullie ook alles weer in kerstsfeer ik heb ook afgelopen zaterdag alles weer versierd.

@Tweety ik zal zo even stemmen ;)
    Leuk zeg die foto ik wou dat ik wat snapte van psp.

@Setteke Idd jammer van je werk maar je lichaam is belangrijker.

Hier is het gewone leventje weer begonnen Pieter is weer aan het werk en ik mag het zelf weer doen.
    Wel druk hoor s'morgens maar ze is een perfecte wekker om 5:45 dus ik heb ruim de tijd tot 8:15 .

Martina is een beetje jaloers de laatste 2 dagen het ene moment is het klieren en het volgende moment is het knuffelen :) .

Met mij gaat het goed alleen heb flink last van mn rechterbeen het lijkt of er een spier in mn bil vastzit .
    Daardoor kan ik moeilijk bukken of als ik wil opstaan kan ik niet lopen :(
    Ik Hoop dat het vanzelf over gaat .

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo meiden,

nog even gauw een berichtje voor ik maar eens wat ga doen.

Silke doet ook mee met de verkiezing van de leukste. Zoeken op Silke en Akkrum et voila!

@ Misspuma, spannend hoor dat jullie bijna weten wat het wordt.... Grappig dat jij ook een meisje denkt! waarom denk je dat eigenlijk? hihi, kan op die foto's wel zien dat het storm en onweer was met Keano.... Is hij weer wat bedaard? Staat de kerstboom al? Oh ja, hij staat al lees ik!

@ tweety, ach daarom ben ik ook wel blij met wat er uit dat onderzoek is gekomen. Jij moet in januari toch ook beginnen met je nieuwe baan?
    Oh ja, die speen altijd. Hier net zo, heb altijd wat op voorraad. Tymen mag hem alleen in bed of als hij ziekjes is. Vind het zo'n raar gezicht een kindje van 2 met de hele dag een speen in zijn mond!

@ Jacoba, hou het in de gaten meid. Ook dat kan je bekken zijn.... Pfoeh, Debora is vroeg. Krijgt ze verder nog nachtvoedingen? Geef je eigenlijk bv? Tymen is af en toe ook een beetje jaloers op Silke. Vooral als oma Silke heeft. Niet teveel aandacht aan schenken.

Nou nog even bij de augustusmama's spieken en dan maar eens wat doen....

16. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Zo beide dames slapen en heb ik het even rustig :)

@Setteke Ik geef flesvoeding .
    Debora gaat de laatste paar nachten de nacht over 23:30 de laatste fles en dan komt ze tussen 5:30 a 6:00 uur dus dat vind ik wel lekker ;)
    Dan zullen we ook maar even op jou meisje stemmen ;)

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Jacoba, blijven Agnita en Elisa op school over? Wat goed dat Debora nou al doorslaapt! Het klinkt misschien raar, maar het scheelt wel als ze wat steviger zijn bij de geboorte, slapen over het algemeen sneller door! Hoeveel flesjes krijgt ze nou?

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond allemaal,

@ Tweety: Wel fijn dat Robin de tut ook niet zo graag meer wilt! Hmmm...inderdaad een beetje een vreemde wedstrijd dan als je iedere keer kan stemmen en dat je zelf niet kunt zien hoeveel ze staan...

@ Jacoba: Pffff...lijkt me inderdaad druk met 4 kinderen, maar fijn dat het zo goed gaat met je kleine meissie!
    En ook in de kerstsferen, lekker hé. Vervelend dat je zo een last hebt van je been...hopelijk is dat snel voorbij.

@ Setteke: Ik zal zo ook even op Silke stemmen, het is zo een leuk meissie om te zien!
    Waarom ik het zelf denk weet ik eigenlijk niet, vanaf het begin heb ik al het gevoel dat het een meisje is...bij Keano had ik precies hetzelfde alleen dan had ik het gevoel van een jongen en dat is uitgekomen benieuwd of ik nu weer gelijk heb ;) :).
    Ja, Keano is weer een beetje bedaard :).

Het is over met het slapen 's middags van Keano hij vertikt het gewoon om te gaan slapen :rolleyes: niet erg fijn want ging zelf dan ook vaak ff rusten maar dat zit er niet meer in jammer genoeg.
    Vanmiddag kerstinkopen gedaan, dus dat is ook weer achter de rug ik heb nu (bijna) alles.
    Met de baby gaat het ook goed hoor, ik voel hem/haar vaak schopjes geven dus dat zit erl goed :).
    Nog een paar dagen en dan de echo... :) :) kan niet wachten haha!
    Ik droom de laatste tijd echt heel vreemd...zal wel door de hormonen komen?!
    Fijne avond allemaal!

Liefs, misspuma

19. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik heb weer een nieuwe buikfoto gemaakt, en nog wat foto's van de kerstboom. Zal ze zo ff plaatsen.

Liefs, misspuma

20. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hier mijn nieuwe buikfoto met 18,3 weken zwangerschap:

Deel Deze Pagina